Hij doet het bij mij primaquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet denk ik. Een of andere gratis kutapplicatie die vaak niet werkt tegenover een paar euro aan smsjes.
Het is jammer dat JK niet online is, maar Peu staat ook bekend om deze eigenschappen, dus ik snap het welquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Wat denk je, dit is de beste plaats ervoor, aangezien er hier genoeg mensen zijn die of in de buurt wonen, of wel een pokke eind willen rijden, en niks anders te doen hebben en dat allemaal gewoon even doen?
Sinds wanneer sta ik daar dan weer om bekendquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is jammer dat JK niet online is, maar Peu staat ook bekend om deze eigenschappen, dus ik snap het wel(Of niet, eigenlijk
)
Voor gegarandeerde seks zou ik het ook wel doen, opportunistische lul die ik ben. Maar knight in shining armor-achtige praktijken werken toch niet, die helpen je alleen maar de friendzone in.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is jammer dat JK niet online is, maar Peu staat ook bekend om deze eigenschappen, dus ik snap het wel(Of niet, eigenlijk
)
*kuch*Makro*Kuch*Ikea*kuch*quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sinds wanneer sta ik daar dan weer om bekend
Ja, buiten de bundel gaat hard ineensquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kwam er vanmorgen achter dat ik 64,43 buiten mijn bundel heb gebeld en ik snap er écht geen reet van...
Dat laatste is niet helemaal waar. Als iemand je leuk vindt, scoor je echt wel punten op die manier.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor gegarandeerde seks zou ik het ook wel doen, opportunistische lul die ik ben. Maar knight in shining armor-achtige praktijken werken toch niet, die helpen je alleen maar de friendzone in.
Ja, maar jijquote:
Sinds je voor 2 dames een takke-end ging rijden om naar de Ikea te gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
Sinds wanneer sta ik daar dan weer om bekend
Ridder spelen is leuk, vooral dat rondzwaaien met een zwaard.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor gegarandeerde seks zou ik het ook wel doen, opportunistische lul die ik ben. Maar knight in shining armor-achtige praktijken werken toch niet, die helpen je alleen maar de friendzone in.
Kun je niet online die specificatie inzien?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kwam er vanmorgen achter dat ik 64,43 buiten mijn bundel heb gebeld en ik snap er écht geen reet van...
Maar dan nog, ik snap het gewoon niet!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Ja, buiten de bundel gaat hard ineens
Ik ging naar de ikea voor mezelfquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sinds je voor 2 dames een takke-end ging rijden om naar de Ikea te gaan.
buiten de bundel het zelfde blijven betalenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, buiten de bundel gaat hard ineens
Wow, dat is best veelquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef Nouk84 het volgende:
Door van de andere kant van het land een potje pillen bij de apotheek te halen? Misschien doe ik het dan verkeerd, maar dat zegt mij alleen maar 'desperate'. Als je nou om de hoek zou wonen en ik zou je al vriendschappelijk kennen, dan kan ik me voorstellen dat ik punten zou scoren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste is niet helemaal waar. Als iemand je leuk vindt, scoor je echt wel punten op die manier.
Vroeger hadden we daar iemand anders voorquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
)
Pas als mijn telefoonrekening gemaakt wordt, over een dag of 7.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef L-E het volgende:
Kun je niet online die specificatie inzien?
Even het apotheekvoorbeeld buiten beschouwing, ik was daar niet serieus in. Maar jij stelde dat zulke hoffelijkheden je alleen maar in de friendzone krijgen, ik denk niet dat dat perse zo is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Door van de andere kant van het land een potje pillen bij de apotheek te halen? Misschien doe ik het dan verkeerd, maar dat zegt mij alleen maar 'desperate'. Als je nou om de hoek zou wonen en ik zou je al vriendschappelijk kennen, dan kan ik me voorstellen dat ik punten zou scoren.
Ach wat is veel... zat laast 148,60 buiten mijn bundelquote:
Ik zou het ook alleen voor vrienden doen en dan idd als ze in de buurt wonen. Zefls voor mn beste vrienden ga ik niet 100km rijden voor zoietsquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Door van de andere kant van het land een potje pillen bij de apotheek te halen? Misschien doe ik het dan verkeerd, maar dat zegt mij alleen maar 'desperate'. Als je nou om de hoek zou wonen en ik zou je al vriendschappelijk kennen, dan kan ik me voorstellen dat ik punten zou scoren.
Tja, ik een keer ¤110,- maar dat kwam door een foutje bij KPNquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach wat is veel... zat laast 148,60 buiten mijn bundel
En ik wist de oorzaak wel! Goddamn women!
Wie was er zo wanhopig?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vroeger hadden we daar iemand anders voor
Dat is top secret natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |