quote:
Op vrijdag 1 april 2011 21:45 schreef Claudia_x het volgende:Pvoesss, maar hoe doe je dat dan met kolf- en voedtijdstippen? Ik kan bijvoorbeeld niks voor het slapen gaan kolven, want ik voed Lena tussen 19-20 uur en ga zelf naar bed als ik haar de late avondvoeding geef tussen 22-23 uur.
Als dat niet uitkomt dan kolf ik op een ander moment. Zoals op mijn werkdag in de avond
Zo is hij na de opvang vaak moe en slaapt hij gerust zo 3 uur lang dan kolf ik bij thuiskomst na het eten zo rond 19:00( mijn laatste kolfsessie is dan om 15:00 geweest dus zit ik goed vol.)
En wil hij toch drinken of heeft hij daar niet gedronken voed ik dus rond het eten en dat is 18:00 uur en dan maakt hij vaak ook weer 3 a 4 uur. (Dus dan kolf ik dan vlak voor we beide naar bed gaan.)
Hij krijgt ergens rond half 5 (vaak) nog 210cc op de opvang dus hij zit dan vaak goed vol en vraagt niet direct bij thuiskomst.
In de praktijk kolf ik dus ook op mijn werkdag nog 's avonds door zijn vermoeidheid.
En dan haal ik er zo weer rond de 150CC of meer uit dus dan zit ik op 450 per werkdag minimaal.
En hoef ik de 2 volgende niet werkdagen dagen maar totaal ongeveer 80cc per dag binnen te halen en dat lukt wel.
Volgende vraag:
Wasbare ja die gebruik ik en vind ik veel fijner. Ze lekken niet

Alleen als ze heel vol zitten of je er in knijpt.
Ze scheuren ook niet en ik heb met weggooi altijd dat ik onder de gelsmurrie zit door het scheuren van het compres.
Hoe lang ik er mee doe toch wel langer dan met een weggooi. Je hebt ook extra grote en die gebruik ik op een werkdag

Daar kan ik wel mijn hele werkdag mee doen van 9 tot 5
oh en ik volg mijn eigen verhaal ook niet helemaal
, ik ben een beetje moe
Maar als ik nu niet reageer bedenk ik me over een week dat ik nog moest reageren