Volgens die maatstaf kom ik aardig in de buurt van minst wanhopigequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Het is meer de combinatie van 'luchtig meeposten' (geilen op alles wat een vrouw zegt, altijd ingaan op alleen maar vrouwen, discussies uit de weg gaan met de angst dat je misschien uit de gratie valt) en de hoeveelheid kansloosheid achter de schermen (pm, whatsapp, mail, msn)
Ik kan elke (single) vrouw versieren hier. Het is niet moeilijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Ik had er 1 na 5 dagen in Singles
Het is hier zo easy he
Ja, ik zat ook aan twee te denken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het verbaast mij ook. Misschien 1 of 2. Maar dan houdt het wel op. En die 1 of 2 is dan puur omdat er op fok sowieso niets beters te vinden is.
Klopt. En ws. ook nog wel 1 of 2 niet single vrouwen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan elke (single) vrouw versieren hier. Het is niet moeilijk.
Toch laat je me links liggen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan elke (single) vrouw versieren hier. Het is niet moeilijk.
Minder dan 5 dus. Nu maar raden wie het zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:47 schreef L-E het volgende:
[..]
We hadden idd niet vastgesteld hoeveel 'voldoende' is.
Ik heb MissB inmiddels IRL mogen aanschouwen, was oprecht onder de indruk van haar schoonheid. Over mijn nummer twee moet ik nog even denken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mannen of vrouwen? En wie? Rugnummers graag.
Door Krea? Is dat niet ook jouw droom dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je wilt graag gehosselt worden ?
Het is een week vol afwijzingen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kunnen en willen... ik zie het verschil.
Wat mij vooral tegenhoudt is dat ik redelijk nieuw ben hier en het wel echt kliekjes zijn hier. Ik meng me daar liever niet geforceerd in. Bovendien wil ik wel een beetje mijn identiteit behouden en alles wat een kut heeft dan maar napraten helpt niet erg natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens die maatstaf kom ik aardig in de buurt van minst wanhopige
Maar die zou ik nog niet versieren als ik een jaar droog stond. Want best knap, maar vrij labiel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb MissB inmiddels IRL mogen aanschouwen, was oprecht onder de indruk van haar schoonheid. Over mijn nummer twee moet ik nog even denken.
Dat lijkt me onmogelijk, dan moet ik alle vrouwelijke Singles gaan opnoemen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Minder dan 5 dus. Nu maar raden wie het zijn.
Een schrale, maar I'll take it!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je staat bovenaan mijn lijst, mocht het een troost zijn.
Ben man en val op vrouwen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Door Krea? Is dat niet ook jouw droom dan?
Zijn er hier nog niet-labiele vrouwen danquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar die zou ik nog niet versieren als ik een jaar droog stond. Want best knap, maar vrij labiel.
Ik werd verliefd, het spijt me.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je leek me wel leuk. Maar ja, toen ging je met een of andere fokker daten..
Oh. Ineens vallen een aantal puzzelstukjes op hun plaats.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar die zou ik nog niet versieren als ik een jaar droog stond. Want best knap, maar vrij labiel.
Nauwelijksquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn er hier nog niet-labiele vrouwen dan
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
...áls ik ze zou vinden zou toch een vd eerste vragen zijn: Heb je het al met stB gedaan. Dat is toch wel een maatstaf om af te haken. Niets ten nadele van jou, maar het zegt wel wat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
Zijn er hier nog niet-labiele vrouwen dan
Nooit.quote:
Nu ja. Je bent qua uiterlijk wel mijn type. Maar qua persoonlijkheid niet. Dat mag toch, neem ik aan. Ik hou denk ik toch wat meer van vrouwen met ballen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Valt tegenwoordig best mee hoor schat. Het scheelt een hoop als je niet zo geterroriseerd wordt.
Figuurlijk dan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Je bent qua uiterlijk wel mijn type. Maar qua persoonlijkheid niet. Dat mag toch, neem ik aan. Ik hou denk ik toch wat meer van vrouwen met ballen.
Uhuh dat mag hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Je bent qua uiterlijk wel mijn type. Maar qua persoonlijkheid niet. Dat mag toch, neem ik aan. Ik hou denk ik toch wat meer van vrouwen met ballen.
Ben ik nou zo'n pauper dat het mij er echt niet toe doet wie hem er in heeft gehangen? Ik hoef toch niet per sé een relatie te beginnen? Doet labiliteit er dan toe of hoe vaak ze door een andere fokker is volgepompt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
...áls ik ze zou vinden zou toch een vd eerste vragen zijn: Heb je het al met stB gedaan. Dat is toch wel een maatstaf om af te haken. Niets ten nadele van jou, maar het zegt wel wat..
Wellicht zal het lot zegevieren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nooit.. Als het zo moet zijn, dan zal het komen.
. En ik ook.
.
niets ten nadele, maar het zegt wel wat. Wat zegt dat dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
...áls ik ze zou vinden zou toch een vd eerste vragen zijn: Heb je het al met stB gedaan. Dat is toch wel een maatstaf om af te haken. Niets ten nadele van jou, maar het zegt wel wat..
[..]
Nooit.. Als het zo moet zijn, dan zal het komen.
. En ik ook.
.
Mij boeit het wel. Het zegt iets over zo'n persoon.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben ik nou zo'n pauper dat het mij er echt niet toe doet wie hem er in heeft gehangen? Ik hoef toch niet per sé een relatie te beginnen? Doet labiliteit er dan toe of hoe vaak ze door een andere fokker is volgepompt?
Wil je een eerlijk antwoord of een politiek correct antwoord?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
niets ten nadele, maar het zegt wel wat. Wat zegt dat dan?
Je bent wel een pauper ja. Ik vind het idee dat er 80 Fokkers voor mij zijn geweest niet fijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben ik nou zo'n pauper dat het mij er echt niet toe doet wie hem er in heeft gehangen? Ik hoef toch niet per sé een relatie te beginnen? Doet labiliteit er dan toe of hoe vaak ze door een andere fokker is volgepompt?
Ik heb nog nooit een antwoord in de tweede vorm gehoord van jou, dus ik ging sowieso al voor het eerlijke antwoord.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord of een politiek correct antwoord?
Goed dat je bij je principe blijft. Mij maakt het voor een keertje niets uit. Voor een relatie wellicht wel, maar ik denk dat maar weinig van de vrouwen hier echt bij mij passen, dus zoek dat liever elders.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mij boeit het wel. Het zegt iets over zo'n persoon.
De standaard van een vrouw ligt mij veel te laag als ze het met een bisexuele plassexminnende allesneuker hebben gedaan die het puur en alleen voor de score doet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb nog nooit een antwoord in de tweede vorm gehoord, dus ik ging sowieso al voor het eerlijke antwoord.
Daar heb ik dan iig een pluspunt bij jequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
De standaard van een vrouw ligt mij veel te laag als ze het met een bisexuele plassexminnende allesneuker hebben gedaan die het puur en alleen voor de score doet.
Dan haak ik af.
Nou ja, als dat volpompen in het verleden was kan ik er ook niet van wakker liggen (alhoewel ik vermoed dat mijn wenkbrauwen wel wat acrobatische toeren uit gaan halen bij een getal als 80). Ik ging ook niet direkt als maagd het huwelijk in, zeg maar. Labiliteit daarentegen... been there, done that, was het toch echt niet waard (in mijn ogen).quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ah, maar ik doe het niet puur en alleen voor de score. De score maakt me geen fuck uit. Ik doe het omdat ik het lekker vind om te seksen met Jan en alleman (nog nooit een Jan gehad overigens...).quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
De standaard van een vrouw ligt mij veel te laag als ze het met een bisexuele plassexminnende allesneuker hebben gedaan die het puur en alleen voor de score doet.
Dan haak ik af.
80 is wel heel overdreven gesteld natuurlijk. Ook ik heb grenzen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent wel een pauper ja. Ik vind het idee dat er 80 Fokkers voor mij zijn geweest niet fijn.
Maar ik ben een muts. En labiel. Dus ik ga ook even krassen nu.
Huwelijk!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, als dat volpompen in het verleden was kan ik er ook niet van wakker liggen (alhoewel ik vermoed dat mijn wenkbrauwen wel wat acrobatische toeren uit gaan halen bij een getal als 80). Ik ging ook niet direkt als maagd het huwelijk in, zeg maar. Labiliteit daarentegen... been there, done that, was het toch echt niet waard (in mijn ogen).
Aanvulling op bovenstaande: afhaken op specifieke voorgangers zou mij ook niet vreemd zijn, neequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan haak ik af.
Ik heb anders gehoord dat jullie het wel hebben gedaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb ik dan iig een pluspunt bij je
Dat weet ik. Dat was om te provoceren. Maar goed, dat is voor mij reden genoeg. Nofi.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:02 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe het omdat ik het lekker vind om te seksen met Jan en alleman (nog nooit een Jan gehad overigens...).
Jij hebt bij Samzz afgehaakt vanwege mij?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aanvulling op bovenstaande: afhaken op specifieke voorgangers zou mij ook niet vreemd zijn, nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |