Ja maar he hoi, mij niet meetellen dan he. Ik had dan wel effect bij 3x1, maar ik had ook geen onderproductie...quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:30 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar volgens haar kwam het heel weinig voor dat het écht de dom was die het hem deed in zo'n lage dosering.
Dus het is dan heel typisch dat hier op het forum een heel clubje zit, waarbij een lage dosering werkt
Het is uiteindelijk maar een bijwerking van een geneesmiddel met een heel ander doel...
Ik kreeg er ook andere bijwerkingen van in die lage doseringobstipatie
Als dat niet uitkomt dan kolf ik op een ander moment. Zoals op mijn werkdag in de avondquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:45 schreef Claudia_x het volgende:
Pvoesss, maar hoe doe je dat dan met kolf- en voedtijdstippen? Ik kan bijvoorbeeld niks voor het slapen gaan kolven, want ik voed Lena tussen 19-20 uur en ga zelf naar bed als ik haar de late avondvoeding geef tussen 22-23 uur.
Ja, dat weet ik nog. Echt geweldig, heel vreemd ook.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:47 schreef WupWup het volgende:
Oxytocine en het vertrouwen dat je veilig kunt samen slapen. Maar vooral heel veel oxytocine. Mennn, in die eerste maanden voelde ik mezelf zelfs overdag zittend gewoon wegzakken bij een TSR
inderdaad, heerlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:47 schreef WupWup het volgende:
Oxytocine en het vertrouwen dat je veilig kunt samen slapen. Maar vooral heel veel oxytocine. Mennn, in die eerste maanden voelde ik mezelf zelfs overdag zittend gewoon wegzakken bij een TSR
Dat doen wij ook wel hoor, alleen dan rug tegen buik. Mijn hand op haar buik wat wrijven als ze pijn heeft.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:36 schreef huuphuup het volgende:
@Vanyel, Elin slaapt moeizaam 's nachts die slaapt dus ook wel eens knuffelend met mij, ze ligt dan op haar zij en ik op mijn zij, buik tegen buik, waarbij ik mijn onderste arm onder haar heb. Ze ligt met haar hoofdje dus op mijn bovenarm.
Ze slaapt zo echt tien keer beter, kruipt echt helemaal tegen mn borst aan en houdt dan met dat ene handje mn bh vast, heel schattigik slaap er niet minder door.
Ja, hier hetzelfde hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:43 schreef Marlinde het volgende:
Bah ik baal zo erg, denk dat het me toch echt wel heel hoog zit dat het niet gelukt is..
Als ik had geweten dat het daaraan lag had dan hadden ze misschien eerder een curettage kunnen doen en had het alsnog op gang kunnen komen...![]()
Ik weet nu zeker dat ik bij een 2de kindje het zeker ga proberen!
Hoi Fannetje, hoewel ik je teleurstelling goed kan voorstellen, hoop ik toch dat je je niet helemaal vastbijt op de placentarest als oorzaak van het niet op gang komen van de bv. Tenzij ik de uitzondering ben die de regel bevestigt, kan het ook anders gaan. Hier ook nog een flink stuk placentarest die na ruim 3 weken alsnog verwijderd is (ondanks een curretage na de bevalling) en hier kwam de bv middels kolven meer dan goed op gang. Mijn gyneacoloog legde me destijds uit dat mijn baarmoeder er als een uitgelubberde ballon uit heeft gezien en dat dit stuk placenta best gemist kon worden. En ik wil ook geloven dat hij zeer grondig en secuur te werk is gegaan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:46 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, hier hetzelfde hoor.
Ik heb het maar 5 dagen geprobeerd, maar er gebeurde dus ook gewoon helemaal niets, ook niet met kolven. Omdat Anne in een razend tempo afviel, hebben we toen snel de knoop omgehakt en zijn we geswitcht naar FV. Maar heb er nog wel van gebaald. Vooral toen ik er achter kwam dat ik die placentarest had. En het was zo'n groot stuk, dat het volgende de gynaecoloog heel goed mogelijk was dat daardoor de BV helemaal niet op gang kwam.
Stomme verloskundige ook die de placenta niet goed gecontroleerd heeft... kan er nu nog een beetje boos om worden, vooral omdat het ook echt een heel onaardig mens was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |