6, maar goed...quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:49 schreef Roces18 het volgende:
En het spel is vele malen lelijker dan de 10 jaar oude Battlefield 2..
Ik ben nogal nostalgisch ingesteldquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kijk eens rechtsboven en onder deze pagina, links naast "nieuw topic"?
Haha! Zolang idioten zoals jij je irriteren aan de ouderwetse tvp blijf ik het gewoon doenquote:
Dit gaat echt zo'n vet spel wordenquote:
WTF is dit, we zitten hier toch niet op tweakers.net?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
Een post editten heeft meneer nog nooit van gehoord.
sorry maar dit heeft niets met battlefield 3 te maken aangezien dit alle wapens van bad company 2 zijn...quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:09 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
Vanbuiten leren hoeveel rounds er nodig zijn om iemand om te leggen, per wapen
excuses aanvaardquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
sorry maar dit heeft niets met battlefield 3 te maken aangezien dit alle wapens van bad company 2 zijn...
Vetquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:39 schreef Floxcie het volgende:
Ik weet niet of FOK!games video's van andere websites post maar deze analyse is geweldig en geproduceerd met hulp van de community.![]()
moet je dan op tweakers zitten om te weten hoe een edit werkt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
WTF is dit, we zitten hier toch niet op tweakers.net?
Vind je? Ik vind BF2 juist 10x makkelijker. Ik speel altijd hardcore met BC2, aimen enz is veel kutter me bc2. G36 enz heeft bijna geen recoil in bf2quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Gisteren BF2 maar eens via steam naar binnengetrokken, krijg ik na een paar minuten spelen ineens de melding 125083 van PB, terwijl dat ding up to date lijkt te zijn? WTF?
En wat is BF2 moeilijk in vergelijking met BC2! Helemaal verleerd! (andere muis ook, te strakke actie om mee te beginnen)
Uhm oke, als je het nog maar net hebt snap ik hetquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, bijna geen recoil, maar het hele aimen was anders. waar een mens al niet aan gewend kan raken
Maar die PB error is wel hondsirritant.
Ik las alleen steamquote:Op woensdag 6 april 2011 09:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Dude, lees nog eens: ik heb hem nu via steam binnen gehaald, in 2005 op dag 1 gehaald.
Binnen een dag 35000 punten gaat immers niet lukken in die game.
Maar ik ben het gewoon helemaal verleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |