Borst.quote:
18 mei. Ik kon zelfs al 22 april maar vlak daarna zit ik in Florida dus dat gaat nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Wanneer?Ben je gelukkig en blij en zenuwachtig?
Wat goed.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
18 mei. Ik kon zelfs al 22 april maar vlak daarna zit ik in Florida dus dat gaat niet
Snap ik. Is natuurlijk iets heel groots. Maar wel blij dat die tieten er eindelijk af gaan? Of is het toch onwerkelijk?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef wonderer het volgende:
En nee, ben een beetje numb, zeg maar. Nog iets meer dan zes weken... En ik zie er ook wel tegenop natuurlijk, het blijft een behoorlijk ingrijpende operatie.
Oh, zeker blij. Alleen al omdat ik dan van de zomer gewoon in een shirtje buiten kan lopen... en dan kan ik eindelijk naar de sportschool weer, en mooie strakke truien aan, en dan staat mijn borsthaar niet zo raar, en kan ik ... nou ja,heel veel dingen die ik nu niet kanquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:32 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Snap ik. Is natuurlijk iets heel groots. Maar wel blij dat die tieten er eindelijk af gaan? Of is het toch onwerkelijk?
Het ziet er ook niet uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:41 schreef Vanyel het volgende:
De combinatie tieten en borsthaar doet een beetje vreemd aan
Klinkt wel logisch dat het wennen is, en ook dat je zelf moet plannen dat er opeens zomaar in je gesneden gaat worden lijkt me raar, maar toch
Ik ben ook vrij zeker van m'n zaak dan....quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Steeds als ik mannen zie krijg ik bevestiging dat ik toch echt homo ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij zeker van m'n zaak dan....
Oh, en voor een foto van Wonderer met een platte borst maak ik graag een uitzondering hoor
Dat kan ik wel handelen, ik zal niet zeuren.Dat andere ding zou hier beter passen dan mijn borst, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Je weet heus wel wat ik bedoel....quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat andere ding zou hier beter passen dan mijn borst, hoor
Ja, maar daar is helemaal geen sprake vanquote:
Oh dit vind ik wel koddig (wie kiest nou zo'n kleintjequote:
Ik heb het kleintje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh dit vind ik wel koddig (wie kiest nou zo'n kleintje). Ik bedoel dat we je vajayjay niet hoeven te zien.
Tenminste, ik niet.
Wie kiest er nou een slappequote:
Nou ja, als je het hebt om een (realistische) bobbel in je broek te hebben, dan ga je niet rondlopen met een dildo in je broekspijp.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als je het hebt om een (realistische) bobbel in je broek te hebben, dan ga je niet rondlopen met een dildo in je broekspijp.
Ruggenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Paar ruggen om het goed te maken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is het moeilijk om mooie plaatjes van vrouwenruggen te vinden.
quote:
Toen ik het postte dacht ik dat stiekem al.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toen ik het postte dacht ik dat stiekem al.
En DP...![]()
![]()
Ja kind tis lente! Ik denk bij (al dan niet nep)piemols aan vulling voor iets heeeeul anders dan een slip/broek.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toen ik het postte dacht ik dat stiekem al.
En DP...![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja kind tis lente! Ik denk bij (al dan niet nep)piemols aan vulling voor iets heeeeul anders dan een slip/broek.
Ja.. Do tellquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |