abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94840285
Hier verder?

Heb ff geen OP, post vanaf mobiel

Bedoelde radioactieve Bauer, topicfail
(kut iPhone spelling check )
٩๏̯͡๏)۶
pi_94840565
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 00:51 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Het hoeft niet mis te gaan, je kunt angst ook overdrijven
Het gaat niet om angst, maar om uit te gaan van de ergste situatie. Welke mogelijkheden er dan zijn.
Bij allerlei andere rampen, hoe erg ook, is er gewoon zoiets als wederopbouw. Bij zoiets is dat onmogelijk.

Dat het niet mis hoeft te gaan is niet zo belangrijk. Het is onacceptabel dat het misgaat.
  donderdag 31 maart 2011 @ 01:03:59 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_94840595
tv-actief ook weer aanwezig. : :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2011 @ 01:19:32 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_94841017
* Cynix ® heeft ff een overdosis Varadio-activiteit opgelopen. :Z :z
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_94841612
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 01:02 schreef Deckard het volgende:

[..]

Het gaat niet om angst, maar om uit te gaan van de ergste situatie. Welke mogelijkheden er dan zijn.
Bij allerlei andere rampen, hoe erg ook, is er gewoon zoiets als wederopbouw. Bij zoiets is dat onmogelijk.

Dat het niet mis hoeft te gaan is niet zo belangrijk. Het is onacceptabel dat het misgaat.
Daarnaast is het argument dat we het kunnen opslaan ook een reden om het juist niet te doen. Het vervoer kost extreem veel, opslag ook. Stel dat het in verkeerde handen valt.
  donderdag 31 maart 2011 @ 07:17:15 #6
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_94842510
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 00:06 schreef Deckard het volgende:

[..]

Je moet het gewoon niet willen. Als er iets mis gaat is het niet terug te draaien, in tegenstelling tot andere rampen.
Je kunt alles opruimen hoor ook een meltdown

Voorlopig kosten kolenmijnen vele duizenden doden per jaar en het milieu is ook beter met kernenergie
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_94843894
Wat die Roozendaal zegt (ofschoon ik geen echte fan van hem ben) dat geloof ik ergens toch wel...
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2011 @ 11:23:53 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_94847286
quote:
15s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:26 schreef Ryan3 het volgende:
Wat die Roozendaal zegt (ofschoon ik geen echte fan van hem ben) dat geloof ik ergens toch wel...
Als ik een kwartier naar hem zou luisteren, hoef ik nooit meer een banaan. En dan ben ik nog vóórstander van kernenergie.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_94847969
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 07:17 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Voorlopig kosten kolenmijnen vele duizenden doden per jaar en het milieu is ook beter met kernenergie
Oh daarom is de stad Tsjernobyl ook weer zo dikbevolkt bedoel je?
Dat die kolenmijnen veel doden kosten per jaar is niet erg, relatief gezien. Het milieu is zo weer schoon, relatief gezien wanneer men er uiteindelijk mee gaat stoppen.
Dat valt allemaal namelijk in het niet wanneer je met deze rotzooi begint.
Je kan beter het milieu vervuilen dan het kleine risico te nemen dat het milieu totaal wordt weggevaagd voor de komende duizenden jaren.
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:51:42 #10
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2011 @ 12:18:55 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_94849210
quote:
8s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Jan Smit :r
Hmm, tsja, ach.

Ik zit er niet op te wachten en weet nú al dat hij niets bijzonders gaat vertellen. Want dat doet hij nooit. Hij mag van mij zoveel zingen als hij wil, ik hoef er ten slotte niet naar te luisteren, maar hoe hij leeft, wat hij zoal meemaakt en denkt, interesseert me bij voorbaat niet. :N
  donderdag 31 maart 2011 @ 12:47:16 #12
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_94850167
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:18 schreef Cynix ® het volgende:

Hmm, tsja, ach.

Ik zit er niet op te wachten en weet nú al dat hij niets bijzonders gaat vertellen. Want dat doet hij nooit. Hij mag van mij zoveel zingen als hij wil, ik hoef er ten slotte niet naar te luisteren, maar hoe hij leeft, wat hij zoal meemaakt en denkt, interesseert me bij voorbaat niet. :N
Leuk dat wij het zelfde denken over Jantje Smit *)
pi_94851435

Kon die smile van Pauw nog groter na dat liedje van Frans :')?
pi_94852214
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 07:17 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Uraniumwinning kost ook mensenlevens, dus wat dat betreft.. (trouwens niet om flauw te zijn, maar iets kost toch geen doden maar levens?)

Daarnaast zei dat Greenpeace vrouwtje dat kolencentrales ook voor een groot deel op biomassa draaien, waarop die elsevier man claimde dat kolenmijnen levens kosten. Maar als je er veel biomassa in stopt dan is dat toch niet zo?

En idd, ik skip Jan Smit. Hopelijk woensdag boeiende gasten, want dan ga ik leuk toeschouwer in de studio spelen :P
pi_94853397
De ene keer lacht Derksen een beetje mee en zegt 'en tussen neus en lippen door lost Cruijff ook nog even het fileprobleem en het conflict in Libië op' en de andere keer reageert hij venijnig op een grappig bedoelde anekdote. Je weet nooit welke reactie je krijgt van hem.
pi_94853438
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:09 schreef DrDentz het volgende:
De ene keer lacht Derksen een beetje mee en zegt 'en tussen neus en lippen door lost Cruijff ook nog even het fileprobleem en het conflict in Libië op' en de andere keer reageert hij venijnig op een grappig bedoelde anekdote. Je weet nooit welke reactie je krijgt van hem.
Zal Derksen (in ieder geval als hij ergens te gast is) ook niet heel erg Johan Derksen acteren?
pi_94853526
Hij moet natuurlijk wel één gast aan tafel kritisch aanpakken en ik denk dat hij in begin Rozendaal op de korrel had dus dan lach je niet mee met een anekdote maar vind je het schijtlollig en niet relevant. Later werd hij het steeds meer met Rozendaal eens en richtte hij z'n pijlen meer op de juffrouw van Greenpeace.
pi_94854279
Sinds wanneer is Greenpeace eigenlijk een mensenwelzijn organisatie en geen milieu organisatie meer? :o
pi_94854660
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Sinds wanneer is Greenpeace eigenlijk een mensenwelzijn organisatie en geen milieu organisatie meer? :o
Sinds de oprichting. Want die twee sluiten elkaar niet uit.
pi_94854692
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:37 schreef thettes het volgende:

[..]

Sinds de oprichting. Want die twee sluiten elkaar niet uit.
Ze willen kolenmijnen over kerncentrales omdat het meer mensenlevens zou kosten... Terwijl de kolenmijnen 10000000000x vervuilender zijn. Daarbij heb ik liever een kerncentrale in mijn tuin dan een kolenmijn qua gezondheid en veiligheid maar dat is een ander verhaal
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 maart 2011 @ 14:50:37 #22
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_94855198
Roozendaal zat wel erg te bagatelliseren hoor. De straling van een halve CT scan, ja dat klopt maar dan wel de hele tijd. En dat wil je ook niet :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:18:18 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_94858960
Vanavond:

*
Arnold Karskens
Oorlogsverslaggever is terug uit Libië.
*
De Groot & Dekker
Journalist en voorzitter Ajax-supportersvereniging over Ajax-crisis.
*
Jan Smit
De zanger laat weer van zich horen na een stembandoperatie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2011 @ 16:53:05 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_94860493
Hmm, toch maar ff kijke dan, al was het maar voor het Ajax-itempje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')