Srsly?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:21 schreef Vanyel het volgende:
Oh dit mooie staaltje wereldvreemdheid was ik nog vergeten.
In het ziekenhuis mochten we allebei bij Dottir blijven slapen. Dat moeten ze dan wel noteren (voor de verzekering gok ik zomaar). Komt een Mevrouw binnen.
M: Hallo, heeft u hier vannacht geslapen?
V: Ja hoor.
M: Is uw geboortedatum ..-..-....
V: Dat klopt.
M: Heeft uw man hier ook geslapen?
V: Vrouw.
M: Oh. Uhm.. Nou. Heeft die hier ook geslapen?
V: Ja.
M: Oh. Uhm.. Weet u de geboortedatum van de andere persoon die hier geslapen heeft?
V:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:21 schreef Vanyel het volgende:
Oh dit mooie staaltje wereldvreemdheid was ik nog vergeten.
In het ziekenhuis mochten we allebei bij Dottir blijven slapen. Dat moeten ze dan wel noteren (voor de verzekering gok ik zomaar). Komt een Mevrouw binnen.
M: Hallo, heeft u hier vannacht geslapen?
V: Ja hoor.
M: Is uw geboortedatum ..-..-....
V: Dat klopt.
M: Heeft uw man hier ook geslapen?
V: Vrouw.
M: Oh. Uhm.. Nou. Heeft die hier ook geslapen?
V: Ja.
M: Oh. Uhm.. Weet u de geboortedatum van de andere persoon die hier geslapen heeft?
V:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Altijd lekker iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:31 schreef Bakfiets. het volgende:
Zo, ik heb weer nieuwe kleding.Lang leve agressie-winkelen.
Schoenen, twee t-shirts en nog wat ondergoed. Schoenenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd lekker idd
Wat heb je gekocht dan
YEAHHquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:33 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Schoenen, twee t-shirts en nog wat ondergoed. Schoenen
In mijn dorp is er he-le-maal geen ene drol iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:37 schreef Bakfiets. het volgende:
Waar ga je dan heen? Ik neem aan dat je in kleine dorpjes niet goed kunt winkelen.
quote:Onderzoeksbureau Intomart GfK vergeleek homos met heteros en ontdekte dat veel vooroordelen kloppen. In vergelijking tot heterovrouwen rijden lesbiennes meer motor en gebruiken meer haargel. Homomannen drinken in vergelijking tot heteros meer wijn, gebruiken meer cosmeticaproducten, houden van het merk Apple en winkelen zeer graag bij de Bijenkorf. De primeur van het onderzoek staat in HP/De Tijd.
Zover zit je er ook niet naast hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef lezzer het volgende:
En ik maar denken dat Hardenberg zo'n fijngristelijk gat was met alleen een Spar
Of moet ik zeggen: HOE ken jij h'bergquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zover zit je er ook niet naast hoor
Maar er is ECHT een winkelcentrum![]()
Ken jij hardenberg dan?
quote:
Ga je het delen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihihihihiih. Ik moest zo hard lachen op mijn werk!!
Mijn collega's dachten vast dat de stemmen weer terug waren!![]()
![]()
![]()
Oh.. Ja sorry hoorquote:
'n avond ook goed?quote:
Wat jij wil.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
'n avond ook goed?
Ik geniet van de geur van een verse lentebui
Tofquote:
Ben ikquote:
Ik geloof jequote:
Ik lees het altijd op z'n engelsquote:
Ik ook en dan moet ik een beetje lachen, want dan zie ik zo'n enorm stralend (met regenbogen) gezicht voor mequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik geloof je
[..]
Ik lees het altijd op z'n engels
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook en dan moet ik een beetje lachen, want dan zie ik zo'n enorm stralend (met regenbogen) gezicht voor me.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je hier beeldmateriaal van?
En dan in dit topic beamen uiteraard
Ik kon al geen plaatje vinden van wat ik bedoel, maar dit kwam ik wel tegen en dat vind ik er ook wel bij passenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je hier beeldmateriaal van?
En dan in dit topic beamen uiteraard
Held!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kon al geen plaatje vinden van wat ik bedoel, maar dit kwam ik wel tegen en dat vind ik er ook wel bij passen.
[ afbeelding ]
Damn, hoe weet jij hoe ik zing?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog een paar dagen de tijd voor je FOK!Idols inzending!
Lezzer, die gouden pijpjes van je komen eindelijk van pas.
Nja, dan nog.. Ik vind m leukquote:
Jij zingt ook?quote:
Lucky guessquote:
Welk nummer?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een MP3 van je Nena cover.
Wir sind wahr of 99 Luftballons. Je mag kiezen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Welk nummer?
En, bij NCIS doen ze een Jodie Foster kloon er in? Ik dacht heel even dat ze het was.
Nee, nu niet meer nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |