Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Ghighi, ik heb em echt dat thee-eiquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
het schijnt dat iemand op mij zit te wachten straks
* Marijkezwolle geeft die gekke meneer een tik op de vingers en mompelt iets met koop je eigen eendquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M jat het eendje
IKKE HEBBE
Goedemorgenquote:
Soms is oorlog heerlijk, de "liefde" daarna is zoveel beterquote:
Klopt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms is oorlog heerlijk, de "liefde" daarna is zoveel beter![]()
Pienquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:26 schreef Pien85 het volgende:
Oorlog?Dan ga ik maar gauw naar 't werk
met wie heb je oorlogquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:28 schreef MaleDuck het volgende:
ik zal dan wel stoppen met thee drinken... die oorlog is ontstaan sinds dat ik thee vroeg hier
Oh... Dan ga ik alsnog maar werken... Pff... Had liever seks dan werkquote:
I knowquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, ik lees wel eens verhalen....
gelukkigquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
I knowMaar dat soort dingen doe ik dus niet
quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkigwant dat zou mijn beeld van jou ernstig verstoren
Het is maar goed dat je vrouw niet op FOK! zitquote:
Welnee, ik sus hier juist de boelquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met wie heb je oorlog
edit: ahhhhh Muckie
denk ik althansquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je vrouw niet op FOK! zit
* Crazy-M gaat in een hoekje zitten huilenquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ghighi, ik heb em echt dat thee-eiIk moest
![]()
[..]![]()
[..]
* Marijkezwolle geeft die gekke meneer een tik op de vingers en mompelt iets met koop je eigen eend
[..]
Goedemorgen
Succes.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:32 schreef Pien85 het volgende:
En nu ga ik écht naar 't werk, anders ben ik straks op m'n eerste dag bij 'n nieuwe klant te laat
ahhhh zo'n klantquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:32 schreef Pien85 het volgende:
En nu ga ik écht naar 't werk, anders ben ik straks op m'n eerste dag bij 'n nieuwe klant te laat
jah maar marijke doet ...quote:
Kom maar bij Tante NBT.quote:
ik dacht het, jij zegt hetquote:
Terwijl je normaal voor aan staat om te vechtenquote:
hier hebben we een paar relaxsofa'squote:
Ho ho, zelf aan andermans spullen zitten en dan huilen als er wat van gezegd wordt?quote:
* MaleDuck mompelt iets over kopieerhokquote:
Lijkt mij niet zo handig hier. Ook nog geen potentieeltjes gezien.quote:
Hier kan het wel in de lift op zich, ook in de server ruimte komt bijna nooit iemand..quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier hebben we een paar relaxsofa's
maar daar is vaak zo veel volk
quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck mompelt iets over kopieerhok
Beide voorzien van 24/7 camera toezicht. Sta je dan met je snufferd op de cameraquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Hier kan het wel in de lift op zich, ook in de server ruimte komt bijna nooit iemand..
sorry, ben gewoon hyperquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ho ho, zelf aan andermans spullen zitten en dan huilen als er wat van gezegd wordt?Ga je schamen jongeman! In de hoek jij!
Truste schatquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga nog een poging doen tot slapenLaters
Hier geen camera in de serverruimte.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Beide voorzien van 24/7 camera toezicht. Sta je dan met je snufferd op de camera
ikke ben altijd liefquote:
quote:
quote:
kan nog iemand wakker smsenquote:
Maar hun hadden Thee oorlogquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck is altijd lief, dus niet liegen, jongedame!
Mij nietquote:
Beetje jammerquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:42 schreef Muck het volgende:
Ach, rijd toch lekker in een wak ofzo
In de trein stond recht voor mijn neus een jongen in een rolstoel te klungelen om zijn rugzak om de achterkant te krijgen, dus ik bied aan om even te helpen. Krijg ik me toch een grote bek...
Krijg lekker een lekke band ofzo, stuk verdriet
Tja, hem helpen doe je toch niet, hij is al zielig genoegquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:42 schreef Muck het volgende:
In de trein stond recht voor mijn neus een jongen in een rolstoel te klungelen om zijn rugzak om de achterkant te krijgen, dus ik bied aan om even te helpen. Krijg ik me toch een grote bek...
Je vergeet gekke-Mquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
heb jouw nummer ook niequote:
Benzine erover en aansteken!quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:42 schreef Muck het volgende:
ikke ben altijd liefquote:
Lekker geslapen my lady?quote:
Met koppijn naar bed (zeg maar tegen migraine aan) en mja dan sta ik vaak ook met koppijn op.. zo eerst even koffie en daarna even wat innemenquote:
Mja, zijn probleemquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mij nietDus /care
![]()
[..]
Beetje jammer
jahquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je wel zo brutaal je mond uitsteken![]()
da was nie de afspraakquote:
Wil je dr een weekendje hebben?quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lief vragen is er tegenwoordig niet bij, en zoals bij Muck als je het lief aanbiedt kan je een grote bek krijgenquote:
Mag ik dan een weekendje jou hebben?quote:
Ik ben er weleens bang voor jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, hem helpen doe je toch niet, hij is al zielig genoeg
Muck, je bent te goed voor deze maatschappij...
maar mensen die wakker zijn kan ik niet wakker smsen hequote:Op woensdag 30 maart 2011 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lief vragen is er tegenwoordig niet bij, en zoals bij Muck als je het lief aanbiedt kan je een grote bek krijgen
[..]
Mag ik dan een weekendje jou hebben?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
Lief vragen is er tegenwoordig niet bij, en zoals bij Muck als je het lief aanbiedt kan je een grote bek krijgen
[..]
Mag ik dan een weekendje jou hebben?
Na een nachtje rust heb je nog steeds hoofdpijn?quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met koppijn naar bed (zeg maar tegen migraine aan) en mja dan sta ik vaak ook met koppijn op.. zo eerst even koffie en daarna even wat innemen
Wok![]()
![]()
Hello Kitty en Thomas.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
maar lieve KSC mensen,
vroeger keek ik als kind naar Telekids.
nu hoorde ik vandaag nog wat liedjes en dacht terug aan die tijd
Waar laten jullie je kinderen nu naar kijken ???
Hey Phenoquote:
Ach, gewoon laten gaan joh... dat moet zo iemand zelf weten...quote:
iemand die niet wil toegeven aa nzijn situatiequote:Op woensdag 30 maart 2011 08:42 schreef Muck het volgende:
Ik sms bijna nooit meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar mensen die wakker zijn kan ik niet wakker smsen he
gezellig, gaan we lekker gamen enzulksquote:
Ja auwquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Na een nachtje rust heb je nog steeds hoofdpijn?![]()
Erin mag ook hoor, anders waait ze misschien nog weg!quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik zet haar vrijdagavond op de trein
Ik moet juist wat meer sms'en, anders kom ik niet door mijn 100 berichten per maand heen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sms bijna nooit meer
Ik heb WhatsApp![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sms bijna nooit meer
Ik heb WhatsApp![]()
[..]
gezellig, gaan we lekker gamen enzulks
[..]
Ja auw![]()
Krijg ik nu een kusje op mijn hoofd?
goed planquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
gezellig, gaan we lekker gamen enzulks
quote:
Ik SMS eigenlijk nooitquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet juist wat meer sms'en, anders kom ik niet door mijn 100 berichten per maand heen....
Dat is ook weer niet lief iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:50 schreef DaMart het volgende:
Erin mag ook hoor, anders waait ze misschien nog weg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet juist wat meer sms'en, anders kom ik niet door mijn 100 berichten per maand heen....
Goedemorgenquote:
Mag ik ook een knuffel....quote:
Veel plezierquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:53 schreef minkuukel het volgende:
FF![]()
ruilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijk mopje!quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja auw![]()
Krijg ik nu een kusje op mijn hoofd?
dat mag jijquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon eens spontaan iemand een smsje sturen
(bij verveling gewoon je adresboek langs mensen die je al een tijdje niet gesproken hebt een smsje sturen )
[..]
Goedemorgen![]()
[..]
Mag ik ook een knuffel....
[..]
Veel plezier
en maak je nog eens een foto van je kruidenrekjeplantjebalkonnetje?
Nog 1 godvergeten kutdag wachten voor ik mijn roze pasje kan ophalen
Tegen die tijd ben ik het toch allang alweer verleerd
Bah.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:56 schreef Koen66 het volgende:
getverdegetverdegetver
was ik ff weg, iets anders doen, neem ik slokje koffie
KOUD![]()
Warme koffie is ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:56 schreef Koen66 het volgende:
getverdegetverdegetver
was ik ff weg, iets anders doen, neem ik slokje koffie
KOUD![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Natuurlijk mopje!
* NBT geeft Lovelylady een kusje op haar hoofdje..![]()
![]()
Heerlijk, al die liefdequote:
nieuwe halenquote:
succesquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nieuwe halen
En ik heb om 9:00 overleg
Laterssssss vriend(innet)jes![]()
Overlegse!quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nieuwe halen
En ik heb om 9:00 overleg
Laterssssss vriend(innet)jes![]()
Nog niet ..quote:
Ohjeequote:Op woensdag 30 maart 2011 08:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nog niet ..
ik wacht tot ie vrij is..
en dan heb ik een uurtje..
senior al wel ingeseint dat ik met hem en de manager wil praten..
maar zit redelijk te trillen hier
ben niet zo goed in dit soort dingen
ik wil zeggen dat ik de huidige situatie niet trek zonder aan te geven datik m'n werk niet aan kan..quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:00 schreef Pheno het volgende:
Je wilt zeggen dat je naar de wc moet? *iets gemist heeft.
Dan zeg je dat inderdaad zo. Wat is er wel mis en wat is geen probleemquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil zeggen dat ik de huidige situatie niet trek zonder aan te geven datik m'n werk niet aan kan..
het is de situatie.. niet de werkzaamheden..
nu nog steeds kut omdat ik m'm manager nog niet gesproken hebquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohjeehad je daarom een baaldag gister? En hoe is het nu?
het probleem is dat mijn eigen grenzen al 2 jaar continue obverschreden worden en dat het nu dubbel gedaan wordt en dat ik het nu niet meer trek.. ik moet m'n grenzen weer aangeven..quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zeg je dat inderdaad zo. Wat is er wel mis en wat is geen probleem
nee, nu niet meer goed te pratenquote:
Dan is mijn accu binnen 2 uur leegquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sms bijna nooit meer
Ik heb WhatsApp![]()
Morgequote:
ik zit gemiddeld op 1 a 200 per maandquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft weinig met zwakte te maken als je juist zo sterk bent aan te geven dat je het niet meer trekt. Eerder met verstandig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het probleem is dat mijn eigen grenzen al 2 jaar continue obverschreden worden en dat het nu dubbel gedaan wordt en dat ik het nu niet meer trek.. ik moet m'n grenzen weer aangeven..
maar das heeel lastig vor iemand die dat nooit doet en altijd maar over zich heen laat walsen omdat je anders laat zien dat je "zwak" bent
een gemiddelde tussen 1 en 200, dat is wel een hele ruime margequote:
tnx.. hopelijk denkt m'n manager er ook zo over.. die vind namelijk iedere manier van gevoel tonen een zwaktequote:Op woensdag 30 maart 2011 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft weinig met zwakte te maken als je juist zo sterk bent aan te geven dat je het niet meer trekt. Eerder met verstandig.
100 en 200quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
een gemiddelde tussen 1 en 200, dat is wel een hele ruime marge
nee, niks meerquote:
bedoel 100 - 200quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
een gemiddelde tussen 1 en 200, dat is wel een hele ruime marge
wat Pheno al zei, niet zwak maar verstandigquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het probleem is dat mijn eigen grenzen al 2 jaar continue obverschreden worden en dat het nu dubbel gedaan wordt en dat ik het nu niet meer trek.. ik moet m'n grenzen weer aangeven..
maar das heeel lastig vor iemand die dat nooit doet en altijd maar over zich heen laat walsen omdat je anders laat zien dat je "zwak" bent
Ik hoop dat je snel je manager spreekt en er dingen uitgesproken kunnen worden....quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nu nog steeds kut omdat ik m'm manager nog niet gesproken heb
maar ik zit wel redelijk stuk nu jah
quote:
Het is imho zelfs een teken van kracht, je komt voor jezelf op en laat zien dat je niet alles piktquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat Pheno al zei, niet zwak maar verstandig![]()
en makkelijk is het niet, maar zo doorgaan is ook geen optie
het voelt allen evenniet zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is imho zelfs een teken van kracht, je komt voor jezelf op en laat zien dat je niet alles piktJe bent een sterke vrouw Bar
* MaleDuck geeft bar een peptalk: Je kan het, gewoon zo assertief en duidelijk zijn, zoals je hier op fok bentquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nog niet ..
ik wacht tot ie vrij is..
en dan heb ik een uurtje..
senior al wel ingeseint dat ik met hem en de manager wil praten..
maar zit redelijk te trillen hier
ben niet zo goed in dit soort dingen
* Barreltje is ook een internet held hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck geeft bar een peptalk: Je kan het, gewoon zo assertief en duidelijk zijn, zoals je hier op fok bent
straks is het achter de rug en dan viel het wel mee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het voelt allen evenniet zo
ach .. het komt ook wel goed.. maar dit negeren zou niet wijs zijn..
pfff... lastig lastig!
Ze kunnen je heus niet zomaar ontslaan.... En je bent goed in je werk, dus laat ze maar lullen jij kiest voor jezelf!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje is ook een internet held hoor
en als jullie me niet aardig vinden is er geen drama.. ik zet de computer uit en niks aan de hand.. maar m'n werk.. das net even anderszonder werk wordt het best lastig
Je zit heus niet zomaar zonder werk, als je gewoon duidelijk ben waarvoor je je senior en manager wil spreken, dan lijkt mij dat ze het alleen maar zullen waarderen dat je het doet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en als jullie me niet aardig vinden is er geen drama.. ik zet de computer uit en niks aan de hand.. maar m'n werk.. das net even anderszonder werk wordt het best lastig
ik ben er alleen niet zo goed in om dat gestuctureerd te doen :2quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je zit heus niet zomaar zonder werk, als je gewoon duidelijk ben waarvoor je je senior en manager wil spreken, dan lijkt mij dat ze het alleen maar zullen waarderen dat je het doet.
Tuurlijk, iedereen deelt hier toch zn frustratiesquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben er alleen niet zo goed in om dat gestuctureerd te doen :2
het is sluisen open en stort alle ellende maar neer :2 en dan ben ik bang dat ik de verkeerde dinegn zeg..
en jullie zijn allemaaldank je wel dat ik het hier even mag delen
Waarom zou het zo erg zijn om alle sluisen te openen..? Misschien zeg je dan eens wat je ECHT bedoeld en wat je echt meent ipv weer geforceerd je gevoel te laten spreken...quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is sluisen open en stort alle ellende maar neer :2 en dan ben ik bang dat ik de verkeerde dinegn zeg..
het is inderdaad lastig om te doen. Ik heb vorige week ook een knoop doorgehakt en de problemen per mail door gestuurd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
any time barbabequote:Op woensdag 30 maart 2011 09:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
deze moet ik inlijstenquote:
een uniekumquote:
quote:
Dat zou ik ook wel willen weten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
Bestaat er leuk thuiswerk wat goed verdiend
En geen porno
Muck, gekke-M afblijven!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zet een groot glas thee neer voor Barretje
[ afbeelding ]
* LovelyLady zet een schaaltje sjokolaa neer
[ afbeelding ]
Chocola, ik wil datquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Crazy-M neemt het schaaltje meequote:Op woensdag 30 maart 2011 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* charmed_angel pikt 1 stukje chocola met nootjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* MaleDuck stuurt een vrachtwagen met chocolade naar Zwollequote:Op woensdag 30 maart 2011 09:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bar zet em op!
[..]
Chocola, ik wil datIk zit zelfs te snotteren om How to train a dragon
Zo lief, de draakjes
![]()
Lieverdquote:
Goeiemorgenquote:
Jij mag ook wel wat sjokola hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bar zet em op!
[..]
Chocola, ik wil datIk zit zelfs te snotteren om How to train a dragon
Zo lief, de draakjes
![]()
* LovelyLady tikt heel hard crazy-M op zijn vingers en roept: AAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFquote:
Kuukeltjequote:
Waarheen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijke, Marijke, ga je met mij mee vanavond?
naar kantoor van mijn werkgever, we gaan vanavond weer Nerdtalk doen met een man of 10quote:
Waar is dat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
naar kantoor van mijn werkgever, we gaan vanavond weer Nerdtalk doen met een man of 10
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
![]()
[..]
Jij mag ook wel wat sjokola hoor
[..]
* LovelyLady tikt heel hard crazy-M op zijn vingers en roept: AAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFF
ben je er weer ?quote:
* Crazy-M jat er snel een koekje uitquote:
Ze waren al opquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M jat er snel een koekje uit
Iets met pauzequote:Op woensdag 30 maart 2011 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik mag vandaag ook niks hier
[..]
ben je er weer ?
en dan zeg je iets over mij ????quote:
ze doen hier niet lief tegen mijquote:
Het is heus niet dat ik een heel pak in mijn eentje op eetquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan zeg je iets over mij ????
[..]
ze doen hier niet lief tegen mij
En dat moet mij wat uitmakenquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan zeg je iets over mij ????
[..]
ze doen hier niet lief tegen mij
Naarden, zal ik je op halen van het station?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Naarden, zal ik je op halen van het station?
ohw wacht.....
Symp leest ook mee![]()
ze zijn allemaal getrouwd
Voelen ze niks van hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* LovelyLady doet nog een bakkie koffie
Heb je voor mij nog een warme chocolademelk?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voelen ze niks van hoor
jaja, en dan wil ik er 1 pakken ....quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is heus niet dat ik een heel pak in mijn eentje op eet
zo erg is het gelukkig niet meer
pffft,quote:
* Crazy-M doet stiekem suiker in de koffiequote:Op woensdag 30 maart 2011 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voelen ze niks van hoor
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Naarden, zal ik je op halen van het station?
ohw wacht.....
Symp leest ook mee![]()
ze zijn allemaal getrouwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Symph zou meegaan, want ik zie hem vandaag
![]()
Dus ehm, ik denk dat ik een volgende keer kom
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
nee heb ik nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je voor mij nog een warme chocolademelk?
Ik vind je eigenlijk een beetje bijdehand, als jij gewoon VRAAGT om een koekje kan je dat best wel krijgen... waar zijn je manierenquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaja, en dan wil ik er 1 pakken ....
[..]
pffft,
slecht
[..]
* Crazy-M doet stiekem suiker in de koffie
Bij zijn vermogen om normaal Nederlands te typenquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee heb ik niet
[..]
Ik vind je eigenlijk een beetje bijdehand, als jij gewoon VRAAGT om een koekje kan je dat best wel krijgen... waar zijn je manieren![]()
![]()
sorry, te weinig geslapenquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee heb ik niet
[..]
Ik vind je eigenlijk een beetje bijdehand, als jij gewoon VRAAGT om een koekje kan je dat best wel krijgen... waar zijn je manieren![]()
![]()
Doe is liefquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij zijn vermogen om normaal Nederlands te typen
Jammerquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee heb ik niet
[..]
![]()
Eensquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
EensAnd you've just proven my point
ze sloeg mij vanmorgen op mijn vingersquote:
I like you alreadyquote:
Jij gebruikt is wel goedquote:
Dat vind je heus wel lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze sloeg mij vanmorgen op mijn vingers
ja maar daar zal ik ook is hebben neergezetquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I like you already![]()
[..]
Jij gebruikt is wel goedWauw
Dat had je er om gevraagtquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze sloeg mij vanmorgen op mijn vingers
quote:
Dat ???quote:
Goed hequote:Op woensdag 30 maart 2011 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I like you already![]()
[..]
Jij gebruikt is wel goedWauw
Daar zou je ook is neer hebben gezetquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar daar zal ik ook is hebben neergezet
ip tiep wat ik zeg zonder na te denkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar zou je ook is neer hebben gezetMaar is toch jammer dat je met de rest zo'n moeite hebt
![]()
![]()
nietusquote:
sinds 6720quote:
Kan je het dan wel?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ip tiep wat ik zeg zonder na te denken
niettus,quote:
als ik type met nadenken ?quote:
Voortaan geen koekjes meer voor jouquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niettus,
* Crazy-M rent heeel hard rondjes
toedeliedokiequote:Op woensdag 30 maart 2011 09:57 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ben weer aan het werk
Bis Later![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voortaan geen koekjes meer voor jou
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:59 schreef wel.o.k het volgende:
nog anderhalf uur en dan naar ga ik naar huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
Crazy, ik heb een mooie jas voor jou
die heb ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
PGRquote:
en morgen niet werkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan al ?
ambtenaar
* Crazy-M knauwt zijn snicker op
jonge, dat jasje helpt bji mij nietquote:
Lovely en NBT, klaar voor het feestquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Lovely en NBT, klaar voor het feest
smakelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:04 schreef Solique het volgende:
Zo, weer even rust. Tijd om wat te eten.
wa nu weer ?quote:
Wij hadden toch ruziequote:
quote:
Wat voor feest?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Lovely en NBT, klaar voor het feest
We maken er samen een feestje vanquote:
LDMquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:08 schreef littledrummergirl het volgende:
blegh... Kan niet goed wakker worden
desalniettemingoeiemorgen
van peppi en kokkiquote:
Goedemorgen drummerquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Zet ik mn collegas wel aan het werkquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k trekt stekkertje los in server ruimte bij Crazy-M
zo, rust
morge pandaquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:08 schreef Panda72 het volgende:
Wat een somber weer is het buiten. Helemaal niet leuk.
nu wil ik helemaal mn bed niet meer uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:08 schreef Panda72 het volgende:
Wat een somber weer is het buiten. Helemaal niet leuk.
hier schijnt een dun zonnetjequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu wil ik helemaal mn bed niet meer uit
Zolang je dat hier maar niet doetquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
zo, rust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LDGquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Priemquote:![]()
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Zum kotzenquote:
daar doe ik het niet voorquote:
Ikke ikkequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar doe ik het niet voor![]()
iemand die me gezelschap komt houden in bed? Wel n kleine ochtendhumeurwarning
* MaleDuck moet de neiging weerstaan om bij NBT een stekkertje los te trekken in de server ruimtequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
zo, rust
Ik lig er ook nog in, kom je bij mij maak ik plek voor jequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je vriend ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hey gekke eend, jij ook nog hierquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck moet de neiging weerstaan om bij NBT een stekkertje los te trekken in de server ruimte
Het is in de buurt, toch? vlakbij Toek en Muck toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck moet de neiging weerstaan om bij NBT een stekkertje los te trekken in de server ruimte
Wat heeft iedereen toch met stekkertjes los trekken in de server ruimtes.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Prutsersquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja maar ik wil de mijne niet uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik lig er ook nog in, kom je bij mij maak ik plek voor je![]()
Ik was als eerstquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar ik wil de mijne niet uit
Oh, dan hevel ik mezelf over naar jouquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar ik wil de mijne niet uit
Het gaat er maar om dat ik m snapquote:
om met je te batsen!quote:
ik had juist bedacht om zijn werkstation te hacken maar dit kan ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Prutsers* Marijkezwolle belt gekke meneer zijn werk en vraagt of ze alle stekkers los willen trekken in ruil voor tietenpics
succes, ik zit bij een klantquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Prutsers* Marijkezwolle belt gekke meneer zijn werk en vraagt of ze alle stekkers los willen trekken in ruil voor tietenpics
of kletsen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |