Damnquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach wat is veel... zat laast 148,60 buiten mijn bundel
En ik wist de oorzaak wel! Goddamn women!
OK. Is wat voor te zeggen, maar dan alleen als iemand in de buurt woont. Maar letterlijk genomen poeslief doen over het internet en echt veel moeite doen om iets fysiek voor iemand anders te regelen die ver weg woont werkt volgens mij toch niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Even het apotheekvoorbeeld buiten beschouwing, ik was daar niet serieus in. Maar jij stelde dat zulke hoffelijkheden je alleen maar in de friendzone krijgen, ik denk niet dat dat perse zo is.
Moeten ze wel echt in de buurt wonen, ga niet een half uur rijden om een doosje pillen op te halen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou het ook alleen voor vrienden doen en dan idd als ze in de buurt wonen. Zefls voor mn beste vrienden ga ik niet 100km rijden voor zoiets
Ik vond na drie weken vakantie m'n rekening van 80 euro al veelquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, ik een keer ¤110,- maar dat kwam door een foutje bij KPN
Bijnaquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeten ze wel echt in de buurt wonen, ga niet een half uur rijden om een doosje pillen op te halen.
Of ze moeten het echt niet zelf kunnen halen vanwege ziekte en er kan echt niemand anders in de buurt het even doen.
Oei, mag dat?quote:
Sommige mannen zijn knapper zonder haar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind je het mooi staan ja? Ik vind het bij veel mensen (zoals Q) niet echt een aanwinst.
KPN had mijn internetbundel eraf gehaald, en ik was fanatiek aan het internettenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond na drie weken vakantie m'n rekening van 80 euro al veel
Met de nadruk op sommige.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn knapper zonder haar.
Daar overtuig je écht niemand hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef PeuRac het volgende:
Ik ging naar de ikea voor mezelfnam ze alleen maar mee op weg er naar toen
Hands on!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef automatic_ het volgende:
Vroeger hadden we daar iemand anders voor
Ik kan beide hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn knapper zonder haar.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, daarom zei ik dat. Niemand begrijpt me.!
Hmm, ik zal em om toestemming vragen dan, zit niet zo op klappen te wachtenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat je van hem klappen krijgt. Copyright enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |