Dan zagen wij beiden iets anders, want ik zag nul excuusquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaat niet om het janken, maar om het feit dat ze haar heftige ervaring gebruikt als excuus.
Dat laatste dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef MightyDude het volgende:
Ligt jo echt op de bank of is dit zo in elkaar gemonteerd ?
Nee... Geloof er ook niks van.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ligt het nou aan mij of ziet dat slaapwandelen er elke keer zo ontzettend nep uit=
ga eens thee zetten, uitgezakte.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaat niet om het janken, maar om het feit dat ze haar heftige ervaring gebruikt als excuus.
Day, dit is elke daily zo. Hap snap.quote:
Duidelijk een moeder van haar kind.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:37 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ik ook...
volgens mij een enorme biatch
kost dat nog geld eigenlijk? (ziggo hier)quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
Als je op de rode knop drukt bij UPC zie je trouwens een foto van Monique ipv Aafke
60centquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
kost dat nog geld eigenlijk? (ziggo hier)
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:42 schreef henkvandetillaart het volgende:
Alsof mo hem een week niet gaat aankijken. Ze wil beweging in haar grot, dus dat gaat niet gebeuren
dat kan toch zonder hem aan te kijken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:42 schreef henkvandetillaart het volgende:
Alsof mo hem een week niet gaat aankijken. Ze wil beweging in haar grot, dus dat gaat niet gebeuren
Gaat lekker dan .... maar daar hoor je me nu even niet over klagenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
Als je op de rode knop drukt bij UPC zie je trouwens een foto van Monique ipv Aafke
Ja, maar dit sloeg echt alles!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Day, dit is elke daily zo. Hap snap.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef byah het volgende:
Ik denk dat ik nu al een grotere hekel aan moeders "blauw oog"dan Joanna
Zeg eens eerlijk...wat had je verwacht dat ze zou zeggen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:43 schreef iBenny het volgende:
Wie vind je de leukste bewoner?
-M'n dochter![]()
![]()
Oplichtster pur sang.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef dasaliz het volgende:
Gezien de variabele volgorde van gebeurtenissen in de daily verwacht ik dat straks Cynthia het huis zal moeten verlaten....
Ik had verwacht dat ze ging zeggen ikzelf, schijnt in de familie te zittenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk...wat had je verwacht dat ze zou zeggen?
Verrrassend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |