Hoi Fannetje, hoewel ik je teleurstelling goed kan voorstellen, hoop ik toch dat je je niet helemaal vastbijt op de placentarest als oorzaak van het niet op gang komen van de bv. Tenzij ik de uitzondering ben die de regel bevestigt, kan het ook anders gaan. Hier ook nog een flink stuk placentarest die na ruim 3 weken alsnog verwijderd is (ondanks een curretage na de bevalling) en hier kwam de bv middels kolven meer dan goed op gang. Mijn gyneacoloog legde me destijds uit dat mijn baarmoeder er als een uitgelubberde ballon uit heeft gezien en dat dit stuk placenta best gemist kon worden. En ik wil ook geloven dat hij zeer grondig en secuur te werk is gegaan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:46 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, hier hetzelfde hoor.
Ik heb het maar 5 dagen geprobeerd, maar er gebeurde dus ook gewoon helemaal niets, ook niet met kolven. Omdat Anne in een razend tempo afviel, hebben we toen snel de knoop omgehakt en zijn we geswitcht naar FV. Maar heb er nog wel van gebaald. Vooral toen ik er achter kwam dat ik die placentarest had. En het was zo'n groot stuk, dat het volgende de gynaecoloog heel goed mogelijk was dat daardoor de BV helemaal niet op gang kwam.
Stomme verloskundige ook die de placenta niet goed gecontroleerd heeft... kan er nu nog een beetje boos om worden, vooral omdat het ook echt een heel onaardig mens was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |