Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
typoquote:
Echt wel.quote:
Weet ik ook wel, maar vond em wel grappigquote:
Wat is dat voor een oneerbaar voorstel? Weet je vriendin daar wel van?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in dat geval wil ik wel weer naar bed
Ga je mee?
ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar vond em wel grappigSorry meneer
Nee, maar ik slaap vanavond dan gewoon weer bij mijn vriendinquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is dat voor een oneerbaar voorstel? Weet je vriendin daar wel van?
Hmmm.... Terrorkids onder de duim houden, check.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:06 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en mart Marc, t gratis eten is in den haag![]()
moet je wel ff de rest van de dag n club terrorkids onder controle houden
Sauna?quote:
Zwemmen?quote:
Oh gelukkigquote:
Nee, dan is het goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar ik slaap vanavond dan gewoon weer bij mijn vriendin![]()
![]()
Naar Whisk toch?quote:
Ik zou niet weten wat je voor de rest in Den Haag zou moetenquote:
ik naar brabantquote:
Vriendinnetje bezoekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je voor de rest in Den Haag zou moeten
Wanneer ben je jarig zussie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik naar brabantvoor mn verjaardag, dat dan weer wel
Myraela ging weer slapen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:09 schreef DaMart het volgende:
Slapers? Welke luie donders zijn er nu nog niet wakker dan?
Chinatown, ik ga wel naar de toko bij mij om de hoekquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vriendinnetje bezoekenChinatown
Dim Sum eten
We ruilen dus van provinciequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik naar brabantvoor mn verjaardag, dat dan weer wel
dan is het opquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm.... Terrorkids onder de duim houden, check.
Den Haag... Weet je zeker dat het niet op is als ik over een uur of twee, tweeëneenhalf eens daar ben?
WATTES etenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vriendinnetje bezoekenChinatown
Dim Sum eten
Je bent ook echte een limbo he, wat de limbo niet kent vreet ie niet.quote:
Rond zessen, check, moet kunnen. Houd je er rekening mee dat ik voor twee drie eet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan is het opmaar ik ga voor vanavond een geweldige spaghetti voor 20 man uit mn mouw schudden daar, dus als je er rond zessen bent
ik ben een van de weinigen die kunnen koken daardus als ik werk kook ik t liefste zelf omdat ik t ook moet eten
volgende week vrijdagquote:
Valt reuze mee hoor... Maare, Dim Sum, dat was toch die foute seksclub in Amsterdamquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent ook echte een limbo he, wat de limbo niet kent vreet ie niet.
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor... Maare, Dim Sum, dat was toch die foute seksclub in Amsterdam?
jij bent braboquote:
Ooow, maar dat ziet er keilekker uitquote:
Omgeving Breda.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent brabo? Waarzo ergens woon je?
neequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Rond zessen, check, moet kunnen. Houd je er rekening mee dat ik voor twee drie eet?
Zijn kleine Chinese hapjes, echt super lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow, maar dat ziet er keilekker uit![]()
...
Maar goed dan dat ik geen kindje meer benquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neealle kindjes krijgen evenveel en geen gemekker
Klinkt goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zijn kleine Chinese hapjes, echt super lekkerMet vlees of vis en gestoomd of gefrituurd
Ik ken iemand die kan het zelf maken, ik vind het te veel werk, dus haal het heeeeeeeeeeel soms bij de toko uit de vriezer en stoom ik het zelf
ik ook! nja ooitquote:
Owwwww lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zijn kleine Chinese hapjes, echt super lekkerMet vlees of vis en gestoomd of gefrituurd
Ik ken iemand die kan het zelf maken, ik vind het te veel werk, dus haal het heeeeeeeeeeel soms bij de toko uit de vriezer en stoom ik het zelf
Jij bedoelt Yab Yumquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor... Maare, Dim Sum, dat was toch die foute seksclub in Amsterdam?
TMI.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:18 schreef Panda72 het volgende:
Zo irritant ik moet de hele tijd scheten laten
Danquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kom weer even sporadisch hallo zeggen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
You have a sex-problem.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet alleen varkensvlees hoor dim sum zijn gestoomde of gefrituurde chinese hapjes. Er zijn veel soorten dim sum. Je hebt zelfs dim sum restaurants. Erg lekker vind ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Dim Sum is toch dat gestoomde varkensvlees?
Al een tijd niet meer op btw. Eens kijken of ik dat zelf kan maken, er zijn hier wel dim sum restaurants, maar zelf kokkerellen is leukerquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet alleen varkensvlees hoor dim sum zijn gestoomde chinese hapjes. Er zijn veel soorten dim sum. Je hebt zelfs dim sum restaurants. Erg lekker vind ik
Even spontaan* hierquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kom weer even sporadisch hallo zeggen.
Kuuk schuift net zijn laatste bammetje met eigengemaakte kipkerrie naar binnenquote:
Dat vertelde ik net hierbovenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet alleen varkensvlees hoor dim sum zijn gestoomde of gefrituurde chinese hapjes. Er zijn veel soorten dim sum. Je hebt zelfs dim sum restaurants. Erg lekker vind ik
MPG leest alles wat over eten gaat graag 10xquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat vertelde ik net hierboven![]()
Oh dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat vertelde ik net hierboven![]()
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:23 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Kuuk schuift net zijn laatste bammetje met eigengemaakte kipkerrie naar binnen
quote:
Ja, dat kanquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al een tijd niet meer op btw. Eens kijken of ik dat zelf kan maken, er zijn hier wel dim sum restaurants, maar zelf kokkerellen is leuker
Nee, ik EET graag 10x, dat is wat anders lieverdquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
MPG leest alles wat over eten gaat graag 10x
Dat komt daarna wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik EET graag 10x, dat is wat anders lieverd.
Zaterdag? Why not? Wat eten we?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat komt daarna wel.
Kom je zaterdag hier eten?
Dan gaan we UIT ETENquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
I dont know.
Verzin maar iets makkelijks.
Whahahaahahahahaquote:
Oh ja inderdaadquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Whahahaahahahaha
En G om te betalen zeker
Streviequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:31 schreef Trevland het volgende:
[quote]Op woensdag 30 maart 2011 12:28 schreef Crazy-M het volgende:
Goedesmorgens![]()
[/quote
Middag M
Ooooooooohh ja!quote:
Boefjequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga gewoon lekker te laat komen op stage omdat ik te lui ben om te lopen en vandaag op de bus wachtpuh!
Bierquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:35 schreef cablegunmaster het volgende:
ik zit een boodschappenlijstje te maken. vandaag schiet echt niet op.
koffie filters,
Koffie (goed merk iemand?)
Boter.
Brood.
Chocolade pasta.
1 Pizza.
Boobies
iets wat ik vergeet?
De 2e pizzaquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:35 schreef cablegunmaster het volgende:
ik zit een boodschappenlijstje te maken. vandaag schiet echt niet op.
koffie filters,
Koffie (goed merk iemand?)
Boter.
Brood.
Chocolade pasta.
1 Pizza.
Boobies
iets wat ik vergeet?
is er nogquote:
Kaas is duurquote:
quote:
GMTAquote:
Lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat kanDe zus van een vriendin van me kan dat
Zelfs Chow mai
een ogenblikjequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:31 schreef pgrferrari het volgende:
Hoe noemt een belg een lenzendoosje?
nou dan heb ik altijd nog mijn handenquote:
Werk zequote:
Ik wil ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou dan heb ik altijd nog mijn handenlekker rustig inmasseren
.
Het Is heerlijk als je onder de douche staat en iemand anders masseert je hoofdhuid in.
Win ik nu een prijs?quote:
Straks 1 tegelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ookik heb zo'n hoofdpijn
* MPG neemt LL mee onder de douche en begint haar hoofd te masseren....quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ookik heb zo'n hoofdpijn
Too late!quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:48 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG neemt LL mee onder de douche en begint haar hofd te masseren....
quote:
Bedankt, dat werkt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:46 schreef cablegunmaster het volgende:
* cablegunmastermasseert NBT haar hoofd in.
Succesquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:57 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat is eens even iets doen hier
In Groningenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
waar is dat goede weer van deze week gebleven
In het weekend.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
waar is dat goede weer van deze week gebleven
Heerlijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
Rust![]()
Geen kindjes, even helemaal niks tot 14:45
Van mij wel hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:02 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik misschien de rest van de week slapen?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:02 schreef suikertaartje het volgende:
Tieten pics inleveren en naar je baas sturen en PS. neerzetten ben thuis aan het slapen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:02 schreef suikertaartje het volgende:
stuur het dan maar weer snel naar hierquote:
NEE!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stuur het dan maar weer snel naar hier
Eerder zou me sowieso niet lukkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kom Thijs maar brengen (na 14:45
)
ST en auto's...quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerder zou me sowieso niet lukken![]()
Wil ik vanochtend wegrijden..accu leeg![]()
Alweer
Dat wordt een nieuwe accuquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alweer
Ergens een zekering kaduuk? Kortsluiting?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alweer
lampen aan laten staan...alweerquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ergens een zekering kaduuk? Kortsluiting?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lampen aan laten staan...alweer![]()
Ik moet stiekem een beetje lachen, maar ik weet zeker dat ik die ook een keer ga vergetenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wij hadden en hebben een alarmpje daarvoor.. als je de deur open doet als de lampen nog aan staan komt er ineens overal en enrgens geluid vandaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moest heel heel heel hard huilenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet stiekem een beetje lachen, maar ik weet zeker dat ik die ook een keer ga vergeten
mijn kind wint het van dat alarmpje qua volumequote:Op woensdag 30 maart 2011 13:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wij hadden en hebben een alarmpje daarvoor.. als je de deur open doet als de lampen nog aan staan komt er ineens overal en enrgens geluid vandaan
Das niet zo handig he, snoetquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SChreeuw dan tegen hem. Thijs HOUD JE BEK, IK WIL HOREN OF DE LAMPEN NOG BRANDENquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn kind wint het van dat alarmpje qua volume
Godverquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SChreeuw dan tegen hem. Thijs HOUD JE BEK, IK WIL HOREN OF DE LAMPEN NOG BRANDEN
kan je die niet aansluiten op het waarschuwingssysteem??quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn kind wint het van dat alarmpje qua volume
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kan je die niet aansluiten op het waarschuwingssysteem??ALS Thijs jengelt OF ALS auto jengelt DAN staat de verlichting nog aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tijd voor een knuffel dus om dat pechduiveltje van je schouder te jagenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het zit je niet echt mee he meisjequote:Op woensdag 30 maart 2011 13:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moest heel heel heel hard huilen
Dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
Blij dat mijn lampen automatisch uitgaan bij het afzetten van de auto
En hoooooiiii.. Heb geen zin meer
was je laatste zin?quote:Blij dat mijn lampen automatisch uitgaan bij het afzetten van de auto
Errrr.. Juh ? Heb ik et op z'n Bels neergepleurd?quote:
Haaaaaiquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
Blij dat mijn lampen automatisch uitgaan bij het afzetten van de auto
En hoooooiiii.. Heb geen zin meer
ik snap em hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Errrr.. Juh ? Heb ik et op z'n Bels neergepleurd?
Niet zo bijdehand jijquote:
Sorry,quote:
Volgens mij had ze 'm niet door inddquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry,
Maar volgens mij snapte ze mij niet of vond ze hem niet leuk![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SChreeuw dan tegen hem. Thijs HOUD JE BEK, IK WIL HOREN OF DE LAMPEN NOG BRANDEN
Ja. het gaat ook steeds en steeds beter met me. Eindelijk. Maar ik ben er nog lang niet hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
Je komt wel lekker uit de hoek de laatste dagen
Hij is goed op dreef inderdaadquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
Je komt wel lekker uit de hoek de laatste dagen
ehm ... bos .... ben jij het echt ????quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
gewoon stapje voor stapje.. als je grote sprongen maakt is het alleen maar makkelijker om je evenwicht te verliezen en weer te vallenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. het gaat ook steeds en steeds beter met me. Eindelijk. Maar ik ben er nog lang niet hoor
kom maar doorquote:
Knufquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moest heel heel heel hard huilen
Tuurlijk. Ik moet inderdaad er voor waken, dat ik niet te enthousiast ga worden. Voorzichtig aan beginnen. Zeker omdat we nu weer bezig zijn naar het zoeken van betaald werk (wel op laag pitje). Maar dat wordt dan maximaal 4 uur per dag. Meer dan dat is waarschijnlijk een te groot risico nemen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gewoon stapje voor stapje.. als je grote sprongen maakt is het alleen maar makkelijker om je evenwicht te verliezen en weer te vallen
nice!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik moet inderdaad er voor waken, dat ik niet te enthousiast ga worden. Voorzichtig aan beginnen. Zeker omdat we nu weer bezig zijn naar het zoeken van betaald werk (wel op laag pitje). Maar dat wordt dan maximaal 4 uur per dag. Meer dan dat is waarschijnlijk een te groot risico nemen.
Klinkt goed Bosquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik moet inderdaad er voor waken, dat ik niet te enthousiast ga worden. Voorzichtig aan beginnen. Zeker omdat we nu weer bezig zijn naar het zoeken van betaald werk (wel op laag pitje). Maar dat wordt dan maximaal 4 uur per dag. Meer dan dat is waarschijnlijk een te groot risico nemen.
Administratief. Ik heb ook een diploma in die richting (MBO niveau 4) en een HBO-propedeuse.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nice!!![]()
fijn dat je je al wel weer goed genoeg voelt om dat te kunnen!
wat voor werk wil je graag gaan doen??
* Barreltje is kloon van Barretje80quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:52 schreef Bos81 het volgende:
Maar is dit een nieuw account Barreltje? Het klinkt wel alsof je hier langer mee loopt dan 3 maart?
administratief lijkt me errug breed.. wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Administratief. Ik heb ook een diploma in die richting (MBO niveau 4) en een HBO-propedeuse.
Vanalles eigenlijk. Het liefste inkoopfacturen inboeken. Daar heb ik ook de meeste ervaringen in. Maar bijvoorbeeld kas en bank boek inboeken lijkt me ook wel leuk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
administratief lijkt me errug breed.. wat moet ik me daar bij voorstellen?
Okee. Ik vond die namen al veel op elkaar lijken. En verwarde me soms eigenlijk alquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje is kloon van Barretje80
Sorryquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ik vond die namen al veel op elkaar lijken. En verwarde me soms eigenlijk al
hier miezert het al sinds vanochtend 9 uur af en toe..quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij is hier al een hele tijd weg![]()
Maar fftjes gezien vandaag.
hier prikt hij zwak door de bewolking heen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier miezert het al sinds vanochtend 9 uur af en toe..
dus de zon is sowieso al pliete
Er komt regenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij is hier al een hele tijd weg![]()
Maar fftjes gezien vandaag.
Yayquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er komt regen
Maar van het weekend moooiii weer
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:13 schreef PriemGirl het volgende:
O... Ik snap em.. *Kuch.. Post ik een half uur later*.
Maar.![]()
"Ik heb geen zin meer" in werken.
Zo beter dan? Tsss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Veelquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoeveelgebruik jij op 1 dag tegenwoordig
![]()
wel bewolkt maar jahquote:
hoop dat je dat gevoel lang vasthoudt voordat het gewoonte wordtquote:
dat was ik wel van plan jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop dat je dat gevoel lang vasthoudt voordat het gewoonte wordt
volgens buienradar moet ik tussen 15.00 en 15.30 naar huisquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:18 schreef Solique het volgende:
Hier ook bewolkt en net in de pauze begon het te miezeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Laat maleduck het maar niet horenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:20 schreef Koen66 het volgende:
Fuckaduck.... heb ERGENS in het gebouw mijn broodtrommel laten liggen
*ff zoeken
Succes!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:20 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
volgens buienradar moet ik tussen 15.00 en 15.30 naar huisgaat het een beetje op je werk vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
of WoeWoquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Laat maleduck het maar niet horen
neuh.. half.. een beetjequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat het een beetje op je werk vandaag?
dan wel WoeWoequote:
kan ik me voorstellen als het zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh.. half.. een beetje
lekker vroeg naar huis.. ben een beetje moe van de spanning
OF ik ga is nog maar de vraag.. heb pas vrijdag en er werd vandaag gehint dat er vrijdag Taart is omdat het mijn eerste werkdag is in officiele dienst van de oliemaatschappij.. dus daar moet ik dan wel weer bij zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen als het zogaat!
Lekker dat je naar de sauna gaatDat helpt geheid!
Zou ook wel weer willen ASAP!
vrij nemen op je eerste officiele dag in dienstquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
OF ik ga is nog maar de vraag.. heb pas vrijdag en er werd vandaag gehint dat er vrijdag Taart is omdat het mijn eerste werkdag is in officiele dienst van de oliemaatschappij.. dus daar moet ik dan wel weer bij zijn
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:20 schreef Koen66 het volgende:
*ff zoeken
waarom zie ik nu opeens dames voor me dat nummer zingenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
Waarom luister ik ineens "ik heb een gooische R en ook een dubbel D"
kom je me beschermen bar? Jouw charmes schijnen wel invloed te hebben op koenquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom zie ik nu opeens dames voor me dat nummer zingen
jou in je poedelnaakie beschermen tegen Koen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kom je me beschermen bar? Jouw charmes schijnen wel invloed te hebben op koen
tja als ie me morgen komt opzoeken in de sauna is dat wel mogelijk ja.. Dus moet jij er ook maar zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jou in je poedelnaakie beschermen tegen Koen?
hihih
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jou in je poedelnaakie beschermen tegen Koen?
hihih
gaan jullie naar dezelfde saunaquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja als ie me morgen komt opzoeken in de sauna is dat wel mogelijk ja.. Dus moet jij er ook maar zijn![]()
EN mijn post negeer je vervolgens hendig sjiek hequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:13 schreef PriemGirl het volgende:
O... Ik snap em.. *Kuch.. Post ik een half uur later*.
Maar.![]()
"Ik heb geen zin meer" in werken.
Zo beter dan? Tsss
Wie niet... Wie nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
ik prefereer dan een poedelnaakte Barretje
quote:
Geen idee. Ik hou het wel bij mijn zachte Gquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
Waarom luister ik ineens "ik heb een gooische R en ook een dubbel D"
bespeur ik daar een bepaalde jaloeziequote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bespeur ik daar een bepaalde jaloezie
hier is het opgehouden met miezeren.. nu wordt je in 1 minuut zeiknat
morgen gaat me niet lukken.. dus..quote:
hmmmm ehhhhquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bespeur ik daar een bepaalde jaloezie
hier is het opgehouden met miezeren.. nu wordt je in 1 minuut zeiknat
Ik ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hou het wel bij mijn zachte G![]()
...
Ik ga gezellie met feMaleDuckquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm ehhhh
Gezelschap in de sauna is altijd gezellie, ga al jaren alleen
en Almere is nog droog
No problem, was in eerste instantie ook een grapje, maar had het niet erg gevonden als je mee was gegaan hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
morgen gaat me niet lukken.. dus..volgende keer beter
de zachte Gquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hou het wel bij mijn zachte G![]()
...
Ook presentquote:
ik start mn auto voor het hier te nat wordtquote:
Kun je het niet aan, jochie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik start mn auto voor het hier te nat wordt
Veel vrouwen worden nat van een zachte G jaquote:
Bis morge Kuukelquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:11 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat jullie verleten, tot morgen medekoffieleuters
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel vrouwen worden nat van een zachte G ja
Ja, een golf maakt de meeste mensen wel nat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel vrouwen worden nat van een zachte G ja
Sjaakies in een Golfquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, een golf maakt de meeste mensen wel nat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |