Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: Najaar 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Game Informer: Magazine scans
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DE OP WORD ZO METEEN GEÜPDATE.
We zullen zien. Dit is pre-alpha? Kan nog alle kanten in.
Als het een soort van BF2 wordt met Frostbite 2 met BC2 actie dan wordt het voor mij de beste fps to date. Maar dan moeten er niet zoveel bugs in zitten als er in BC2 zaten, zoals de XP bug etc
Op woensdag 30 maart 2011 15:13 schreef SoldMayor het volgende: Van de shooters zal het wel GOTY worden ja. Maar overall gezien zie ik eerder.. L.A. Noire
Wat ik vooral mooi vind, is de serene rust die er inside is en dan kom je buiten en BAM je word om je oren geslagen met het geweld om je heen. Zeer goed gedaan.
Op donderdag 31 maart 2011 00:39 schreef Floxcie het volgende: Ik weet niet of FOK!games video's van andere websites post maar deze analyse is geweldig en geproduceerd met hulp van de community.
Die analysis is wel heel cool gedaan zeg! Ook al weten die gasten er allemaal geen fuck vanaf, ze weten het over te brengen alsof ze de game zelf ontwikkeld hebben!
[ Bericht 94% gewijzigd door r3gi3boy op 31-03-2011 12:13:48 ]
Kijk eens rechtsboven en onder deze pagina, links naast "nieuw topic"?
Inderdaad, tvp josti...
Btw ik kreeg een beta uitnodiging voor battlefield4free in de mail, pure kanker is het, ik krijg die rommel niet eens aan de praat, resolutie fokked up, vindt geen servers...
[ Bericht 0% gewijzigd door r3gi3boy op 01-04-2011 09:25:31 ]
Play4Free heb ik wel een paar keer gespeeld, maar het is werkelijk niks meer dan rommel. Het hele battlefield concept is verkloot , je gaat namelijk even snel dood als in Call of Duty tenzij je een sniper bent.. En het spel is vele malen lelijker dan de 10 jaar oude Battlefield 2..
Op donderdag 31 maart 2011 00:39 schreef Floxcie het volgende: Ik weet niet of FOK!games video's van andere websites post maar deze analyse is geweldig en geproduceerd met hulp van de community.
Gisteren BF2 maar eens via steam naar binnengetrokken, krijg ik na een paar minuten spelen ineens de melding 125083 van PB, terwijl dat ding up to date lijkt te zijn? WTF?
En wat is BF2 moeilijk in vergelijking met BC2! Helemaal verleerd! (andere muis ook, te strakke actie om mee te beginnen)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Op dinsdag 5 april 2011 14:19 schreef Skull-splitter het volgende: Gisteren BF2 maar eens via steam naar binnengetrokken, krijg ik na een paar minuten spelen ineens de melding 125083 van PB, terwijl dat ding up to date lijkt te zijn? WTF?
En wat is BF2 moeilijk in vergelijking met BC2! Helemaal verleerd! (andere muis ook, te strakke actie om mee te beginnen)
Vind je? Ik vind BF2 juist 10x makkelijker. Ik speel altijd hardcore met BC2, aimen enz is veel kutter me bc2. G36 enz heeft bijna geen recoil in bf2 Oh, heeft er iemand hier al BF3 ge-preordered?
Op dinsdag 5 april 2011 15:10 schreef Skull-splitter het volgende: Mjah, bijna geen recoil, maar het hele aimen was anders. waar een mens al niet aan gewend kan raken
Maar die PB error is wel hondsirritant.
Uhm oke, als je het nog maar net hebt snap ik het Ik heb het spel a sinds de releae date in 2005 . En de PB error, je moet ff naar evenbalance.com gaan en Manual update doen.
Dude, lees nog eens: ik heb hem nu via steam binnen gehaald, in 2005 op dag 1 gehaald. Binnen een dag 35000 punten gaat immers niet lukken in die game. Maar ik ben het gewoon helemaal verleerd.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Op woensdag 6 april 2011 09:19 schreef Skull-splitter het volgende: Dude, lees nog eens: ik heb hem nu via steam binnen gehaald, in 2005 op dag 1 gehaald. Binnen een dag 35000 punten gaat immers niet lukken in die game. Maar ik ben het gewoon helemaal verleerd.
Ik las alleen steam Het was laat heh, en ik had een ban gekregen met WoW