SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
Jij komt toch nietquote:
Neequote:
Kom je dit keer wel danquote:
Snel tevreden..quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:58 schreef kcidymkcus het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zie tieten, dat is al goed genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Snel tevreden..
Vroeger, toen de lucht nog schoon en sex nog vies was, was de OP nog beter!Voorbeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Sorry.. Kuuk heeft duidelijk de broek(rok) aan hier..quote:
Broekrokquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:27 schreef Poit het volgende:
Sorry.. Kuuk heeft duidelijk de broek(rok) aan hier..
Jawel hoor, ik ben juist vaak aanwezig op meetsquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij komt toch niet![]()
Hier in Rotterdam miezerde het een heel klein beetje vanmorgen. Nu is het droog.. Grauw maar droog (en warm!)
Waar was je zondag dan, zaten wij op een terrasje in a'dam geen Sharanaquote:
rockbroek?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Broekrok. Ik heb een kek paars punk-rokje
.
Mneh. Wel een 70's-hippie-broekquote:
Oh vet!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:03 schreef Tain het volgende:
http://film.fok.nl/nieuws(...)r-studententijd.html
Ik sta met 'm op de fotoquote:
Vind het er echt niet zo tof uit zien, de stijl klopt echt niet... Die rare cartoony stijl een beetje eng proberen te maken, de dino's zien er bestwel kut uit, animaties zijn van niveau Sam & Max (dus verre van geloofwaardig), ik voel hem niet...!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:26 schreef DJ_ het volgende:
aquila!!
http://www.gametrailers.c(...)jurassic-park/712285
maar dat maakt aquilla niks uit die leeft van kut gamesquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vind het er echt niet zo tof uit zien, de stijl klopt echt niet... Die rare cartoony stijl een beetje eng proberen te maken, de dino's zien er bestwel kut uit, animaties zijn van niveau Sam & Max (dus verre van geloofwaardig), ik voel hem niet...!
Dino D-Day wordt veel toffer!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vind het er echt niet zo tof uit zien, de stijl klopt echt niet... Die rare cartoony stijl een beetje eng proberen te maken, de dino's zien er bestwel kut uit, animaties zijn van niveau Sam & Max (dus verre van geloofwaardig), ik voel hem niet...!
Jamaar ik ben ziek en soms kan ik nou eenmaal niet komenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Waar was je zondag dan, zaten wij op een terrasje in a'dam geen Sharana![]()
Houden we je aan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar ik ben ziek en soms kan ik nou eenmaal niet komen![]()
Ik maak het nog wel een keer goed hoor
Je mag die van mij kopen. 100 euro, krijg je er een officiële borsthaar van me bij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Zal ik uit het werk ook maar pilotwings halen?
Laat die game maar zitten dan, ik koop die haar wel voor 100!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Je mag die van mij kopen. 100 euro, krijg je er een officiële borsthaar van me bij.
Ja, maar dan hoef je me nog geen tongzoen te geven!!quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef je me nog geen tongzoen te geven!!.
jennifer lopezquote:
Oh goodie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef Tain het volgende:
Die tongzoen krijg je van mijn kat
zoiets dus:
[ afbeelding ]
Euh, nee. Ik zong eh.. Lalalalalaa la la la laaa. Van Jingle Bells ofzo.quote:
slechte zaak dan want dat nummer van j.lo is echt lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euh, nee. Ik zong eh.. Lalalalalaa la la la laaa. Van Jingle Bells ofzo.
zelfs deze niet ?quote:
Is dit die mix met dat bekende liedje van die Spaanse band van vroeger wat nu zoveel op de radio is?quote:
ja, mix van de lambada.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dit die mix met dat bekende liedje van die Spaanse band van vroeger wat nu zoveel op de radio is?
Dan nee.
Ik zit op m'n werk zonder geluidskaart o.i.d. dus mja.. Ik hoor het niet.
Ik me schamen? Hell's noquote:
Ik was ook niet heel enthousiast nee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Een Justin Bieber-shooter? Nou, dan zou ik 'm niet zo snel uit het raam gooien hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:05 schreef AQuila360 het volgende:
Gooi je PS3 maar uit het raam.
[ afbeelding ]
Wat dat betreft mag je me letterlijk kaal kopenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Laat die game maar zitten dan, ik koop die haar wel voor 100!
Justin Bieber Singstar? Warme broodjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:05 schreef AQuila360 het volgende:
Gooi je PS3 maar uit het raam.
[ afbeelding ]
en veel natte laatjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:27 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Justin Bieber Singstar? Warme broodjes
Pepermuntballenquote:
Ik sta al zeker een kwartier hevig met m'n billen te schuddenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:30 schreef Kuukske het volgende:
SCHATJUSSSS! Willen jullie me entertainen?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:30 schreef Kuukske het volgende:
SCHATJUSSSS! Willen jullie me entertainen?
Oh, komt daar die wind vandaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik sta al zeker een kwartier hevig met m'n billen te schudden
Voetbal, seriously?quote:
NOPE! ik kijk ook nooit voetbalquote:
Ik heb enorm sexy mannebillen dus als er een windvlaag gevoeld wordt komt dat door de meute adorerende vrouwenquote:
Ik ben volgens mij, op dit moment, het enige vrouwmensch dat hier nu aanwezig is. En ik adoreerde Jake Gyllenhaal op de achtergrond van m'n scherm. Niet jouw manbillen. Sorry pop.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef Poit het volgende:
Ik heb enorm sexy mannebillen dus als er een windvlaag gevoeld wordt komt dat door de meute adorerende vrouwen
Dat was het alquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:54 schreef Kuukske het volgende:
Ja dat zag ik, maar wanneer laat 'ie 'm vallen?
Vette schrikreactie iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:57 schreef Kuukske het volgende:
BIJ 1 MINUUT 05 AL?! Heb ik het gemist?
Edit: Hé verrek, dat liet ie net niet zien. Die gezichten.. whehe.
Kuukske in de doos van AQ zit legio vermaak!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:59 schreef Kuukske het volgende:
Nou vaagheid alom met dat filmpje. Maar dat was leuk vermaak.
Heb je nog meer? Of iemand anders? * Kuukske moet nog een paar uur.
je ziet wel dat die mongool op links (voor de kijkers rechts) het traagst van begrip isquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:51 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/hww-ipad-2/#
Kijk dit dan maar! Er zit een slomo replay in van het moment dat ze de Ipad2 van Wessiej laten vallen die gezichten zijn tof
Duurt best lang voordat ze echt schrikken die ipad 2 valt dan al lang dat is wel tof
Duurt lang iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:08 schreef Misan het volgende:
[..]
je ziet wel dat die mongool op links (voor de kijkers rechts) het traagst van begrip is
wat is die neger trouwens kansloosquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:08 schreef Misan het volgende:
[..]
je ziet wel dat die mongool op links (voor de kijkers rechts) het traagst van begrip is
Ah onze WesleyB loopt ook nog even langs rond anderhalve minuutquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:51 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/hww-ipad-2/#
Kijk dit dan maar! Er zit een slomo replay in van het moment dat ze de Ipad2 van Wessiej laten vallen die gezichten zijn tof
Duurt best lang voordat ze echt schrikken die ipad 2 valt dan al lang dat is wel tof
Nee, nu ben ik moe..quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij, op dit moment, het enige vrouwmensch dat hier nu aanwezig is. En ik adoreerde Jake Gyllenhaal op de achtergrond van m'n scherm. Niet jouw manbillen. Sorry pop.
Maareuhm, rondje dansen?.
quote:
superchipsquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:48 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers.
Poit: inkoppen is níet toegestaan.
oh ja verder niet gekeken, alleen het stukje van het schuiven van die ipad gekekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
wat is die neger trouwens kansloosinhoudsloos slap en waardeloos en saai geouwehoer
Vervang de wijn door een lekker Juupje en dan kan ik me daar helemaal in vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef Morthill het volgende:
superchips
glaasje wijn
eens kijken welke film ik daarbij ga aanzwengelen
daarna ben ik ook afgehaakt, maar vooraf geeft ie duidelijk genoeg aan dat het een incompetente josti is die totaal niet geschikt is voor dit soort werkquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef Misan het volgende:
[..]
oh ja verder niet gekeken, alleen het stukje van het schuiven van die ipad gekeken
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
daarna ben ik ook afgehaakt, maar vooraf geeft ie duidelijk genoeg aan dat het een incompetente josti is die totaal niet geschikt is voor dit soort werk
Dude dat is Donny die heeft er juist altijd verstand vanquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
wat is die neger trouwens kansloosinhoudsloos slap en waardeloos en saai geouwehoer
Gaat wel goed, maar wel erg druk op het werk en met release in amerika. Hoe is het met jou, alle stomme dingen al een beetje verwerkt?quote:
wat is 'er'? hij heeft altijd verstand van hoe je als een sneu en inspiratieloos mannetje over moet komen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude dat is Donny die heeft er juist altijd verstand van
de ubersjonnie Maarten toch? met zijn mat en pratende kut. Die gast is echt sneuer en sneuer geworden sinds hij bij die redactie is gaan rondlopen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.pu.nl/pu-tv/Crysis_2.aspx?id=206
Is dit beter Morthill??
Pff, succes straks! Ik draai me dan nog een paar keer om..quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:42 schreef Morthill het volgende:
enfin, deze man gaat alvast zijn bed in kruipen, nog wat lezen en vroeg slapen. Systeem laten wennen aan vroeg slapen, want vrijdag staat de wekker weer om 04.00
Die 1e is wel gaaf Poit!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, succes straks! Ik draai me dan nog een paar keer om..
Net trouwens m'n Random T's binnen gekregen van Teefury. Ben behoorlijk blij
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die eerste juist het minste.. Ben niet zo van de LOTRquote:
De tweede is veel toffer inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind die eerste juist het minste.. Ben niet zo van de LOTR
ontzettend simpel figuur ook zoals 'ie op mij over komt. Die Boris, Steven en die JJ hebben nog de nodige herseninhoud om de boel een beetje in de lucht te houdenquote:
quote:
Dat laatste dus.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:05 schreef Nebo het volgende:
Die is vandaag of morgen de verzending in gegaan koei, dus hij heeft hem binnenkort.
damn straightquote:
vreemd genoeg zijn de eerste dingen die ik 's ochtends doe afwateren, scheren, douchen, koffiezetten en ontbijten. Pas FOK!ken als ik tijd over heb.quote:
Afwassen serieus? Daar moet ik 's ochtends niet aan denken!quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
vreemd genoeg zijn de eerste dingen die ik 's ochtends doe afwateren, scheren, douchen, koffiezetten en ontbijten. Pas FOK!ken als ik tijd over heb.
Ik ontbijt achter de pcquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:15 schreef Morthill het volgende:
vreemd genoeg zijn de eerste dingen die ik 's ochtends doe afwateren, scheren, douchen, koffiezetten en ontbijten. Pas FOK!ken als ik tijd over heb.
Jawel, maar er is een prio storing dus dat moest eerst opgepakt worden.quote:
Maar je bent er nu.quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:28 schreef Solique het volgende:
Jawel, maar er is een prio storing dus dat moest eerst opgepakt worden.
Kuuks, we zijn allebei blont! Er staat afwateren!quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ontbijt achter de pc. M'n man is al vroeg weg. Enzo. Zegmaar.
Maarehm, seriously, afwassen?. Respect.
Jaquote:
Kutseriequote:Op donderdag 31 maart 2011 02:36 schreef DJ_ het volgende:
waarom heeft californication maar 12 eps per jaar die maar 25 min duren
Yeah is jammer, vond seizoen 4 weer leuk om te kijken!quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:36 schreef DJ_ het volgende:
waarom heeft californication maar 12 eps per jaar die maar 25 min duren
Oh verrekquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Kuuks, we zijn allebei blont! Er staat afwateren!
goooooeeeeiiiiieeemooooorrrgggeeeennnn!!!
ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kuuks, we zijn allebei blont! Er staat afwateren!
goooooeeeeiiiiieeemooooorrrgggeeeennnn!!!
Die heb ik al, kun je nagaan. Maar ik wil er wel een keer Spank op uit hoor. Terrasje pikken ofzo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:39 schreef AQuila360 het volgende:
Spank & kuukske kunnen samen op een brilletje uit
* Kuukske heeft vanmorgen de vaatwasser aangezetquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:39 schreef Morthill het volgende:
ik wilde net zeggenafwassen doe ik wel als ik me 's middags stierlijk verveel
Cool een brillekequote:Op donderdag 31 maart 2011 08:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die heb ik al, kun je nagaan. Maar ik wil er wel een keer Spank op uit hoor. Terrasje pikken ofzo.
Ja, dat helpt i.c.m. m'n blonde lokkenquote:
Euh, van dumpert? Of die iPad2? Laatstgenoemde wel, eerstgenoemde niet.quote:Had je mijn toffe filmpje gekeken gister?
Ja, moejje wel komen dan hè! Niet net als de vorige keer als een baggeraar op de plee hangen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:46 schreef SpankmasterC het volgende:
En Kuuks, ik wil ook wel een biertje doen met jou hoor!
Ik doe m'n best!quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, moejje wel komen dan hè! Niet net als de vorige keer als een baggeraar op de plee hangen!
Die onderstequote:Op donderdag 31 maart 2011 08:48 schreef Tain het volgende:
Ik had deze trouwens binnen gekregen van Teefury
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Coole zinquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Euh, van dumpert? Of die iPad2? Laatstgenoemde wel, eerstgenoemde niet.. En nu kan het niet want er zit iemand naast me.
Huh?quote:
Een mooie zin vond ik dat.quote:
Oh, dank je!quote:
Kantoortuinenquote:
Die gastquote:
Vooral erg fake.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Compilatie!
http://www.funnyordie.com(...)from-tubulargoldmine
Die 2e vond ik erg mooi
Ik ben heel goedgelovig als het op dit soort dingen aankomt, het is namelijk 1000% meer awesome als ik denk dat het echt is!quote:
Ja, wat hebben jullie gedaan?quote:
slecht geslapen..quote:
Poitertquote:
Sharquote:
Goed ge...kletst?quote:
Zo ben ikquote:
Heul nie! Praat jij nooit eindeloos met je meisje in bed?quote:
Praten? in bed? Doe ffies normaal meis, daar is een bed heel niet voorquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heul nie! Praat jij nooit eindeloos met je meisje in bed?
Praten in bedquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Speaking of which. Hoe is het met je beebie'tje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Praten in bed, bed laten kraken als echte Lays chips
Nope, daar heb ik een hekel aan. Als ik 's avonds laat in bed ga liggen dan wil ik slapen. Als je wil praten dan moet je dat maar doen voordat ik in bed ga liggen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Alles gaat tot nu toe heel goed, nog steeds heel rustig en jankt alleen als hij trek heeft.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Speaking of which. Hoe is het met je beebie'tje?
Of als je op z'n doggystyle bezig ben, terwijl je naar F1 kijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, daar heb ik een hekel aan. Als ik 's avonds laat in bed ga liggen dan wil ik slapen. Als je wil praten dan moet je dat maar doen voordat ik in bed ga liggen.
* Kuukske noteert.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:20 schreef Rossdale het volgende:
Nope, daar heb ik een hekel aan. Als ik 's avonds laat in bed ga liggen dan wil ik slapen. Als je wil praten dan moet je dat maar doen voordat ik in bed ga liggen.
Ah, da's mooi.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:21 schreef badboynova het volgende:
Alles gaat tot nu toe heel goed, nog steeds heel rustig en jankt alleen als hij trek heeft.
Briljantquote:
nat..quote:
POPPEKUH!!quote:
MEISSSIE!!quote:
Yeah, na alle drama/drukte/ellende van vorige week en begin deze week, een stuk beter. Jammer alleen dat ik nu zwaar verkouden begin te worden....quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:56 schreef Kuukske het volgende:
Joah..
Met jou ook weer een bietje beter?
Oh geinig. Voor een goed doel ofzo?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:59 schreef Solique het volgende:
Wij hebben hier gratis muziek van 538 (staan op het plein)
Ah, fijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:00 schreef Fallen het volgende:
Yeah, na alle drama/drukte/ellende van vorige week en begin deze week, een stuk beter. Jammer alleen dat ik nu zwaar verkouden begin te worden....
Maar goed, in verhouding met anderen valt dat dan weer wel mee.
Ze rijden rond voor War Childquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh geinig. Voor een goed doel ofzo?
quote:
Voor één dag vind ik 538 nog wel te doen. En het is voor een goed doel...quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:59 schreef Solique het volgende:
Wij hebben hier gratis muziek van 538 (staan op het plein)
Oja op die fiets.quote:
Klopt, al zetten ze ook trucks neer op de locaties om uit te zenden.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:03 schreef Fallen het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met je 3DS? Bevalt die nog een beetje?
[..]
Voor één dag vind ik 538 nog wel te doen. En het is voor een goed doel...
Heb je die streetpass meuk aanstaan en heb je daar al wat van ontvangen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Ja
Gisteravond uit eten geweest dus niet gagamed, maar vanochtend in de metro stond ie weer mooi aan
![]()
Wat heb je gegeten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Ja
Gisteravond uit eten geweest dus niet gagamed, maar vanochtend in de metro stond ie weer mooi aan
![]()
Nee ben in de metros nog geen mensen tegengekomen met streetpassquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je die streetpass meuk aanstaan en heb je daar al wat van ontvangen?
Ik had een schotel met allemaal verschillende vleesjesquote:
Yepsquote:
Oh Eindhoven is leuk!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:31 schreef Sharana_LV het volgende:
YepsNou weer te bedenken wat ik vanavond voor eten moet maken
![]()
Vrijdagavond stapavond in Eindhoven dus dan eet ik maar lasagne ofzo, even goede bodem leggen
Hoe is het met Kuuks?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh Eindhoven is leuk!.
Met moi gaat het allemaal goed hoor. Toe aan vakantie, dat wel
.
Ik ben ook al zeker een jaar niet meer in Eindhoven uitgegaan dus wordt wel weer eens tijd!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:34 schreef Rossdale het volgende:
Stratums Eind is wel leuk uitgaan ja. Lang geleden dat ik daar elke week rondhing
Ik ben ook veel in Maastricht wezen stappenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:43 schreef Solique het volgende:
Nooit in Eindhoven geweest om uit te gaan, ga meestal niet buiten de randstad.
Als je Fruit tegenkomt dan kom je misschien Lotje ook tegenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:46 schreef Poit het volgende:
Eindhoven.. Durf ik niet te komen.. Veel te bang dat ik Fruit tegenkom
* Poit zit al in de treinquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je Fruit tegenkomt dan kom je misschien Lotje ook tegen
Laatste tijd helemaal niet meer uit geweestquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben ook veel in Maastricht wezen stappen
Laatste tijd is het meer Amsterdam
Pfff hier ook bijna elke week, met de trein op en neerquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:34 schreef Rossdale het volgende:
Stratums Eind is wel leuk uitgaan ja. Lang geleden dat ik daar elke week rondhing
Nu klink je wel heel oud.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:16 schreef Fallen het volgende:
Ik ben de laatste jaren alleen nog maar van de Belgisch bier café's. Het echte uitgaan van discotheken en parties heb ik al jaren achter me gelaten.
Dat ben ik ook....quote:
Maar maar...ik heb hetzelfde en ben heul niet oud. Ik ben zelf meer van de gezellig kleine kroegen dan de disco's...quote:
Kroegjes ftw.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:22 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Maar maar...ik heb hetzelfde en ben heul niet oud. Ik ben zelf meer van de gezellig kleine kroegen dan de disco's...
Ja, maar jij hebt het niet al "jaren achter je gelaten"....quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:22 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Maar maar...ik heb hetzelfde en ben heul niet oud. Ik ben zelf meer van de gezellig kleine kroegen dan de disco's...
Nog geen tientallen jaren, maar de dagen dat ik elke week in de disco stond zijn toch ook al ver achter me. Zo'n 7 jaar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt het niet al "jaren achter je gelaten"....
als je homo bent missquote:
Naja, ik ben ook een hele tijd al niet meer wezen kroegenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Laatste tijd helemaal niet meer uit geweest
Ach, mijn vaste groep is uit elkaar gevallen door relaties en verhuizen van sommigen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Naja, ik ben ook een hele tijd al niet meer wezen kroegendaarom heb ik er nu ook echt wel weer zin in
Dubstep is altijd goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:17 schreef Poit het volgende:
Ik heb wel zin in een dik dubstep feestje
Jewait ouwe!quote:
Bwop wop stap!quote:
Maarrrrrrrrrrr... met Sarah Carterquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:32 schreef Morthill het volgende:
http://www.imdb.com/video/imdb/vi568368409/
Aliens nemen de wereld overgelukkig is die gast van ER er om de wereld te redden
zij is reden genoeg om de serie te kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maarrrrrrrrrrr... met Sarah Carter
(die van DOA)
[ afbeelding ]
quote:
RAAAWR!quote:
Inderdaad.. Uit met dat ding!quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maarrrrrrrrrrr... met Sarah Carter
(die van DOA)
[ afbeelding ]
1,5 minuut. Dat duurde zeker langquote:
1 min 20 naar tieten staren , en 10sec om een reply te posten.quote:
*klik*quote:Het is tijd om te verlengen
Je contract verloopt binnenkort. Als bestaande klant van Vodafone heb je natuurlijk recht op iets extras. Bekijk je verlengingsaanbiedingen.
....quote:Er is iets mis gegaan:
Sorry, je kunt je abonnement nog niet verlengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
*klik*
[..]
....alles beter dan T-MobileSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
*klik*
[..]
....vodafoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Dude, kijk jij soms continu in de spiegel als je aan het masturberen bent?quote:
Poit meet de normaliteit van zijn eigen gedrag aan de hand van vergelijkbaar gedrag bij anderen.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Poit meet de normaliteit van zijn eigen gedrag aan de hand van vergelijkbaar gedrag bij anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Poit meet de normaliteit van zijn eigen gedrag aan de hand van vergelijkbaar gedrag bij anderen.
Er was sprake van een negatieve spiraal en die wou ik doorbreken!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude, kijk jij soms continu in de spiegel als je aan het masturberen bent?
http://player.omroep.nl/?(...)0:00:00&end=01:29:11quote:Nederlands Meest Gestoorde Crimineel
Afgelopen maandag was er op de NCRV een documentaire te zien over de dertiende verdieping van de Bijlmer-bajes. Op deze verdieping worden de ernstig gestoorde criminelen opgesloten die wij in Nederland rijk zijn. Vrij apart om te zien hoe in Nederland een gevangene geboeid en voorzien van spuugmasker vanuit een busje door een tiental mensen naar zijn cel moet worden begeleid (vanaf 59:37) of door mannen gehuld in beschermende kleding en helmen zijn medicijnen krijgt toegediend (1:15:19). Je zou toch bijna denken dat dit soort maatregelen alleen in films als 'The Silence of the Lambs' en 'The Green Mile' voorkomen, maar niets is minder waar.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Domme mensen kijken naar domme programma's met daarin domme mensen die domme dingen doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:21 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is dat toch voor een lijpprogramma
Kan niet, want tentakel pornoquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Domme mensen kijken naar domme programma's met daarin domme mensen die domme dingen doen.
Ik heb de tv al zeker 3 jaar niet meer aan gehad, en ik zit er heftig over te denken om internet dezelfde behandeling te geven
Eigenlijk is de enige reden waarom ik een tv-aansluiting heb is om formule 1 te kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Domme mensen kijken naar domme programma's met daarin domme mensen die domme dingen doen.
Ik heb de tv al zeker 3 jaar niet meer aan gehad, en ik zit er heftig over te denken om internet dezelfde behandeling te geven
ik betaal niet eens voor mijn TV-aansluitingquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eigenlijk is de enige reden waarom ik een tv-aansluiting heb is om formule 1 te kijken
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik betaal niet eens voor mijn TV-aansluiting
Hmm, dat is narig..quote:
ik ga er maandag wel mee terug, wil hem dit weekend nog hebben ivm het reizen naar eindhoven enzo, dan wil k wel kunnen gamenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, dat is narig..
Ik game er tot op heden te weinig op om er een goed beeld van te kunnen geven maar tot op heden nog geen problemen gehad..
Haha, gelijk heb je.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga er maandag wel mee terug, wil hem dit weekend nog hebben ivm het reizen naar eindhoven enzo, dan wil k wel kunnen gamen
geen idee speel nu steeds non stop rayman, daarna ga ik weer verder met lego.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, gelijk heb je.
Even puur uit nieuwsgierigheid. Heb je het bij alle games die je speelt?
Ik heb alleen pilotwings.. Misschien dat ik daarom nog geen BSOD heb gehad...quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen idee speel nu steeds non stop rayman, daarna ga ik weer verder met lego.
ze zeggen dat het alelen bij third party games software is, maar ik heb pilotwings niet en nintendogs ook niet dus ik kan dat niet echt testen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb alleen pilotwings.. Misschien dat ik daarom nog geen BSOD heb gehad...
Pauper 3rd party
Prima hoor, ik lig alleen niet op je routequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Sharana_LVkomt het weekend pilotwings halen
andersomquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:53 schreef Solique het volgende:
Briljant : Nieuwe pad van Heineken http://www.bierpad.nl/
waar woon jequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Prima hoor, ik lig alleen niet op je route
Slechte 1 aprilgrapquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:53 schreef Solique het volgende:
Briljant
Nieuwe pad van Heineken: http://www.bierpad.nl/
Ligt dan wel op de route (met een omweggetjequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waar woon je![]()
vrijdag amsterdam -> eindhoven
zaterdag eindhoven -> tilburg
en daarna weer amsterdam
GOUDAAAAAAAquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waar woon je![]()
vrijdag amsterdam -> eindhoven
zaterdag eindhoven -> tilburg
en daarna weer amsterdam
Dus dat ja.. Maar zoiets hadden ze vorig jaar toch ook??quote:
Ontving hem al in de mail paar weken terug.quote:
ik vond em ook wel grappigquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Ontving hem al in de mail paar weken terug.
Vind hem toch leuk verzonnen.
Ik ook van jouquote:
Babe! Alles wel hier.. moe, maar wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:16 schreef GameBabe het volgende:
Zo net weer lekker gesport en gesaunaathow's life hier?
Geen 3DS voor mij dusquote:
Hoe gaat het met de kast, kan hij al bijna naar huis?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Babe! Alles wel hier.. moe, maar wel.
Ik ben nu sporten, verder alles ok. Met jou?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:16 schreef GameBabe het volgende:
Zo net weer lekker gesport en gesaunaathow's life hier?
Ook alles lekker, lekker aan het werk zowel bij de werkgever als voor de eigen zaakquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben nu sporten, verder alles ok. Met jou?
wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ook alles lekker, lekker aan het werk zowel bij de werkgever als voor de eigen zaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |