quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van me![]()
Laat maar weer
Nuhuh, nu krabbel jij toch terug?quote:
Jij wordt vrolijk van dat soort informatie?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik ben nukkig, vrolijk me op!
Dat jij nou moet vragen of babs.... bahquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, nu krabbel jij toch terug?
Uiteraard komt alles altijd tegelijkertijdquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:36 schreef L-E het volgende:
Net als je denkt dat het leven niet raarder kan: mail van De Ex. Nee, niet de laatste. De papa van mijn zoon. Bizar zeg.
Het was zowaar een leuke mail.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uiteraard komt alles altijd tegelijkertijd
The plot thickens.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:37 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie zaten anders een tijdje alleen toen in dat café. Heel verdacht
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij nou moet vragen of babs.... bah
Misschien is het leedvermaak.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij wordt vrolijk van dat soort informatie?
Ja, dat was een flinke klotestreek van de rest. Gelukkig heeft Q me geredquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:37 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie zaten anders een tijdje alleen toen in dat café. Heel verdacht
Dat gaat zo lastig via internetquote:
Ja, sorry, ik was nog te ver weg, toen ik je distress call kreegquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat was een flinke klotestreek van de rest. Gelukkig heeft Q me gered
Nee dat is goed ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat gaat zo lastig via internet
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:44 schreef L-E het volgende:
Het beeld van Babs en Tijn samen gaat echt nooit meer uit mijn hoofd nu.
Op schoot? Of hoe precies?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:44 schreef L-E het volgende:
Waarom betekend dat het einde van Android?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:37 schreef HeatWave het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)tie-van-android.html
Enige wat het kan redden, maar tegelijkertijd ook het einde van Android zal inluiden.
Nee, bij mij ook niet. Ik denk ook niet dat krassen gaat helpen. Ik ga op zoek naar een hoog gebouw.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:44 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:44 schreef L-E het volgende:
Das hvjjn materiaalquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, bij mij ook niet. Ik denk ook niet dat krassen gaat helpen. Ik ga op zoek naar een hoog gebouw.
Kras 'Tijn' in je arm. Dat zou echte liefde zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, bij mij ook niet. Ik denk ook niet dat krassen gaat helpen. Ik ga op zoek naar een hoog gebouw.
Jij kent Tijn nog niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
Ik begrijp dat dit insidersmateriaal is, maar ik ben nu toch erg benieuwd naar de achtergrond van dit verhaal.
Tijn is gewoon een andere user in Singlesquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
Ik begrijp dat dit insidersmateriaal is, maar ik ben nu toch erg benieuwd naar de achtergrond van dit verhaal.
Ik ken wel een aantal users die Tijn heten, maar welke het hier betreftquote:
Het was niet Tijn, zoals ik zei. Ik heb een bloedhekel aan Tijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Kras 'Tijn' in je arm. Dat zou echte liefde zijn.
Nou ja, het kwam over alsof hij niet de meest geliefde persoon is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Tijn is gewoon een andere user in SinglesMeer insiders is het niet heur
Hij is lelijk en heeft 0 sociale eigenschappen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, het kwam over alsof hij niet de meest geliefde persoon is.
Tijn is gewoon een beetje raar (understatement) das alquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen de beste jongen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
wat heb ik nu weer misdaan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij is lelijk en heeft 0 sociale eigenschappen.
Type blok-aan-je-been? Die aan je vastgeplakt zit omdat je een keer een woord met hem hebt gewisseld?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij is lelijk en heeft 0 sociale eigenschappen.
Dat is altijd de beste optie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo shoppen om mezelf te troosten.
Ik word er alleen maar depressief vanquote:
Mannen niet neequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:54 schreef erik81 het volgende:
en je hoeft er je huis niet eens voor uit
Omdat je nergens meer in past nu?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik word er alleen maar depressief van
Bingo!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Type blok-aan-je-been? Die aan je vastgeplakt zit omdat je een keer een woord met hem hebt gewisseld?
Goh Eric, je hebt fok weer gevonden?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:54 schreef erik81 het volgende:
en je hoeft er je huis niet eens voor uit
Niet eens. Maar zou idd kunnen die positiemode is om te jankenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Omdat je nergens meer in past nu?
Dat haalt alle charme en helende werking uit het shopaspectquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
jullie ook niet.... er is zalando! ofzo!
Ik ga vanavond eens naar een borrel. Afscheid van de enige collega die de moeite nam om er te zijn op de laatste dag voor mijn verlof en het niet vergeten was!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond etentje met de afdeling, als ik ergens GEEN zin in heb..
Als je er eenmaal zit, is het waarschijnlijk toch best gezellig, of niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond etentje met de afdeling, als ik ergens GEEN zin in heb..
Vreselijke reclame.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef rival het volgende:
jullie ook niet.... er is zalando! ofzo!
Nog even volhouden en je kunt weer normale kleding aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet eens. Maar zou idd kunnen die positiemode is om te janken
Heb gewoon een hekel aan winkels en daarbij slinkt mijn bankrekening dan
dat compenseer je dan maar met flink wat chocolade!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat haalt alle charme en helende werking uit het shopaspect
Ja meestal wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:57 schreef STING het volgende:
[..]
Als je er eenmaal zit, is het waarschijnlijk toch best gezellig, of niet?
Tenzij ik kleren ga passen. Daar word ik niet vrolijk van.quote:
Neeeeee, éérst shoppen, dan chocola kopen en dat thuis opeten met een kopje vrouwenkoffie erbij (macchiato ofzo) terwijl je je nieuwe aankoop/aankopen bewondertquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
dat compenseer je dan maar met flink wat chocolade!
Mja dan eerst nog wat kilo's kwijt. Want kleding shoppen terwijl je wil afvallen vind ik ook zonde.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nog even volhouden en je kunt weer normale kleding aanIk heb geen hekel aan winkels, alleen aan winkelende mensen
Het leukst vind ik het om zoveel te kopen dat ik vergeet wat er precies in mijn tassen zit. En dan bij thuiskomst oprecht verrast zijn bij zoveel mooie spulletjes.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neeeeee, éérst shoppen, dan chocola kopen en dat thuis opeten met een kopje vrouwenkoffie erbij (macchiato ofzo) terwijl je je nieuwe aankoop/aankopen bewondert
En na een week niet meer in je nieuwe pakje passenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neeeeee, éérst shoppen, dan chocola kopen en dat thuis opeten met een kopje vrouwenkoffie erbij (macchiato ofzo) terwijl je je nieuwe aankoop/aankopen bewondert
Toch nog een écht vrouw hierquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Het leukst vind ik het om zoveel te kopen dat ik vergeet wat er precies in mijn tassen zit. En dan bij thuiskomst oprecht verrast zijn bij zoveel mooie spulletjes.
Dat is wel heel lang geleden dat ik dat heb gehadquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Het leukst vind ik het om zoveel te kopen dat ik vergeet wat er precies in mijn tassen zit. En dan bij thuiskomst oprecht verrast zijn bij zoveel mooie spulletjes.
Ik ben ZO geen vrouwquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, want dan ga je natuurlijk de volgende dag netjes naar de sportschool om die calorieën er weer af te trainenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En na een week niet meer in je nieuwe pakje passen
Daar gaat het bij mij mis.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, want dan ga je natuurlijk de volgende dag netjes naar de sportschool om die calorieën er weer af te trainen
Ik ben ook geen 18 meer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Serieus?
Is je geheugen zo slecht dan?
mwah heel af en toe eensquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goh Eric, je hebt fok weer gevonden?
When you gotta go, you gotta go!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Groningse gaat wildpoepen tijdens arrestatie
Goeie slogan ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:08 schreef STING het volgende:
Opblaaspop Miley Cyrus niet aan te slepen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik dacht Tijn, toen ik zat te lunchen. Is er al een update?
Hij laat niets los, tot nu toe.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik dacht Tijn, toen ik zat te lunchen. Is er al een update?
Ehmmm, nee. Eerder iets ouderwets wat mij betreft, vrouwen die hun leeftijd geheim houden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, maar dat mysterieuze heeft wel iets. Toch?
Ja toch, niet dan?
Heeftie um nog steeds vast dan?quote:
Oh.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ehmmm, nee. Eerder iets ouderwets wat mij betreft, vrouwen die hun leeftijd geheim houden.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:11 schreef Kreator het volgende:
Dan vertel ik ook niet dat taly en ik al jaren een fellatiorelatio hebben.
Het heeft iets jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, maar dat mysterieuze heeft wel iets. Toch?
Ja toch, niet dan?
Dan stel ik mijn mening iets bij.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel veel leuker dan toen ik jonger was.
iemand moet het doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Een vrouw kan niet fappen. Of is er iets wat je ons moet vertellenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Shut up. Stiekem verbind ik telkens opnieuw met de radio om te fappen op mijn eigen stem.
Qua leeftijd doable, qua de rest niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Dank je. Denk ik. Maar daar ben ik niet zeker van.
Misschien heeft ze een micropenis als clit ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Een vrouw kan niet fappen. Of is er iets wat je ons moet vertellen
Waren de vrouwen waar jij bij was altijd zo onbekwaam?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Een vrouw kan niet fappen. Of is er iets wat je ons moet vertellen
Ja dank je, ik deed mijn best die vrouwelijke gedachtengang te onderdrukken maar als zelfs jij het denkt, dan bedoelde hij dat. Klootzak!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Qua leeftijd doable, qua de rest niet.
Zo las ik het, ik zou m slaan.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu iets doable noemen terwijl ik niet weet hoe L-E eruit zietquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Qua leeftijd doable, qua de rest niet.
Zo las ik het, ik zou m slaan.
Toen had je ook nog geen tietenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook, grappig is dat. Toen ik jonger was had ik dat niet gedacht
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Toen had je ook nog geen tieten
Soppen, vrouw soppenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waren de vrouwen waar jij bij was altijd zo onbekwaam?
Ik heb geen idee, ik lul gewoon uit mijn nek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu iets doable noemen terwijl ik niet weet hoe L-E eruit ziet
Ik wil zo graag dat je voor mijn persoonlijkheid valt. Of zo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je helpt ook niet erg mee om je pluspunten te vinden.
Hou vol, taly. Hou vol.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:19 schreef Tally het volgende:
Nu kan ik niet meer blijven volhouden dat ik niemand uit Singles gedaan heb natuurlijk
Al hoewel. Aan een Hongaarse worst lurken betekend nog niet dat we het gedaan hebben natuurlijk
Oh.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
Soppen, vrouw soppen
En de vrouwen waar ik bij was, hoefte dat uiteraard nooit te doen natuurlijk
Ja weet je hoe moeilijkquote:
Dat deed ik allang man. En je hoofd was ook geil. Maar je locatie is een deceptie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:19 schreef L-E het volgende:
Ik wil zo graag dat je voor mijn persoonlijkheid valt. Of zo.
Ligt aan welke leeftijd je bedoeltquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Toen had je ook nog geen tieten
Purmerend maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat deed ik allang man. En je hoofd was ook geil. Maar je locatie is een deceptie.
quote:
Q, de Grote Redder.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat was een flinke klotestreek van de rest. Gelukkig heeft Q me gered
In mijn geval wat minder hequote:
Is wel een soort einde van je leven, als je daar gaat wonen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Purmerend maakt meer kapot dan je lief is.
Ik kom toch nooit vanachter mijn PC vandaan. No worries.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:20 schreef Kreator het volgende:
Myraela staat ook hoog trouwens. Al schijnt die in het echt een stuk minder te zijn.
Daar weet ik alles van.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is wel een soort einde van je leven, als je daar gaat wonen.
niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom toch nooit vanachter mijn PC vandaan. No worries.
Soort?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is wel een soort einde van je leven, als je daar gaat wonen.
En met zo'n paardenstaart?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kende vroeger een godsgruwelijk lekker wijf uit Purmerend.
Met opgeschoren haar, en Australian aan.
In 1995.
Ik hoorde dat dat ook beter was.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom toch nooit vanachter mijn PC vandaan. No worries.
Huppel?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:
In 1995.
Neen, dat is een godsgruwelijk vuurspugende draak.quote:
Serieus? Waarom denk ik dat dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Huppel komt niet uit purmerend, woonde hier ook nooit
Ezechiel toch wel? Huppel in Emmen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Huppel komt niet uit purmerend, woonde hier ook nooit
Stiekem is dat altijd best lekker.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:
In 1995.
Dat waren tijdenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:27 schreef Wicked-Game het volgende:
I get drunk and I stumble to the phone and conjure up a bitch to bone when I'm alone
Fucked up, tore back I need to take a piss
Only when I'm drunk? I sing a song like this
Goed, ik nam je best serieus hoor. Tot aan deze opmerking.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Stiekem is dat altijd best lekker.
Stiekem is dat een soort reden om iemand een nekschot te gevenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Stiekem is dat altijd best lekker.
Die opmerking moet je ook serieus nemen, want ik meen hetquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed, ik nam je best serieus hoor. Tot aan deze opmerking.
Ik heb een tijdje rondgehangen met een kale met een stuk of 10 lange vlechten tot op haar kontquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Genoeg mooie vrouwen op gabberfeesten gezien in de 90s, ook met opgeschoren koppies ja.
De enigen die ik toch net ff te ver vond gaan waren de geheel kale vrouwen, die in hun BH rondliepen.
Ik denk dat ik 8 en halve maand geleden al zo'n cadeautje heb gehad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:29 schreef Kreator het volgende:
Wil iemand haar vagina even beschikbaar stellen? Ik heb een cadeautje.
Was afgelopen december op Thunderdome, de vrouwen van toen zie je nu bijna niet meer. Nu netjes gekleed en hakken op hun hakjes... of iets wat er op lijkt!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Genoeg mooie vrouwen op gabberfeesten gezien in de 90s, ook met opgeschoren koppies ja.
De enigen die ik toch net ff te ver vond gaan waren de geheel kale vrouwen, die in hun BH rondliepen.
Hoe gooi je je eigen glazen in, les 1.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:34 schreef Wicked-Game het volgende:
Was afgelopen december op Thunderdome,
En je kan er de rest van je leven de vruchten van plukken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 8 en halve maand geleden al zo'n cadeautje heb gehad.
Wij hebben hier elk kwartaal nog zo'n feestje. Dat is wel echt een 90's throwback hoor. Compleet met Nikes, trainingspak en gladde koppies.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Was afgelopen december op Thunderdome, de vrouwen van toen zie je nu bijna niet meer. Nu netjes gekleed en hakken op hun hakjes... of iets wat er op lijkt!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Was afgelopen december op Thunderdome, de vrouwen van toen zie je nu bijna niet meer. Nu netjes gekleed en hakken op hun hakjes... of iets wat er op lijkt!
Hopelijk hebben we dezelfde smaak qua kerels en neemt een leuke mee naar huisquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:35 schreef L-E het volgende:
[..]
En je kan er de rest van je leven de vruchten van plukken.
Uitzonderingen waren er altijdquote:
Zal mij een zorg zijn... ik kom er eerlijk vooruit dat ik die feesten op zijn tijd leuk vind! Boeiend!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe gooi je je eigen glazen in, les 1.
Laatste keer dat ik op een gabberfeest was is 8 jaar geleden geloof ik, Thunderdome in de Jaarbeurs, had gratis kaarten via mijn werk en ben toen met een oud gabbermaatje gaan kijken voor de lol. (mijn eigen periode eindigde in 1999)quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Uitzonderingen waren er altijd
Maar het viel me op dat toen ik vroegah ging het alleen maar kaal was en trainingspakken, nu ook veel anders erbij liepen. Dat had je toen echt niet... je hebt natuurlijk altijd diehard trainingspakken types
Wel in de juiste golf gegooid?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe is het? Heb je al zon? Heb je mijn brief gehad? Via flessenpost verstuurd.
Sorry, ik heb nog geen lobotomie gehad, mocht het ooit zover komen neem ik wel contact op ok?quote:
Vroeger moest ik daar ook niets van hebben, heb die hele gabbertijd overgeslagen. Nu vind ik de muziek en de mensen nog steeds niet je van het (vooral die laatste niet), maar kan ik me daar uitstekend vermaken.quote:
Je moet alles een keer in je leven geprobeerd hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
HW uitnodigen voor een dance feest.
Nee hoor, ik ga ook niet voor mijn lol op een afdeling zwaar geestelijk gehandicapten zittenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je moet alles een keer in je leven geprobeerd hebben
Wanneer laat je je uitwonen door 20 grote negers?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En zelfmoord?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Danny in FB uitmaken voor fascist, mongool, teringhond, etc etcquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Er stond een bordje bij: Hier gooien voor epistelen bestemd voor Godt. Dus dat was de goeie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel in de juiste golf gegooid?
En vandaag was zonnig. Morgen maar eens kijken of ik een lift kan krijgen van de thaise marine.
Een shirt wil je in deze hitte echt niet aan. Ga morgen thailand in. Hopelijk veilig en wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Er stond een bordje bij: Hier gooien voor epistelen bestemd voor Godt. Dus dat was de goeie.
Fijn dat je beter weer hebt, kun je weer je linnen overhemd open knopen en paraderen op slippers.
Dat doe ik wel IRLquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Danny in FB uitmaken voor fascist, mongool, teringhond, etc etc
Is zelfmoord geen vermaak?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef Wicked-Game het volgende:
Alles een keer doen dan waar geen blijvende lichamelijke of geestelijke schade aan overhoud dan, en welke nog tot normale handeling of als puur vermaak wordt gezien. Dus geen zelfmoord, zelfbekrassing, je laten nemen door negers of uberhaupt laten nemen....
Als gabbers het doen is het topvermaak!quote:
Wat een hoop beperkingen opeens.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef Wicked-Game het volgende:
Alles een keer doen dan waar geen blijvende lichamelijke of geestelijke schade aan overhoud dan, en welke nog tot normale handeling of als puur vermaak wordt gezien. Dus geen zelfmoord, zelfbekrassing, je laten nemen door negers of uberhaupt laten nemen....
Iets om trots op te wezen ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doe ik wel IRL. Nadat ik zijn wijf gebekt heb!
true story!
Ik zou zeggen ga lekker theedrinken bij de naar house figurenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een hoop beperkingen opeens.
Dat had je eerder niet kunnen bedenken?
En hoe vraag je HW dan mee naar Thunderdome. Dat zou zou zorgen voor blijvende geestelijke schade.
Als je erbij was, dan zekerquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Iets om trots op te wezen ook.
Zo te lezen heb jij ook al schade aan de celletjes opgelopen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga lekker theedrinken bij de naar house figuren
Ja, ben gedoemd nu... kom op zeg!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo te lezen heb jij ook al schade aan de celletjes opgelopen.
Binnen chocola eten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Kutweer. heb zelfs geen zin meer om te shoppen.
FYLquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik eerst naar buiten om chocola te halen
7/11 op elke straathoek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik eerst naar buiten om chocola te halen
Heeft de jumbo lekkere chocola?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké, de jumbo is letter 30 meter lopen. Maar toch!
Sorryquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Zo, wat een kleuterachtig gezeur weer, get a fricking life zeg....
Milka met Daim is lekker.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er ligt choco swing van Milka. Dat is genoeg.
Plaatje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef Kreator het volgende:
Morgen krijg ik mijn design-aquarium. 12 uur sharp..
Ergens tussen 11 en 19:00 dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef Kreator het volgende:
Morgen krijg ik mijn design-aquarium. 12 uur sharp..
Schooltje roodkopzalmen, paar l-nummers en wat gekke vissen. Paar grote garnalen. Voor de rest weet ik het nog niet.quote:
Doe je er ook een kikkertje in?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Schooltje roodkopzalmen, paar l-nummers en wat gekke vissen. Paar grote garnalen. Voor de rest weet ik het nog niet.
Toch alleen Skin las ik? Hoe dan ook, misschien toch maar meesneaken met collega's dit jaar...Twijfels, twijfels.quote:
Al lopen ze wel een beetje door de verkeerde wijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Mijn dorp
http://www.dumpert.nl/med(...)u_vs_afa_in_ede.html
Dat wordt zelfs in het filmpje ook gezegd ja, losersquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al lopen ze wel een beetje door de verkeerde wijk
Nee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe je er ook een kikkertje in?
Nee, dan lees je het verkeerd. Er staat Skin en haar band Skunk Anansiequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toch alleen Skin las ik? Hoe dan ook, misschien toch maar meesneaken met collega's dit jaar...Twijfels, twijfels.
nu.nl heeft zijn artikel ook aangepast zie ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dan lees je het verkeerd. Er staat Skin en haar band Skunk Anansie
In augustus maar eens kijken of er dan echt niks anders te doen is op Lowlands
Ik hoop dat dat metaal in je kamer past. Vind het op deze foto niet echt tof. Oh en ik mag aannemen dat jij de bak wel mooi inricht?quote:
Oh, ik las het op lowlands.nl zelfquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
nu.nl heeft zijn artikel ook aangepast zie ik
Ik vind ze vooral saai.quote:
Ik neem aan dat ik alleen dingen koop die een beetje passen. Ik vind het wel tof. Zeker vergeleken met de oubollige kasten die je normaal tegenkomt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat metaal in je kamer past. Vind het op deze foto niet echt tof. Oh en ik mag aannemen dat jij de bak wel mooi inricht?
8 aprilquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:24 schreef Kreator het volgende:
Als je nou op Duke Nukem 4ever zat te wachten, was je tenminste een baas.
Ik ben een motherfucking eindbaas, met of zonder Duke Nukem.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:24 schreef Kreator het volgende:
Wat jij met je moeder doet is mijn zaak niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben een motherfucking eindbaas, met of zonder Duke Nukem.
Die wil ik ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:24 schreef Kreator het volgende:
Al 13 fucking jaren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:24 schreef Kreator het volgende:
Mijn moeder.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat jij met je moeder doet is mijn zaak niet.
* tissue aangeeftquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:26 schreef L-E het volgende:
IK HEB MEDICIJNEN!
Kan wel huilen van geluk.![]()
Ben je dan ziek?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:26 schreef L-E het volgende:
IK HEB MEDICIJNEN!
Kan wel huilen van geluk.![]()
Geil !quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Lief, maar onnodig. Ik smeer snot altijd aan mijn borsten af, ter versteviging. Werkt goed.
Goede tip!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Lief, maar onnodig. Ik smeer snot altijd aan mijn borsten af, ter versteviging. Werkt goed.
Ze groeien er niet van. Maar met een genoeg aantal lagen snot, lijken ze wel dikker.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goede tip!
Gaan ze er ook van groeien? Want dan denk ik dat ik me ga omringen met verkouden kleuters.
Dat kan ik ook nog doen ja.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze groeien er niet van. Maar met een genoeg aantal lagen snot, lijken ze wel dikker.
Ik ben ook snot verkouden, mag ik dan ook bij jou zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goede tip!
Gaan ze er ook van groeien? Want dan denk ik dat ik me ga omringen met verkouden kleuters.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook snot verkouden, mag ik dan ook bij jou zijn
Die ga ik onthouden. Mag ik het dan afvegen, of heb je liever dat het rechtstreeks uit mijn neus wordt aangebracht?quote:
Same. *klikklikklikklikklik*quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik wacht op het moment eigenlijk maar op 1 game. Diablo 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |