Hopelijk hebben we dezelfde smaak qua kerels en neemt een leuke mee naar huisquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:35 schreef L-E het volgende:
[..]
En je kan er de rest van je leven de vruchten van plukken.
Uitzonderingen waren er altijdquote:
Zal mij een zorg zijn... ik kom er eerlijk vooruit dat ik die feesten op zijn tijd leuk vind! Boeiend!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe gooi je je eigen glazen in, les 1.
Laatste keer dat ik op een gabberfeest was is 8 jaar geleden geloof ik, Thunderdome in de Jaarbeurs, had gratis kaarten via mijn werk en ben toen met een oud gabbermaatje gaan kijken voor de lol. (mijn eigen periode eindigde in 1999)quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Uitzonderingen waren er altijd
Maar het viel me op dat toen ik vroegah ging het alleen maar kaal was en trainingspakken, nu ook veel anders erbij liepen. Dat had je toen echt niet... je hebt natuurlijk altijd diehard trainingspakken types
Wel in de juiste golf gegooid?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe is het? Heb je al zon? Heb je mijn brief gehad? Via flessenpost verstuurd.
Sorry, ik heb nog geen lobotomie gehad, mocht het ooit zover komen neem ik wel contact op ok?quote:
Vroeger moest ik daar ook niets van hebben, heb die hele gabbertijd overgeslagen. Nu vind ik de muziek en de mensen nog steeds niet je van het (vooral die laatste niet), maar kan ik me daar uitstekend vermaken.quote:
Je moet alles een keer in je leven geprobeerd hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
HW uitnodigen voor een dance feest.
Nee hoor, ik ga ook niet voor mijn lol op een afdeling zwaar geestelijk gehandicapten zittenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je moet alles een keer in je leven geprobeerd hebben
Wanneer laat je je uitwonen door 20 grote negers?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En zelfmoord?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Danny in FB uitmaken voor fascist, mongool, teringhond, etc etcquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Er stond een bordje bij: Hier gooien voor epistelen bestemd voor Godt. Dus dat was de goeie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel in de juiste golf gegooid?
En vandaag was zonnig. Morgen maar eens kijken of ik een lift kan krijgen van de thaise marine.
Een shirt wil je in deze hitte echt niet aan. Ga morgen thailand in. Hopelijk veilig en wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Er stond een bordje bij: Hier gooien voor epistelen bestemd voor Godt. Dus dat was de goeie.
Fijn dat je beter weer hebt, kun je weer je linnen overhemd open knopen en paraderen op slippers.
Dat doe ik wel IRLquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Danny in FB uitmaken voor fascist, mongool, teringhond, etc etc
Is zelfmoord geen vermaak?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef Wicked-Game het volgende:
Alles een keer doen dan waar geen blijvende lichamelijke of geestelijke schade aan overhoud dan, en welke nog tot normale handeling of als puur vermaak wordt gezien. Dus geen zelfmoord, zelfbekrassing, je laten nemen door negers of uberhaupt laten nemen....
Als gabbers het doen is het topvermaak!quote:
Wat een hoop beperkingen opeens.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef Wicked-Game het volgende:
Alles een keer doen dan waar geen blijvende lichamelijke of geestelijke schade aan overhoud dan, en welke nog tot normale handeling of als puur vermaak wordt gezien. Dus geen zelfmoord, zelfbekrassing, je laten nemen door negers of uberhaupt laten nemen....
Iets om trots op te wezen ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doe ik wel IRL. Nadat ik zijn wijf gebekt heb!
true story!
Ik zou zeggen ga lekker theedrinken bij de naar house figurenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een hoop beperkingen opeens.
Dat had je eerder niet kunnen bedenken?
En hoe vraag je HW dan mee naar Thunderdome. Dat zou zou zorgen voor blijvende geestelijke schade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |