Ik ga vanavond eens naar een borrel. Afscheid van de enige collega die de moeite nam om er te zijn op de laatste dag voor mijn verlof en het niet vergeten was!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond etentje met de afdeling, als ik ergens GEEN zin in heb..
Als je er eenmaal zit, is het waarschijnlijk toch best gezellig, of niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond etentje met de afdeling, als ik ergens GEEN zin in heb..
Vreselijke reclame.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef rival het volgende:
jullie ook niet.... er is zalando! ofzo!
Nog even volhouden en je kunt weer normale kleding aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet eens. Maar zou idd kunnen die positiemode is om te janken
Heb gewoon een hekel aan winkels en daarbij slinkt mijn bankrekening dan
dat compenseer je dan maar met flink wat chocolade!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat haalt alle charme en helende werking uit het shopaspect
Ja meestal wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:57 schreef STING het volgende:
[..]
Als je er eenmaal zit, is het waarschijnlijk toch best gezellig, of niet?
Tenzij ik kleren ga passen. Daar word ik niet vrolijk van.quote:
Neeeeee, éérst shoppen, dan chocola kopen en dat thuis opeten met een kopje vrouwenkoffie erbij (macchiato ofzo) terwijl je je nieuwe aankoop/aankopen bewondertquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
dat compenseer je dan maar met flink wat chocolade!
Mja dan eerst nog wat kilo's kwijt. Want kleding shoppen terwijl je wil afvallen vind ik ook zonde.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nog even volhouden en je kunt weer normale kleding aanIk heb geen hekel aan winkels, alleen aan winkelende mensen
Het leukst vind ik het om zoveel te kopen dat ik vergeet wat er precies in mijn tassen zit. En dan bij thuiskomst oprecht verrast zijn bij zoveel mooie spulletjes.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neeeeee, éérst shoppen, dan chocola kopen en dat thuis opeten met een kopje vrouwenkoffie erbij (macchiato ofzo) terwijl je je nieuwe aankoop/aankopen bewondert
En na een week niet meer in je nieuwe pakje passenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neeeeee, éérst shoppen, dan chocola kopen en dat thuis opeten met een kopje vrouwenkoffie erbij (macchiato ofzo) terwijl je je nieuwe aankoop/aankopen bewondert
Toch nog een écht vrouw hierquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Het leukst vind ik het om zoveel te kopen dat ik vergeet wat er precies in mijn tassen zit. En dan bij thuiskomst oprecht verrast zijn bij zoveel mooie spulletjes.
Dat is wel heel lang geleden dat ik dat heb gehadquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Het leukst vind ik het om zoveel te kopen dat ik vergeet wat er precies in mijn tassen zit. En dan bij thuiskomst oprecht verrast zijn bij zoveel mooie spulletjes.
Ik ben ZO geen vrouwquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, want dan ga je natuurlijk de volgende dag netjes naar de sportschool om die calorieën er weer af te trainenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En na een week niet meer in je nieuwe pakje passen
Daar gaat het bij mij mis.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, want dan ga je natuurlijk de volgende dag netjes naar de sportschool om die calorieën er weer af te trainen
Ik ben ook geen 18 meer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Serieus?
Is je geheugen zo slecht dan?
mwah heel af en toe eensquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goh Eric, je hebt fok weer gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |