SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Me too.. Beetje "van slag" nuquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:16 schreef lezzer het volgende:
ik ben nog onder de indruk van die rug![]()
![]()
Shredderen is nog best therapeutisch eigenlijk...
Ik maak schoon als bijbaantje.. Zie het vaakquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je zou die chaos hier moeten zien. Het halve kantoor ligt vol papiersnippers
Laten ze dat rondslingeren?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik maak schoon als bijbaantje.. Zie het vaak
Boven zit zo'n groot kantoor.. En daar zitten een stel smeerwijven O_oquote:
Echt blij ben ik er ook niet mee nee.. Maar binnenkort heb ik zoveel ge-FFFUUUUUUUUU'd dat ik nog wel een briefje neerlegquote:
Huh?quote:
Nja, zoiets zou ik nog niet erg vinden.. Dat kan gebeuren tochquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:41 schreef lezzer het volgende:
Ik had op kantoor ooit oploskoffie op de grond laten vallen.
En niet opgeruimd, want dan moest ik een bode gaan bellen, die dat dan op moet komen stofzuigen. Dat leek me echt klote.
Maar een half jaar daarna lag het er nog. Er werd dus gewoon niet gestofzuigd onder die bureau's hè...
Ik heb er enorme moeite mee om iemand die echt veel minder verdient dan ik te gaan bellen om mijn rotzooi op te gaan ruimenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, zoiets zou ik nog niet erg vinden.. Dat kan gebeuren toch
Ik zal je zeggen dat ik mijn uurloon best redelijk vind.. Alleen heb ik nog niet zoveel uren..quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb er enorme moeite mee om iemand die echt veel minder verdient dan ik te gaan bellen om mijn rotzooi op te gaan ruimen
En dan betaald worden in naturaquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus als ik in de buurt ben, mag je best bellen als je een klusje hebt
Jij werd toch ook aan het werk gezet door iemand die meer verdiende (hoop ik). Als je het zelf doet gooi je alleen maar geld weg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb er enorme moeite mee om iemand die echt veel minder verdient dan ik te gaan bellen om mijn rotzooi op te gaan ruimen
Lezzer is toch getrouwd? Daar doe ik niet aan.. Ik ben een brave zielquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan betaald worden in natura!
Dit.. En erg vind ik het ook niet om te doen.. For now that isquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij werd toch ook aan het werk gezet door iemand die meer verdiende (hoop ik). Als je het zelf doet gooi je alleen maar geld weg.
Je hoeft ook niet met 'r te trouwen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lezzer is toch getrouwd? Daar doe ik niet aan.. Ik ben een brave ziel
Maar ik snap Lezzer wel dat het awkward is om iemand anders jouw rommel op te laten ruimen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij werd toch ook aan het werk gezet door iemand die meer verdiende (hoop ik). Als je het zelf doet gooi je alleen maar geld weg.
Ik loldequote:Op woensdag 30 maart 2011 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet met 'r te trouwen.
Ach, zolang ze geen ECHT vieze dingen laten slingerenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik snap Lezzer wel dat het awkward is om iemand anders jouw rommel op te laten ruimen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:57 schreef lezzer het volgende:
Als ze nou gewoon eens een stofzuiger in de voorraadkast zouden zetten, dan kon ik het zelf even doen.
Blij dat ik daar weg ben trouwens.
Die gebruikt een rietje en een spuugbakje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:59 schreef Dqod het volgende:
[..]Die staat daar serieus niet? O_o
Da's wel ernstig.. Waar haalt die schoonmaakster het vandaan dan?
Nu is het me duidelijk waarom zij die koffievlek niet heeft opgeruimdquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die gebruikt een rietje en een spuugbakje.
Geen idee, maar ik denk dat die er ook geen had ofzo...quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:59 schreef Dqod het volgende:
[..]Die staat daar serieus niet? O_o
Da's wel ernstig.. Waar haalt die schoonmaakster het vandaan dan?
Jeetje, da's wel mooi lastig schoonmaken danquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk dat die er ook geen had ofzo...
Vandaar dat koffiepoeder maandenlang onder m'n bureauquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jeetje, da's wel mooi lastig schoonmaken dan
Uhhuhquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Vandaar dat koffiepoeder maandenlang onder m'n bureau
Ik ook hoor, ik heb hetzelfde, maar ik relateer dat dan weer niet aan het salaris.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik snap Lezzer wel dat het awkward is om iemand anders jouw rommel op te laten ruimen.
u_u =quote:
Zijn hun dan zo lui, of ben ik gewoon een uberschoonmaakster.. Ik stofzuig (tip) elke dagquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik heb hetzelfde, maar ik relateer dat dan weer niet aan het salaris.
Lezzer, jij had soort van in de verte dezelfde werkgever als ik. Bij ons stofzuigen ze maar eens in de teveel tijd. De rest van de tijd gaat het met een of ander raar rolding dat werkelijk niks doet, maar de schoonmaaksters vinden het geweldig want het gaat schnell.
Dat zal dan idd wel ja, denk ik..quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:40 schreef Vanyel het volgende:
Waarschijnlijk een ander contract. Als je zo goedkoop mogelijk wil, krijg je ook baggerkwaliteit natuurlijk.
Ik lees dat jij lang genoeg op kantoor bent blijven hangen om dat te zienquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik heb hetzelfde, maar ik relateer dat dan weer niet aan het salaris.
Lezzer, jij had soort van in de verte dezelfde werkgever als ik. Bij ons stofzuigen ze maar eens in de teveel tijd. De rest van de tijd gaat het met een of ander raar rolding dat werkelijk niks doet, maar de schoonmaaksters vinden het geweldig want het gaat schnell.
Mag ik deze even quoten? Thanksquote:
Srsly?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:21 schreef Vanyel het volgende:
Oh dit mooie staaltje wereldvreemdheid was ik nog vergeten.
In het ziekenhuis mochten we allebei bij Dottir blijven slapen. Dat moeten ze dan wel noteren (voor de verzekering gok ik zomaar). Komt een Mevrouw binnen.
M: Hallo, heeft u hier vannacht geslapen?
V: Ja hoor.
M: Is uw geboortedatum ..-..-....
V: Dat klopt.
M: Heeft uw man hier ook geslapen?
V: Vrouw.
M: Oh. Uhm.. Nou. Heeft die hier ook geslapen?
V: Ja.
M: Oh. Uhm.. Weet u de geboortedatum van de andere persoon die hier geslapen heeft?
V:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:21 schreef Vanyel het volgende:
Oh dit mooie staaltje wereldvreemdheid was ik nog vergeten.
In het ziekenhuis mochten we allebei bij Dottir blijven slapen. Dat moeten ze dan wel noteren (voor de verzekering gok ik zomaar). Komt een Mevrouw binnen.
M: Hallo, heeft u hier vannacht geslapen?
V: Ja hoor.
M: Is uw geboortedatum ..-..-....
V: Dat klopt.
M: Heeft uw man hier ook geslapen?
V: Vrouw.
M: Oh. Uhm.. Nou. Heeft die hier ook geslapen?
V: Ja.
M: Oh. Uhm.. Weet u de geboortedatum van de andere persoon die hier geslapen heeft?
V:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Altijd lekker iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:31 schreef Bakfiets. het volgende:
Zo, ik heb weer nieuwe kleding.Lang leve agressie-winkelen.
Schoenen, twee t-shirts en nog wat ondergoed. Schoenenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd lekker idd
Wat heb je gekocht dan
YEAHHquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:33 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Schoenen, twee t-shirts en nog wat ondergoed. Schoenen
In mijn dorp is er he-le-maal geen ene drol iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:37 schreef Bakfiets. het volgende:
Waar ga je dan heen? Ik neem aan dat je in kleine dorpjes niet goed kunt winkelen.
quote:Onderzoeksbureau Intomart GfK vergeleek homos met heteros en ontdekte dat veel vooroordelen kloppen. In vergelijking tot heterovrouwen rijden lesbiennes meer motor en gebruiken meer haargel. Homomannen drinken in vergelijking tot heteros meer wijn, gebruiken meer cosmeticaproducten, houden van het merk Apple en winkelen zeer graag bij de Bijenkorf. De primeur van het onderzoek staat in HP/De Tijd.
Zover zit je er ook niet naast hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef lezzer het volgende:
En ik maar denken dat Hardenberg zo'n fijngristelijk gat was met alleen een Spar
Of moet ik zeggen: HOE ken jij h'bergquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zover zit je er ook niet naast hoor
Maar er is ECHT een winkelcentrum![]()
Ken jij hardenberg dan?
quote:
Ga je het delen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihihihihiih. Ik moest zo hard lachen op mijn werk!!
Mijn collega's dachten vast dat de stemmen weer terug waren!![]()
![]()
![]()
Oh.. Ja sorry hoorquote:
'n avond ook goed?quote:
Wat jij wil.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
'n avond ook goed?
Ik geniet van de geur van een verse lentebui
Tofquote:
Ben ikquote:
Ik geloof jequote:
Ik lees het altijd op z'n engelsquote:
Ik ook en dan moet ik een beetje lachen, want dan zie ik zo'n enorm stralend (met regenbogen) gezicht voor mequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik geloof je
[..]
Ik lees het altijd op z'n engels
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook en dan moet ik een beetje lachen, want dan zie ik zo'n enorm stralend (met regenbogen) gezicht voor me.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je hier beeldmateriaal van?
En dan in dit topic beamen uiteraard
Ik kon al geen plaatje vinden van wat ik bedoel, maar dit kwam ik wel tegen en dat vind ik er ook wel bij passenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je hier beeldmateriaal van?
En dan in dit topic beamen uiteraard
Held!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kon al geen plaatje vinden van wat ik bedoel, maar dit kwam ik wel tegen en dat vind ik er ook wel bij passen.
[ afbeelding ]
Damn, hoe weet jij hoe ik zing?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog een paar dagen de tijd voor je FOK!Idols inzending!
Lezzer, die gouden pijpjes van je komen eindelijk van pas.
Nja, dan nog.. Ik vind m leukquote:
Jij zingt ook?quote:
Lucky guessquote:
Welk nummer?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een MP3 van je Nena cover.
Wir sind wahr of 99 Luftballons. Je mag kiezen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Welk nummer?
En, bij NCIS doen ze een Jodie Foster kloon er in? Ik dacht heel even dat ze het was.
Nee, nu niet meer nee
Borst.quote:
18 mei. Ik kon zelfs al 22 april maar vlak daarna zit ik in Florida dus dat gaat nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Wanneer?Ben je gelukkig en blij en zenuwachtig?
Wat goed.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
18 mei. Ik kon zelfs al 22 april maar vlak daarna zit ik in Florida dus dat gaat niet
Snap ik. Is natuurlijk iets heel groots. Maar wel blij dat die tieten er eindelijk af gaan? Of is het toch onwerkelijk?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef wonderer het volgende:
En nee, ben een beetje numb, zeg maar. Nog iets meer dan zes weken... En ik zie er ook wel tegenop natuurlijk, het blijft een behoorlijk ingrijpende operatie.
Oh, zeker blij. Alleen al omdat ik dan van de zomer gewoon in een shirtje buiten kan lopen... en dan kan ik eindelijk naar de sportschool weer, en mooie strakke truien aan, en dan staat mijn borsthaar niet zo raar, en kan ik ... nou ja,heel veel dingen die ik nu niet kanquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:32 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Snap ik. Is natuurlijk iets heel groots. Maar wel blij dat die tieten er eindelijk af gaan? Of is het toch onwerkelijk?
Het ziet er ook niet uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:41 schreef Vanyel het volgende:
De combinatie tieten en borsthaar doet een beetje vreemd aan
Klinkt wel logisch dat het wennen is, en ook dat je zelf moet plannen dat er opeens zomaar in je gesneden gaat worden lijkt me raar, maar toch
Ik ben ook vrij zeker van m'n zaak dan....quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Steeds als ik mannen zie krijg ik bevestiging dat ik toch echt homo ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij zeker van m'n zaak dan....
Oh, en voor een foto van Wonderer met een platte borst maak ik graag een uitzondering hoor
Dat kan ik wel handelen, ik zal niet zeuren.Dat andere ding zou hier beter passen dan mijn borst, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Je weet heus wel wat ik bedoel....quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat andere ding zou hier beter passen dan mijn borst, hoor
Ja, maar daar is helemaal geen sprake vanquote:
Oh dit vind ik wel koddig (wie kiest nou zo'n kleintjequote:
Ik heb het kleintje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh dit vind ik wel koddig (wie kiest nou zo'n kleintje). Ik bedoel dat we je vajayjay niet hoeven te zien.
Tenminste, ik niet.
Wie kiest er nou een slappequote:
Nou ja, als je het hebt om een (realistische) bobbel in je broek te hebben, dan ga je niet rondlopen met een dildo in je broekspijp.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als je het hebt om een (realistische) bobbel in je broek te hebben, dan ga je niet rondlopen met een dildo in je broekspijp.
Ruggenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Paar ruggen om het goed te maken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is het moeilijk om mooie plaatjes van vrouwenruggen te vinden.
quote:
Toen ik het postte dacht ik dat stiekem al.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toen ik het postte dacht ik dat stiekem al.
En DP...![]()
![]()
Ja kind tis lente! Ik denk bij (al dan niet nep)piemols aan vulling voor iets heeeeul anders dan een slip/broek.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toen ik het postte dacht ik dat stiekem al.
En DP...![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja kind tis lente! Ik denk bij (al dan niet nep)piemols aan vulling voor iets heeeeul anders dan een slip/broek.
Ja.. Do tellquote:
Nee, numb is mijn default state of being.quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Wonderer.Al iets minder numb?
Ik lig nog in bed, maar Madonna draait nu op de radio met 'American Pie' en dan moet er altijd meegezongen worden. Arme buren.
O_oquote:
Niet zo.. Ik probeerde het, maar t lukte nietquote:
Eenschquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Liedje, omdat het kan en ik haar heel lief vind zingen.
Ze heeft mooie ogen.
[ afbeelding ]
Arhgiergeirj, die was ik net aan het luisteren. Riverside, dan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Liedje, omdat het kan en ik haar heel lief vind zingen.
Ze heeft mooie ogen.
[ afbeelding ]
Jouw muzieksmaakquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Arhgiergeirj, die was ik net aan het luisteren. Riverside, dan.
Ditquote:
quote:
in tijd dat jij naar de wc bent geweest is ze al niet boos en grumpy meer hoor.. maar ligt ze gewoon weer prinsessenheerlijk te slapenquote:
Verkeerde metro gepakt en toen was ik te laat. Dus dan maar de herkansingen in.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Vanyel het volgende:
Zeg Fiets, hoe gingen je tentamens eigenlijk?
Je weet wel, die waarvoor je mijn kind niet in bad wilde doen!
dus had je net zo goed Dottir in bad kunnen doen?????quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Verkeerde metro gepakt en toen was ik te laat. Dus dan maar de herkansingen in.
?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:27 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik wil best Emma Watson in bad doen hoor.
Oh, en dan had je me waarschijnlijk half jammerend met duim in de mond op schoot gehad.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef lezzer het volgende:
Ga ik zo'n beetje in Luxemburg ongeveer naar de IKEA, zie ik nog een bekende. Eentje die ik helemaal niet moet.
Oefffff uhhuhquote:
Beetje knoflooksaus er bijquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:55 schreef wonderer het volgende:
Ik hou niet zo van hete chips, dan proef je ze niet zo goed meer.
Pffrrrlllt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje knoflooksaus er bij
Die zwarte van doritos vind ik ook lekker
Mja, ik hou sowieso wel van spicy food.. Maar moet er voorzichtig mee zijn
Nee haha.. Dat gebeurd me gelukkig niet zo heeeeeeeeeeeeel vaakquote:
Watskeburt.. File?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:01 schreef lezzer het volgende:
Die bugles zijn meer spicy zoet ipv echt heet.
Oh en damn wat een getrut op de a2 zeg <zucht>
Mehh da's minder iddquote:
Das ook jammer. Je kunt daar altijd zo lekker doorrijden andersquote:
Ik was niet zo blij dat ik die tentamens miste, dus ik stond jammerend op het station. Forever emotional.quote:
Tabasco.. Dan spuug ik echt vlammenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik was niet zo blij dat ik die tentamens miste, dus ik stond jammerend op het station. Forever emotional.![]()
Heet eten istrouwens. Ik heb in de voorraadkast drie potten sambal staan en vier flesjes tabasco.
Jij bent vast de snelste bakfiets.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik was niet zo blij dat ik die tentamens miste, dus ik stond jammerend op het station. Forever emotional.![]()
Heet eten istrouwens. Ik heb in de voorraadkast drie potten sambal staan en vier flesjes tabasco.
Hoeveel dan?quote:
Ik dacht dat je maar 1 tentamen had gemist.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben vooral de heetste bakfiets.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij bent vast de snelste bakfiets.
Per pan? Pff, flesje ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Driequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je maar 1 tentamen had gemist.
Ik heb een fles sechuanolie (moet daar geen z in) in de ijskast staan. Zelfgemaakt door DP![]()
Die DP mag bij mij ook wel langskomen met een flesje olie.![]()
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben vooral de heetste bakfiets.
[..]
Per pan? Pff, flesje ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Drie![]()
Die DP mag bij mij ook wel langskomen met een flesje olie.![]()
Flesje
Maar 10 druppels vind ik ook alsnog wel veel..
Goeie slokdarm heb je![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Omdat ze aan het begin van de tijd ons allemaal opsluiten in dat gebouw en dan krijgen we vervolgens achter elkaar allemaal tentamens en testen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:12 schreef Vanyel het volgende:
Maar waarom allemaal fiets? Mocht je er geen 2 doen?
Ik voel dat niet eens in mijn slokdarm. Hoogstens in mijn neus of maag.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:13 schreef Dqod het volgende:
[..]Flesje
Maar 10 druppels vind ik ook alsnog wel veel..
Goeie slokdarm heb je![]()
Of groenten- tomatensoep. Tomatensoep zelf vind ik niet zo enorm lekker, tenzij met room en pijnboompitten. Zeker chinese tomatensoep vind ikquote:
Onthouden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef wonderer het volgende:
Wow, heb net een toffe film gezienErik, jij vindt hem vast ook mooi: Strapped
"Oh, Erik! Ik ben ook dól op je!"quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jouw muzieksmaak! Ik houd van je!
Erik, jij sexy, sexy man. Je maakt me hetero. Ik wil je, NU.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Oh, Erik! Ik ben ook dól op je!".
Ook. En bijna alle andere soep. Soep is de bom.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:26 schreef Dqod het volgende:
Doe mij maar champignonsoep of kippensoep (maar die meestal als ik ziek ben)
Ik ben niet zo van de soep.. Komt omdat we t thuis te vaak aten.. Nu vind ik het stomquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook. En bijna alle andere soep. Soep is de bom.
Behalve dus groentesoep.
Dat plaatjequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:29 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Erik, jij sexy, sexy man. Je maakt me hetero. Ik wil je, NU.
[ afbeelding ]
Vooruit dan. Ik probeer het.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:32 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dan? Ik doe wel een snor.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:42 schreef Bakfiets. het volgende:
Bovendien noemen ze me op m'n werk en winkels toch vaak genoeg jongeman. Of meneer.
HELENAquote:
Elke keer als ik Alan zie ben ik blij dat ie geen homo is, hij krijgt zijn mond nooit ver genoeg openquote:
HNNNNNNNNGquote:
absolutelyquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat ze zo'n mooie kaaklijn heeft. En ogen.
Hij is nogal lastig te krijgen, maar hij is het wel waard.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Nope.
Altijd als ik Alan zie denk ik Snape.
En d'r mond en d'r wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat ze zo'n mooie kaaklijn heeft. En ogen.
En d'r knik in de d'r elleboog?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
En 'r... nou ja, kijk zelf maar.
[ afbeelding ]
Ik moet even wegquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
*fapfapfap*quote:
D'r borsten? Zo mooi vind ik die dan weer niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Tenzij je je webcam aan hebt staan hoef je toch niet weg?quote:
quote:
Smoothquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:40 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
D'r borsten? Zo mooi vind ik die dan weer niet.
[..]
Tenzij je je webcam aan hebt staan hoef je toch niet weg?
Valt niet te ontkennen dat ze wel aanwezig zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:40 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
D'r borsten? Zo mooi vind ik die dan weer niet.
Ja, echt d'rnaast kijken gaat niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Valt niet te ontkennen dat ze wel aanwezig zijn, dat was eigenlijk meer mijn punt.
Uitroepteken.quote:
Grapjas.quote:
Humorpantalon u_uquote:
Ok daar was ik niet opgekomen neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |