En het ruikt heeeeeeeeeeeerlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:19 schreef Wicked-Game het volgende:
de TT-stinkt gruwelijk naar eigendunk!
I'm glad there is not such a thing as smell internetquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En het ruikt heeeeeeeeeeeerlijk
+1quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
I'm glad there is not such a thing as smell internet
Maar wáárom!?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:25 schreef Kreator het volgende:
Nou. De Krea heeft een Iphone. Het werkt.
(wel matig dat je dik een uur bezig bent met registreren, updaten, syncen etc voordat je aan bellen toe bent. En dat je iTunes moet gebruiken.)
Vergeet niet de 40+ tellende overeenkomst te lezen die je aangaat met applequote:Op donderdag 31 maart 2011 10:25 schreef Kreator het volgende:
(wel matig dat je dik een uur bezig bent met registreren, updaten, syncen etc voordat je aan bellen toe bent. En dat je iTunes moet gebruiken.)
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:25 schreef Kreator het volgende:
quote:stbabylon had je maar android moeten gebruiken.
quote:heatwave dat kan veel sneller anders, als je weet wat je doet. oh en babs heeft ongelijk
quote:stbabylon nietus.
Zo, dat ook weer gehad.quote:heatwave wellus.
Feitelijk vast een wurgcontract, maar niemand die het leest.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vergeet niet de 40+ tellende overeenkomst te lezen die je aangaat met apple
Apple: Beter kunnen we het niet maken, wel duurder.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Feitelijk vast een wurgcontract, maar niemand die het leest.
Nog duurder?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Apple: Beter kunnen we het niet maken, wel duurder.
"Apple behoudt zich het recht voor om bij niet gebruiken van iTunes op uw stoep te schijten"quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Apple: Beter kunnen we het niet maken, wel duurder.
Nee hoeft niet, gewoon aangeven dat je via click and buy wil betalen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:31 schreef Kreator het volgende:
Ik wou een apple account maken, maar dan moet je een creditcard opgeven. Kansloos.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Waar heb ik die van mij eigenlijk gelaten...
Dat weet iedereen. Moet je 'm maar niet tekenen als je dat niet wiltquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Feitelijk vast een wurgcontract, maar niemand die het leest.
Ik doe dat ook niet hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet iedereen. Moet je 'm maar niet tekenen als je dat niet wilt
Je ziel verkopen is nog nooit zo makkelijk geweest.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vergeet niet de 40+ tellende overeenkomst te lezen die je aangaat met apple
Ik heb het via Click & Buy. Werkt prima. Geen CC nodig. Online rekening aanmaken waar je met iDeal geld op kan storten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:31 schreef Kreator het volgende:
Ik wou een apple account maken, maar dan moet je een creditcard opgeven. Kansloos.
het gaat me meer om het feit dat het moet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het via Click & Buy. Werkt prima. Geen CC nodig. Online rekening aanmaken waar je met iDeal geld op kan storten.
Best welquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:41 schreef Kreator het volgende:
http://bodybrowser.googlelabs.com/body.html#
Cool.
Ik wil toch geen kinderen, is dat ook weer opgelost. Keihandig!quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik doe dat ook niet hoor.
"Blablabla, klik en accepteer". Dat ik dan eigenlijk mijn toekomstige kinderen heb verkocht aan Apple neem ik voor lief.
Ho ho mevrouw, zo werkt dat niet. Je hebt een contract met Apple, dat je kinderen levert, dan zul je die leveren ook! Dus, hup, zwanger worden!quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil toch geen kinderen, is dat ook weer opgelost. Keihandig!
De plugin-baby app overeenkomtquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ho ho mevrouw, zo werkt dat niet. Je hebt een contract met Apple, dat je kinderen levert, dan zul je die leveren ook! Dus, hup, zwanger worden!
Android is gewoon open-source. Veel leuker om in een grote orgie een kind te ontwikkelen en die dan weg te geven aan Google.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ho ho mevrouw, zo werkt dat niet. Je hebt een contract met Apple, dat je kinderen levert, dan zul je die leveren ook! Dus, hup, zwanger worden!
Is daar ook een appje voor?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Arme jijquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
...voor de zaak hè. Beetje 'testen'.
Whatsappen en pingenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Arme jijIk krijg bij mijn nieuwe baan een blackberry... misschien kan men zich in herinneren dat ik onlangs nog vroeg wat een whatsapp eigenlijk was
help
Succes dan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Arme jijIk krijg bij mijn nieuwe baan een blackberry... misschien kan men zich in herinneren dat ik onlangs nog vroeg wat een whatsapp eigenlijk was
help
Pingen weet ik dan weer wel! Das een soort van chatten of smsen, maar dan andersquote:
Idd, echt voor sloebers en zwervers, die paar euro's die je daarmee bespaartquote:
Mijn collega's doen niet meer andersquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, echt voor sloebers en zwervers, die paar euro's die je daarmee bespaart.
BB.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
help
Pingen en whatsapp is bijna hetzelfde.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Pingen weet ik dan weer wel! Das een soort van chatten of smsen, maar dan anders![]()
God dit wordt helemaal niks zo
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hey, hoe gaat het vandaag?
EDIT: Ah, zie boven dus.
Als 14jarige meisjes het snappen is het natuurlijk doodsimpel te gebruiken. Ik vind het ook ondingen, maar het is geen rocket science...quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pingen en whatsapp is bijna hetzelfde.
Pingen is alleen voor blackberry gebruikers onderling.
Gelukkig dat een blackberry zo ontzettend gebruiksvriendelijk is
Heul nie. Foto's versturen van mijn FourSquare locaties naar mijn hippe twitterende vrienden! Dat gaat niet met een SMS.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, echt voor sloebers en zwervers, die paar euro's die je daarmee bespaart.
Nee, dat gaat gewoon via internet, uit je app.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heul nie. Foto's versturen van mijn FourSquare locaties naar mijn hippe twitterende vrienden! Dat gaat niet met een SMS.
Nee klopt, maar vind ze in vergelijking met andere toestellen niet gebruiksvriendelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als 14jarige meisjes het snappen is het natuurlijk doodsimpel te gebruiken. Ik vind het ook ondingen, maar het is geen rocket science...
Heb jij hippe vrienden? Waar koop je zulks?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heul nie. Foto's versturen van mijn FourSquare locaties naar mijn hippe twitterende vrienden! Dat gaat niet met een SMS.
Whatsapp is sowieso voor paupers.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat gaat gewoon via internet, uit je app.
UTFS, RTFMquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
Hw, kun je die icoontjes op je iphone ook rangschikken? Hij flikkert nu gewoon alles op p2.
Managers kunnen het gebruiken, dus het moet wel simpel zijn!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als 14jarige meisjes het snappen is het natuurlijk doodsimpel te gebruiken. Ik vind het ook ondingen, maar het is geen rocket science...
Ik vind het ook niets, maar pingen, smsen en bellen gaat er prima op. En meer kunnen die wijven toch nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar vind ze in vergelijking met andere toestellen niet gebruiksvriendelijk.
Symbian is zelfs nog handiger.
The Manual... *proest* ben je een wijf of zo!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
UTFS, RTFM.
Ja, dat kan, vasthouden tot ze trillen en verslepen.
In de loungebar met smooth jazz. Sleutels van je Mini naast je iPhone op tafel leggen en ze komen vanzelf. Wel even je locatie Facebooken natuurlijk!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb jij hippe vrienden? Waar koop je zulks?
Dat maakt in jouw geval toch geen fuck uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
The Manual... *proest* ben je een wijf of zo!
I'm confusedquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat maakt in jouw geval toch geen fuck uit.
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I'm confused
maakt niet uit want je gebruikt android en die heeft niet eens een manual
of
maakt niet uit want jij neukt toch mannen en vrouwen
Jazz.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In de loungebar met smooth jazz. Sleutels van je Mini naast je iPhone op tafel leggen en ze komen vanzelf. Wel even je locatie Facebooken natuurlijk!
Zou ik graag doen, maar verkeerde plaatst en mn auto staat tot 13u bij de garagequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:11 schreef L-E het volgende:
Wie rijdt er even voor mij naar de apotheek?
Ik wil best naar mijn apotheek lopen, maar dan moet je het wel komen ophalenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:11 schreef L-E het volgende:
Ik moet ineens denken aan dat wijf dat een diarree-aanval kreeg in het bubbelbad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:12 schreef HeatWave het volgende:
http://imgur.com/a/C2Ecq
Volkomen nutteloze, willekeurige link met vrouwen in bad. Waarom? Omdat het kan!.
Ik ben ook geen echte kenner hoor, maar heb zo wel mijn favorietenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen kenner hoor, dat dan weer niet, maar ik hou er wel van.
Daar zijn toch geen filmpjes van?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan dat wijf dat een diarree-aanval kreeg in het bubbelbad.
Wat denk je, dit is de beste plaats ervoor, aangezien er hier genoeg mensen zijn die of in de buurt wonen, of wel een pokke eind willen rijden, en niks anders te doen hebben en dat allemaal gewoon even doen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:11 schreef L-E het volgende:
Daar heb ik niets aan!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil best naar mijn apotheek lopen, maar dan moet je het wel komen ophalen
Volgens mij is dat juist een filmpje, of een gifje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar zijn toch geen filmpjes van?
Ja?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat denk je, dit is de beste plaats ervoor, aangezien er hier genoeg mensen zijn die of in de buurt wonen, of wel een pokke eind willen rijden, en niks anders te doen hebben en dat allemaal gewoon even doen?
Wel degelijk!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar zijn toch geen filmpjes van?
Het erge is, er zullen hier echt mannen zijn die er over zouden nadenken voor een minieme kansvergroting om in je broekje te komen.quote:
Bespaar je de moeite sowieso maarquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel degelijk!
Ik ga alleen niet even voor je zoeken (op het werk enzo)
Als het dan ook nog eens voor anticonceptie is...quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het erge is, er zullen hier echt mannen zijn die er over zouden nadenken voor een minieme kansvergroting om in je broekje te komen.
Ik wil even niemand in mijn broekje. Ik kan wel een knuffel gebruiken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het erge is, er zullen hier echt mannen zijn die er over zouden nadenken voor een minieme kansvergroting om in je broekje te komen.
Meerdere. Zonder na te denken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar zijn er nog meer van.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil even niemand in mijn broekje. Ik kan wel een knuffel gebruiken.
Engelse Big Brother was dat toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan dat wijf dat een diarree-aanval kreeg in het bubbelbad.
Daar doen ze het niet voor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil even niemand in mijn broekje. Ik kan wel een knuffel gebruiken.
Ik snap het gewoon niet denk ik. Een of andere gratis kutapplicatie die vaak niet werkt tegenover een paar euro aan smsjes.quote:
Bij mij gebeurt het met een AI. Werkt ook prima.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:37 schreef Q. het volgende:
Ik heb het via Click & Buy. Werkt prima. Geen CC nodig. Online rekening aanmaken waar je met iDeal geld op kan storten.
Hij doet het bij mij primaquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet denk ik. Een of andere gratis kutapplicatie die vaak niet werkt tegenover een paar euro aan smsjes.
Het is jammer dat JK niet online is, maar Peu staat ook bekend om deze eigenschappen, dus ik snap het welquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Wat denk je, dit is de beste plaats ervoor, aangezien er hier genoeg mensen zijn die of in de buurt wonen, of wel een pokke eind willen rijden, en niks anders te doen hebben en dat allemaal gewoon even doen?
Sinds wanneer sta ik daar dan weer om bekendquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is jammer dat JK niet online is, maar Peu staat ook bekend om deze eigenschappen, dus ik snap het wel(Of niet, eigenlijk
)
Voor gegarandeerde seks zou ik het ook wel doen, opportunistische lul die ik ben. Maar knight in shining armor-achtige praktijken werken toch niet, die helpen je alleen maar de friendzone in.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is jammer dat JK niet online is, maar Peu staat ook bekend om deze eigenschappen, dus ik snap het wel(Of niet, eigenlijk
)
*kuch*Makro*Kuch*Ikea*kuch*quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sinds wanneer sta ik daar dan weer om bekend
Ja, buiten de bundel gaat hard ineensquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kwam er vanmorgen achter dat ik 64,43 buiten mijn bundel heb gebeld en ik snap er écht geen reet van...
Dat laatste is niet helemaal waar. Als iemand je leuk vindt, scoor je echt wel punten op die manier.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor gegarandeerde seks zou ik het ook wel doen, opportunistische lul die ik ben. Maar knight in shining armor-achtige praktijken werken toch niet, die helpen je alleen maar de friendzone in.
Ja, maar jijquote:
Sinds je voor 2 dames een takke-end ging rijden om naar de Ikea te gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
Sinds wanneer sta ik daar dan weer om bekend
Ridder spelen is leuk, vooral dat rondzwaaien met een zwaard.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor gegarandeerde seks zou ik het ook wel doen, opportunistische lul die ik ben. Maar knight in shining armor-achtige praktijken werken toch niet, die helpen je alleen maar de friendzone in.
Kun je niet online die specificatie inzien?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kwam er vanmorgen achter dat ik 64,43 buiten mijn bundel heb gebeld en ik snap er écht geen reet van...
Maar dan nog, ik snap het gewoon niet!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Ja, buiten de bundel gaat hard ineens
Ik ging naar de ikea voor mezelfquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sinds je voor 2 dames een takke-end ging rijden om naar de Ikea te gaan.
buiten de bundel het zelfde blijven betalenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, buiten de bundel gaat hard ineens
Wow, dat is best veelquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef Nouk84 het volgende:
Door van de andere kant van het land een potje pillen bij de apotheek te halen? Misschien doe ik het dan verkeerd, maar dat zegt mij alleen maar 'desperate'. Als je nou om de hoek zou wonen en ik zou je al vriendschappelijk kennen, dan kan ik me voorstellen dat ik punten zou scoren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste is niet helemaal waar. Als iemand je leuk vindt, scoor je echt wel punten op die manier.
Vroeger hadden we daar iemand anders voorquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
)
Pas als mijn telefoonrekening gemaakt wordt, over een dag of 7.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef L-E het volgende:
Kun je niet online die specificatie inzien?
Even het apotheekvoorbeeld buiten beschouwing, ik was daar niet serieus in. Maar jij stelde dat zulke hoffelijkheden je alleen maar in de friendzone krijgen, ik denk niet dat dat perse zo is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Door van de andere kant van het land een potje pillen bij de apotheek te halen? Misschien doe ik het dan verkeerd, maar dat zegt mij alleen maar 'desperate'. Als je nou om de hoek zou wonen en ik zou je al vriendschappelijk kennen, dan kan ik me voorstellen dat ik punten zou scoren.
Ach wat is veel... zat laast 148,60 buiten mijn bundelquote:
Ik zou het ook alleen voor vrienden doen en dan idd als ze in de buurt wonen. Zefls voor mn beste vrienden ga ik niet 100km rijden voor zoietsquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Door van de andere kant van het land een potje pillen bij de apotheek te halen? Misschien doe ik het dan verkeerd, maar dat zegt mij alleen maar 'desperate'. Als je nou om de hoek zou wonen en ik zou je al vriendschappelijk kennen, dan kan ik me voorstellen dat ik punten zou scoren.
Tja, ik een keer ¤110,- maar dat kwam door een foutje bij KPNquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach wat is veel... zat laast 148,60 buiten mijn bundel
En ik wist de oorzaak wel! Goddamn women!
Wie was er zo wanhopig?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vroeger hadden we daar iemand anders voor
Dat is top secret natuurlijkquote:
Damnquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach wat is veel... zat laast 148,60 buiten mijn bundel
En ik wist de oorzaak wel! Goddamn women!
OK. Is wat voor te zeggen, maar dan alleen als iemand in de buurt woont. Maar letterlijk genomen poeslief doen over het internet en echt veel moeite doen om iets fysiek voor iemand anders te regelen die ver weg woont werkt volgens mij toch niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Even het apotheekvoorbeeld buiten beschouwing, ik was daar niet serieus in. Maar jij stelde dat zulke hoffelijkheden je alleen maar in de friendzone krijgen, ik denk niet dat dat perse zo is.
Moeten ze wel echt in de buurt wonen, ga niet een half uur rijden om een doosje pillen op te halen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou het ook alleen voor vrienden doen en dan idd als ze in de buurt wonen. Zefls voor mn beste vrienden ga ik niet 100km rijden voor zoiets
Ik vond na drie weken vakantie m'n rekening van 80 euro al veelquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, ik een keer ¤110,- maar dat kwam door een foutje bij KPN
Bijnaquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeten ze wel echt in de buurt wonen, ga niet een half uur rijden om een doosje pillen op te halen.
Of ze moeten het echt niet zelf kunnen halen vanwege ziekte en er kan echt niemand anders in de buurt het even doen.
Oei, mag dat?quote:
Sommige mannen zijn knapper zonder haar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind je het mooi staan ja? Ik vind het bij veel mensen (zoals Q) niet echt een aanwinst.
KPN had mijn internetbundel eraf gehaald, en ik was fanatiek aan het internettenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond na drie weken vakantie m'n rekening van 80 euro al veel
Met de nadruk op sommige.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn knapper zonder haar.
Daar overtuig je écht niemand hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef PeuRac het volgende:
Ik ging naar de ikea voor mezelfnam ze alleen maar mee op weg er naar toen
Hands on!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef automatic_ het volgende:
Vroeger hadden we daar iemand anders voor
Ik kan beide hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn knapper zonder haar.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, daarom zei ik dat. Niemand begrijpt me.!
Hmm, ik zal em om toestemming vragen dan, zit niet zo op klappen te wachtenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat je van hem klappen krijgt. Copyright enzo.
Denk je nou echt dat iemand hier gaat zeggen dat je vreemd bent, met zo'n uitleg eronder...?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Ok, ben ik vreemd?
Ik krijg commentaar omdat ik niet wil helpen klussen bij een vriend die een nieuw huis heeft gekocht.
Deze vriend heeft bij de 4x verhuizen van mij nog nooit uit zichzelf aangeboden om te helpen klussen of verhuizen. Heeft na vragen nooit geholpen met verhuizen en 1x 'geholpen' met klussen. Die hulp hield in dat hij een paar uur lang met een kwast in zijn hand grapjes maakte en de rest van het werk hield. In totaal 1 klein stukje heeft geverfd.
Het is een schat van een jongen hoor, en 1 van mijn beste vrienden, maar ben ik raar dat ik geen zin heb om hem te helpen? (hij heeft me ook niet gevraagd overigens)
Ik hoef je ook niet te overtuigenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar overtuig je écht niemand hoor![]()
[..]
Hands on!
Nou ja, de broer van die vriend vind het wel vreemd dat ik niet kom helpen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat iemand hier gaat zeggen dat je vreemd bent, met zo'n uitleg eronder...?.
Q! Mag ik dit zeggen van jou tegen CL?quote:
quote:
Vind het niet vreemd, daarnaast ben je niet gevraagd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Om deze specifieke reden! Niet in het algemeen!
Ik krijg te horen dat je toch niet altijd voor-wat-hoort-wat hoeft te gebruiken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:33 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vind het niet vreemd, daarnaast ben je niet gevraagd.
Hmm uberhaupt klussen en geen reet uitvoeren is ook niet echt klussen.
Hoeft ook niet, het is een dienst bewijzen. Maar vind wel dat je gevraagd moet worden en niet op eigen houtje je diensten aanbied.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik krijg te horen dat je toch niet altijd voor-wat-hoort-wat hoeft te gebruiken.
Die broer is je vriend niet, niks van aantrekken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, de broer van die vriend vind het wel vreemd dat ik niet kom helpen.
Die broer voelt ook de bui hangen dat hij alleen maar hoeft te klussenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die broer is je vriend niet, niks van aantrekken.
Klopt, ik ben al overtuigd van jouw wanhopigheid.quote:
Oh, normaal hoeft men dat niet te vragen. Er zijn vrienden waarbij ik dat zonder vragen gewoon doe (enige vraag is: wanneer). Maar dat zijn de lui die ook altijd klaarstaan om anderen te helpen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, het is een dienst bewijzen. Maar vind wel dat je gevraagd moet worden en niet op eigen houtje je diensten aanbied.
Eh, die broer is ook een vriendquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die broer is je vriend niet, niks van aantrekken.
Precies. "Maar ik moet helpen en jij kan lekker bier drinken op een terras - boehoeeeee."quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Die broer voelt ook de bui hangen dat hij alleen maar hoeft te klussen
O. Nou ja, niks van aantrekkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, die broer is ook een vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
De minst wanhopige. Interessant.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:37 schreef Kreator het volgende:
Wie zou eigenlijk de minst wanhopige single zijn.
Zoveel echte singles lopen er hier niet meer rondquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:37 schreef Kreator het volgende:
Uberhaupt het feit dat je single koppelt aan wanhopig is een aanname zonder feitenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:37 schreef Kreator het volgende:
Hoi, jij bent nieuw hier?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Uberhaupt het feit dat je single koppelt aan wanhopig is een aanname zonder feiten
...en dan nu de uitleg voor de autisten onder ons:quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoveel echte singles lopen er hier niet meer rond
...en hoeveel pm's heb jij al verstuurd aan meisjes?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Uberhaupt het feit dat je single koppelt aan wanhopig is een aanname zonder feiten
Alleen aan mijn zus Spirit82quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en hoeveel pm's heb jij al verstuurd aan meisjes?.
Er zijn hier wel wat niet wanhopigen, wie daarvan de minst wanhopige is, is lastig te zeggen denk ik. Vooral ook omdat er voldoende zijn die zichzelf totaal niet wanhopig vinden, maar waar anderen dat wel vinden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:37 schreef Kreator het volgende:
Ik niet. Ben een echte man wat dat betreft. Als een vrouw met haar tieten schudt dan probeer ik er seks uit te halen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:37 schreef Kreator het volgende:
Ben eigenlijk nooit te beroerd om te helpen, maar het punt is dat ik niet echt handig ben, en de meeste van mijn vrienden wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, normaal hoeft men dat niet te vragen. Er zijn vrienden waarbij ik dat zonder vragen gewoon doe (enige vraag is: wanneer). Maar dat zijn de lui die ook altijd klaarstaan om anderen te helpen.
Zo vind ik mezelf niet wanhopig. Maar je wil niet weten hoeveel ik PM.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn hier wel wat niet wanhopigen, wie daarvan de minst wanhopige is, is lastig te zeggen denk ik. Vooral ook omdat er voldoende zijn die zichzelf totaal niet wanhopig vinden, maar waar anderen dat wel vinden.
Ik denk dat je bij bepaalde vrouwen hier wel een goede kans maakt om te scoren, verkijk je daar niet op.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik niet. Ben een echte man wat dat betreft. Als een vrouw met haar tieten schudt dan probeer ik er seks uit te halen.
Maar hier vrouwen hosselen...Winstkansen zijn in het uitgaansleven toch echt wel hoger. Maar het komt vast niet geloofwaardig over dat ik hier voornamelijk zit voor tijdverdrijf tijdens het werk
PM slet!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo vind ik mezelf niet wanhopig. Maar je wil niet weten hoeveel ik PM.
Mensen die zichzelf gaan beoordelen op wanhopigheid staan bovenaan de lijst. Dat is een feit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn hier wel wat niet wanhopigen, wie daarvan de minst wanhopige is, is lastig te zeggen denk ik. Vooral ook omdat er voldoende zijn die zichzelf totaal niet wanhopig vinden, maar waar anderen dat wel vinden.
Als je het 'slim' aanpakt heb je binnen een week een date. Maar daar moet je zin in hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik niet. Ben een echte man wat dat betreft. Als een vrouw met haar tieten schudt dan probeer ik er seks uit te halen.
Maar hier vrouwen hosselen...Winstkansen zijn in het uitgaansleven toch echt wel hoger. Maar het komt vast niet geloofwaardig over dat ik hier voornamelijk zit voor tijdverdrijf tijdens het werk
ho, ho. Ik heb in de 8jr dat ik post, nog nooit mn PM box leeg hoeven te maken! (wat sommigen dagelijks schijnen te moetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:43 schreef Mystikvm het volgende:
Oh, als PM's de maatstaf zijn ben ik de minst wanhopigeBy far.
Alleen zeggen. Niet aanraken!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Q! Mag ik dit zeggen van jou tegen CL?
Dankzij deze opmerking zijn er vast al een paar onderweg naar je.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:43 schreef Mystikvm het volgende:
Dat zien we dan wel weer. Needless to say zijn er voldoende vrouwen hier die 'ik wel zou doen'. Maar ik ben wel huiverig voor een wanhopige reputatie, dus flirt ik liever IRL dan hier of in een PM.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij bepaalde vrouwen hier wel een goede kans maakt om te scoren, verkijk je daar niet op.
Niet genoeg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo vind ik mezelf niet wanhopig. Maar je wil niet weten hoeveel ik PM.
Voldoende ja, echt? Ik kan maar een handjevol noemen die ik de moeite waard vind hier.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. Needless to say zijn er voldoende vrouwen hier die 'ik wel zou doen'. Maar ik ben wel huiverig voor een wanhopige reputatie, dus flirt ik liever IRL dan hier of in een PM.
Oepsquote:
Nee. Het is meer de combinatie van 'luchtig meeposten' (geilen op alles wat een vrouw zegt, altijd ingaan op alleen maar vrouwen, discussies uit de weg gaan met de angst dat je misschien uit de gratie valt) en de hoeveelheid kansloosheid achter de schermen (pm, whatsapp, mail, msn)quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:43 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn definitie van 'voldoende' kan je gewoon op één hand tellen hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Voldoende ja, echt? Ik kan maar een handjevol noemen die ik de moeite waard vind hier.
Ik had er 1 na 5 dagen in Singlesquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:43 schreef Kreator het volgende:
Als je het 'slim' aanpakt heb je binnen een week een date. Maar daar moet je zin in hebben.
*handen uitsteekt* Het was t waardquote:
Vrouwen? Of mannen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Voldoende ja, echt? Ik kan maar een handjevol noemen die ik de moeite waard vind hier.
Like shootin' fish in a barrel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had er 1 na 5 dagen in Singles
Het is hier zo easy he
Het verbaast mij ook. Misschien 1 of 2. Maar dan houdt het wel op. En die 1 of 2 is dan puur omdat er op fok sowieso niets beters te vinden is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
We hadden idd niet vastgesteld hoeveel 'voldoende' is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn definitie van 'voldoende' kan je gewoon op één hand tellen hoorMaar dat vind ik al meer dan genoeg voor het kliekje hier.
Volgens die maatstaf kom ik aardig in de buurt van minst wanhopigequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Het is meer de combinatie van 'luchtig meeposten' (geilen op alles wat een vrouw zegt, altijd ingaan op alleen maar vrouwen, discussies uit de weg gaan met de angst dat je misschien uit de gratie valt) en de hoeveelheid kansloosheid achter de schermen (pm, whatsapp, mail, msn)
Ik kan elke (single) vrouw versieren hier. Het is niet moeilijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Ik had er 1 na 5 dagen in Singles
Het is hier zo easy he
Ja, ik zat ook aan twee te denken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het verbaast mij ook. Misschien 1 of 2. Maar dan houdt het wel op. En die 1 of 2 is dan puur omdat er op fok sowieso niets beters te vinden is.
Klopt. En ws. ook nog wel 1 of 2 niet single vrouwen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan elke (single) vrouw versieren hier. Het is niet moeilijk.
Toch laat je me links liggen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan elke (single) vrouw versieren hier. Het is niet moeilijk.
Minder dan 5 dus. Nu maar raden wie het zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:47 schreef L-E het volgende:
[..]
We hadden idd niet vastgesteld hoeveel 'voldoende' is.
Ik heb MissB inmiddels IRL mogen aanschouwen, was oprecht onder de indruk van haar schoonheid. Over mijn nummer twee moet ik nog even denken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mannen of vrouwen? En wie? Rugnummers graag.
Door Krea? Is dat niet ook jouw droom dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je wilt graag gehosselt worden ?
Het is een week vol afwijzingen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kunnen en willen... ik zie het verschil.
Wat mij vooral tegenhoudt is dat ik redelijk nieuw ben hier en het wel echt kliekjes zijn hier. Ik meng me daar liever niet geforceerd in. Bovendien wil ik wel een beetje mijn identiteit behouden en alles wat een kut heeft dan maar napraten helpt niet erg natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens die maatstaf kom ik aardig in de buurt van minst wanhopige
Maar die zou ik nog niet versieren als ik een jaar droog stond. Want best knap, maar vrij labiel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb MissB inmiddels IRL mogen aanschouwen, was oprecht onder de indruk van haar schoonheid. Over mijn nummer twee moet ik nog even denken.
Dat lijkt me onmogelijk, dan moet ik alle vrouwelijke Singles gaan opnoemen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Minder dan 5 dus. Nu maar raden wie het zijn.
Een schrale, maar I'll take it!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je staat bovenaan mijn lijst, mocht het een troost zijn.
Ben man en val op vrouwen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Door Krea? Is dat niet ook jouw droom dan?
Zijn er hier nog niet-labiele vrouwen danquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar die zou ik nog niet versieren als ik een jaar droog stond. Want best knap, maar vrij labiel.
Ik werd verliefd, het spijt me.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je leek me wel leuk. Maar ja, toen ging je met een of andere fokker daten..
Oh. Ineens vallen een aantal puzzelstukjes op hun plaats.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar die zou ik nog niet versieren als ik een jaar droog stond. Want best knap, maar vrij labiel.
Nauwelijksquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn er hier nog niet-labiele vrouwen dan
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
...áls ik ze zou vinden zou toch een vd eerste vragen zijn: Heb je het al met stB gedaan. Dat is toch wel een maatstaf om af te haken. Niets ten nadele van jou, maar het zegt wel wat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
Zijn er hier nog niet-labiele vrouwen dan
Nooit.quote:
Nu ja. Je bent qua uiterlijk wel mijn type. Maar qua persoonlijkheid niet. Dat mag toch, neem ik aan. Ik hou denk ik toch wat meer van vrouwen met ballen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Valt tegenwoordig best mee hoor schat. Het scheelt een hoop als je niet zo geterroriseerd wordt.
Figuurlijk dan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Je bent qua uiterlijk wel mijn type. Maar qua persoonlijkheid niet. Dat mag toch, neem ik aan. Ik hou denk ik toch wat meer van vrouwen met ballen.
Uhuh dat mag hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Je bent qua uiterlijk wel mijn type. Maar qua persoonlijkheid niet. Dat mag toch, neem ik aan. Ik hou denk ik toch wat meer van vrouwen met ballen.
Ben ik nou zo'n pauper dat het mij er echt niet toe doet wie hem er in heeft gehangen? Ik hoef toch niet per sé een relatie te beginnen? Doet labiliteit er dan toe of hoe vaak ze door een andere fokker is volgepompt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
...áls ik ze zou vinden zou toch een vd eerste vragen zijn: Heb je het al met stB gedaan. Dat is toch wel een maatstaf om af te haken. Niets ten nadele van jou, maar het zegt wel wat..
Wellicht zal het lot zegevieren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nooit.. Als het zo moet zijn, dan zal het komen.
. En ik ook.
.
niets ten nadele, maar het zegt wel wat. Wat zegt dat dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
...áls ik ze zou vinden zou toch een vd eerste vragen zijn: Heb je het al met stB gedaan. Dat is toch wel een maatstaf om af te haken. Niets ten nadele van jou, maar het zegt wel wat..
[..]
Nooit.. Als het zo moet zijn, dan zal het komen.
. En ik ook.
.
Mij boeit het wel. Het zegt iets over zo'n persoon.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben ik nou zo'n pauper dat het mij er echt niet toe doet wie hem er in heeft gehangen? Ik hoef toch niet per sé een relatie te beginnen? Doet labiliteit er dan toe of hoe vaak ze door een andere fokker is volgepompt?
Wil je een eerlijk antwoord of een politiek correct antwoord?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
niets ten nadele, maar het zegt wel wat. Wat zegt dat dan?
Je bent wel een pauper ja. Ik vind het idee dat er 80 Fokkers voor mij zijn geweest niet fijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben ik nou zo'n pauper dat het mij er echt niet toe doet wie hem er in heeft gehangen? Ik hoef toch niet per sé een relatie te beginnen? Doet labiliteit er dan toe of hoe vaak ze door een andere fokker is volgepompt?
Ik heb nog nooit een antwoord in de tweede vorm gehoord van jou, dus ik ging sowieso al voor het eerlijke antwoord.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord of een politiek correct antwoord?
Goed dat je bij je principe blijft. Mij maakt het voor een keertje niets uit. Voor een relatie wellicht wel, maar ik denk dat maar weinig van de vrouwen hier echt bij mij passen, dus zoek dat liever elders.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mij boeit het wel. Het zegt iets over zo'n persoon.
De standaard van een vrouw ligt mij veel te laag als ze het met een bisexuele plassexminnende allesneuker hebben gedaan die het puur en alleen voor de score doet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb nog nooit een antwoord in de tweede vorm gehoord, dus ik ging sowieso al voor het eerlijke antwoord.
Daar heb ik dan iig een pluspunt bij jequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
De standaard van een vrouw ligt mij veel te laag als ze het met een bisexuele plassexminnende allesneuker hebben gedaan die het puur en alleen voor de score doet.
Dan haak ik af.
Nou ja, als dat volpompen in het verleden was kan ik er ook niet van wakker liggen (alhoewel ik vermoed dat mijn wenkbrauwen wel wat acrobatische toeren uit gaan halen bij een getal als 80). Ik ging ook niet direkt als maagd het huwelijk in, zeg maar. Labiliteit daarentegen... been there, done that, was het toch echt niet waard (in mijn ogen).quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ah, maar ik doe het niet puur en alleen voor de score. De score maakt me geen fuck uit. Ik doe het omdat ik het lekker vind om te seksen met Jan en alleman (nog nooit een Jan gehad overigens...).quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
De standaard van een vrouw ligt mij veel te laag als ze het met een bisexuele plassexminnende allesneuker hebben gedaan die het puur en alleen voor de score doet.
Dan haak ik af.
80 is wel heel overdreven gesteld natuurlijk. Ook ik heb grenzen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent wel een pauper ja. Ik vind het idee dat er 80 Fokkers voor mij zijn geweest niet fijn.
Maar ik ben een muts. En labiel. Dus ik ga ook even krassen nu.
Huwelijk!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, als dat volpompen in het verleden was kan ik er ook niet van wakker liggen (alhoewel ik vermoed dat mijn wenkbrauwen wel wat acrobatische toeren uit gaan halen bij een getal als 80). Ik ging ook niet direkt als maagd het huwelijk in, zeg maar. Labiliteit daarentegen... been there, done that, was het toch echt niet waard (in mijn ogen).
Aanvulling op bovenstaande: afhaken op specifieke voorgangers zou mij ook niet vreemd zijn, neequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan haak ik af.
Ik heb anders gehoord dat jullie het wel hebben gedaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb ik dan iig een pluspunt bij je
Dat weet ik. Dat was om te provoceren. Maar goed, dat is voor mij reden genoeg. Nofi.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:02 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe het omdat ik het lekker vind om te seksen met Jan en alleman (nog nooit een Jan gehad overigens...).
Jij hebt bij Samzz afgehaakt vanwege mij?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aanvulling op bovenstaande: afhaken op specifieke voorgangers zou mij ook niet vreemd zijn, nee.
Ik moet me buiten deze discussie houden, want ik heb alleen seks uit liefde, en dat is toch een hele andere insteek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
80 is wel heel overdreven gesteld natuurlijk. Ook ik heb grenzen.
Niet als dat is omdat de rest je afwijst.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:05 schreef PeuRac het volgende:
Jeetje, is het een pluspunt als je het pas met 1 fokster hebt gedaan?
De Belgische grens? Al is die open natuurlijk!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
80 is wel heel overdreven gesteld natuurlijk. Ook ik heb grenzen.
Ik ben niet echt bij de laatste tijd. Wie eigenlijk?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:05 schreef PeuRac het volgende:
Jeetje, is het een pluspunt als je het pas met 1 fokster hebt gedaan?
Tenzij jij een kloon bent van mijn vriendin, vermoed ik dat je niet bovenaan de lijst van afhaakredenen staat. Sorry.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij hebt bij Samzz afgehaakt vanwege mij?![]()
![]()
Nee hoor de manier van insteken blijft hetzelfdequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet me buiten deze discussie houden, want ik heb alleen seks uit liefde, en dat is toch een hele andere insteek.
Niets in die richting. Het wordt 2012 op zijn vroegstquote:
Zo zie je maar weer dat je niet alles moet geloven dat je hoort in Singlesquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb anders gehoord dat jullie het wel hebben gedaan..
Dat was niet de reden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet als dat is omdat de rest je afwijst.
Nou nee. Wat jij doet moet je helemaal zelf weten (kudo's dat het je lukt). Dus het is niet ten nadele van jou.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, Krea, als je zegt niets ten nadele van mij, maar eigenlijk bedoeld dat het wel aan mijn levensstijl/seksualiteit ligt, laat dan dat niets ten nadele maar weg
O, phewquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niets in die richting. Het wordt 2012 op zijn vroegst.
de MIquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou nee. Wat jij doet moet je helemaal zelf weten (kudo's dat het je lukt). Dus het is niet ten nadele van jou.
Ik zou alleen niet mee willen roeren in het Stb-sauspannetje.
Mijn grenzen liggen ruim. De Schengenlanden zo ongeveer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:05 schreef Tally het volgende:
[..]
De Belgische grens? Al is die open natuurlijk!
Dan hoor jij verkeerde dingenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb anders gehoord dat jullie het wel hebben gedaan..
quote:
Oh, die van mij ruimer. Gelukkig maar, anders had ik hier in Engeland helemaal niks kunnen raken als het zo uitkwam.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn grenzen liggen ruim. De Schengenlanden zo ongeveer.
Hoe dan ook, ik kan het best een keertje doen met iemand voor de leuk, maar er moet wel sprake zijn van enige overeenkomstigheid. Als ik er niet gezellig een biertje mee kan drinken hoeft het ook niet in mijn bed.
Ik heb wel koudwatervrees dus Engeland is all yours. Het Engeland van Fok dus ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, die van mij ruimer. Gelukkig maar, anders had ik hier in Engeland helemaal niks kunnen raken als het zo uitkwam.
het valt wel vaker stilquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik doel er op dat het hier vrijwel stil valt plotseling. Dus vrijwel iedereen is ws. aan het lunchen. Ik mag nog 40 minuten voor ik ga happen.
toen ik werkte at ik altijd rond een uur of half 2. En toen ik op school zat om half 1..en nu wanneer ik honger hebquote:
Doe ik liever ook, dan is de dag beter in 2 stukken verdeeld. Maar goed, ik ga hier altijd met een collega eten en die begint anders om 12:15 zo enorm te whinen dat ik maar ga.quote:
ah jij weet ook wanneer je binnen moet komen he..quote:
ik sloeg soms de pauze over en mocht dan een half uur eerder naar huis..maar niet iedere dagquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe ik liever ook, dan is de dag beter in 2 stukken verdeeld. Maar goed, ik ga hier altijd met een collega eten en die begint anders om 12:15 zo enorm te whinen dat ik maar ga.
Uhuhquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ah jij weet ook wanneer je binnen moet komen he..
En het mag niet van de ARBO, denk dat dat zwaarder telt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik sloeg soms de pauze over en mocht dan een half uur eerder naar huis..maar niet iedere dagwant dat vonden ze niet zo leuk op het werk
Dan moet ik eerst weten of je met babs gebatst hebtquote:
Nee, heeft hij nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weten of je met babs gebatst hebt
Ik kan niet naar buiten ivm het kutweer. Moet ik mee naar die massale vreetfabriek hier die ze kantine noemen.quote:
Ik sla mijn pauze heel vaak over.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En het mag niet van de ARBO, denk dat dat zwaarder telt.
Hoi Q. Zonnestraaltje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan niet naar buiten ivm het kutweer. Moet ik mee naar die massale vreetfabriek hier die ze kantine noemen.
Wat een player ook, die tijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, heeft hij niet
Sterker nog, er is maar 1 man in Singles waar ik mee heb gebatst (en het is niet Ang3l).
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sterker nog, er is maar 1 man in Singles waar ik mee heb gebatst (en het is niet Ang3l).
Rugnummers.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, stom zeg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, dan maar niet naar de bezichtiging van het appartement vanmiddag, hoofdverhuurder is verkeerd voorgelicht over de mogelijkheden en ik kan me niet inschrijven in Utrecht, want daar heb ik het juiste contract niet voor. Dag, appartementje.
Wat denk je wel niet van mequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weten of je met babs gebatst hebt
ik moet zo even wat papieren wegbrengen maar het wordt straks als het goed is iets beter, dus dan vlieg ik gelijk de deur uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan niet naar buiten ivm het kutweer. Moet ik mee naar die massale vreetfabriek hier die ze kantine noemen.
Ik deed dat ook, maar had ook 3 pauzes bij het bedrijf, 2x 15 minuten en 1x een half uur..dus tja ik hield toch pauze op een dagquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik sla mijn pauze heel vaak over.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, heeft hij niet
na, ja, leuk zegquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, dan maar niet naar de bezichtiging van het appartement vanmiddag, hoofdverhuurder is verkeerd voorgelicht over de mogelijkheden en ik kan me niet inschrijven in Utrecht, want daar heb ik het juiste contract niet voor. Dag, appartementje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |