Ik kan het gewoon echt niet geloven dit! Dit gaat 1 van de vetste spellen ooit worden! Voor dit spel ben ik bereid een hele nieuwe pc aan te schaffenquote:
Macquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou ik ga straks een nieuwe iMac aanschaffen.
Maar mijn Q6600 met GTX460 zou deze game op zich prima moeten trekken op low/medium hoop ik.
90% herhaling.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:25 schreef bjorntju het volgende:
En een linkjeStraks eens even kijken!
herhaling, herhaling en herhalingquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:05 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
90% herhaling.
Alleen de laatste minuut is nieuw spul.
dat wist ik je al in maart te vertellenquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:37 schreef Skull-splitter het volgende:
12 mins staan op youtube, geweldig hoe ze hetzelfde stukje helemaal uitmelken
Pre alpha, hype bouwen, werkt best goed.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat wist ik je al in maart te vertellen, dat ze 100x hetzelfde zouden laten zien.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:31 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een faal trailer...
hele tijd lopen hypen van er komt een 12 minuten trailer..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dan krijg je gewoon een aan een geplakte trailer van alle vorige trailers..
Denk het niet..quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:38 schreef r3gi3boy het volgende:
er zitten wel degelijk nieuwe stukjes tussen de aangeplakte, al bekende trailers. Heel vet filmpje, 12 minuten aan m'n scherm gekluisterd.
Ach joh, die spelen allemaal console...quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:08 schreef ElmoFan het volgende:
Ik merk dat steeds meer mensen uit mijn klas m willen gaan kopen, ze komen van call of duty. Ik probeer ze een beetje tegen te spreken dat het echt heel anders is en met veel meer tactiek. Ik ben bang dat door de hype die gecreerd word door EA veel cod spelers over gaan stappen naar battlefield en dat ze allemaal gaan rushen en dat er geen teamspel meer inzit, want dat is toch wat battlefield battlefield maakte
...... hmmkay dat word dus de PC versie voor mij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ach joh, die spelen allemaal console...
Terecht, het meest toegangelijkheid van een console is maal 100 dan die van een PC. Daarbij komt dat het ook de meest verkopende versie zal zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ach joh, die spelen allemaal console...
Je verwart kwantiteit met kwaliteit. En lees het topic nog eens naquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:08 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Terecht, het meest toegangelijkheid van een console is maal 100 dan die van een PC. Daarbij komt dat het ook de meest verkopende versie zal zijn.
Waarom moet ik het topic nog eens na lezen? Zijn bijna 100 posts.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je verwart kwantiteit met kwaliteit. En lees het topic nog eens na
+1 puntquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Waarom moet ik het topic nog eens na lezen? Zijn bijna 100 posts.
Je claimt dus dat de PC versie er beter uit zal zien dan de 360 of PS3 versie, en dat geloof ik meteen.
Maar de prijs van beide systemen is niet echt in proportie of wel?
Ik snap niet dat mensen dat als argument gebruiken. Iedereen heeft een computer in huis, voor de prijs van een console heb je een goede upgrade waarmee jij battlefield goed zou moeten kunnen spelen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Je claimt dus dat de PC versie er beter uit zal zien dan de 360 of PS3 versie, en dat geloof ik meteen.
Grapjas, voor het geld wat je op een PC uitspaart op de spellen kun je elk jaar een redelijke budgetkaart kopen, of gewoon eens in de twee jaar een fatsoenlijke kaart.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Grapjas, voor het geld wat je op een PC uitspaart op de spellen kun je elk jaar een redelijke budgetkaart kopen, of gewoon eens in de twee jaar een fatsoenlijke kaart.
Ik claim overigens alleen dat BF een PC titel is en zal blijven, en dat de consoles er de afgekauwde versie van krijgen. Dus niet graphics, want daar lopen we alweer lang in voor op de PC, en is ook eigenlijk niet van belang gezien het minimale verschil, maar puur de gameplay. Je kunt genoegen nemen met een controller, maar ga niet zeggen dat het net zo goed is aub.
Ik heb ook een console staan, maar alleen 3rd Person en racers daarop, tenzij ik niet anders kan.
Die posts moeten er gewoon uitgehaald worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:47 schreef Edwinuss het volgende:
Wat Soldmayor zegt, aangezien het Battlefield topic anders voor de helft vol komt te staan met vragen waarom het niet op een bepaalde PC draait.
En posts over hoe geweldig een bepaalde videokaart wel niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |