SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
Jij komt toch nietquote:
Neequote:
Kom je dit keer wel danquote:
Snel tevreden..quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:58 schreef kcidymkcus het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zie tieten, dat is al goed genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Snel tevreden..
Vroeger, toen de lucht nog schoon en sex nog vies was, was de OP nog beter!Voorbeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Sorry.. Kuuk heeft duidelijk de broek(rok) aan hier..quote:
Broekrokquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:27 schreef Poit het volgende:
Sorry.. Kuuk heeft duidelijk de broek(rok) aan hier..
Jawel hoor, ik ben juist vaak aanwezig op meetsquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij komt toch niet![]()
Hier in Rotterdam miezerde het een heel klein beetje vanmorgen. Nu is het droog.. Grauw maar droog (en warm!)
Waar was je zondag dan, zaten wij op een terrasje in a'dam geen Sharanaquote:
rockbroek?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Broekrok. Ik heb een kek paars punk-rokje
.
Mneh. Wel een 70's-hippie-broekquote:
Oh vet!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:03 schreef Tain het volgende:
http://film.fok.nl/nieuws(...)r-studententijd.html
Ik sta met 'm op de fotoquote:
Vind het er echt niet zo tof uit zien, de stijl klopt echt niet... Die rare cartoony stijl een beetje eng proberen te maken, de dino's zien er bestwel kut uit, animaties zijn van niveau Sam & Max (dus verre van geloofwaardig), ik voel hem niet...!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:26 schreef DJ_ het volgende:
aquila!!
http://www.gametrailers.c(...)jurassic-park/712285
maar dat maakt aquilla niks uit die leeft van kut gamesquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vind het er echt niet zo tof uit zien, de stijl klopt echt niet... Die rare cartoony stijl een beetje eng proberen te maken, de dino's zien er bestwel kut uit, animaties zijn van niveau Sam & Max (dus verre van geloofwaardig), ik voel hem niet...!
Dino D-Day wordt veel toffer!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vind het er echt niet zo tof uit zien, de stijl klopt echt niet... Die rare cartoony stijl een beetje eng proberen te maken, de dino's zien er bestwel kut uit, animaties zijn van niveau Sam & Max (dus verre van geloofwaardig), ik voel hem niet...!
Jamaar ik ben ziek en soms kan ik nou eenmaal niet komenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Waar was je zondag dan, zaten wij op een terrasje in a'dam geen Sharana![]()
Houden we je aan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar ik ben ziek en soms kan ik nou eenmaal niet komen![]()
Ik maak het nog wel een keer goed hoor
Je mag die van mij kopen. 100 euro, krijg je er een officiële borsthaar van me bij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Zal ik uit het werk ook maar pilotwings halen?
Laat die game maar zitten dan, ik koop die haar wel voor 100!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Je mag die van mij kopen. 100 euro, krijg je er een officiële borsthaar van me bij.
Ja, maar dan hoef je me nog geen tongzoen te geven!!quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef je me nog geen tongzoen te geven!!.
jennifer lopezquote:
Oh goodie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef Tain het volgende:
Die tongzoen krijg je van mijn kat
zoiets dus:
[ afbeelding ]
Euh, nee. Ik zong eh.. Lalalalalaa la la la laaa. Van Jingle Bells ofzo.quote:
slechte zaak dan want dat nummer van j.lo is echt lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euh, nee. Ik zong eh.. Lalalalalaa la la la laaa. Van Jingle Bells ofzo.
zelfs deze niet ?quote:
Is dit die mix met dat bekende liedje van die Spaanse band van vroeger wat nu zoveel op de radio is?quote:
ja, mix van de lambada.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dit die mix met dat bekende liedje van die Spaanse band van vroeger wat nu zoveel op de radio is?
Dan nee.
Ik zit op m'n werk zonder geluidskaart o.i.d. dus mja.. Ik hoor het niet.
Ik me schamen? Hell's noquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |