Was net op NED/NOS.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
P&W. Vanavond weer schijnt.
Hij was opgewonden over wat komen gaat (ging)...quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Derksen was trouwens verschrikkelijk onbeschoft gisteren. Liet niemand uitpraten, maakte ongepaste opmerkingen..
Ja leuk, maar hij had wel een punt. Ze doen allemaal zo hypocriet alsof ze het alleen maar voor het goede doel doen, maar iedereen weet dat het eigenlijk alleen maar om het geld gaat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:02 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Het zal best al jaren bekend zijn, maar dan zeg je dat nog niet zo. Bovendien is het een programma dat op jongeren gericht is, en die weten het dus niet allemaal.
Die baas is ook elke dag op tv hequote:
Ik ook, maar sommige mensen zijn nou eenmaal beschaafder opgevoedquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee eerlijk gezegd, ik vond het allemaal wel meevallen
Schijnt in nieuwsuur te komen om 10 uur. Maar weet ik ook niet zeker. Sowieso zit Keje Molenaar er ook vanavond, die zal wel wat inhoudelijks te zeggen hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die baas is ook elke dag op tv he
Nouja ben wel benieuwd wat hij weer voor onzin te melden heeft. Die man is structureel zo slecht ingelicht dat het bijna zielig is.
Hopen dat er snel een officiële verklaring en/of een reactie van Cruijff zelf komt.
fixedquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
In nieuwsuur komt om 10 uur meer info over Ajax. Keje Molenaar zit vanavond bij P&W,
Cruijff weet de camera's van de NOS altijd wel te vinden, dus ik heb wel het idee dat hij zijn zegje wilt doen. Zeker na dat monoloog van Coronel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Schijnt in nieuwsuur te komen om 10 uur. Maar weet ik ook niet zeker. Sowieso zit Keje Molenaar er ook vanavond, die zal wel wat inhoudelijks te zeggen hebben.
Er werd gezegd dat Cruijff daar zou komen, in nieuwsuur dan.quote:
Cruijff zit nu vrolijk in de ArenA denk ik. komt wel een hobbelpaardje van de NOS/NTR langsquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat Cruijff daar zou komen, in nieuwsuur dan.
Zei hij net live in de persconferentie ja, coronel dan. Zonder feiten of bewijzen, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:17 schreef Houniet het volgende:
'Cruijff zei: wie niet mee wil, komt aan de beurt'
Citaten uit de notulen van de desbetreffende vergaderingen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zonder feiten of bewijzen, dat dan weer wel.
Geeft nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:17 schreef Houniet het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:17 schreef Houniet het volgende:
Ik had het artikel ook nog niet gelezen. Ik had het over wat coronel zei tijdens de perscoquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Citaten uit de notulen van de desbetreffende vergaderingen.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Wil je echt het roer omgooien, dan moet je ook doorpakken en zo te keer gaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:25 schreef manny het volgende:
die ajax twitter uit toch wel forse kritiek op cruijf, Is propaganda uiteraard; maar cruyff lijkt toch wel echt met de botte bijl tekeer te gaan daaro.
Moet momenteel ook wel wil je iets bereiken, als er personen als vd Boog in de directie zitten..quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:25 schreef manny het volgende:
die ajax twitter uit toch wel forse kritiek op cruijf, Is propaganda uiteraard; maar cruyff lijkt toch wel echt met de botte bijl tekeer te gaan daaro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |