Door het stelselmatig te ontkennen en afdoen als incidenten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoe komen wij in Nederland aan 22 Marokkanen-gemeenten?!
quote:
Inderdaad, ik heb de popcorn al klaar staan.quote:
Dat moeten we inderdaad eens gaan accepteren. Sommige mensen (niet alleen beperkt toch Marokkanen) zullen het nooit leren en daarvoor is een hardere aanpak nodig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:23 schreef Stokstaart het volgende:
Er is een groep Marokkanen in Nederland die überhaupt niet te helpen is.
Wat dat betreft ben ik wel weer blij met deze regering. Stoppen met het pappen en nathouden en miljoenen pompen in mensen die toch niet willen.
Dat gaat ook lang niet in alle gevallen helpen, sommige mensen kunnen gewoonweg niet functioneren in onze maatschappij. Op een gegeven moment moet je daarvoor maar voorzieningen gaan treffen.quote:
Interessant. Kun je daar meer over vertellen ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd... mensen met een andere achtergrond mag je best anders behandelen....straf marokkanen hoe er in Marokko gestraft wordt en ze zijn zo klaar hier..... en dat geldt ook voor mensen met een dubbele nationaliteit die zich hier niet kunnen gedragen. Ook al zijn ze hier geboren. Het is namelijk altijd hetzelfde soort klootzak dat het verpest..
Hoera, weer terug naar 40-45. Getto's bouwen en zulks.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd... mensen met een andere achtergrond mag je best anders behandelen....straf marokkanen hoe er in Marokko gestraft wordt en ze zijn zo klaar hier..... en dat geldt ook voor mensen met een dubbele nationaliteit die zich hier niet kunnen gedragen. Ook al zijn ze hier geboren. Het is namelijk altijd hetzelfde soort klootzak dat het verpest..
Jep, gewoon bij elkaar in van die containerwoningen stouwen, dan kunnen ze bij elkaar in de vensterbank gaan zitten of ramen ingooien. Het neemt iig een groot deel van de overlast voor de rest van de buurt weg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoera, weer terug naar 40-45. Getto's bouwen en zulks.
Het is een minderheid he.. dus om nou te zeggen dat het meevalt..quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef Stokstaart het volgende:
22 uit 418 gemeenten valt nog wel mee zou je denken.
Niiice... eerste WO2 vergelijking van het topic is ook weer een feit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De een of andere textielfabrikant heeft er ooit een stuk of 2000 geïmporteerd om te werken in zijn fabriek die vijf jaar later naar het Verre Oosten verplaatst werd. Die Marokkanen echter bleven. Die haalden eerst hun gezinnen hier naar toe, toen de rest van de naaste famillie, die trouwde ook weer met familie uit het dorp en zo ging het door.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoe komen wij in Nederland aan 22 Marokkanen-gemeenten?!
ahhhh. ik dacht al, waar blijft-ie!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De eigenaren van dat soort bureautjes zijn vaak ook diegenen die deze subsidies uitdelen. En heel vaak van PVDA-huize.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Die projecten waar ze zaalvoetbal opzetten, huiswerkbegeleiding realiseren en etentjes geven zullen ongetwijfeld hun nut hebben. Maar meestal zijn de organisatoren de echte winnaars doordat ze veel spelletjes spelen met de subsidies. Simpel, etentje organiseren voor de hangjongeren zal praktisch wellicht 500 euro kosten maar wordt op papier weg geboekt tegen 10.000 euro en wordt de rest lekker stabiel in eigen pocket gedaan. En dat subsidiewereldje is ook heel erg ons-kent-ons, ze houden elkaar de hand boven het hoofd.
Ja, maar dat is dan weer een ban.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep, gewoon bij elkaar in van die containerwoningen stouwen, dan kunnen ze bij elkaar in de vensterbank gaan zitten of ramen ingooien. Het neemt iig een groot deel van de overlast voor de rest van de buurt weg.
Iemand die nog een andere uitweg ziet?
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef DrDentz het volgende:
Nu zitten de Nederlanders eigenlijk in kleine veilige getto's terwijl de Marokkanen buiten de boel terroriseren in 'the wild zone'.
Die zullen ondertussen wel spijt hebben dat ze in de Tweede Wereldoorlog het verzet geholpen hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:51 schreef N.icka het volgende:
Die arme dametjes die niet meer naar buiten durfden , echt triest
Een soort van 'fallout'.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef DrDentz het volgende:
Nu zitten de Nederlanders eigenlijk in kleine veilige getto's terwijl de Marokkanen buiten de boel terroriseren in 'the wild zone'.
Nog even wachten op iemand die Wilders/PVV de schuld geeft.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ahhhh. ik dacht al, waar blijft-ie!
Ja, zaalvoetbal. Wat kost dat nou, een bal van 40 euro en wat jongeren. De zaal huren doe je voor misschien 50 euro voor 2 uur. Maar in de boeken lekker wegzetten voor 2000 euro.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
De eigenaren van dat soort bureautjes zijn vaak ook diegenen die deze subsidies uitdelen. En heel vaak van PVDA-huize.
Vast wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:51 schreef Scorpie het volgende:
Zijn hier nog goedpraters te vinden van het pappen en nathouden eigenlijk ?
Segregatie op basis van afkomst en het nadelig behandelen van mensen die een specifieke afkomst hebben maakt die vergelijking wel legitiem lijkt me.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
Het is een minderheid he.. dus om nou te zeggen dat het meevalt..
[..]
Niiice... eerste WO2 vergelijking van het topic is ook weer een feit.
2 Posts boven jequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Nog even wachten op iemand die Wilders/PVV de schuld geeft.
Het is niet op basis van afkomst maar op gedrag.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Segregatie op basis van afkomst en het nadelig behandelen van mensen die een specifieke afkomst hebben maakt die vergelijking wel legitiem lijkt me.
Ja, ik geef Wilders de schuld van de overlast.quote:
Je moet ook niet gaan segregeren op basis van afkomst, dat heeft helemaal geen zin. (shit Scorpie was me voor!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Segregatie op basis van afkomst en het nadelig behandelen van mensen die een specifieke afkomst hebben maakt die vergelijking wel legitiem lijkt me.
Op basis van afkomst hoeft natuurlijk niet, we kunnen ook gewoon de problemers eruit pikken en die met hun gezinnen ergens neerzetten waar ze alleen elkaar kwaad kunnen doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat niet precies de reden waarom dit soort problemen zijn ontstaan. Of denk ik dan te moeilijk ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:56 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Op basis van afkomst hoeft natuurlijk niet, we kunnen ook gewoon de problemers eruit pikken en die met hun gezinnen ergens neerzetten waar ze alleen elkaar kwaad kunnen doen.
Dat ze allemaal op een hoop zijn gegooid en daarom nooit zijn aangepast aan NL. Zal je vast een punt hebben. Maar hoe wil je dat nog gaan corrigeren?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Is dat niet precies de reden waarom dit soort problemen zijn ontstaan. Of denk ik dan te moeilijk ?
Maar dan moet je ze ook steriliseren, anders barst zo'n dorp op den duur uit zijn voegen en dan heb je de poppen weer aan het dansen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:56 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Op basis van afkomst hoeft natuurlijk niet, we kunnen ook gewoon de problemers eruit pikken en die met hun gezinnen ergens neerzetten waar ze alleen elkaar kwaad kunnen doen.
Het ging om deze post:quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is niet op basis van afkomst maar op gedrag.
Hij wil dus inwoners van Nederland, die het staatsburgerschap dragen toch anders straffen/behandelen dan jij en ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dus omdat de probleemgevallen aangepaktworden ontstaan nieuwe probleemgevallen ? Interessant.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Is dat niet precies de reden waarom dit soort problemen zijn ontstaan. Of denk ik dan te moeilijk ?
Iig niet door problemen te verplaatsten zoals sommigen hier opperen. Maar ik zie hier wel vaker dat er niet verder dan 1 stap vooruit wordt gedacht.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:58 schreef Harlon het volgende:
[..]
Dat ze allemaal op een hoop zijn gegooid en daarom nooit zijn aangepast aan NL. Zal je vast een punt hebben. Maar hoe wil je dat nog gaan corrigeren?
Wanneer zijn alle probleemgezinnen dan geforceerd bij elkaar gezet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Geen idee, bedoel je dat deze mensen het liefst bij elkaar in de buurt wonen? Of dat ze vaak cent te makken hebben waardoor ze automatisch in achterstandsbuurten terecht komen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Links, links, links... wie is er al 9 maanden aan de macht?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:02 schreef Zienswijze het volgende:
Een van de redenen waarom ik na mijn studie ga emigeren. Je kan nog zoveel discussies met "de linksen" voeren, maar het dringt niet tot hen door. Ik pik het niet dat mijn belastinggeld voor dit soort linkse projecten zal worden gebruikt. Je moet al zoveel belasting betalen, en het merendeel gaat naar dit soort onzin projecten, geheel bedacht door de linkse mens.
De linksen hier zoeken het maar lekker zelf uit.
Dit is inderdaad waar. Hier ken ik veel Marokaanse gasten die, toen ze in de pubertijd zaten, erg asociaal waren (lees; crimineel). Na de leeftijd van 20-25 was dat voorbij en waren ze netjes getrouwd en zag je ze niet meer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:58 schreef Disana het volgende:
Ik zal eens zoeken naar het onderzoek waaruit bleek dat de meeste ettertjes bijdraaien als ze werken en de huwbare leeftijd krijgen.
Je zou eens een geschiedenisboek kunnen lezen. Doen alsof "de harde aanpak" nooit is geprobeerd doet me echter vermoeden dat je dat niet vaak doet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:59 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Wanneer zijn alle probleemgezinnen dan geforceerd bij elkaar gezet?
Inderdaad, het is nog steeds: de minderheid verpest het voor de rest.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is maar wat je belicht (en wilt zien), verreweg het overgrote deel van de Marokkaanse jongeren doen het goed dan wel uitstekend.
Uiteraard zijn deze Marokkaanse jongens de hoofdschuldige. Maar zij krijgen de gelegenheid om zich te misdragen. Wat zou jij doen als je geen zin had om te werken of naar school te gaan, en je krijgt een gratis buurthuis met alles wat je maar wilt en je mag de gehele dag rellen en voor overlast zorgen? Dat linkse tuig is hiervoor de schuldige.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:32 schreef zoalshetis het volgende:
ben vooral benieuwd wat er met de marokkaanse gemeenschap die niet deugd in de toekomst moet gebeuren. en of marokko bereid is hun uitschot terug te nemen, dan wel schadevergoeding wil betalen. ze schijnen immers erg begaan met hun landgenoten in den vreemde.
jij straalt idd uit dat je meer dan een stap vooruit denkt. kom op, vertel je geniale strategie die uit meer dan twee stappen bestaat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Iig niet door problemen te verplaatsten zoals sommigen hier opperen. Maar ik zie hier wel vaker dat er niet verder dan 1 stap vooruit wordt gedacht.
Verder heb ik in een "discussie" over dit onderwerp op FOK! weinig zin.
De linkse medemens waardoor je ouders in dit fijne land mochten komen wonen bedoel je ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:02 schreef Zienswijze het volgende:
Een van de redenen waarom ik na mijn studie ga emigeren. Je kan nog zoveel discussies met "de linksen" voeren, maar het dringt niet tot hen door. Ik pik het niet dat mijn belastinggeld voor dit soort linkse projecten zal worden gebruikt. Je moet al zoveel belasting betalen, en het merendeel gaat naar dit soort onzin projecten, geheel bedacht door de linkse mens.
En maar roepen dat je Wilders niet de schuld geeftquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Links, links, links... wie is er al 9 maanden aan de macht?
Rechts kan niet in 1 klap de puinhopen van midden en links opruimen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
het marokkanenprobleem is er een van denennia. jij denkt werkelijk dat dat in 9 maanden, met veel tegenwerking, voor elkaar is? ben je echt zo dom of doe je maar alsof?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Wilders is niet aan de macht.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En maar roepen dat je Wilders niet de schuld geeft
Nee, maar er is zelfs geen eerste stap gezet. Toezicht op straatcoaches had er al maanden kunnen zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het marokkanenprobleem is er een van denennia. jij denkt werkelijk dat dat in 9 maanden, met veel tegenwerking, voor elkaar is? ben je echt zo dom of doe je maar alsof?
Als 20 procent van Nederland onder water staat, zeg jij vast ook: "Het is maar wat je wilt zien, in 80 procent van het land hebben ze gewoon droge voeten"...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is maar wat je belicht (en wilt zien), verreweg het overgrote deel van de Marokkaanse jongeren doen het goed dan wel uitstekend.![]()
Want linkse mensen betalen geen belasting?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:02 schreef Zienswijze het volgende:
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Dat jij mijn vraag overigens beantwoord met een 'ad hominem' zegt meer over jou dan over mij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Je zou eens een geschiedenisboek kunnen lezen. Doen alsof "de harde aanpak" nooit is geprobeerd doet me echter vermoeden dat je dat niet vaak doet.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:05 schreef gelly het volgende:
[..]
De linkse medemens waardoor je ouders in dit fijne land mochten komen wonen bedoel je ?
De VS of Canada verwelkomen eveneens hoogopgeleide immigranten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:05 schreef gelly het volgende:
[..]
De linkse medemens waardoor je ouders in dit fijne land mochten komen wonen bedoel je ?
Met een dergelijke instelling zal jij nooit een geslaagd wereldburger of ondernemer worden. Eerder een intens gefrustreerde PVV-stemmer die op 3 hoog in de Bijlmer naar de fles gaat grijpen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De VS of Canada verwelkomen eveneens hoogopgeleide immigranten.![]()
Jammer, ik wil graag m'n steentje bijdragen, maar als het op zo'n manier gaat, houd ik het voor gezien.
Links tuig![]()
Linkse mensen teren op de belastingcenten van de hardwerkende burgers (zowel linkse als rechtse burgers).quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Want linkse mensen betalen geen belasting?
Je weet iets af van het ontstaan en de achtergrond van de PvdA?
Juist wel, ik zoek continu naar vooruitstrevendheid, daarom ben ik van plan om naar mijn studie te emigreren, daar naar waar het beter (voor de rechtsmens) is. Nederland is een mooi en welvarend land, vriendelijke mensen, maar qua beleid het wordt door de linksen helemaal om zeep geholpen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met een dergelijke instelling zal jij nooit een geslaagd wereldburger of ondernemer worden. Eerder een intens gefrustreerde PVV-stemmer die op 3 hoog in de Bijlmer naar de fles gaat grijpen.
beter dan een linkse zakkenvuller als marcel van dam die in een kapitale villa woont, naar de fles grijpt en nederland verkoopt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met een dergelijke instelling zal jij nooit een geslaagd wereldburger of ondernemer worden. Eerder een intens gefrustreerde PVV-stemmer die op 3 hoog in de Bijlmer naar de fles gaat grijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |