Hmm, het toont weer het falen van een soft projectje aan. Daar ben jij toch zo voor?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik meng mij niet in NWS-discussies. Dat is beneden mijn niveau.
Jij vindt dat er niets moet worden gedaan? Om moeten we de FOK!-denktank erop loslaten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmm, het toont weer het falen van een soft projectje aan. Daar ben jij toch zo voor?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd... mensen met een andere achtergrond mag je best anders behandelen....straf marokkanen hoe er in Marokko gestraft wordt en ze zijn zo klaar hier..... en dat geldt ook voor mensen met een dubbele nationaliteit die zich hier niet kunnen gedragen. Ook al zijn ze hier geboren. Het is namelijk altijd hetzelfde soort klootzak dat het verpest..
Ik moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Integendeel. VSE is the way to go.
Je maatje Zienswijze toont ook weer eens zijn onbegrensde intelligentiequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:18 schreef eriksd het volgende:
Ik begin zo langzamerhand ook geen reguliere mogelijkheden te zien voor die-hard tuig.
Wat een talent is datquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je maatje Zienswijze toont ook weer eens zijn onbegrensde intelligentie
Nja, je kan wel badinerend doen over het idee van een tuigdorp voor Marokkanen die zich stelselmatig misdragen, maar heb je een tegenvoorstel dat in de verste verte effectief zal zijn?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je maatje Zienswijze toont ook weer eens zijn onbegrensde intelligentie
Je hebt er heel lang heel veel gepost. Nu ben ik er nog zo ongeveer de enige die redelijk links is. En dat is te merken, het is bijna niet meer te doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik meng mij niet in NWS-discussies. Dat is beneden mijn niveau.
En waarom denk je dat een tuigdorp wel effectief is?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nja, je kan wel badinerend doen over het idee van een tuigdorp voor Marokkanen die zich stelselmatig misdragen, maar heb je een tegenvoorstel dat in de verste verte effectief zal zijn?
Als mensen zich stelselmatig gedragen moeten ze gestraft worden en verdwijnen ze vanzelf de gevangenis in. maar halve bevolkingsgroepen interneren vanwege een paar raddraaiers lijkt mij niet zo effectief...quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nja, je kan wel badinerend doen over het idee van een tuigdorp voor Marokkanen die zich stelselmatig misdragen, maar heb je een tegenvoorstel dat in de verste verte effectief zal zijn?
Maak je niet druk, het is maar Fok!.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt er heel lang heel veel gepost. Nu ben ik er nog zo ongeveer de enige die redelijk links is. En dat is te merken, het is bijna niet meer te doen.
Nja, ze zijn in ieder geval uit de maatschappij. Ik geloof bij die stelslematige gevallen niet in verbetering. Dan maar damage-control.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En waarom denk je dat een tuigdorp wel effectief is?
Weet ik. Maar de discussies in NWS begonnen mij daar op een gegeven moment flink tegen te staan. Met alle respect; maar in POL wordt over het algemeen een stuk inhoudelijker gediscussieerd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt er heel lang heel veel gepost. Nu ben ik er nog zo ongeveer de enige die redelijk links is. En dat is te merken, het is bijna niet meer te doen.
Mwoah, je hebt nog wat activistische anarchisten, Gelly als zure zeiker, enzovoorts.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige, want de kans dat een straatklootzakje zijn leven betert dankzij zijn tijd in een tuigdorp is nihil. Je lost het probleem daarmee niet op, maar verschuift het slechts.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nja, ze zijn in ieder geval uit de maatschappij. Ik geloof bij die stelslematige gevallen niet in verbetering. Dan maar damage-control.
True.quote:
Krijg jij een melding zodra je naam wordt genoemd ofzo?quote:
Gelly is er maar zelden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah, je hebt nog wat activistische anarchisten, Gelly als zure zeiker, enzovoorts.
Het probleem is ook niet op te lossen m.i. Hetzelfde geldt voor die jeugdbendes waar zo'n korpsleider exact weet wie het is, maar er gewoon niets aan kan doen; het zijn zielige kinders met een verziekte thuissituatie enzo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige, want de kans dat een straatklootzakje zijn leven betert dankzij zijn tijd in een tuigdorp is nihil. Je lost het probleem daarmee niet op, maar verschuift het slechts.
Hey Gellyquote:
Denk eerlijk gezegd dat het probleem zich deels uit zichzelf wel oplost. Hoewel je natuurlijk altijd een bepaalde lichting overhoudt die zich niet weet te gedragen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het probleem is ook niet op te lossen m.i. Hetzelfde geldt voor die jeugdbendes waar zo'n korpsleider exact weet wie het is, maar er gewoon niets aan kan doen; het zijn zielige kinders met een verziekte thuissituatie enzo.
ping.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijg jij een melding zodra je naam wordt genoemd ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |