Alphons en Laura boeit het helemaal niet meer of het concept RLS wordt aangetast. Ze zijn aan het overleven, elke kijker is er een en de gemiddelde kijker is geen streamkijker dus ze conentreren zich op de 13 jarige breezerkijkers naar Net5, de rest doet er niet toe.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is idd een enorm pappen en nat houden antwoord.
Ik heb ze drie filmpjes gestuurd waaruit onomstotelijk blijkt dat Joanna haar moeder heeft gesproken over andere zaken dan haar relatie, dat ze stemafspraken heeft gemaakt e.d. Maar nee, pas 'als het serieuze vormen aan gaat nemen' gaan ze er iets aan doen.
Kort gezegd komt er op neer: "Nee hoor, wij doen wel alles goed. Jij ziet het niet goed want als het wel zo zou zijn hadden wij wel ingegrepen."quote:Op woensdag 6 april 2011 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is idd een enorm pappen en nat houden antwoord.
Het is mooi weer in Portugal, zeker?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef Stefan het volgende:
ALs je de streams bekijkt lijkt het alsof er helemaal niemand is. Een camerashot vanaf een vaste camera, geen regie, slecht geluid geen stem. Alsof het hele personeel 45 minuten per uur buiten zit te roken.
Wordt er uberhaubt veel gebruik gemaakt van camera in de loopruimtes?
daarmee zeggen ze 'ja' en bedoelen ze 'lul lekker tegen m'n reet, dit levert kijkcijfers op'quote:Op woensdag 6 april 2011 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup:
[..]
En nog een aparte mail dat de tip van Gert gisteravond nog is doorgestuurd naar programmaleiding en productie (over dat ze Laura de keuze moeten geven om de nominatie van Alex over te nemen, als ze het dan toch zo erg vindt).
Mjah, ben het totaal niet eens met bovenstaand antwoord, want 'mocht het serieuze vormen aannemen' in die laatste alinea, dat is al lang zo.
Wat een kul antwoordquote:Op woensdag 6 april 2011 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup:
[..]
En nog een aparte mail dat de tip van Gert gisteravond nog is doorgestuurd naar programmaleiding en productie (over dat ze Laura de keuze moeten geven om de nominatie van Alex over te nemen, als ze het dan toch zo erg vindt).
Mjah, ben het totaal niet eens met bovenstaand antwoord, want 'mocht het serieuze vormen aannemen' in die laatste alinea, dat is al lang zo.
Dat is wel duidelijk. Ze willen onder de juiste omstandigheden een echte RLS maken, dat geloof ik best. Maar de hele SBS6 group gaat slecht en reken maar dat Alphons wordt afgerekend op deze fout.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:51 schreef Danny het volgende:
[..]
daarmee zeggen ze 'ja' en bedoelen ze 'lul lekker tegen m'n reet, dit levert kijkcijfers op'
Die hele laatste alinea klopt echt totaal niet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup:
[..]
quote:Dat Joan toegeeft dat er afspraken zijn gemaakt, is zeker niet de bedoeling! Echte afspraken mogen inderdaad niet gemaakt worden en normaliter grijpt De Stem dan in. Op het moment dat dit serieuze vormen aanneemt, zal dit ook zeker gebeuren, het wordt echt nauwlettend in de gaten gehouden. De Stem grijpt zeker in, zie nu ook de sanctie die Laura opgelegd krijgt.
quote:Voor familieleden of naasten van de kandidaat is het lastig om degene van wie zij houden dagelijks te zien, maar niet te kunnen spreken. Dat is inherent aan het programma. Op het moment dat zich dingen voordoen rond de persoon die zij liefhebben voelen zij soms de behoefte om in contract te treden met het team. Die ruimte is er. In het geval van Joanna is na zorgvuldig overleg besloten dat een contactmoment met de moeder wenselijk was.
1 2 | 1929 SECRET STORY 1,5 4,4 232.000 2425 SECRET STORY 0,4 6,5 54.000 |
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:05 schreef charmed_angel het volgende:
And down.....
[ code verwijderd ]
*BAM*
Ja maar 4,4 en 6,5 gaat toch goed? Daar gaat het toch omquote:Op donderdag 7 april 2011 08:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze doen het ook gewoon zélf he? Gaat 't even goed dan slaan ze compleet door en jagen ze de kijker weer weg. Zonde.
o ja. liever 50.000 kijkers met 6,5 dan 350.000 met 3,5 natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 08:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ja maar 4,4 en 6,5 gaat toch goed? Daar gaat het toch om
Wat ik al eerder zei; men kijkt als er écht niets beters op tv is.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:25 schreef dasaliz het volgende:
Kennelijk is er een grote groep mensen die maar af en toe naar SST kijkt. Nu heb ik het dan wel over de aantallen. Het verschil tussen de maandag en de dinsdag is bijvoorbeeld 65000 kijkers. Dat is een verschil van meer dan 20% in aantal (bijna 21%).
Persoonlijk vind ik dat veel en vreemd. Ik kan het niet verklaren, zou zelfs geen poging willen wagen, maar ik vind het vreemd.
dan zullen de cijfers helemaal een drama zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 11:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik snap zo wie zo niet waarom ze de boel niet verplaatsen naar half 9 of zo
Met een horizontale programmering is de concurrentie toch altijd min of meer hetzelfde?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:03 schreef Danny het volgende:
Wat ik al eerder zei; men kijkt als er écht niets beters op tv is.
neequote:Op donderdag 7 april 2011 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een horizontale programmering is de concurrentie toch altijd min of meer hetzelfde?
ow, op die manierquote:Op donderdag 7 april 2011 12:24 schreef Copycat het volgende:
![]()
Uhm ... ja? Het RTL nieuws om half acht, direct gevolgd door GTST. Bijvoorbeeld. Constante concurrenten.
Ik dacht al!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:27 schreef Danny het volgende:
ow, op die manier
ik dacht dat je bedoelde dat de concurrentie min of meer hetzelfde was als het programma zelf, dus dat op ned 3 een soortgelijk programma wordt uitgezonden als op net 5.
Verder heb je ook wekelijkse horizontale programmering. Je kunt op maandag een ander programma tegenover je hebben dan op dinsdag bv.
je vergeet de irritante muziek gedurende de volledige uitzending.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht al!
Volgens mij is de programmering op de vroege tijdstippen waarop SST wordt uitgezonden dagelijks horizontaal.
Maar hoe dan ook, bottom line lijkt toch te zijn dat de opleving weer een stuiptrekking was. Geen wonder ook. Ik heb vannacht eens geconcentreerd naar een uitzending zitten kijken en als niet-streamer is er geen touw aan vast te knopen. En dan heb ik nog het 'geluk' dat ik af en toe meelees in COSsen. Met name rondom het openstellen van die kamer en het handjeklap omtrent de te raden geheimen maakt het geheel enorm schimmig.
Tel daarbij op het slechte geluid, de verdwaalde camera's en verhaallijntjes die schots en scheef door elkaar lopen en als langszappende kijker zap je heel snel verder. Heel snel en heel verward.
Dat schaarde ik onder het slechte geluid. De enige spanning die ze met die muzak teweegbrengen is die in mijn oren om me voor dat irritante bijgeluid af te sluiten.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:35 schreef Danny het volgende:
je vergeet de irritante muziek gedurende de volledige uitzending.
.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:51 schreef Razor21 het volgende:
Vanavond zullen er heel weinig mensen kijken. Dit omdat er twee topwedstrijden (UEFA) worden uitgezonden.
Benfica - PSV en Villareal - FC Twente (20:30 / 21:00 uur).
Grafiek is zo gemaakt. Geef de data maarquote:Op donderdag 7 april 2011 14:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
.
Het zou best invloed kunnen hebben ook al is het niet de doelgroep, jammer genoeg zijn de grafieken-makers niet meer aanwezig
Tsja daar vraag je me watquote:Op donderdag 7 april 2011 17:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Grafiek is zo gemaakt. Geef de data maar
Hoeft niet de doelgroep te zijn. Kan ook papa zijn die de tv in beslag neemt om voetbal te kijken. Of mama die iets wil zien. Of een broer of zus die wat anders wil zien.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
.
Het zou best invloed kunnen hebben ook al is het niet de doelgroep, jammer genoeg zijn de grafieken-makers niet meer aanwezig
Daarom had ik ook wel eens in een grafiekje willen zien wat de live shows doen met en zonder voetbal op andere nettenquote:Op donderdag 7 april 2011 18:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoeft niet de doelgroep te zijn. Kan ook papa zijn die de tv in beslag neemt om voetbal te kijken. Of mama die iets wil zien. Of een broer of zus die wat anders wil zien.
och, maik en die johanna kenden elkaar net een paar weken. boeiend. Hij zegt dat hij voor Mo gaat en klaar. Ongetwijfeld heeft Johanna voldoende geld gekregen van Net 5 om nog even door te drammen, maar daarmee houdt 't wel op.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:57 schreef Greys het volgende:
Degenen die wel gaan kijken gaan het best de moeite waard vinden vanavond denk ik.
Of het nou netjes is of niet, opschudding komt er in elk geval.
Het maakt op zich - even heel plat gezegd - niet eens uit hoe het uit gaat pakken.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:01 schreef Danny het volgende:
[..]
och, maik en die johanna kenden elkaar net een paar weken. boeiend. Hij zegt dat hij voor Mo gaat en klaar. Ongetwijfeld heeft Johanna voldoende geld gekregen van Net 5 om nog even door te drammen, maar daarmee houdt 't wel op.
Ik heb het voor de helft bekeken, ik sta niet te wachten op een opsomming van interactieve mogelijkheden als iemand begint met vertellen dat het programma een flop is.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef Danny het volgende:
In dit stuk vertelt Jeroen Verbeek over de kijkcijfers van de streams, het digitale kanaal, de pageviews en hoe eea leeft op Hyves, Twitter, Facebook en FOK!
zonde, het is namelijk best interessant om de harde cijfers van de streams e.d. te wetenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het voor de helft bekeken, ik sta niet te wachten op een opsomming van interactieve mogelijkheden als iemand begint met vertellen dat het programma een flop is.
Waren het wel harde cijfers? Of heeft hij zich ook weer rijk gerekend met streamstarts maal vier.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef Danny het volgende:
[..]
zonde, het is namelijk best interessant om de harde cijfers van de streams e.d. te weten
geen idee, maar de cijfers van de upc en ziggokanalen zijn best ok. (oftewel; daar zal binnenkort wel reclame op komenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Waren het wel harde cijfers? Of heeft hij zich ook weer rijk gerekend met streamstarts maal vier.
Of alles helemaal klopt of niet, het is in ieder geval interessant om dit filmpje even te bekijken. SST lijkt toch nog een leuk (en leerzaam) cross-media experiment te zijn geworden.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef Danny het volgende:
In dit stuk vertelt Jeroen Verbeek over de kijkcijfers van de streams, het digitale kanaal, de pageviews en hoe eea leeft op Hyves, Twitter, Facebook en FOK!
Dat vertelt hij niet, dat vraagt hij zich af juistquote:Op donderdag 7 april 2011 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het voor de helft bekeken, ik sta niet te wachten op een opsomming van interactieve mogelijkheden als iemand begint met vertellen dat het programma een flop is.
Hij begint toch juist met vertellen dat het helemaal niet zo een grote flop is als het lijkt als je de media moet gelovenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja leuk om dat eens te horenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef Danny het volgende:
Zeker de moeite waard om helemaal te bekijken.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef Danny het volgende:
Tja maar je weet eigenlijk niet hoe ze dat meten...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef Danny het volgende:
[..]
zonde, het is namelijk best interessant om de harde cijfers van de streams e.d. te weten
Mooi verhaal. Het maakt eens te meer duidelijk dat internet hier een andere wereld is en niet de sleutel tot succes is voor de uitzending.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef Danny het volgende:
Maar over streamlocks kan toch ook genoeg geluld worden?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:44 schreef BobdeStreamer het volgende:
In mijn visie zorgen die streamlocks voor dalende internetkijkcijfers en geloof ik niet in een oorzakelijk verband met TV uitzending kijkcijfers.
In zoverre als er minder over een programma gepraat kan worden nodigt dat ook minder uit om de uitzending te bekijken.
Ik keek de uitzendingen juist niet omdat ik dan de streams mistte en al wist wat er gebeurd was. Die vraaggesprekjes met de buurvrouw van de oom van de slager van Piet-met-de-Houten-Poot van drie hoog achter kunnen me nml gestolen wordenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:44 schreef BobdeStreamer het volgende:
In mijn visie zorgen die streamlocks voor dalende internetkijkcijfers en geloof ik niet in een oorzakelijk verband met TV uitzending kijkcijfers.
In zoverre als er minder over een programma gepraat kan worden nodigt dat ook minder uit om de uitzending te bekijken.
Er zijn dagen dat het wel zo is, maar als je het over het geheel bekijkt had DGK er meer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:57 schreef Danny het volgende:
[..]
Is dit trouwens de rls met de meeste streamlocks so far?
Ja duh, dgk duurde veeeeel langerquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat het wel zo is, maar als je het over het geheel bekijkt had DGK er meer.
DGK duurde anderhalf jaar, SST duurt 90 dagen. Het aantal streamlocks is natuurlijk belachelijk. Voor elke scheet een streamlock.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:59 schreef iBenny het volgende:
Er zijn dagen dat het wel zo is, maar als je het over het geheel bekijkt had DGK er meer.
Ik denk niet dat veel TV kijkers zich zo gedragenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:57 schreef Danny het volgende:
Ik keek de uitzendingen juist niet omdat ik dan de streams mistte en al wist wat er gebeurd was.
Je zal er speelfilms mee kunnen vullenquote:
goed stuk. boeiend om nu ook te weten hoe de digitale kanalen (staat dus altijd aan hier!) scoren. Dan is het extra jammer dat het op televisie zoveel moeite heeft (al heb ik wel het idee dat het de laatste weken ietsje beter gaat).quote:Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef Danny het volgende:
Ik kijk de daily dan wel maar dat deed ik ook voor de SL, dus die heeft daar geen enkele invloed op.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:57 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik keek de uitzendingen juist niet omdat ik dan de streams mistte en al wist wat er gebeurd was. Die vraaggesprekjes met de buurvrouw van de oom van de slager van Piet-met-de-Houten-Poot van drie hoog achter kunnen me nml gestolen worden
Van de andere kant weiger ik vanwege de streamlocks de officiële site te bekijken en hebben de streams de afgelopen maand in totaal misschien een half uur aangestaan (tegenover 24/7) en downloaden we de daily van usenet. Ik ben het dus minder gaan volgen. Niet alleen op tv, maar allround. Met al die streamlocks is er geen enkele reden meer voor mij om het te volgen.
Nou dan doet het voetbal ook weinig kwaad kennelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:30 schreef afca_oc het volgende:
1930
SECRET STORY
1,6 4,3 244.000
2029
SECRET STORY LIVESHOW
2,0 4,6 308.000
Weer een kleine stijging in de liveshow
Dat zou wat zijn DGK the movie, inclusief pauze streamlockquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:22 schreef BobdeStreamer het volgende:
Je zal er speelfilms mee kunnen vullen
Hij zegt niet per maand maar tot nu toe. Waarschijnlijk zijn de bezoekers die uit nieuwsgierigheid al op de website hebben gekeken voordat het officieel begonnen was ook meegeteld en de website is geloof ik eind 2010 al online gegaan maar dat durf ik niet zeker te zeggen..quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:26 schreef Cynix ® het volgende:
1,5 miljoen (!) unieke bezoekers per maand op hun website, dus dubbelen er uit gefilterd, lijkt me wel heel erg veel. Of filteren ze de dubbelingen binnen dezelfde dag er uit?
komt me bekend voor, sinds men uitzendingen ging streamlocken ben ik ook minder gaan kijken, omdat de lol er gewoon vanaf gaat...quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:57 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik keek de uitzendingen juist niet omdat ik dan de streams mistte en al wist wat er gebeurd was. Die vraaggesprekjes met de buurvrouw van de oom van de slager van Piet-met-de-Houten-Poot van drie hoog achter kunnen me nml gestolen worden
Van de andere kant weiger ik vanwege de streamlocks de officiële site te bekijken en hebben de streams de afgelopen maand in totaal misschien een half uur aangestaan (tegenover 24/7) en downloaden we de daily van usenet. Ik ben het dus minder gaan volgen. Niet alleen op tv, maar allround. Met al die streamlocks is er geen enkele reden meer voor mij om het te volgen.
Nog even en Secret Story heeft meer kijkers dan een primetime SBS 6-programma. Dan is Secret Story officieel een succes!quote:Tooske Ragas en Danny de Munk noteerden voor de vierde week op rij een absoluut dieptepunt. Hun SBS 6-talentenjacht The Sing-Off zakte naar een schamele 330.000 kijkers.
Dat is eigenlijk best sneu.quote:Op maandag 11 april 2011 12:56 schreef Stefan het volgende:
Die Gerard denkt echt dat dit DE HIT IS IN NEDERLAND.
Hij had het over Sectret Story 2011 de hele tijd
Gerard heeft een paar dagen geleden juist gezegd dat dit programma alleen maar geld kost en dat niemand kijkt. Hij zei nog tegen Karim: Denk je dat wij tv maken? Get real man.quote:Op maandag 11 april 2011 12:56 schreef Stefan het volgende:
Die Gerard denkt echt dat dit DE HIT IS IN NEDERLAND.
Hij had het over Sectret Story 2011 de hele tijd
Ze hebben zichzelf opgegeven. Ze staan ingeschreven bij castingburo's. Ze deden al dingen op tv. Geen medelijden mee.quote:Op maandag 11 april 2011 14:15 schreef Gwendolin het volgende:
Het is behoorlijk sneu om de deelnemers in het huis te laten denken met hun toekomstdromen bezig te zijn. Zij worden voor het lapje gehouden
Weet je zeker dat je zelf nog vaste grond onder je voeten hebt?quote:Op maandag 11 april 2011 14:15 schreef Gwendolin het volgende:
Beste hoofdredacteur: in wat voor een wereld leeft u?
Jammer dat ik dat gemist heb. Ja denk dat het bij hem wel duidelijk is dat je met gapende hangende slapende luie nietszeggende mensen geen hit scoort. Daarom heeft hij het wél gemaakt en zal de rest, waarschijnlijk, verder gaan met het leventje wat ze nu leiden: dat van muurbloempjesquote:Gerard heeft een paar dagen geleden juist gezegd dat dit programma alleen maar geld kost en dat niemand kijkt. Hij zei nog tegen Karim: Denk je dat wij tv maken? Get real man.
Nou, wat ik er van denk:quote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef Gwendolin het volgende:
Cyrix:
En wie bent u dan? Iemand met belangen...u lijkt overstuur.
Er was net - tijdens de kist met wormen en maden-battle - een voor die discussie interessant moment. Monique moest plassen en heeft het erover dat ze het dan maar laat lopen. Karim houdt haar voor dat ze een keuze heeft en aan haar waardigheid moet denken. (De Stem breekt iets later de battle af).quote:Op maandag 11 april 2011 20:48 schreef Gwendolin het volgende:
Er is niets mis met ambities en dromen. De deelnemers hebben zich met goede bedoelingen opgegeven. Is het nu echt zo lollig om te zien hoe mensen worden misbruikt, misbruikt voor de kijkcijfers. Moeten wij als maatschappij dit soort programma's maar klakkeloos accepteren?
Als je klaar bent met je missie en fok verstoort, de telegraaf op de knieen, rtl-boulevard kapot gemaakt en SST doodvermoord hebtquote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef Gwendolin het volgende:
Cyrix:
En wie bent u dan? Iemand met belangen...u lijkt overstuur.
Met open vizier...maar daar hebben jullie nog nooit van gehoord.
sst staat voor KIJKERSBEDROG, weg met de slechte voorbeelden.
Gooi die streamlocks er maar af want anders ziet niemand het.quote:
Serieus?quote:
O ja dát was het. De laatste zonnige dag van de komende tijd wilde iedereen natuurlijk tot op het laatst benutten! BBQ, straatfeesten, walk-in-the-park, you name it.quote:
En laat dit verlies (315.000 naar 184.000) nou ongeveer hetzelfde verlies (640.000 naar 502.000) van Greys Anatomy zijn. Alleen het verschil in aandeel is een stuk groter qua verlies 1.7 to 1.2quote:
En de verkeerde knop.. tis nog vroeg :0quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:25 schreef Reksie1981 het volgende:
En laat dit verlies (315.000 naar 184.000) nou ongeveer hetzelfde verlies (640.000 naar 502.000) van Greys Anatomy zijn. Alleen het verschil in aandeel is een stuk groter qua verlies 1.7 to 1.2Denk dat mensen die een kwartier of 10 minuten voor tijd inschakelen voor Greys meetellen bij SST
Ik ben het er niet helemaal mee eens. Veel van hen dachten aan een BB met een twist mee te doen. Er waren geheimen die geraden moesten worden en er zouden opdrachten moeten worden gedaan om aan clue's te komen. Veel van die deelnemers dachten aan een soort van fear factor opdrachten.quote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, wat ik er van denk:
De deelnemers worden natuurlijk gebruikt, maar dat wéten ze en daar kiezen ze voor. Het zijn namelijk stuk voor stuk aan-dachts-hoe-ren, die uitsluitend meedoen om op TV te komen, om door te breken of omdat ze verder niks met hun leven weten te doen. Laat ze, ze kiezen er zelf voor.
En de kijker, tsja, daar geldt min of meer hetzelfde voor. Zeker de doorgewinterde real life soap-kijker wéét (of zou moeten weten) dat er doorgaans volop gescript wordt voor de verhaallijn en de spanning. Iemand met enig verstand weet natuurlijk ook wel dat er niet écht een notaris is die alles controleert. Natuurlijk niet, het is entertainment, er vált niets te controleren.
Kijk en geniet er van, of erger je, ook goed. Of kijk niet. Maar om nou juridische stappen te nemen, dan laat je je wel kennen. En niet op een intelligente manier. Je bent toch niet verplicht iets te betalen? Er is je toch geen rendement beloofd? Of dividend?
And there you have it. Zet te vaak een streamlock en mensen gaan afhaken. Als je een paar uur per dag een streamlock hebt zet je op een gegeven moment de streams uit en zodra je dat doet verdwijnt de interesse in heel secret story. Ook die van de uitzendingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |