abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94938469
Zo dacht ik er eerst ook over WupWup, maar toen de gynaecoloog zei dat ze het onvoorstelbaar vond dat ze dit over het hoofd had gezien ben ik daar toch wel wat anders over gaan denken.
Overigens vond ik dat wel een beetje een vreemde opmerking van de gynaecoloog, want het is vast niet toegestaan dat ze zich zo uitlaten over collega's.
pi_94938497
Het zal de samenwerking vast niet ten goede komen, nee :X
pi_94939305
Ik krijg dat bij Lena niet voor elkaar, dat ze rustig aan de borst blijft als er geen melkstroom gaande is. Ze is of driftig aan het drinken en daarna tevreden met een volle buik, of ze heeft niet genoeg en gaat dan nog driftiger doen.

Waar ik 's nachts nog het meest wakker van word is Lena uit de co-sleeper pakken, het van kant verwisselen en haar weer terugleggen. De rest van de tijd soezel ik inderdaad heerlijk door. Mijn slaapproblematiek is volledig afwezig: elk moment van de nacht dat ik kán slapen slaap ik ook.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94940605
Ik kan helaas nog steeds niet liggend voeden en heb geen hoofdsteun als ik zit. Spelen met de telefoon dus.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 2 april 2011 @ 16:19:23 #130
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_94943941
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 12:46 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ja, hier hetzelfde hoor.
Ik heb het maar 5 dagen geprobeerd, maar er gebeurde dus ook gewoon helemaal niets, ook niet met kolven. Omdat Anne in een razend tempo afviel, hebben we toen snel de knoop omgehakt en zijn we geswitcht naar FV. Maar heb er nog wel van gebaald. Vooral toen ik er achter kwam dat ik die placentarest had. En het was zo'n groot stuk, dat het volgende de gynaecoloog heel goed mogelijk was dat daardoor de BV helemaal niet op gang kwam.
Stomme verloskundige ook die de placenta niet goed gecontroleerd heeft... kan er nu nog een beetje boos om worden, vooral omdat het ook echt een heel onaardig mens was.
Hoi Fannetje, hoewel ik je teleurstelling goed kan voorstellen, hoop ik toch dat je je niet helemaal vastbijt op de placentarest als oorzaak van het niet op gang komen van de bv. Tenzij ik de uitzondering ben die de regel bevestigt, kan het ook anders gaan. Hier ook nog een flink stuk placentarest die na ruim 3 weken alsnog verwijderd is (ondanks een curretage na de bevalling) en hier kwam de bv middels kolven meer dan goed op gang. Mijn gyneacoloog legde me destijds uit dat mijn baarmoeder er als een uitgelubberde ballon uit heeft gezien en dat dit stuk placenta best gemist kon worden. En ik wil ook geloven dat hij zeer grondig en secuur te werk is gegaan.
Pech, dat is het.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 2 april 2011 @ 20:39:59 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94953179
ik denk nu maar zo: 3 x is acheepsrecht. bij m;n dochter ging het fout door onervarenheid en zulks, bij jan ging het mis door stress en pressie van buiten, en Geert wordt gewoon een speklapje op de Borstvoeding.

chocola weglaten ga ik idd doem kijken of het dan helemaal wegtrekt. Ik heb de hele dag met koppijn, kotsend en misselijk danwel voedend op bed gelegen. (ik heb echt geen idee hoe vaak en uit welke borst Geert vandaag gedronken heeft :@ ) ik hou echt niks binnen, op paracetamol na. :') ik voelde me rond 20:00 eindelijk iets beter, sta op, ben beneden, en 't zweet breekt me weer uit :{ ik ga dus maar weer terig naar bed :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 2 april 2011 @ 21:02:34 #132
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_94954225
DJMO beterschap!

Wup, ben je vk?
pi_94955489
Ik denk toch dat jij de uitzondering bent Smikke ;)
Normaal wordt de melkproductie geremd door progesteron omdat het de werking van prolactine belemmerd. Progesteron wordt afgescheiden door de placenta (en door het gele lichaampje na de ovulatie). Wanneer de placenta geboren wordt daalt de progesteronconcentratie plotseling waardoor prolactine zijn werk kan doen en de melkproductie op gang komt.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 3 april 2011 @ 09:54:44 #134
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94970458
ik geloof dat het ziek in bed liggen niet nadelig geweest is voor m'n productie, integendeel zelfs. als ik nu aanleg, gaat de andere kant spontaan lekken :')
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 3 april 2011 @ 10:29:49 #135
143848 huuphuup
Dorksided
pi_94970866
kijk nou wat ik tegenkwam :D O+

30 jan. 1984 mijn allereerste :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 3 april 2011 @ 11:35:06 #136
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94972431
jou allereerste foto huup, of de allereerste foto waarop jij bv gééft ? 8-)

zondag 3 april 2011 @ 11:44:55 #137
143848 huuphuup
Dorksided
pi_94972659
nou 1984 is een beetje vroeg voor mij om borstvoeding te geven :+ dus doe maar krijgen :P
t is niet de allereerste foto van mij, die zijn niet geschikt voor internet :')

Ik vond het een leuke foto, t idee dat mijn moeder er toen net zo in stond als ik destijds bij Amélie (we zien wel) en dat ze uiteindelijk toch een maand of 9 gevoed heeft. Daarna was ze zwanger van mn broertje :D iets met history en repeating :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 3 april 2011 @ 11:56:14 #138
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94972946
ik dacht al zoiets hoor, maar het stond er zo leuk, 't was een schot voor open doel ;) wat betreft de historie die zich herhaalt: ik had geloof ik wel broers of zusjes kunnen hebben, maar ik geloof dat m'n moeder een miskraam kreeg na mij. Wat dat betreft heb ik de wens van mijn ouders, voor ze gingen scheiden, wel waar gemaakt, door het krijgen van drie kinderen...

het is wel een cute foto zeker voor die tijd, men was toen toch niet echt van het nemen/maken van zulke foto's?? des te bijzonderder dat je er zo eentje hebt O+

excuses voor de typfouten, zit te voeden

pi_94973257
Leuk huup! Ik heb ook zo'n foto uit 1984 :)
pi_94973387
Wat mooi Huup!! O+ ik heb geloof ik 2 dagen bv gehad en heb sowieso geen foto's van net geboren, jammer genoeg.. Dus heel waardevol, die foto! Mooi! :Y

Ik heb het maniertje van Leia gevonden om om drinken te vragen :') het viel me van de week pas echt op, tijdens het wisselen van borst.. dan steekt ze haar tong uit, begint heftig te snuiven, steekt haar handen uit en begint dwingend te euh, euh, euh-en :') tot ze aangehapt ligt en begint dan te drinken alsof ze al 3 dagen niks heeft gehad :Y)

Maar dat begint ze nu ook te doen als ze sowieso wil drinken O+ heel schattig!
  zondag 3 april 2011 @ 12:11:21 #141
143848 huuphuup
Dorksided
pi_94973390
oh geen idee djmo, of dat wel of niet gewoon was, ik weet niet ik zie eigenlijk heel weinig dingen anders dan hoe ze nu hier gaan in mijn eigen albums en uit verhalen. De foto's van direct na de bevalling zijn er, de eerste bv-foto's enz enz. Van mn broertje en zusje zijn ze er ook.
Mijn vader nam de foto's en mn moeder maakte de albums.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94974361
Ik voelde me vanmorgen een beetje la vache qui rit toen ik onder de douche stond te gniffelen omdat ik melk op mijn lief sprietste. :P
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_94974388
Huup, wat leuk om zo'n foto te hebben! Ik heb ze ook. De eerste keer:

Ik had een puike techniek. 8-)

pi_94974446
Claudia, je had spillebeentjes! O+
pi_94974497
Idd! En een mooie grote hap.
pi_94974502
Haha :D

En ik heb helaas maar 3maanden borstvoeding gehad en toen was het op.. Ze voelt zich nu volgens mij best wel schuldig dat ze niet beter wist. Maar ze is heel trots op mij en dat ik het geef.
pi_94974517
En mooie foto Huup!!
pi_94974548
Nou, he! :D

Ik vind de foto's uit die tijd zo leuk. De kleding van mijn ouders, mijn foute pakjes, het meubilair... En ik herken wat jij zegt, huup. De foto's die ik in de albums tegenkom lijken erg op de foto's die wij nu maken. Mijn vader fotografeerde, mijn moeder maakte de albums. Ik heb niet het idee dat het zo anders was.

Mijn moeder is wel na een paar maanden gestopt vanwege het bekende 'de melk was niet genoeg'-argument. Als ik de borstvoedingsfoto's zo zie vind ik dat zonde, want ze wekken bij mij de indruk dat het heel relaxed ging allemaal.
pi_94974569
Ah nu zie ik ook Claudia! Wat mooi aangehapt! En die beentjes inderdaad!
pi_94974657
Ik heb 4 maanden gehad. Toen is m'n moeder ermee gestopt omdat ze teveel afviel. Zelfde bij broertje, die heeft 3 maanden gehad. Alhoewel ik op m'n eigen babyfoto's met 3 maanden al flesjes zie... :') En bij m'n oma was inderdaad het verhaal van te weinig melk door strak op schema te voeden. Maar ja, dat laatste wist ze niet natuurlijk ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')