Oefffff uhhuhquote:
Beetje knoflooksaus er bijquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:55 schreef wonderer het volgende:
Ik hou niet zo van hete chips, dan proef je ze niet zo goed meer.
Pffrrrlllt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje knoflooksaus er bij
Die zwarte van doritos vind ik ook lekker
Mja, ik hou sowieso wel van spicy food.. Maar moet er voorzichtig mee zijn
Nee haha.. Dat gebeurd me gelukkig niet zo heeeeeeeeeeeeel vaakquote:
Watskeburt.. File?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:01 schreef lezzer het volgende:
Die bugles zijn meer spicy zoet ipv echt heet.
Oh en damn wat een getrut op de a2 zeg <zucht>
Mehh da's minder iddquote:
Das ook jammer. Je kunt daar altijd zo lekker doorrijden andersquote:
Ik was niet zo blij dat ik die tentamens miste, dus ik stond jammerend op het station. Forever emotional.quote:
Tabasco.. Dan spuug ik echt vlammenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik was niet zo blij dat ik die tentamens miste, dus ik stond jammerend op het station. Forever emotional.![]()
Heet eten istrouwens. Ik heb in de voorraadkast drie potten sambal staan en vier flesjes tabasco.
Jij bent vast de snelste bakfiets.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik was niet zo blij dat ik die tentamens miste, dus ik stond jammerend op het station. Forever emotional.![]()
Heet eten istrouwens. Ik heb in de voorraadkast drie potten sambal staan en vier flesjes tabasco.
Hoeveel dan?quote:
Ik dacht dat je maar 1 tentamen had gemist.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben vooral de heetste bakfiets.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij bent vast de snelste bakfiets.
Per pan? Pff, flesje ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Driequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je maar 1 tentamen had gemist.
Ik heb een fles sechuanolie (moet daar geen z in) in de ijskast staan. Zelfgemaakt door DP![]()
Die DP mag bij mij ook wel langskomen met een flesje olie.![]()
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben vooral de heetste bakfiets.
[..]
Per pan? Pff, flesje ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Drie![]()
Die DP mag bij mij ook wel langskomen met een flesje olie.![]()
Flesje
Maar 10 druppels vind ik ook alsnog wel veel..
Goeie slokdarm heb je![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |