ik naar brabantquote:
Vriendinnetje bezoekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je voor de rest in Den Haag zou moeten
Wanneer ben je jarig zussie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik naar brabantvoor mn verjaardag, dat dan weer wel
Myraela ging weer slapen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:09 schreef DaMart het volgende:
Slapers? Welke luie donders zijn er nu nog niet wakker dan?
Chinatown, ik ga wel naar de toko bij mij om de hoekquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vriendinnetje bezoekenChinatown
Dim Sum eten
We ruilen dus van provinciequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik naar brabantvoor mn verjaardag, dat dan weer wel
dan is het opquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm.... Terrorkids onder de duim houden, check.
Den Haag... Weet je zeker dat het niet op is als ik over een uur of twee, tweeëneenhalf eens daar ben?
WATTES etenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vriendinnetje bezoekenChinatown
Dim Sum eten
Je bent ook echte een limbo he, wat de limbo niet kent vreet ie niet.quote:
Rond zessen, check, moet kunnen. Houd je er rekening mee dat ik voor twee drie eet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan is het opmaar ik ga voor vanavond een geweldige spaghetti voor 20 man uit mn mouw schudden daar, dus als je er rond zessen bent
ik ben een van de weinigen die kunnen koken daardus als ik werk kook ik t liefste zelf omdat ik t ook moet eten
volgende week vrijdagquote:
Valt reuze mee hoor... Maare, Dim Sum, dat was toch die foute seksclub in Amsterdamquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent ook echte een limbo he, wat de limbo niet kent vreet ie niet.
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor... Maare, Dim Sum, dat was toch die foute seksclub in Amsterdam?
jij bent braboquote:
Ooow, maar dat ziet er keilekker uitquote:
Omgeving Breda.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent brabo? Waarzo ergens woon je?
neequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Rond zessen, check, moet kunnen. Houd je er rekening mee dat ik voor twee drie eet?
Zijn kleine Chinese hapjes, echt super lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow, maar dat ziet er keilekker uit![]()
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |