Met de reactie van guido ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Komen ze nu mee, Q-music had dit al 2 weken geleden live op de radio.![]()
Mo ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
Incoming Jo is zo zielig huilie huilie
ze moeten sowieso geen tijd besteden aan dat soort dingenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:31 schreef Zixon het volgende:
Komen ze lekker op tijd mee, dat Guido verhaal
goed voor sympathy votesquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:31 schreef sjampoeh het volgende:
jo dr moeder gaat ff de vuile was buiten hangen![]()
jah... haar zelf...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo ; Ik hoop dat ik één keertje wat af mag maken....
maar haar gun ik het welquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
sympathie votes voor sharon! BAM
En zij heeft er een plausibele reden voor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:33 schreef superkokje het volgende:
janken sjer, heb je nog niet zo vaak gedaan
ze hebben nooit genoeg tijd om al die SL's te verklarenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:33 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we nou eindelijk wat duidelijkheid over wat er tijdens de SL's heeft afgespeeld? ;s)
Nou zeg, mag zij ook een keer?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
O jee... krijgen we nu een emoshowtje van Sharon?
Niet terecht dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Heeft Jo het niet echt van 'n vreemde .... ze is gewoon zo opgevoedquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:31 schreef sjampoeh het volgende:
jo dr moeder gaat ff de vuile was buiten hangen![]()
zeker wel... het ergste wat joanne is gebeurd is een nagel afgebroken of een steek laten vallen met breien...quote:
Die quote kan niet van Jo zijn, want slechts twee keer ik...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo ; Ik hoop dat ik één keertje wat af mag maken....
Ja echt he.quote:
Ja, zo kun je je hele leven alles en iedereen blijven chanteren. Op die manier wordt een traumatische ervaring nog een blessing in disguise.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En zij heeft er een plausibele reden voor.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:35 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
zeker wel... het ergste wat joanne is gebeurd is een nagel afgebroken of een steek laten vallen met breien...
Wat een onzinquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, zo kun je je hele leven alles en iedereen blijven chanteren. Op die manier wordt een traumatische ervaring nog een blessing in disguise.
Klopt, er kwam nog een vervolg met heel veel IKKEN...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die quote kan niet van Jo zijn, want slechts twee keer ik...
Yep...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Heel erg allemaal als je dat mee hebt gemaakt, maar ze heeft er zelf voor gekozen om dat commercieel te exploiteren op tv.quote:
Dat zou ik betreuren. Zie ze liever allebei blijven, kan Jo (+mammalief) gewoon netjes betalen voor haar reclame, net zoals de andere adverteerders op Net 5.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:33 schreef Urb het volgende:
Sharon![]()
![]()
![]()
( Nu kan Aafke het zeker shaken donderdag )
ben blij dat mijn moeder er als een moeder uitzietquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Blue Thunder het volgende:
teeering.. d'r moeder heeft zich vergeten verder aan te kleden :}
quote:
wat nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:37 schreef Dr_Greene het volgende:
Wat zou Jo-mamma hebben laten verbouwen...
Dan heb je toch de streams niet goed gevolgdquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:35 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
zeker wel... het ergste wat joanne is gebeurd is een nagel afgebroken of een steek laten vallen met breien...
naja, kan niet op mijn werk... moet ook nog wel eens werken enzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan heb je toch de streams niet goed gevolgd
En dan mag je er ineens nooooooooit meer een traan om laten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heel erg allemaal als je dat mee hebt gemaakt, maar ze heeft er zelf voor gekozen om dat commercieel te exploiteren op tv.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heel erg allemaal als je dat mee hebt gemaakt, maar ze heeft er zelf voor gekozen om dat commercieel te exploiteren op tv.
Ik vertik het nog steeds "maar ben wel nieuwsgierig naar Ma"quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER!
Voor de eerste keer ooit Secret Story tv-uitzending kijkend
Gelukkig, dreigde al ernstig van slag te raden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Klopt, er kwam nog een vervolg met heel veel IKKEN...
Idd, No way dat jo er donderdag uitgaatquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:38 schreef PoezeligDing het volgende:
aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh ... wat is Jo toch zielig .....
Tsja, liever het promoten van je fakking webshop. Hou toch op.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee, van tv komt ze me bekend voorquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:37 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Heb je bij haar je billen laten liften
alleen 50 jaar ouderquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ze lijkt op Diane Beekman
[ afbeelding ]
Wat niet, is een betere vraag.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:37 schreef Dr_Greene het volgende:
Wat zou Jo-mamma hebben laten verbouwen...
Dat is nog netjes uitgedrukt.quote:
van zo'n consumentenprogramma waar haar oplichterskliniek besproken werd?quote:
Gaat niet om het janken, maar om het feit dat ze haar heftige ervaring gebruikt als excuus.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een onzin
Die andere vrouwen daar janken zo ongeveer dagelijks, mag Sharon ook één keertje een beetje breken?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
van zo'n consumentenprogramma waar haar oplichterskliniek besproken werd?
Geweldige tv. Ik lig in een deuk hier.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Joan besluit aan haar dagelijkse slaapwandeling te beginnen'
Ze heeft tenminste een goed excuus bedoel je surely.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaat niet om het janken, maar om het feit dat ze haar heftige ervaring gebruikt als excuus.
Ligt niet aan jouquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ligt het nou aan mij of ziet dat slaapwandelen er elke keer zo ontzettend nep uit=
Dan zagen wij beiden iets anders, want ik zag nul excuusquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaat niet om het janken, maar om het feit dat ze haar heftige ervaring gebruikt als excuus.
Dat laatste dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef MightyDude het volgende:
Ligt jo echt op de bank of is dit zo in elkaar gemonteerd ?
Nee... Geloof er ook niks van.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ligt het nou aan mij of ziet dat slaapwandelen er elke keer zo ontzettend nep uit=
ga eens thee zetten, uitgezakte.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Day, dit is elke daily zo. Hap snap.quote:
Duidelijk een moeder van haar kind.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:37 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ik ook...
volgens mij een enorme biatch
kost dat nog geld eigenlijk? (ziggo hier)quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
Als je op de rode knop drukt bij UPC zie je trouwens een foto van Monique ipv Aafke
60centquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
kost dat nog geld eigenlijk? (ziggo hier)
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:42 schreef henkvandetillaart het volgende:
Alsof mo hem een week niet gaat aankijken. Ze wil beweging in haar grot, dus dat gaat niet gebeuren
dat kan toch zonder hem aan te kijken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:42 schreef henkvandetillaart het volgende:
Alsof mo hem een week niet gaat aankijken. Ze wil beweging in haar grot, dus dat gaat niet gebeuren
Gaat lekker dan .... maar daar hoor je me nu even niet over klagenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
Als je op de rode knop drukt bij UPC zie je trouwens een foto van Monique ipv Aafke
Ja, maar dit sloeg echt alles!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Day, dit is elke daily zo. Hap snap.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef byah het volgende:
Ik denk dat ik nu al een grotere hekel aan moeders "blauw oog"dan Joanna
Zeg eens eerlijk...wat had je verwacht dat ze zou zeggen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:43 schreef iBenny het volgende:
Wie vind je de leukste bewoner?
-M'n dochter![]()
![]()
Oplichtster pur sang.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef dasaliz het volgende:
Gezien de variabele volgorde van gebeurtenissen in de daily verwacht ik dat straks Cynthia het huis zal moeten verlaten....
Ik had verwacht dat ze ging zeggen ikzelf, schijnt in de familie te zittenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk...wat had je verwacht dat ze zou zeggen?
Verrrassend!quote:
het zou pas echt suf zijn als het ook echt dat fragment isquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:45 schreef ABundy het volgende:
Gaan ze ons nou na weken pas die qmusic fragmenten laten horen van guido? Lol
Hebben ze zo weinig opnames kunnen maken dat ze deze radioshit erbij moeten halen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef pullup het volgende:
En dan komen ze nu ineens met Guido's vermeende gay escapades![]()
Veeg me op
Ja, het straalt er vanaf, glad en keihard!quote:
dat soort dingen moeten ze op de website gooien, niet in de uitzendingquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:45 schreef ABundy het volgende:
Gaan ze ons nou na weken pas die qmusic fragmenten laten horen van guido? Lol
Daar heb je een punt. Een ijzersterk punt, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ze ging zeggen ikzelf, schijnt in de familie te zitten
dat was ik al langquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:46 schreef knagsje het volgende:
zijn jullie nu overtuigd van de misselijke fam.verweijen?
Dat was ik al hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:46 schreef knagsje het volgende:
Dat is alleen maar beter, anders valt het teveel uit de toon t.o.v. de presentatie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:45 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
het zou pas echt suf zijn als het ook echt dat fragment is
Die kende ik nog niet, de Gquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:46 schreef henkvandetillaart het volgende:
Volgens het nieuws moet maik tot vrijdag blijven, dan is mo morgen exit
Zo kun je wel tot je honderdste iedereen blijven afbekken en geestelijk chanteren: jij hebt geen recht van spreken of om te klagen, want ik heb dit of dat meegemaakt..quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze heeft tenminste een goed excuus bedoel je surely.
en daar is het misgegaan met Jo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:45 schreef sjampoeh het volgende:
haar moeder lijkt me een sterke persoonlijkheid
Ik snap opeens waarom Jo is egocentrisch isquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk...wat had je verwacht dat ze zou zeggen?
Ja erg he, zo'n jo promotie campagne. Een dikke missie, mamma in de studio...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
Maar goed, we zijn er dus uit: Joanna moet blijven, daar wordt alles voor in het geweer gebracht.
Zoveel fans hebben ze geloof ik toch al niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:46 schreef knagsje het volgende:
ik dacht aafke en sharon, de genomineerdenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef sjampoeh het volgende:
snap echt niet waarom ze dat nu oprakelen van guido.. het is toch mo en jo tijd vandaag ?
Dat was toch allang duidelijk?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
Maar goed, we zijn er dus uit: Joanna moet blijven, daar wordt alles voor in het geweer gebracht.
Is wel HEEL oud nieuwsquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef sjampoeh het volgende:
snap echt niet waarom ze dat nu oprakelen van guido.. het is toch mo en jo tijd vandaag ?
ze kijkt zo tegen haar moeder op ( me moeder, me moeder) ze kan niet aan haar tippen denk ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap opeens waarom Jo is egocentrisch is
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zoveel fans hebben ze geloof ik toch al niet.
Die staan elke dag voor de spiegel zichzelf te bevredigen, als ze de kans en de nodige privacy krijgen. "Mmmm.....wat ben ik LEKKKERRRRRRRR!!!!"
Dus niemand mag zich in haar nabijheid een keer rot voelen zonder een immens schuldgevoel te moeten krijgen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zagen wij beiden iets anders, want ik zag nul excuus
Gewoon een uitleg waarom zij minder goed tegen egoïstisch gedrag kan. Hoezo is dat een excuus?
Ik hoop van niet, maar ja, tegen beter weten in, hè?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
ik dacht eerst dat ze het oog vd streamlock bedoelde.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef beequeen het volgende:
Oh, Diana vindt mister blauwoog het leukst. Goh.
het ging helemaal niet over wel of niet rot mogen voelen..quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus niemand mag zich in haar nabijheid een keer rot voelen zonder een immens schuldgevoel te moeten krijgen?
Zolang gerard er maar niet uit gaatquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, maar ja, tegen beter weten in, hè?
En dat terwijl er de afgelopen 2 dagen genoeg gebeurd is.quote:
Ik dacht dat ik bij jou op ignore stond? Lekker houden zo.quote:
BLURPPPPquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus niemand mag zich in haar nabijheid een keer rot voelen zonder een immens schuldgevoel te moeten krijgen?
Een keer?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is simpeler dan dat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
hier ook en fakking, tering me moeder 2000000%quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
De 'Nja' van Monique is hier IRL trouwens overgenomen(
En wát voor scheppen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, maar het wordt er vanavond nog even met scheppen opgebracht
Hier de "Kak" van Guidson, mss beetje raar maar nog altijd beter dan het alternatief.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
De 'Nja' van Monique is hier IRL trouwens overgenomen(
En 'kom dan...nuuuuhuuu'quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hier ook en fakking, tering me moeder 2000000%![]()
Maar dat impliceerde ze wel. Want als je een keer in de rats zit ben je volgens Sharon "egoïstisch".quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef Vultarian het volgende:
[..]
het ging helemaal niet over wel of niet rot mogen voelen..
Ook typisch, inderdaad...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:48 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Ja erg he, zo'n jo promotie campagne. Een dikke missie, mamma in de studio...
En opvallend weinig aafke in de uitzending brengen.
Welnee. Joanna zat in de rats, Sharon wilde haar opbeuren (!) en Joanna snauwde haar weg dat het om háár ging. En dat is egoïstisch en dat mag ze vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar dat impliceerde ze wel. Want als je een keer in de rats zit ben je volgens Sharon "egoïstisch".
Rustig meisje, trek een theetje van je zakjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar dat impliceerde ze wel. Want als je een keer in de rats zit ben je volgens Sharon "egoïstisch".
is dat zo?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die hebben we al genoeg gehad vandaag
Dat dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee. Joanna zat in de rats, Sharon wilde haar opbeuren (!) en Joanna snauwde haar weg dat het om háár ging. En dat is egoïstisch en dat mag ze vinden.
Sancties doen ze alleen bij Gerard...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh ze vergeten uit te zenden dat de stem eerst mo de opdracht heeft gegeven de koffer van Maik in te pakken, en toen zij weigerde Laura dit moest doen. ( krijgt mo nog een sanctie voor het weigeren? )
Zeg eens eerlijk, hoe zou jij je voelen met Joanne voortdurend in je buurt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
Oh god, het is weer een treurige sfeer, pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
maar hij kan het hebbenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:54 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Sancties doen ze alleen bij Gerard...
dat impliceerde ze helemaal niet, en er zijn genoeg redenen om jo egoïstisch te vindenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken? Joan zat al de hele dag alle aandacht op te eisen, en had constant 5 troostende mensen om haar heen terwijl Sharon en Aaf ook genomineerd staan maar madam betrek alles op haarzelf zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ik zou er niet lang iets van merken, want binnen 1 minuut is of zij of ik er vandoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, hoe zou jij je voelen met Joanne voortdurend in je buurt?
een RAT in de rats, geiniggggquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee. Joanna zat in de rats, Sharon wilde haar opbeuren (!) en Joanna snauwde haar weg dat het om háár ging. En dat is egoïstisch en dat mag ze vinden.
k met pquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, hoe zou jij je voelen met Joanne voortdurend in je buurt?
Die is al beledigd vertrokken, denk ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef pullup het volgende:
Die moeder zal zich ondertussen wel afvragen waarom het niet meer over haarzelf gaat deze aflevering
Je bent mild.quote:
..en ze nam haar tevens beledigde dochter mee....oh neequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die is al beledigd vertrokken, denk ik.
De wens is de vader van de gedachte
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
Opscheppen zit ook in de familie
Het heeft er wel iets van weg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die muziek. Alsof Darth vader zelf richting Obi Wan gaat.
Sharon ziet ook wel het verschil tussen in de rats zitten en doorlopend hengelen naar aandacht.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:54 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat impliceerde ze helemaal niet, en er zijn genoeg redenen om jo egoïstisch te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |