het zou pas echt suf zijn als het ook echt dat fragment isquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:45 schreef ABundy het volgende:
Gaan ze ons nou na weken pas die qmusic fragmenten laten horen van guido? Lol
Hebben ze zo weinig opnames kunnen maken dat ze deze radioshit erbij moeten halen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef pullup het volgende:
En dan komen ze nu ineens met Guido's vermeende gay escapades![]()
Veeg me op
Ja, het straalt er vanaf, glad en keihard!quote:
dat soort dingen moeten ze op de website gooien, niet in de uitzendingquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:45 schreef ABundy het volgende:
Gaan ze ons nou na weken pas die qmusic fragmenten laten horen van guido? Lol
Daar heb je een punt. Een ijzersterk punt, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ze ging zeggen ikzelf, schijnt in de familie te zitten
dat was ik al langquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:46 schreef knagsje het volgende:
zijn jullie nu overtuigd van de misselijke fam.verweijen?
Dat was ik al hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:46 schreef knagsje het volgende:
Dat is alleen maar beter, anders valt het teveel uit de toon t.o.v. de presentatie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:45 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
het zou pas echt suf zijn als het ook echt dat fragment is
Die kende ik nog niet, de Gquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:46 schreef henkvandetillaart het volgende:
Volgens het nieuws moet maik tot vrijdag blijven, dan is mo morgen exit
Zo kun je wel tot je honderdste iedereen blijven afbekken en geestelijk chanteren: jij hebt geen recht van spreken of om te klagen, want ik heb dit of dat meegemaakt..quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze heeft tenminste een goed excuus bedoel je surely.
en daar is het misgegaan met Jo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:45 schreef sjampoeh het volgende:
haar moeder lijkt me een sterke persoonlijkheid
Ik snap opeens waarom Jo is egocentrisch isquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk...wat had je verwacht dat ze zou zeggen?
Ja erg he, zo'n jo promotie campagne. Een dikke missie, mamma in de studio...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
Maar goed, we zijn er dus uit: Joanna moet blijven, daar wordt alles voor in het geweer gebracht.
Zoveel fans hebben ze geloof ik toch al niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:46 schreef knagsje het volgende:
ik dacht aafke en sharon, de genomineerdenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef sjampoeh het volgende:
snap echt niet waarom ze dat nu oprakelen van guido.. het is toch mo en jo tijd vandaag ?
Dat was toch allang duidelijk?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
Maar goed, we zijn er dus uit: Joanna moet blijven, daar wordt alles voor in het geweer gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |