Jij maar jij hebt volgens mij al de juiste vooropleidingquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef WupWup het volgende:
Voor mij hoeft het niet DML, ik wil graag de opleiding doen
De kloof tussen mij en de opleiding? Dat is een enorm gapend gatquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:58 schreef WupWup het volgende:
[..]
Neeheeeeee, zo blijft er ruimte voor mij om nog even te wachten met aanmelden![]()
![]()
Op zich hebben ze het wel handig bedacht, zo kunnen ze de opleiding een stuk korter maken dan wanneer ze mensen moeten opleiding zonder enige ervaring met het werkgebied.
Hoe is het met je kloof?
Wat fijn!!!quote:
quote:
Ik toen wel hoor! Een hydrofiel was niet genoeg zeg maarquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:27 schreef Claudia_x het volgende:Jemig, zijn er vrouwen die zoveel lekken dat een milksaver lucratief kan zijn?
Wauw. Ik gebruik wel compressen, maar die zijn eigenlijk alleen voor de andere borst als ik ga voeden. Ik wissel ze omdat ik dat wel fris vind, ze zijn nog nooit vol geweest oid.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:13 schreef Pvoesss het volgende:
het is bij mij nu minder dan bij X. Toen zaten de compressen echt binnen een uur propvol.
Maar volgens haar kwam het heel weinig voor dat het écht de dom was die het hem deed in zo'n lage dosering.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:53 schreef Twinkly het volgende:
Verschilt het niet per vrouw welke dosering werkt?
Maar een placebo-effect is ook super hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |