tja, om de een of andere reden is dat belangrijke informatie als we het over bieber hebben,quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:41 schreef ranja het volgende:
Bij dwdd hadden ze het dacht ik over 7 miljoen.
Maar dat kan ook facebook geweest zijn. Of zo.
Het gaat toch meer om de aantallen, omdat die 'de hoogste ooit' zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:43 schreef Beregd het volgende:
[..]
tja, om de een of andere reden is dat belangrijke informatie als we het over bieber hebben,
net als zijn meest bekeken youtube filmpje.
Justin Time...quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:52 schreef Mark het volgende:
Whatever, ook Justin verdwijnt wel weer een keer
Zodra de baard die keel in schiet waarschijnlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:52 schreef Mark het volgende:
Whatever, ook Justin verdwijnt wel weer een keer
neem aan dat dat een referentie was aan Natequote:
Niet met nieuw werk of zo, maar vorig jaar (of het jaar er voor???) was hij nog wel bij de 'oude doos'-filmpjes van de Top 2000 te zien. Gisterenavond heb ik zijn grootste hit live horen vertolken door hen:quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen idee. Ik neem aan een knakker die we al zo'n 30 jaar niet meer hebben gezien.
MadMaster +1quote:
Alderliefste speelde Alors On Danse gisteren ook nog en tijdens dat nummer stond ik ineens, al dansend/wiebelend (ik ken mijn beperkingen...), oog in oog met Chazia Mourali met d'r bloedrood geverfde haar...quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
MadMaster +1
Hoefde gelukkig niet zo heel ver terug te zoeken.
quote:, Rainbow Train, Wally Tax, Stars on 45, Mouth & MacNeal, Anita Meyer, Lee Towers, Koot en Bie, Theo enThea, Bolland en Bolland, Peter Koelewijn, Grant and Forsyth,The Cats ,B.Z.N., Tol en Tol, Jan Keizer, Golden Earring (strijkers en blazers), Bert Heerink, Boudewijn de Groot en Jan Smit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |