quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van me![]()
Laat maar weer
Nuhuh, nu krabbel jij toch terug?quote:
Jij wordt vrolijk van dat soort informatie?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik ben nukkig, vrolijk me op!
Dat jij nou moet vragen of babs.... bahquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, nu krabbel jij toch terug?
Uiteraard komt alles altijd tegelijkertijdquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:36 schreef L-E het volgende:
Net als je denkt dat het leven niet raarder kan: mail van De Ex. Nee, niet de laatste. De papa van mijn zoon. Bizar zeg.
Het was zowaar een leuke mail.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uiteraard komt alles altijd tegelijkertijd
The plot thickens.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:37 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie zaten anders een tijdje alleen toen in dat café. Heel verdacht
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij nou moet vragen of babs.... bah
Misschien is het leedvermaak.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij wordt vrolijk van dat soort informatie?
Ja, dat was een flinke klotestreek van de rest. Gelukkig heeft Q me geredquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:37 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie zaten anders een tijdje alleen toen in dat café. Heel verdacht
Dat gaat zo lastig via internetquote:
Ja, sorry, ik was nog te ver weg, toen ik je distress call kreegquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat was een flinke klotestreek van de rest. Gelukkig heeft Q me gered
Nee dat is goed ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat gaat zo lastig via internet
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:44 schreef L-E het volgende:
Het beeld van Babs en Tijn samen gaat echt nooit meer uit mijn hoofd nu.
Op schoot? Of hoe precies?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:44 schreef L-E het volgende:
Waarom betekend dat het einde van Android?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:37 schreef HeatWave het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)tie-van-android.html
Enige wat het kan redden, maar tegelijkertijd ook het einde van Android zal inluiden.
Nee, bij mij ook niet. Ik denk ook niet dat krassen gaat helpen. Ik ga op zoek naar een hoog gebouw.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:44 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:44 schreef L-E het volgende:
Das hvjjn materiaalquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, bij mij ook niet. Ik denk ook niet dat krassen gaat helpen. Ik ga op zoek naar een hoog gebouw.
Kras 'Tijn' in je arm. Dat zou echte liefde zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, bij mij ook niet. Ik denk ook niet dat krassen gaat helpen. Ik ga op zoek naar een hoog gebouw.
Jij kent Tijn nog niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
Ik begrijp dat dit insidersmateriaal is, maar ik ben nu toch erg benieuwd naar de achtergrond van dit verhaal.
Tijn is gewoon een andere user in Singlesquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
Ik begrijp dat dit insidersmateriaal is, maar ik ben nu toch erg benieuwd naar de achtergrond van dit verhaal.
Ik ken wel een aantal users die Tijn heten, maar welke het hier betreftquote:
Het was niet Tijn, zoals ik zei. Ik heb een bloedhekel aan Tijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Kras 'Tijn' in je arm. Dat zou echte liefde zijn.
Nou ja, het kwam over alsof hij niet de meest geliefde persoon is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Tijn is gewoon een andere user in SinglesMeer insiders is het niet heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |