Door het stelselmatig te ontkennen en afdoen als incidenten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoe komen wij in Nederland aan 22 Marokkanen-gemeenten?!
quote:
Inderdaad, ik heb de popcorn al klaar staan.quote:
Dat moeten we inderdaad eens gaan accepteren. Sommige mensen (niet alleen beperkt toch Marokkanen) zullen het nooit leren en daarvoor is een hardere aanpak nodig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:23 schreef Stokstaart het volgende:
Er is een groep Marokkanen in Nederland die überhaupt niet te helpen is.
Wat dat betreft ben ik wel weer blij met deze regering. Stoppen met het pappen en nathouden en miljoenen pompen in mensen die toch niet willen.
Dat gaat ook lang niet in alle gevallen helpen, sommige mensen kunnen gewoonweg niet functioneren in onze maatschappij. Op een gegeven moment moet je daarvoor maar voorzieningen gaan treffen.quote:
Interessant. Kun je daar meer over vertellen ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd... mensen met een andere achtergrond mag je best anders behandelen....straf marokkanen hoe er in Marokko gestraft wordt en ze zijn zo klaar hier..... en dat geldt ook voor mensen met een dubbele nationaliteit die zich hier niet kunnen gedragen. Ook al zijn ze hier geboren. Het is namelijk altijd hetzelfde soort klootzak dat het verpest..
Hoera, weer terug naar 40-45. Getto's bouwen en zulks.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd... mensen met een andere achtergrond mag je best anders behandelen....straf marokkanen hoe er in Marokko gestraft wordt en ze zijn zo klaar hier..... en dat geldt ook voor mensen met een dubbele nationaliteit die zich hier niet kunnen gedragen. Ook al zijn ze hier geboren. Het is namelijk altijd hetzelfde soort klootzak dat het verpest..
Jep, gewoon bij elkaar in van die containerwoningen stouwen, dan kunnen ze bij elkaar in de vensterbank gaan zitten of ramen ingooien. Het neemt iig een groot deel van de overlast voor de rest van de buurt weg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoera, weer terug naar 40-45. Getto's bouwen en zulks.
Het is een minderheid he.. dus om nou te zeggen dat het meevalt..quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef Stokstaart het volgende:
22 uit 418 gemeenten valt nog wel mee zou je denken.
Niiice... eerste WO2 vergelijking van het topic is ook weer een feit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De een of andere textielfabrikant heeft er ooit een stuk of 2000 geïmporteerd om te werken in zijn fabriek die vijf jaar later naar het Verre Oosten verplaatst werd. Die Marokkanen echter bleven. Die haalden eerst hun gezinnen hier naar toe, toen de rest van de naaste famillie, die trouwde ook weer met familie uit het dorp en zo ging het door.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoe komen wij in Nederland aan 22 Marokkanen-gemeenten?!
ahhhh. ik dacht al, waar blijft-ie!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |