tja, om de een of andere reden is dat belangrijke informatie als we het over bieber hebben,quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:41 schreef ranja het volgende:
Bij dwdd hadden ze het dacht ik over 7 miljoen.
Maar dat kan ook facebook geweest zijn. Of zo.
Het gaat toch meer om de aantallen, omdat die 'de hoogste ooit' zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:43 schreef Beregd het volgende:
[..]
tja, om de een of andere reden is dat belangrijke informatie als we het over bieber hebben,
net als zijn meest bekeken youtube filmpje.
Justin Time...quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:52 schreef Mark het volgende:
Whatever, ook Justin verdwijnt wel weer een keer
Zodra de baard die keel in schiet waarschijnlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:52 schreef Mark het volgende:
Whatever, ook Justin verdwijnt wel weer een keer
neem aan dat dat een referentie was aan Natequote:
Niet met nieuw werk of zo, maar vorig jaar (of het jaar er voor???) was hij nog wel bij de 'oude doos'-filmpjes van de Top 2000 te zien. Gisterenavond heb ik zijn grootste hit live horen vertolken door hen:quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen idee. Ik neem aan een knakker die we al zo'n 30 jaar niet meer hebben gezien.
MadMaster +1quote:
Alderliefste speelde Alors On Danse gisteren ook nog en tijdens dat nummer stond ik ineens, al dansend/wiebelend (ik ken mijn beperkingen...), oog in oog met Chazia Mourali met d'r bloedrood geverfde haar...quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
MadMaster +1
Hoefde gelukkig niet zo heel ver terug te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |