Die foto heb ik ook. Met 8 weken!quote:Op zondag 3 april 2011 13:08 schreef huuphuup het volgende:
Maar een pagina later wel een foto van mn eerste banaanhap, als ik terugtel was ik toen grofweg 10 tot 12 weken oud
Ongeveer zo?quote:Op zondag 3 april 2011 13:15 schreef oeke het volgende:
[..]
Die foto heb ik ook. Met 8 weken!![]()
Ik kijk er wel wat vies bij.
Nou, he! Al ben ik blij dat er tegenwoordig meer kennis beschikbaar is. Vrouwen leven over het algemeen zo anders dan toen dat die kennis maakt dat (langdurig) voeden meer kans van slagen heeft.quote:Leuk trouwens om te lezen Huup, dat je oma zo lekker zonder tijd en op gevoel voedde.
Mn moeder is een stresskip. Als ze het druk heeft stresst ze enorm. Dat komt productie helaas niet ten goedequote:Op zondag 3 april 2011 13:23 schreef WupWup het volgende:
Dat 'te druk' voor borstvoeding snap ik nooit zo heel erg goed. Het lijkt me zoveel meer tijd kosten om flesjes te moeten klaarmaken, te geven en weer af te wassenMaar wellicht zie ik meer beren dat er werkelijk zijn
Oh en mijn eerste hap was tomaatMet 3 maanden en ernaast ligt een fles
Dat heb ik vaker gehoord destijds. Ik denk dat niets normaal is gegaan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:31 schreef Twinkly het volgende:
Ik denk toch dat jij de uitzondering bent Smikke
Normaal wordt de melkproductie geremd door progesteron omdat het de werking van prolactine belemmerd. Progesteron wordt afgescheiden door de placenta (en door het gele lichaampje na de ovulatie). Wanneer de placenta geboren wordt daalt de progesteronconcentratie plotseling waardoor prolactine zijn werk kan doen en de melkproductie op gang komt.
Da's hier ook zo. Ze snap het verstandelijk wel, maar het is net of ze niet gelooft dat het bij haar ook anders had kunnen gaan. Maar volgens mij heeft dat vooral te maken met het idee dat het dan haar "schuld" was dat ze maar kort heeft kunnen voeden. Ze had het op zich wel graag gewild, dus dan voelt dat misschien met terugwerkende kracht toch wat vervelend. Ik ga er dan verder ook nooit op door.quote:Op zondag 3 april 2011 14:06 schreef Twinkly het volgende:
Zijn jullie moeders nu ook steeds zo verbaast dat je nog melk hebt? Mijn moeder zegt steeds dingen als "maar jij hebt wel genoeg melk". Ik probeer haar steeds uit te leggen dat het een kwestie van vraag en aanbod is maar het dringt niet door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |