Ik moet me buiten deze discussie houden, want ik heb alleen seks uit liefde, en dat is toch een hele andere insteek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
80 is wel heel overdreven gesteld natuurlijk. Ook ik heb grenzen.
Niet als dat is omdat de rest je afwijst.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:05 schreef PeuRac het volgende:
Jeetje, is het een pluspunt als je het pas met 1 fokster hebt gedaan?
De Belgische grens? Al is die open natuurlijk!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
80 is wel heel overdreven gesteld natuurlijk. Ook ik heb grenzen.
Ik ben niet echt bij de laatste tijd. Wie eigenlijk?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:05 schreef PeuRac het volgende:
Jeetje, is het een pluspunt als je het pas met 1 fokster hebt gedaan?
Tenzij jij een kloon bent van mijn vriendin, vermoed ik dat je niet bovenaan de lijst van afhaakredenen staat. Sorry.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij hebt bij Samzz afgehaakt vanwege mij?![]()
![]()
Nee hoor de manier van insteken blijft hetzelfdequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet me buiten deze discussie houden, want ik heb alleen seks uit liefde, en dat is toch een hele andere insteek.
Niets in die richting. Het wordt 2012 op zijn vroegstquote:
Zo zie je maar weer dat je niet alles moet geloven dat je hoort in Singlesquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb anders gehoord dat jullie het wel hebben gedaan..
Dat was niet de reden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet als dat is omdat de rest je afwijst.
Nou nee. Wat jij doet moet je helemaal zelf weten (kudo's dat het je lukt). Dus het is niet ten nadele van jou.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, Krea, als je zegt niets ten nadele van mij, maar eigenlijk bedoeld dat het wel aan mijn levensstijl/seksualiteit ligt, laat dan dat niets ten nadele maar weg
O, phewquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niets in die richting. Het wordt 2012 op zijn vroegst.
de MIquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou nee. Wat jij doet moet je helemaal zelf weten (kudo's dat het je lukt). Dus het is niet ten nadele van jou.
Ik zou alleen niet mee willen roeren in het Stb-sauspannetje.
Mijn grenzen liggen ruim. De Schengenlanden zo ongeveer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:05 schreef Tally het volgende:
[..]
De Belgische grens? Al is die open natuurlijk!
Dan hoor jij verkeerde dingenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb anders gehoord dat jullie het wel hebben gedaan..
quote:
Oh, die van mij ruimer. Gelukkig maar, anders had ik hier in Engeland helemaal niks kunnen raken als het zo uitkwam.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn grenzen liggen ruim. De Schengenlanden zo ongeveer.
Hoe dan ook, ik kan het best een keertje doen met iemand voor de leuk, maar er moet wel sprake zijn van enige overeenkomstigheid. Als ik er niet gezellig een biertje mee kan drinken hoeft het ook niet in mijn bed.
Ik heb wel koudwatervrees dus Engeland is all yours. Het Engeland van Fok dus ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, die van mij ruimer. Gelukkig maar, anders had ik hier in Engeland helemaal niks kunnen raken als het zo uitkwam.
het valt wel vaker stilquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik doel er op dat het hier vrijwel stil valt plotseling. Dus vrijwel iedereen is ws. aan het lunchen. Ik mag nog 40 minuten voor ik ga happen.
toen ik werkte at ik altijd rond een uur of half 2. En toen ik op school zat om half 1..en nu wanneer ik honger hebquote:
Doe ik liever ook, dan is de dag beter in 2 stukken verdeeld. Maar goed, ik ga hier altijd met een collega eten en die begint anders om 12:15 zo enorm te whinen dat ik maar ga.quote:
ah jij weet ook wanneer je binnen moet komen he..quote:
ik sloeg soms de pauze over en mocht dan een half uur eerder naar huis..maar niet iedere dagquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe ik liever ook, dan is de dag beter in 2 stukken verdeeld. Maar goed, ik ga hier altijd met een collega eten en die begint anders om 12:15 zo enorm te whinen dat ik maar ga.
Uhuhquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ah jij weet ook wanneer je binnen moet komen he..
En het mag niet van de ARBO, denk dat dat zwaarder telt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik sloeg soms de pauze over en mocht dan een half uur eerder naar huis..maar niet iedere dagwant dat vonden ze niet zo leuk op het werk
Dan moet ik eerst weten of je met babs gebatst hebtquote:
Nee, heeft hij nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weten of je met babs gebatst hebt
Ik kan niet naar buiten ivm het kutweer. Moet ik mee naar die massale vreetfabriek hier die ze kantine noemen.quote:
Ik sla mijn pauze heel vaak over.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En het mag niet van de ARBO, denk dat dat zwaarder telt.
Hoi Q. Zonnestraaltje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan niet naar buiten ivm het kutweer. Moet ik mee naar die massale vreetfabriek hier die ze kantine noemen.
Wat een player ook, die tijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, heeft hij niet
Sterker nog, er is maar 1 man in Singles waar ik mee heb gebatst (en het is niet Ang3l).
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sterker nog, er is maar 1 man in Singles waar ik mee heb gebatst (en het is niet Ang3l).
Rugnummers.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, stom zeg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, dan maar niet naar de bezichtiging van het appartement vanmiddag, hoofdverhuurder is verkeerd voorgelicht over de mogelijkheden en ik kan me niet inschrijven in Utrecht, want daar heb ik het juiste contract niet voor. Dag, appartementje.
Wat denk je wel niet van mequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weten of je met babs gebatst hebt
ik moet zo even wat papieren wegbrengen maar het wordt straks als het goed is iets beter, dus dan vlieg ik gelijk de deur uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan niet naar buiten ivm het kutweer. Moet ik mee naar die massale vreetfabriek hier die ze kantine noemen.
Ik deed dat ook, maar had ook 3 pauzes bij het bedrijf, 2x 15 minuten en 1x een half uur..dus tja ik hield toch pauze op een dagquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik sla mijn pauze heel vaak over.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, heeft hij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |