Met de reactie van guido ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Komen ze nu mee, Q-music had dit al 2 weken geleden live op de radio.![]()
Mo ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
Incoming Jo is zo zielig huilie huilie
ze moeten sowieso geen tijd besteden aan dat soort dingenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:31 schreef Zixon het volgende:
Komen ze lekker op tijd mee, dat Guido verhaal
goed voor sympathy votesquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:31 schreef sjampoeh het volgende:
jo dr moeder gaat ff de vuile was buiten hangen![]()
jah... haar zelf...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo ; Ik hoop dat ik één keertje wat af mag maken....
maar haar gun ik het welquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
sympathie votes voor sharon! BAM
En zij heeft er een plausibele reden voor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:33 schreef superkokje het volgende:
janken sjer, heb je nog niet zo vaak gedaan
ze hebben nooit genoeg tijd om al die SL's te verklarenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:33 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we nou eindelijk wat duidelijkheid over wat er tijdens de SL's heeft afgespeeld? ;s)
Nou zeg, mag zij ook een keer?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
O jee... krijgen we nu een emoshowtje van Sharon?
Niet terecht dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Heeft Jo het niet echt van 'n vreemde .... ze is gewoon zo opgevoedquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:31 schreef sjampoeh het volgende:
jo dr moeder gaat ff de vuile was buiten hangen![]()
zeker wel... het ergste wat joanne is gebeurd is een nagel afgebroken of een steek laten vallen met breien...quote:
Die quote kan niet van Jo zijn, want slechts twee keer ik...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo ; Ik hoop dat ik één keertje wat af mag maken....
Ja echt he.quote:
Ja, zo kun je je hele leven alles en iedereen blijven chanteren. Op die manier wordt een traumatische ervaring nog een blessing in disguise.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En zij heeft er een plausibele reden voor.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:35 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
zeker wel... het ergste wat joanne is gebeurd is een nagel afgebroken of een steek laten vallen met breien...
Wat een onzinquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, zo kun je je hele leven alles en iedereen blijven chanteren. Op die manier wordt een traumatische ervaring nog een blessing in disguise.
Klopt, er kwam nog een vervolg met heel veel IKKEN...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die quote kan niet van Jo zijn, want slechts twee keer ik...
Yep...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Heel erg allemaal als je dat mee hebt gemaakt, maar ze heeft er zelf voor gekozen om dat commercieel te exploiteren op tv.quote:
Dat zou ik betreuren. Zie ze liever allebei blijven, kan Jo (+mammalief) gewoon netjes betalen voor haar reclame, net zoals de andere adverteerders op Net 5.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:33 schreef Urb het volgende:
Sharon![]()
![]()
![]()
( Nu kan Aafke het zeker shaken donderdag )
ben blij dat mijn moeder er als een moeder uitzietquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Blue Thunder het volgende:
teeering.. d'r moeder heeft zich vergeten verder aan te kleden :}
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |