Omdat ze aan het begin van de tijd ons allemaal opsluiten in dat gebouw en dan krijgen we vervolgens achter elkaar allemaal tentamens en testen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:12 schreef Vanyel het volgende:
Maar waarom allemaal fiets? Mocht je er geen 2 doen?
Ik voel dat niet eens in mijn slokdarm. Hoogstens in mijn neus of maag.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:13 schreef Dqod het volgende:
[..]Flesje
Maar 10 druppels vind ik ook alsnog wel veel..
Goeie slokdarm heb je![]()
Of groenten- tomatensoep. Tomatensoep zelf vind ik niet zo enorm lekker, tenzij met room en pijnboompitten. Zeker chinese tomatensoep vind ikquote:
Onthouden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef wonderer het volgende:
Wow, heb net een toffe film gezienErik, jij vindt hem vast ook mooi: Strapped
"Oh, Erik! Ik ben ook dól op je!"quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jouw muzieksmaak! Ik houd van je!
Erik, jij sexy, sexy man. Je maakt me hetero. Ik wil je, NU.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Oh, Erik! Ik ben ook dól op je!".
Ook. En bijna alle andere soep. Soep is de bom.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:26 schreef Dqod het volgende:
Doe mij maar champignonsoep of kippensoep (maar die meestal als ik ziek ben)
Ik ben niet zo van de soep.. Komt omdat we t thuis te vaak aten.. Nu vind ik het stomquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook. En bijna alle andere soep. Soep is de bom.
Behalve dus groentesoep.
Dat plaatjequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:29 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Erik, jij sexy, sexy man. Je maakt me hetero. Ik wil je, NU.
[ afbeelding ]
Vooruit dan. Ik probeer het.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:32 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dan? Ik doe wel een snor.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:42 schreef Bakfiets. het volgende:
Bovendien noemen ze me op m'n werk en winkels toch vaak genoeg jongeman. Of meneer.
HELENAquote:
Elke keer als ik Alan zie ben ik blij dat ie geen homo is, hij krijgt zijn mond nooit ver genoeg openquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |