Het is maar goed dat je vrouw niet op FOK! zitquote:
Welnee, ik sus hier juist de boelquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met wie heb je oorlog
edit: ahhhhh Muckie
denk ik althansquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je vrouw niet op FOK! zit
* Crazy-M gaat in een hoekje zitten huilenquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ghighi, ik heb em echt dat thee-eiIk moest
![]()
[..]![]()
[..]
* Marijkezwolle geeft die gekke meneer een tik op de vingers en mompelt iets met koop je eigen eend
[..]
Goedemorgen
Succes.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:32 schreef Pien85 het volgende:
En nu ga ik écht naar 't werk, anders ben ik straks op m'n eerste dag bij 'n nieuwe klant te laat
ahhhh zo'n klantquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:32 schreef Pien85 het volgende:
En nu ga ik écht naar 't werk, anders ben ik straks op m'n eerste dag bij 'n nieuwe klant te laat
jah maar marijke doet ...quote:
Kom maar bij Tante NBT.quote:
ik dacht het, jij zegt hetquote:
Terwijl je normaal voor aan staat om te vechtenquote:
hier hebben we een paar relaxsofa'squote:
Ho ho, zelf aan andermans spullen zitten en dan huilen als er wat van gezegd wordt?quote:
* MaleDuck mompelt iets over kopieerhokquote:
Lijkt mij niet zo handig hier. Ook nog geen potentieeltjes gezien.quote:
Hier kan het wel in de lift op zich, ook in de server ruimte komt bijna nooit iemand..quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier hebben we een paar relaxsofa's
maar daar is vaak zo veel volk
quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck mompelt iets over kopieerhok
Beide voorzien van 24/7 camera toezicht. Sta je dan met je snufferd op de cameraquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Hier kan het wel in de lift op zich, ook in de server ruimte komt bijna nooit iemand..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |