Nee. Het is vandaag 1-4.quote:
En ze zei op twitter dat ze kwamquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:38 schreef golfer het volgende:
Nee. Het is vandaag 1-4.
De grap is alweer weggehaald bij P&W.
En i.p.v. Femke staat nu Bart Chabot aangekondigd.
P&W gaat weer ontzettend serieuze journalistiek bedrijvenquote:Bart Chabot
De visie van onze politiek watcher op de twee CDA kandidaat-voorzitters.
Inderdaad. Maar het CDA is nogal rechts geworden, dus ik vraag me af of de leden dat wel willen. Maar ik kan me inderdaad totaal niet voorstellen dat die man het wordt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:14 schreef golfer het volgende:
Die vrouw mag van mij wel voorzitter worden. Die is een beetje meer aan de linkerkant (voor zover dat kan bij die club) van het CDA.
Jeu, ik dacht dat het een PVV-er was.quote:
Sjaak leent zich overal voor, zie ook het James Bond filmpje van Powned.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:20 schreef Cynix ® het volgende:
Handig van P&W om ze elkaar te laten afzeiken. En ze lenen zich er ook nog voor.
Ze is wel oud geworden, die Willeke.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:22 schreef Cynix ® het volgende:
Oma Van Ammelrooy neemt nog maar een slok.
Ik zou van beiden geen tweedehands auto kopen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:22 schreef Eenskijken het volgende:
Zijn er geen andere mensen?ze wekken beide niet zo veel vertrouwen bij me op.
Nee dat gedram van jou is leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Lachen he? Die hoogstaande humor op kleuterniveau.
Stemmen er dan nog mensen op het CDA?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
Goede actie wel van P&W om ze zo tegenover elkaar te zetten. Kost het CDA weer heel wat toekomstige stemmen.
Ik wilde net posten dat het zo'n mooie vrouw is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:22 schreef Cynix ® het volgende:
Oma Van Ammelrooy neemt nog maar een slok.
Van der Tak vind ik juist wel humor hebben, met Peetoom krijg je echt een Mariette Hamer 2... ze lijkt er zelfs opquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:26 schreef Mike het volgende:
Het zijn allebei geen topkandidaten, waarbij ik die van der Tak heel irritant vind. Peetoom gestemd dus.
Tja nu ze de politiek uit is maken we eindelijk kennis met haar super gevatte humor!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:04 schreef Tourniquet het volgende:
http://twitter.com/#!/FemkeHalsema/status/53939356804726784
Eens. In de eerste ronde heb ik uiteindelijk voor haar gestemd, maar heb daarna mijn stemcode weggegooid.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:26 schreef Mike het volgende:
Het zijn allebei geen topkandidaten, waarbij ik die van der Tak heel irritant vind. Peetoom gestemd dus.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:04 schreef Tourniquet het volgende:
http://twitter.com/#!/FemkeHalsema/status/53939356804726784
Ik zal hem maar niet inkoppen met een tekst over andere lippen van haar die best niet gesloten mogen blijven?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Zolang ze haar lippen maar heel stijf op elkaar hield wel ja
Behalve Paul de Leeuw wie nog meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |