wat nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:37 schreef Dr_Greene het volgende:
Wat zou Jo-mamma hebben laten verbouwen...
Dan heb je toch de streams niet goed gevolgdquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:35 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
zeker wel... het ergste wat joanne is gebeurd is een nagel afgebroken of een steek laten vallen met breien...
naja, kan niet op mijn werk... moet ook nog wel eens werken enzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan heb je toch de streams niet goed gevolgd
En dan mag je er ineens nooooooooit meer een traan om laten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heel erg allemaal als je dat mee hebt gemaakt, maar ze heeft er zelf voor gekozen om dat commercieel te exploiteren op tv.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heel erg allemaal als je dat mee hebt gemaakt, maar ze heeft er zelf voor gekozen om dat commercieel te exploiteren op tv.
Ik vertik het nog steeds "maar ben wel nieuwsgierig naar Ma"quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER!
Voor de eerste keer ooit Secret Story tv-uitzending kijkend
Gelukkig, dreigde al ernstig van slag te raden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Klopt, er kwam nog een vervolg met heel veel IKKEN...
Idd, No way dat jo er donderdag uitgaatquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:38 schreef PoezeligDing het volgende:
aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh ... wat is Jo toch zielig .....
Tsja, liever het promoten van je fakking webshop. Hou toch op.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee, van tv komt ze me bekend voorquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:37 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Heb je bij haar je billen laten liften
alleen 50 jaar ouderquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ze lijkt op Diane Beekman
[ afbeelding ]
Wat niet, is een betere vraag.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:37 schreef Dr_Greene het volgende:
Wat zou Jo-mamma hebben laten verbouwen...
Dat is nog netjes uitgedrukt.quote:
van zo'n consumentenprogramma waar haar oplichterskliniek besproken werd?quote:
Gaat niet om het janken, maar om het feit dat ze haar heftige ervaring gebruikt als excuus.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een onzin
Die andere vrouwen daar janken zo ongeveer dagelijks, mag Sharon ook één keertje een beetje breken?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
van zo'n consumentenprogramma waar haar oplichterskliniek besproken werd?
Geweldige tv. Ik lig in een deuk hier.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Joan besluit aan haar dagelijkse slaapwandeling te beginnen'
Ze heeft tenminste een goed excuus bedoel je surely.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaat niet om het janken, maar om het feit dat ze haar heftige ervaring gebruikt als excuus.
Ligt niet aan jouquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ligt het nou aan mij of ziet dat slaapwandelen er elke keer zo ontzettend nep uit=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |