quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Grappig dat "vader" dubbelzinnig is, maar in deze word de vader van de 12 jarige bedoeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Triest he, kapot slaan zo'n vent. Lever hem hier maar af, ik heb nog wel een hond die weet wel raad weet met vreemde op de achterplaats.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verkracht door haar bloedeigen vader, die hoerrrrrr.. pssst pssst sletjeeee.
Daarom.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Graag zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Triest he, kapot slaan zo'n vent. Lever hem hier maar af, ik heb nog wel een hond die weet wel raad weet met vreemde op de achterplaats.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:In het voetbal gebeurt dit dus ook, maar in principe alleen dan wanneer de bal over de lijn gaat en dus niet tweemaandelijks
~ Johan Cruijff over de balwissel
Als die maar over de lijn gaat.quote:
Uiteindelijk eindigen ze allemaal rechts.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
Misschien wordt hij dan alsnog rechtsdragend.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef dotCommunism het volgende:
De dag dat ik rechts word is de dag dat ik mezelf van kant maak.
Integendeel. VSE is the way to go.quote:
Ik meng mij niet in NWS-discussies. Dat is beneden mijn niveau.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:10 schreef eriksd het volgende:
Koos;
Miljoenen verloren aan Marokkanen-projecten
Je linkse achterhoede roert zich weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |