Dat zou ik persoonlijk dus echt echt echt niet kunnen, als ik twijfels zou hebben of mijn man daar wel mee om kan gaan...quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het liefst buiten de deur zodat je man het wel op moet lossen als Geert gaat huilen. En wie weet vindt hij dan wel een manier waar jij ook wat aan hebt omdat hij geen borsten heeft om aan te bieden.
Nou ja, ik was ook wel bang voor het antwoord 'dan laat hij hem gewoon huilen' ja maar misschien dan langzaam opbouwen met dat je eerst alleen in een andere ruimte bent zodat je er op kan toezien dat hij echt gaat troosten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:26 schreef WupWup het volgende:
[..]
Dat zou ik persoonlijk dus echt echt echt niet kunnen, als ik twijfels zou hebben of mijn man daar wel mee om kan gaan...
Aha, het lag dus niet aan Leia, maar aan jou. Jij hebt haar gewoon verwend!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:08 schreef Orea het volgende:
Het had hier te maken met o.a. menstruatie.. ik heb geprobeerd het dmv meer aanleggen en kolven op te krikken, maar daar had ik op een gegeven moment de puf niet meer voor. Leia is het type: zuig zuig, komt niks uit. Boos, oké dan drink ik wel niet! *stampvoet* dus meer aanleggen ging ook niet.. (ze heeft nooit moeite hoeven doen, wat ik laatst al zei: nooit geclusterd, nooit geregeld..)
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, al vind ik het eigenlijk ook heel fijn dat mijn lief een andere aanpak heeft dan ik. Dat kan heel verfrissend zijn. En tja, het is ook zijn kind, dus ik vind dat hij de ruimte moet krijgen om op zijn manier met haar om te gaan. Makkelijker gezegd dan gedaan, hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:50 schreef Vanyel het volgende:
Bij dit soort gesprekken ben ik altijd blij dat ik een vrouw heb
Eigenlijk heb je gewoon helemaal gelijk!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Aha, het lag dus niet aan Leia, maar aan jou. Jij hebt haar gewoon verwend!
Heel eerlijk pessie, ik zie je steeds worstelen.. als het niet gaat, dan gaat het niet meer. Een eventuele overstap naar flesvoeding is geen doodzonde ofzo.. ik wil je er ook absoluut niet naartoe praten; maar als het jou rust gaat geven is het misschien niet eens iets heel slechts om te overwegen..quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:33 schreef pessie het volgende:
Ik heb manlief even gebeld op zn werk, die geeft aan wel domperidon te willen proberen dus ik ga zo even naar de apotheek. Ik zie wel, ik ben dit een beetje zat. Ik wil heel graag doorvoeden tot een jaar maar op deze manier zie ik het even niet meer zo zitten.
Duidelijk.. maar dan zul je een manier moeten vinden om dit te gaan laten werken en er zelf iets positiever in te gaan staan. Want ook hij voelt jouw frustratie aan en zal daardoor onrustiger zijn, júist ook 's nachts!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef pessie het volgende:
Ik wil echt geen flesvoeding geven. Ik vind borstvoeding de beste voeding voor Nathan en ik vind dat hij dat verdient. Ik wordt er alleen maar verdrietig van, het idee dat ik flesvoeding zou moeten kopen voor Nathan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |