En het ruikt heeeeeeeeeeeerlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:19 schreef Wicked-Game het volgende:
de TT-stinkt gruwelijk naar eigendunk!
I'm glad there is not such a thing as smell internetquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En het ruikt heeeeeeeeeeeerlijk
+1quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
I'm glad there is not such a thing as smell internet
Maar wáárom!?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:25 schreef Kreator het volgende:
Nou. De Krea heeft een Iphone. Het werkt.
(wel matig dat je dik een uur bezig bent met registreren, updaten, syncen etc voordat je aan bellen toe bent. En dat je iTunes moet gebruiken.)
Vergeet niet de 40+ tellende overeenkomst te lezen die je aangaat met applequote:Op donderdag 31 maart 2011 10:25 schreef Kreator het volgende:
(wel matig dat je dik een uur bezig bent met registreren, updaten, syncen etc voordat je aan bellen toe bent. En dat je iTunes moet gebruiken.)
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:25 schreef Kreator het volgende:
quote:stbabylon had je maar android moeten gebruiken.
quote:heatwave dat kan veel sneller anders, als je weet wat je doet. oh en babs heeft ongelijk
quote:stbabylon nietus.
Zo, dat ook weer gehad.quote:heatwave wellus.
Feitelijk vast een wurgcontract, maar niemand die het leest.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vergeet niet de 40+ tellende overeenkomst te lezen die je aangaat met apple
Apple: Beter kunnen we het niet maken, wel duurder.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Feitelijk vast een wurgcontract, maar niemand die het leest.
Nog duurder?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Apple: Beter kunnen we het niet maken, wel duurder.
"Apple behoudt zich het recht voor om bij niet gebruiken van iTunes op uw stoep te schijten"quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Apple: Beter kunnen we het niet maken, wel duurder.
Nee hoeft niet, gewoon aangeven dat je via click and buy wil betalen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:31 schreef Kreator het volgende:
Ik wou een apple account maken, maar dan moet je een creditcard opgeven. Kansloos.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Waar heb ik die van mij eigenlijk gelaten...
Dat weet iedereen. Moet je 'm maar niet tekenen als je dat niet wiltquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Feitelijk vast een wurgcontract, maar niemand die het leest.
Ik doe dat ook niet hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet iedereen. Moet je 'm maar niet tekenen als je dat niet wilt
Je ziel verkopen is nog nooit zo makkelijk geweest.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vergeet niet de 40+ tellende overeenkomst te lezen die je aangaat met apple
Ik heb het via Click & Buy. Werkt prima. Geen CC nodig. Online rekening aanmaken waar je met iDeal geld op kan storten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:31 schreef Kreator het volgende:
Ik wou een apple account maken, maar dan moet je een creditcard opgeven. Kansloos.
het gaat me meer om het feit dat het moet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het via Click & Buy. Werkt prima. Geen CC nodig. Online rekening aanmaken waar je met iDeal geld op kan storten.
Best welquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:41 schreef Kreator het volgende:
http://bodybrowser.googlelabs.com/body.html#
Cool.
Ik wil toch geen kinderen, is dat ook weer opgelost. Keihandig!quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik doe dat ook niet hoor.
"Blablabla, klik en accepteer". Dat ik dan eigenlijk mijn toekomstige kinderen heb verkocht aan Apple neem ik voor lief.
Ho ho mevrouw, zo werkt dat niet. Je hebt een contract met Apple, dat je kinderen levert, dan zul je die leveren ook! Dus, hup, zwanger worden!quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil toch geen kinderen, is dat ook weer opgelost. Keihandig!
De plugin-baby app overeenkomtquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ho ho mevrouw, zo werkt dat niet. Je hebt een contract met Apple, dat je kinderen levert, dan zul je die leveren ook! Dus, hup, zwanger worden!
Android is gewoon open-source. Veel leuker om in een grote orgie een kind te ontwikkelen en die dan weg te geven aan Google.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ho ho mevrouw, zo werkt dat niet. Je hebt een contract met Apple, dat je kinderen levert, dan zul je die leveren ook! Dus, hup, zwanger worden!
Is daar ook een appje voor?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Arme jijquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
...voor de zaak hè. Beetje 'testen'.
Whatsappen en pingenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Arme jijIk krijg bij mijn nieuwe baan een blackberry... misschien kan men zich in herinneren dat ik onlangs nog vroeg wat een whatsapp eigenlijk was
help
Succes dan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Arme jijIk krijg bij mijn nieuwe baan een blackberry... misschien kan men zich in herinneren dat ik onlangs nog vroeg wat een whatsapp eigenlijk was
help
Pingen weet ik dan weer wel! Das een soort van chatten of smsen, maar dan andersquote:
Idd, echt voor sloebers en zwervers, die paar euro's die je daarmee bespaartquote:
Mijn collega's doen niet meer andersquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, echt voor sloebers en zwervers, die paar euro's die je daarmee bespaart.
BB.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
help
Pingen en whatsapp is bijna hetzelfde.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Pingen weet ik dan weer wel! Das een soort van chatten of smsen, maar dan anders![]()
God dit wordt helemaal niks zo
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hey, hoe gaat het vandaag?
EDIT: Ah, zie boven dus.
Als 14jarige meisjes het snappen is het natuurlijk doodsimpel te gebruiken. Ik vind het ook ondingen, maar het is geen rocket science...quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pingen en whatsapp is bijna hetzelfde.
Pingen is alleen voor blackberry gebruikers onderling.
Gelukkig dat een blackberry zo ontzettend gebruiksvriendelijk is
Heul nie. Foto's versturen van mijn FourSquare locaties naar mijn hippe twitterende vrienden! Dat gaat niet met een SMS.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, echt voor sloebers en zwervers, die paar euro's die je daarmee bespaart.
Nee, dat gaat gewoon via internet, uit je app.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heul nie. Foto's versturen van mijn FourSquare locaties naar mijn hippe twitterende vrienden! Dat gaat niet met een SMS.
Nee klopt, maar vind ze in vergelijking met andere toestellen niet gebruiksvriendelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als 14jarige meisjes het snappen is het natuurlijk doodsimpel te gebruiken. Ik vind het ook ondingen, maar het is geen rocket science...
Heb jij hippe vrienden? Waar koop je zulks?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heul nie. Foto's versturen van mijn FourSquare locaties naar mijn hippe twitterende vrienden! Dat gaat niet met een SMS.
Whatsapp is sowieso voor paupers.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat gaat gewoon via internet, uit je app.
UTFS, RTFMquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
Hw, kun je die icoontjes op je iphone ook rangschikken? Hij flikkert nu gewoon alles op p2.
Managers kunnen het gebruiken, dus het moet wel simpel zijn!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als 14jarige meisjes het snappen is het natuurlijk doodsimpel te gebruiken. Ik vind het ook ondingen, maar het is geen rocket science...
Ik vind het ook niets, maar pingen, smsen en bellen gaat er prima op. En meer kunnen die wijven toch nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar vind ze in vergelijking met andere toestellen niet gebruiksvriendelijk.
Symbian is zelfs nog handiger.
The Manual... *proest* ben je een wijf of zo!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
UTFS, RTFM.
Ja, dat kan, vasthouden tot ze trillen en verslepen.
In de loungebar met smooth jazz. Sleutels van je Mini naast je iPhone op tafel leggen en ze komen vanzelf. Wel even je locatie Facebooken natuurlijk!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb jij hippe vrienden? Waar koop je zulks?
Dat maakt in jouw geval toch geen fuck uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
The Manual... *proest* ben je een wijf of zo!
I'm confusedquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat maakt in jouw geval toch geen fuck uit.
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I'm confused
maakt niet uit want je gebruikt android en die heeft niet eens een manual
of
maakt niet uit want jij neukt toch mannen en vrouwen
Jazz.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In de loungebar met smooth jazz. Sleutels van je Mini naast je iPhone op tafel leggen en ze komen vanzelf. Wel even je locatie Facebooken natuurlijk!
Zou ik graag doen, maar verkeerde plaatst en mn auto staat tot 13u bij de garagequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:11 schreef L-E het volgende:
Wie rijdt er even voor mij naar de apotheek?
Ik wil best naar mijn apotheek lopen, maar dan moet je het wel komen ophalenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:11 schreef L-E het volgende:
Ik moet ineens denken aan dat wijf dat een diarree-aanval kreeg in het bubbelbad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:12 schreef HeatWave het volgende:
http://imgur.com/a/C2Ecq
Volkomen nutteloze, willekeurige link met vrouwen in bad. Waarom? Omdat het kan!.
Ik ben ook geen echte kenner hoor, maar heb zo wel mijn favorietenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen kenner hoor, dat dan weer niet, maar ik hou er wel van.
Daar zijn toch geen filmpjes van?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan dat wijf dat een diarree-aanval kreeg in het bubbelbad.
Wat denk je, dit is de beste plaats ervoor, aangezien er hier genoeg mensen zijn die of in de buurt wonen, of wel een pokke eind willen rijden, en niks anders te doen hebben en dat allemaal gewoon even doen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:11 schreef L-E het volgende:
Daar heb ik niets aan!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil best naar mijn apotheek lopen, maar dan moet je het wel komen ophalen
Volgens mij is dat juist een filmpje, of een gifje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar zijn toch geen filmpjes van?
Ja?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat denk je, dit is de beste plaats ervoor, aangezien er hier genoeg mensen zijn die of in de buurt wonen, of wel een pokke eind willen rijden, en niks anders te doen hebben en dat allemaal gewoon even doen?
Wel degelijk!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar zijn toch geen filmpjes van?
Het erge is, er zullen hier echt mannen zijn die er over zouden nadenken voor een minieme kansvergroting om in je broekje te komen.quote:
Bespaar je de moeite sowieso maarquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel degelijk!
Ik ga alleen niet even voor je zoeken (op het werk enzo)
Als het dan ook nog eens voor anticonceptie is...quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het erge is, er zullen hier echt mannen zijn die er over zouden nadenken voor een minieme kansvergroting om in je broekje te komen.
Ik wil even niemand in mijn broekje. Ik kan wel een knuffel gebruiken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het erge is, er zullen hier echt mannen zijn die er over zouden nadenken voor een minieme kansvergroting om in je broekje te komen.
Meerdere. Zonder na te denken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar zijn er nog meer van.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil even niemand in mijn broekje. Ik kan wel een knuffel gebruiken.
Engelse Big Brother was dat toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan dat wijf dat een diarree-aanval kreeg in het bubbelbad.
Daar doen ze het niet voor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil even niemand in mijn broekje. Ik kan wel een knuffel gebruiken.
Ik snap het gewoon niet denk ik. Een of andere gratis kutapplicatie die vaak niet werkt tegenover een paar euro aan smsjes.quote:
Bij mij gebeurt het met een AI. Werkt ook prima.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:37 schreef Q. het volgende:
Ik heb het via Click & Buy. Werkt prima. Geen CC nodig. Online rekening aanmaken waar je met iDeal geld op kan storten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |