SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Game Informer: Magazine scansOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gameplay Debut Trailer: Geanimeerde screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DE OP WORD ZO METEEN GEÜPDATE.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Op Gamerspawn staat die er nog niet, maar hier wel.AFCA
So want...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Wat een slechte TT. Zit er dik in van niet hoorRoll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn meningEn er had een vraagteken moeten staan ipv punt
Er moet een ? ipv . . Snapquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:00 schreef Xblister het volgende:
Wat een slechte TT. Zit er dik in van niet hoor
AFCA
We zullen zien. Dit is pre-alpha? Kan nog alle kanten in.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:00 schreef Xblister het volgende:
Wat een slechte TT. Zit er dik in van niet hoorI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Als het een soort van BF2 wordt met Frostbite 2 met BC2 actie dan wordt het voor mij de beste fps to date. Maar dan moeten er niet zoveel bugs in zitten als er in BC2 zaten, zoals de XP bug etcquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
We zullen zien. Dit is pre-alpha? Kan nog alle kanten in.
AFCA
Of skyrim of ME3quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:13 schreef SoldMayor het volgende:
Van de shooters zal het wel GOTY worden ja.
Maar overall gezien zie ik eerder.. L.A. NoireAFCA
Skyrim en ME(alledrie) speel ik wel op de 360, maar BF3 on PC baby.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Als ME3 en Sykrim niet worden uitgesteld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wordt een jaar met allemaal toppers 2011.
Maar toch... LA Noire en Battlefield 3.![]()
Word gezegd een 12 uur duren singleplayer campaign. Nu moet je dat soort berichten altijd met een korrel zout nemen, maar toch....
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
nieuwsbericht op games.fok.nlquote:
Hulzen vangen in Battlefield 3 gameplay-beelden
oh en BF3![]()
![]()
Wat ik vooral mooi vind, is de serene rust die er inside is en dan kom je buiten en BAM je word om je oren geslagen met het geweld om je heen. Zeer goed gedaan.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Die geluiden van die wapens klinken erg lekker voor die LMG die een beetje op een SAW lijkt, met een lekkere gecustomizede red-dot.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik weet niet of FOK!games video's van andere websites post maar deze analyse is geweldig en geproduceerd met hulp van de community.![]()
![]()
jizz in my pants...quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:39 schreef Floxcie het volgende:
Ik weet niet of FOK!games video's van andere websites post maar deze analyse is geweldig en geproduceerd met hulp van de community.![]()
![]()
Die analysis is wel heel cool gedaan zeg! Ook al weten die gasten er allemaal geen fuck vanaf, ze weten het over te brengen alsof ze de game zelf ontwikkeld hebben!
[ Bericht 94% gewijzigd door r3gi3boy op 31-03-2011 12:13:48 ]![]()
Kijk eens rechtsboven en onder deze pagina, links naast "nieuw topic"?quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Inderdaad, tvp josti...quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kijk eens rechtsboven en onder deze pagina, links naast "nieuw topic"?
Btw ik kreeg een beta uitnodiging voor battlefield4free in de mail, pure kanker is het, ik krijg die rommel niet eens aan de praat, resolutie fokked up, vindt geen servers...
[ Bericht 0% gewijzigd door r3gi3boy op 01-04-2011 09:25:31 ]![]()
Play4Free heb ik wel een paar keer gespeeld, maar het is werkelijk niks meer dan rommel. Het hele battlefield concept is verkloot , je gaat namelijk even snel dood als in Call of Duty tenzij je een sniper bent.. En het spel is vele malen lelijker dan de 10 jaar oude Battlefield 2..melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
6, maar goed...quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:49 schreef Roces18 het volgende:
En het spel is vele malen lelijker dan de 10 jaar oude Battlefield 2..I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ben nogal nostalgisch ingesteldquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kijk eens rechtsboven en onder deze pagina, links naast "nieuw topic"?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."![]()
Haha! Zolang idioten zoals jij je irriteren aan de ouderwetse tvp blijf ik het gewoon doenquote:
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."![]()
Dit gaat echt zo'n vet spel wordenquote:
En daar heb je weer 3 reacties voor nodig... You're on the fast lane out
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
WTF is dit, we zitten hier toch niet op tweakers.net?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
Een post editten heeft meneer nog nooit van gehoord.
sorry maar dit heeft niets met battlefield 3 te maken aangezien dit alle wapens van bad company 2 zijn...quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:09 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
Vanbuiten leren hoeveel rounds er nodig zijn om iemand om te leggen, per wapen![]()
excuses aanvaardquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
sorry maar dit heeft niets met battlefield 3 te maken aangezien dit alle wapens van bad company 2 zijn...graag verwijderen![]()
Vetquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:39 schreef Floxcie het volgende:
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
moet je dan op tweakers zitten om te weten hoe een edit werkt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
WTF is dit, we zitten hier toch niet op tweakers.net?
edit: leuk die lijst, maar dat boeit me niet zoveel om eerlijk te zeggen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Gisteren BF2 maar eens via steam naar binnengetrokken, krijg ik na een paar minuten spelen ineens de melding 125083 van PB, terwijl dat ding up to date lijkt te zijn? WTF?
En wat is BF2 moeilijk in vergelijking met BC2! Helemaal verleerd! (andere muis ook, te strakke actie om mee te beginnen)I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Vind je? Ik vind BF2 juist 10x makkelijker. Ik speel altijd hardcore met BC2, aimen enz is veel kutter me bc2. G36 enz heeft bijna geen recoil in bf2quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Gisteren BF2 maar eens via steam naar binnengetrokken, krijg ik na een paar minuten spelen ineens de melding 125083 van PB, terwijl dat ding up to date lijkt te zijn? WTF?
En wat is BF2 moeilijk in vergelijking met BC2! Helemaal verleerd! (andere muis ook, te strakke actie om mee te beginnen)Oh, heeft er iemand hier al BF3 ge-preordered?
AFCA
Mjah, bijna geen recoil, maar het hele aimen was anders. waar een mens al niet aan gewend kan raken
Maar die PB error is wel hondsirritant.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Uhm oke, als je het nog maar net hebt snap ik hetquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, bijna geen recoil, maar het hele aimen was anders. waar een mens al niet aan gewend kan raken
Maar die PB error is wel hondsirritant.Ik heb het spel a sinds de releae date in 2005
. En de PB error, je moet ff naar evenbalance.com gaan en Manual update doen.
AFCA
Dude, lees nog eens: ik heb hem nu via steam binnen gehaald, in 2005 op dag 1 gehaald.
Binnen een dag 35000 punten gaat immers niet lukken in die game.
Maar ik ben het gewoon helemaal verleerd.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik las alleen steamquote:Op woensdag 6 april 2011 09:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Dude, lees nog eens: ik heb hem nu via steam binnen gehaald, in 2005 op dag 1 gehaald.
Binnen een dag 35000 punten gaat immers niet lukken in die game.
Maar ik ben het gewoon helemaal verleerd.Het was laat heh, en ik had een ban gekregen met WoW
AFCA
WoW
Neem dan gewoon Meth.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Skull-splitter![]()
Spring dan gewoon van een brug.Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Grow a sense of humour.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik kan het gewoon echt niet geloven dit! Dit gaat 1 van de vetste spellen ooit worden! Voor dit spel ben ik bereid een hele nieuwe pc aan te schaffenquote:
Nou ik ga straks een nieuwe iMac aanschaffen.
Maar mijn Q6600 met GTX460 zou deze game op zich prima moeten trekken op low/medium hoop ik.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Slim chance...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Macquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou ik ga straks een nieuwe iMac aanschaffen.
Maar mijn Q6600 met GTX460 zou deze game op zich prima moeten trekken op low/medium hoop ik.
AFCA
12 mins staan op youtube, geweldig hoe ze hetzelfde stukje helemaal uitmelken
90% herhaling.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:25 schreef bjorntju het volgende:
En een linkjeStraks eens even kijken!
Alleen de laatste minuut is nieuw spul.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Even gekeken en inderdaad, niks noemswaardigs nieuws...JammerOok dat laatste stuk hebben wij al gezien in dat gelekte filmpje...
![]()
herhaling, herhaling en herhalingquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:05 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
90% herhaling.
Alleen de laatste minuut is nieuw spul.
Kijk stiekem wel uit naar dit deel
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D![]()
dat wist ik je al in maart te vertellenquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:37 schreef Skull-splitter het volgende:
12 mins staan op youtube, geweldig hoe ze hetzelfde stukje helemaal uitmelken, dat ze 100x hetzelfde zouden laten zien.
There are only 151 Pokémon.![]()
Dat hypen zuigt. Niks nieuws en maar herhalingen
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Pre alpha, hype bouwen, werkt best goed.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat wist ik je al in maart te vertellen, dat ze 100x hetzelfde zouden laten zien.
Gelukkig net een nieuwe pc gebouwd.
Dit wordt een meesterlijk spel.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.![]()
Ik wacht daar juist mee tot dik na de release
Kan niet wachten totdat ik weet welke helicopter en vliegtuigen er zijn!!melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik update de OP zodra mijn andere user weer kan posten begin mei.
Inderdaad jammer dat er bijna geen nieuwe footage is... Hieronder nog een analyse van de My Life preview met kleine details die je wellicht gemist hebt.
![]()
Wat een faal trailer...
hele tijd lopen hypen van er komt een 12 minuten trailer..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dan krijg je gewoon een aan een geplakte trailer van alle vorige trailers..![]()
![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 22:31 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een faal trailer...
hele tijd lopen hypen van er komt een 12 minuten trailer..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dan krijg je gewoon een aan een geplakte trailer van alle vorige trailers..
Denk het niet..quote:
Zo moeilijk is het niet.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.![]()
er zitten wel degelijk nieuwe stukjes tussen de aangeplakte, al bekende trailers. Heel vet filmpje, 12 minuten aan m'n scherm gekluisterd.![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:38 schreef r3gi3boy het volgende:
er zitten wel degelijk nieuwe stukjes tussen de aangeplakte, al bekende trailers. Heel vet filmpje, 12 minuten aan m'n scherm gekluisterd.![]()
Mi-ni-maal niet beeld, vooral goed geluid...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik merk dat steeds meer mensen uit mijn klas m willen gaan kopen, ze komen van call of duty. Ik probeer ze een beetje tegen te spreken dat het echt heel anders is en met veel meer tactiek. Ik ben bang dat door de hype die gecreerd word door EA veel cod spelers over gaan stappen naar battlefield en dat ze allemaal gaan rushen en dat er geen teamspel meer inzit, want dat is toch wat battlefield battlefield maakte![]()
Dan worden ze vanzelf wel om zeep geholpen, lol
+ als ze hem voor de consoles kopen maakt het ook geen donder uit.![]()
Ach joh, die spelen allemaal console...quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:08 schreef ElmoFan het volgende:
Ik merk dat steeds meer mensen uit mijn klas m willen gaan kopen, ze komen van call of duty. Ik probeer ze een beetje tegen te spreken dat het echt heel anders is en met veel meer tactiek. Ik ben bang dat door de hype die gecreerd word door EA veel cod spelers over gaan stappen naar battlefield en dat ze allemaal gaan rushen en dat er geen teamspel meer inzit, want dat is toch wat battlefield battlefield maakteI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
...... hmmkay dat word dus de PC versie voor mij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ach joh, die spelen allemaal console...ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Terecht, het meest toegangelijkheid van een console is maal 100 dan die van een PC. Daarbij komt dat het ook de meest verkopende versie zal zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ach joh, die spelen allemaal console...![]()
Je verwart kwantiteit met kwaliteit. En lees het topic nog eens naquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:08 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Terecht, het meest toegangelijkheid van een console is maal 100 dan die van een PC. Daarbij komt dat het ook de meest verkopende versie zal zijn.
Waarom moet ik het topic nog eens na lezen? Zijn bijna 100 posts.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je verwart kwantiteit met kwaliteit. En lees het topic nog eens na
Je claimt dus dat de PC versie er beter uit zal zien dan de 360 of PS3 versie, en dat geloof ik meteen.
Maar de prijs van beide systemen is niet echt in proportie of wel?![]()
![]()
+1 puntquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Waarom moet ik het topic nog eens na lezen? Zijn bijna 100 posts.
Je claimt dus dat de PC versie er beter uit zal zien dan de 360 of PS3 versie, en dat geloof ik meteen.
Maar de prijs van beide systemen is niet echt in proportie of wel?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik snap niet dat mensen dat als argument gebruiken. Iedereen heeft een computer in huis, voor de prijs van een console heb je een goede upgrade waarmee jij battlefield goed zou moeten kunnen spelen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Maar de prijs van beide systemen is niet echt in proportie of wel?![]()
Het wordt tijd dat het BF3 topic wordt verdeelt in een console en pc topic.
Zijn we van dat gezeur ook af.![]()
Of gewoon niet en iedereen houdt zijn kop dicht over de shit waar die op speelt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Grapjas, voor het geld wat je op een PC uitspaart op de spellen kun je elk jaar een redelijke budgetkaart kopen, of gewoon eens in de twee jaar een fatsoenlijke kaart.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Maar de prijs van beide systemen is niet echt in proportie of wel?
Ik claim overigens alleen dat BF een PC titel is en zal blijven, en dat de consoles er de afgekauwde versie van krijgen. Dus niet graphics, want daar lopen we alweer lang in voor op de PC, en is ook eigenlijk niet van belang gezien het minimale verschil, maar puur de gameplay. Je kunt genoegen nemen met een controller, maar ga niet zeggen dat het net zo goed is aub.
Ik heb ook een console staan, maar alleen 3rd Person en racers daarop, tenzij ik niet anders kan.
@SoldMayor: zolang er nog geen release is en dit nog steeds gewoon een multiplatformtitel is, neuh.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Grapjas, voor het geld wat je op een PC uitspaart op de spellen kun je elk jaar een redelijke budgetkaart kopen, of gewoon eens in de twee jaar een fatsoenlijke kaart.
Ik claim overigens alleen dat BF een PC titel is en zal blijven, en dat de consoles er de afgekauwde versie van krijgen. Dus niet graphics, want daar lopen we alweer lang in voor op de PC, en is ook eigenlijk niet van belang gezien het minimale verschil, maar puur de gameplay. Je kunt genoegen nemen met een controller, maar ga niet zeggen dat het net zo goed is aub.
Ik heb ook een console staan, maar alleen 3rd Person en racers daarop, tenzij ik niet anders kan.![]()
![]()
Hey, don't you ever trust DICE(maar jij wilde het topic niet nalezen...)
Wat Soldmayor zegt, aangezien het Battlefield topic anders voor de helft vol komt te staan met vragen waarom het niet op een bepaalde PC draait.
En posts over hoe geweldig een bepaalde videokaart wel niet is.![]()
![]()
Die posts moeten er gewoon uitgehaald worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:47 schreef Edwinuss het volgende:
Wat Soldmayor zegt, aangezien het Battlefield topic anders voor de helft vol komt te staan met vragen waarom het niet op een bepaalde PC draait.
En posts over hoe geweldig een bepaalde videokaart wel niet is.
Zolang er nog niets te spelen valt: multi. Na demo/release: Console(en die dan weer PS3 en X360)/PC
Origin-naam:013skullsplitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: