kan je die niet aansluiten op het waarschuwingssysteem??quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn kind wint het van dat alarmpje qua volume
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kan je die niet aansluiten op het waarschuwingssysteem??ALS Thijs jengelt OF ALS auto jengelt DAN staat de verlichting nog aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lampen aan laten staan...alweer![]()
Tijd voor een knuffel dus om dat pechduiveltje van je schouder te jagenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lampen aan laten staan...alweer![]()
Het zit je niet echt mee he meisjequote:Op woensdag 30 maart 2011 13:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moest heel heel heel hard huilen
Dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
Blij dat mijn lampen automatisch uitgaan bij het afzetten van de auto
En hoooooiiii.. Heb geen zin meer
was je laatste zin?quote:Blij dat mijn lampen automatisch uitgaan bij het afzetten van de auto
Errrr.. Juh ? Heb ik et op z'n Bels neergepleurd?quote:
Haaaaaiquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
Blij dat mijn lampen automatisch uitgaan bij het afzetten van de auto
En hoooooiiii.. Heb geen zin meer
ik snap em hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Errrr.. Juh ? Heb ik et op z'n Bels neergepleurd?
Niet zo bijdehand jijquote:
Sorry,quote:
Volgens mij had ze 'm niet door inddquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry,
Maar volgens mij snapte ze mij niet of vond ze hem niet leuk![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SChreeuw dan tegen hem. Thijs HOUD JE BEK, IK WIL HOREN OF DE LAMPEN NOG BRANDEN
Ja. het gaat ook steeds en steeds beter met me. Eindelijk. Maar ik ben er nog lang niet hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
Je komt wel lekker uit de hoek de laatste dagen
Hij is goed op dreef inderdaadquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
Je komt wel lekker uit de hoek de laatste dagen
ehm ... bos .... ben jij het echt ????quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SChreeuw dan tegen hem. Thijs HOUD JE BEK, IK WIL HOREN OF DE LAMPEN NOG BRANDEN
gewoon stapje voor stapje.. als je grote sprongen maakt is het alleen maar makkelijker om je evenwicht te verliezen en weer te vallenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. het gaat ook steeds en steeds beter met me. Eindelijk. Maar ik ben er nog lang niet hoor
kom maar doorquote:
Knufquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moest heel heel heel hard huilen
Tuurlijk. Ik moet inderdaad er voor waken, dat ik niet te enthousiast ga worden. Voorzichtig aan beginnen. Zeker omdat we nu weer bezig zijn naar het zoeken van betaald werk (wel op laag pitje). Maar dat wordt dan maximaal 4 uur per dag. Meer dan dat is waarschijnlijk een te groot risico nemen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gewoon stapje voor stapje.. als je grote sprongen maakt is het alleen maar makkelijker om je evenwicht te verliezen en weer te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |