abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 maart 2011 @ 01:03:45 #1
261627 sciter
The world is my playground.
pi_94793070
Aangezien ik al 4 jaar geen werkelijke sport meer beoefen naast de standaard LO-uurtjes op mijn school bedacht ik mij vandaag dat ik maar weer eens moest gaan sporten.

Gelukkig heeft op dit moment Fit for Free in Leeuwarden een aanbieding, heeft iemand ervaring met deze sportschool in Leeuwarden of Fit For Free in het algemeen?

Is het relatief duur of goedkoop?
Hoe is de service?
Hoe staat het met het onderhoud van de apparaten?
Over het algemeen schoon?
Enz.
pi_94793096
Toevallig woon ik in Leeuwarden, is dat het fitnesscentrum bij de Centrale?
  woensdag 30 maart 2011 @ 01:09:33 #3
165512 MASD
Music is dead.
pi_94793377
Ja, ik zit bij Fit For Free (alleen dan wel in Almere). Ze zijn heel goedkoop, zeker als je het vergelijkt met de sportschool waar ik eerst zat (36 euro pm en nu 16 pm). Er is weinig personeel, maar dat boeit mij niets, dus prima. Je moet je eigen hangslotje meenemen voor de kluisjes, dat is wat raar maar niet zo'n punt. Verder moet je los betalen voor de douche, maar dat doe ik toch liever thuis.
De apparaten zijn prima. Is wel eens wat stuk maar wordt redelijk snel weer gemaakt. Ziet er allemaal redelijk nieuw uit ook. En het is mooi schoon.
pi_94793551
Ik heb bij 12 fitnessscholen gesport en dit is de aller allerslechtse waar ik ooit gesport heb, koude kille omgeving, niet klantvriendelijk, commercieel en zeer klantonvriendelijke voorwaarden.

http://fitness.blog.nl/co(...)-verkeerde-te-pakken
wees wijs met water
pi_94793745
Fit for free is 'n enorme paupersportschool.
pi_94793755
Waarom ga je niet bij 'n normale sportschool kijken?
pi_94793858
oke fit for free,

Als je opzegt krijg je veel problemen en bijna altijd kom je er slecht vanaf, veel duurder dan een normale sportschool.

• Er zijn veel hangjongeren omdat het laagdrempelig is, hoog patsergehalte en irritant gedoe bij de spiegels.

• vaak zijn alle apparaten bezet.

• douchen moet je voor betalen

• slotje moet je voor betalen of zelf meenemen

• koude kille sfeer

• locatie is vaak zeer kut en ergens op een industrieterrein

• ze zijn heel snel met incassobureaus

• opzeggen lukt niet

• er is geen service

• sportschool heeft een zeer slecht imago

• veel ontevreden mensen die niet van hun abonnement afkomen sporten daar

• omdat het laagdremeplig is kwa instapprijs is er een hoog paupergehalte

• grote kans dat je er veel spijt van krijgt en achteraf toch liever al dat geld in een leuke sportschool had willen steken
wees wijs met water
  woensdag 30 maart 2011 @ 01:45:50 #9
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_94793999
ik sluit me aan bij al het voorgaande. Helaas is fit for free niet echt 'free' of 'fit' te noemen voor langere termijn training.
  woensdag 30 maart 2011 @ 01:54:09 #10
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94794146
NIET NAARTOE GAAN!!!!!! Oplichters zijn het!!! Ik ging er laatst naar toe om mij aan te melden en de meneer achter de balie zei dat ik gewoon moest betalen! Ik zei nog maar FIT FOR FREE toch, maar het mocht niet baten. ABSOLUUT NIET HEEN GAAN.
2000 light years from home
  woensdag 30 maart 2011 @ 08:00:54 #11
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_94796360
Ik sport ook bij F4F. Heb er eerlijk gezegd tot nu toe geen problemen mee gehad. Groepslessen zijn leuk+goed begeleid, apparaten zijn netjes+schoon.

Eigenlijk weinig last van hangjongeren oid. Service is niet ge-wel-dig, maar kreeg laatst wel tips hoe ik een apparaat beter kon gebruiken, wat ik wel netjes vond.

Apparaten die allemaal bezet zijn heb ik ook niet zoveel last van, behalve op maandagavond.
En verder..sfeer? Tsja. Ik ga er niet heen voor de sfeer :'). Kom er om te sporten.
pi_94796596
Ik heb er ook gezeten, en ik zeg, liever niet!

Waarom?
Om al de bovenstaande redenen die al zijn genoemd. Wil je er vanaf, is dat heel moeilijk, je moet 3 maanden voor afloop van je contract opzeggen. Ben je een dag te laat, helaas.... weer een jaar betalen!

Ja, het is erg goedkoop. Maar dat is duurkoop als je niet gaat, omdat je het er niet leuk vind.
Ik zelf sport nu bij een achmea health center. Leuke mensen, geen patsergedrag. Goede faciliteiten en een mooi warme inrichting. Ik ga nu echt met plezier sporten. Geen koffiemachine met een bistrosetje, maar gewoon een gezellige ontmoetingsruimte met boekjes, een bar en lekkere verse koffie. Ik betaal nu wel iets meer, maar ik ga ook echt, en dan is het geld goed besteed.

En bovendien, als je achmea verzekerd bent, is het vaak nog iets goedkoper ook.

Kijk gewoon goed rond, en proef vooral de sfeer in verschillende scholen. Het belangrijkste is dat je met plezier gaat, want ga je niet, is het ook weggegooid geld.

Succes!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
  woensdag 30 maart 2011 @ 10:13:42 #13
261627 sciter
pi_94799100
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 01:04 schreef kcidymkcus het volgende:
Toevallig woon ik in Leeuwarden, is dat het fitnesscentrum bij de Centrale?
Bij Cambuurplein ofzo, daar zijn alleen zaadwinkels dus ik was een beetje sceptisch over de sportschool.

quote:
13s.gif Op woensdag 30 maart 2011 01:54 schreef Merkie het volgende:
NIET NAARTOE GAAN!!!!!! Oplichters zijn het!!! Ik ging er laatst naar toe om mij aan te melden en de meneer achter de balie zei dat ik gewoon moest betalen! Ik zei nog maar FIT FOR FREE toch, maar het mocht niet baten. ABSOLUUT NIET HEEN GAAN.
:')
  woensdag 30 maart 2011 @ 10:24:47 #14
69994 seto
-|||--------|||-
pi_94799505
Zoek gewoon een echte sportschool met power racks en olympische stangen, dan weet je dat je goed zit.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_94799908
quote:
17s.gif Op woensdag 30 maart 2011 08:00 schreef GotC het volgende:
En verder..sfeer? Tsja. Ik ga er niet heen voor de sfeer :'). Kom er om te sporten.
Lekkere motivatie geeft dat als de sfeer niet oke is.

Sfeer vind ik persoonlijk zeer belangrijk in een sportschool, een goede sfeer is voor een groot deel verantwoordelijk of jij je doelstellingen behaald.
wees wijs met water
  woensdag 30 maart 2011 @ 10:39:55 #16
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94799999
Bij aanmelden direct schriftelijk opzeggen
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  woensdag 30 maart 2011 @ 10:40:33 #17
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_94800019
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 10:37 schreef dreckosuarus het volgende:

[..]

Sfeer vind ik persoonlijk zeer belangrijk in een sportschool, een goede sfeer is voor een groot deel verantwoordelijk of jij je doelstellingen behaald.
Laat ik het anders zeggen. De sfeer is imo prima. Ik ga er alleen niet heen om gezellig koffie of thee te drinken :).
pi_94800086
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 10:40 schreef GotC het volgende:

[..]

Laat ik het anders zeggen. Ik vind de sfeer prima. Ik ga er alleen niet heen om gezellig koffie of thee te drinken :).
wees wijs met water
pi_94800106
:) of in mijn optiek kan ook
wees wijs met water
pi_94802482
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 10:37 schreef dreckosuarus het volgende:

[..]

Net alsof je een doel nodig hebt. Verder klopt het dat er een goede sfeer is. Ik heb al menig mensen leren kennen op de sportschool daar waar andere het met uitgaan doen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_94804778
Fit for Free in Groningen is prima, niks over te klagen, sport er nu bijna 3 jaar :)
pi_94804817
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 08:23 schreef _Bunny_ het volgende:
Ik heb er ook gezeten, en ik zeg, liever niet!

Waarom?
Om al de bovenstaande redenen die al zijn genoemd. Wil je er vanaf, is dat heel moeilijk, je moet 3 maanden voor afloop van je contract opzeggen. Ben je een dag te laat, helaas.... weer een jaar betalen!

Ja, het is erg goedkoop. Maar dat is duurkoop als je niet gaat, omdat je het er niet leuk vind.
Ik zelf sport nu bij een achmea health center. Leuke mensen, geen patsergedrag. Goede faciliteiten en een mooi warme inrichting. Ik ga nu echt met plezier sporten. Geen koffiemachine met een bistrosetje, maar gewoon een gezellige ontmoetingsruimte met boekjes, een bar en lekkere verse koffie. Ik betaal nu wel iets meer, maar ik ga ook echt, en dan is het geld goed besteed.

En bovendien, als je achmea verzekerd bent, is het vaak nog iets goedkoper ook.

Kijk gewoon goed rond, en proef vooral de sfeer in verschillende scholen. Het belangrijkste is dat je met plezier gaat, want ga je niet, is het ook weggegooid geld.

Succes!
Achmea Health Center :'(
Heb je geld over ofzo? 40 euro per maand om een beetje te kunnen sporten.... _O-
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:54:55 #23
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_94807125
Geen ervaringen mee, ik ben dan ook niet van hulp in dit topique maar had een vraagje waar ik niet een topic voor wil aanmaken:

Ik fitness 3x in de week (gewoon om mijn body in shape te houden), zal ik na twee weken niet fitnessen verschil merken als ik weer de fitness hal binnen kom BAZEN? Hoe snel 'verteren' je spier0n?
pi_94807146
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 01:38 schreef dreckosuarus het volgende:
oke fit for free,

Als je opzegt krijg je veel problemen en bijna altijd kom je er slecht vanaf, veel duurder dan een normale sportschool.

• Er zijn veel hangjongeren omdat het laagdrempelig is, hoog patsergehalte en irritant gedoe bij de spiegels.

• vaak zijn alle apparaten bezet.

• douchen moet je voor betalen

• slotje moet je voor betalen of zelf meenemen

• koude kille sfeer

• locatie is vaak zeer kut en ergens op een industrieterrein

• ze zijn heel snel met incassobureaus

• opzeggen lukt niet

• er is geen service

• sportschool heeft een zeer slecht imago

• veel ontevreden mensen die niet van hun abonnement afkomen sporten daar

• omdat het laagdremeplig is kwa instapprijs is er een hoog paupergehalte

• grote kans dat je er veel spijt van krijgt en achteraf toch liever al dat geld in een leuke sportschool had willen steken
Dit dus....

Niet naar Fit For Free gaan, je komt er bijna niet meer vanaf :(
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:25:41 #25
261627 sciter
pi_94808290
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:54 schreef RickoKun het volgende:
Geen ervaringen mee, ik ben dan ook niet van hulp in dit topique maar had een vraagje waar ik niet een topic voor wil aanmaken:

Ik fitness 3x in de week (gewoon om mijn body in shape te houden), zal ik na twee weken niet fitnessen verschil merken als ik weer de fitness hal binnen kom BAZEN? Hoe snel 'verteren' je spier0n?
Ga ergens anders even een trolltopic maken?

quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 01:32 schreef Basisgegevens het volgende:
Waarom ga je niet bij 'n normale sportschool kijken?
Er werd reclame gemaakt voor deze dus ik keek eerst hier naar.

Maar Fit for Free word het denk ik niet.. ben er vanmiddag wezen kijken en veel vertrouwen heb ik er niet in..
pi_94808669
Heb er ook naar gekeken hier in Groningen.
Mocht niet eens een proefles nemen, toen had ik al zoiets van 'laat maar'.

Mijn broertje sport er nu maar die kreeg gezeik omdat hij teveel herrie zou maken bij het deadliften. :')
pi_94808715
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 01:38 schreef dreckosuarus het volgende:
oke fit for free,

• Er zijn veel hangjongeren omdat het laagdrempelig is, hoog patsergehalte en irritant gedoe bij de spiegels. Verschilt per vestiging, hier in Groningen zijn ze op één hand te tellen.. Patsergehalte en gedoe bij de spiegels valt heel erg mee

• vaak zijn alle apparaten bezet. Ligt eraan op welk tijdstip van de dag je gaat

• douchen moet je voor betalen Douche thuis

• slotje moet je voor betalen of zelf meenemen Echt schandalig idd, kan begrijpen dat je het er moeilijk mee hebt..

• koude kille sfeer Verschilt schijnbaar per vestiging, hier in Groningen hangt een prima sfeer

• locatie is vaak zeer kut en ergens op een industrieterrein Idd op industrieterrein, maar wil het niet direct kut noemen..

• ze zijn heel snel met incassobureaus Geen ervaring mee

• opzeggen lukt niet Geen ervaring mee

• er is geen service Service als in wat? Begeleiding?

• sportschool heeft een zeer slecht imago Merk ik niks van

• veel ontevreden mensen die niet van hun abonnement afkomen sporten daar Geen idee

• omdat het laagdremeplig is kwa instapprijs is er een hoog paupergehalte Again, verschilt denk ik heel erg per vestiging, weinig paupers hier..

• grote kans dat je er veel spijt van krijgt en achteraf toch liever al dat geld in een leuke sportschool had willen steken Nergens spijt van :)
@ CylonNL, proefles had geen probleem moeten zijn, heb ook wel eens een vriend meegenomen die gewoon een keertje mee mocht sporten om het te proberen..
pi_94810155
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:25 schreef sciter het volgende:

[..]

[..]

Er werd reclame gemaakt voor deze dus ik keek eerst hier naar.

Maar Fit for Free word het denk ik niet.. ben er vanmiddag wezen kijken en veel vertrouwen heb ik er niet in..
Gefeliciteerd, met deze keus heb je jezelf een nare ervaring bespaard en ook veel onterechte incassokosten. Ik wil je hierbij van harte feliciteren met de vele honderden euros die je jezelf bespaard hebt en alle juridische rotzooi die erachter weg kan komen. ^O^
wees wijs met water
pi_94810314
[quote]1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:37 schreef JAY-T het volgende:

idd geen ervaring mee, overigens is de sfeer in groningen zeer kut, als je niet weet hoe een goede sfeer moet zijn dan neem je wellicht genoegen met fit for free, zodra je een tientje meer betaald aan een goede sportschool gaan je ogen open en je ziet hoe leuk en aangenaam sporten kan zijn.

http://fitness.blog.nl/co(...)-verkeerde-te-pakken
wees wijs met water
pi_94810415
hallo

Ook ik ben een gedupeerde van Fit for free te late opzegging zeggen ze is niet zo maar goed dat zeggen ze bij iedereen ofwel is je opzeg brief zoekgeraakt ofwel te laat ontvangen
Ik hoop dat Tros Radar eens hier aandacht aan zal schenken en dat het eens goed in beeld gebracht wordt met wat ze bezig zijn
Je krijgt nooit antwoordt op brieven alleen maar standaard brieven krijg je weken, maanden later terug dan incasso ze zoeken het maar uit wat ze ermee doen van mij krijgen ze niets !
Contact zoeken met hun kost 40ct(als ik mij niet vergis) per minuut jeetje wat een service en dan houden ze je nog heel lang aan het lijntje want daar verdienen ze ook weer op !
Ik hoop dat dit eens stopt !!
succes

Geplaatst door George op 22 maart 2009 om 13:49

Ik vind dit echt een dom gezeur..

Je tekent er ergens voor en dan moet je dus ook de voorwaarden goed lezen, simpel zat.

Wat ik bijzonder vind is dat je zegt er niet zo veel tijd te hebben om te sporten maaar ondertussen een paar regels verder heb je alle tijd om oorlog te voeren.

Fit For Free zal ook wel fouten hebben gemaakt ongetwijfeld maar bij jou hebben ze volkomen gelijk en zouden je echt aan moeten klagen voor de slechte reclame dat je voor ze maakt.

Ik ga hier niet te veel tijd aan besteden.

Door mensen zoals jij gaan bedrijven stuk.. heb er geen enkele respect voor!

Geplaatst door Patrick L. op 22 maart 2009 om 14:45

Jan,

Ik begrijp je woede en frustratie over het feit dat je ergens mee akkoord gegaan bent, en dat je er later spijt van hebt

Toch vind ik niet dat je de schuld bij Fit For Free moet gaan leggen, jij bent diegene die met de voorwaarden akkoord bent gegaan. (Met andere woorden; had je ze maar beter moeten lezen)

Daarnaast vind ik het ook vreemd dat je niet eerst bent gaan informeren, maar direct via internet jezelf hebt ingeschreven, zonder ook maar enige informatie in te winnen.

En dat je nu op zon manier jou gelijk probeert te halen, typeert meer jou karakter dan in jou ogen; de oneerlijke manier van bedrijfsvoering.

Ik sport zelf bij Fit For Free en heb het er enorm naar mijn zin. En als ik wil opzeggen, dan doe ik dit netjes minimaal 2 maanden voor het einde van mijn jaarcontract, en ga ik niet tegen de overeenkomst/het bedrijf aanschoppen. (Ik heb er immers zelf met alle plezier voor getekend)

Mvg,

Patrick L.

Geplaatst door Jan Snelders op 22 maart 2009 om 18:34

Allereerst Bedankt George en Patrick voor jullie reacties. Uiteraard is het fantastisch, Patrick dat jij het naar je zin hebt bij FFF. Over de kwaliteit van de verdere dienstverlening kan ik niet oordelen, maar daar ging het in mijn artikel niet over.

Ik zal nog eens proberen duidelijk te maken dat het mij niet gaat over wie er juridisch en/of contractueel gelijk zou hebben. Ik heb aan alle partijen toegegeven, dat het formeel gezien mijn stommiteit is geweest. De schuld ligt dus geheel bij mij. Mea Culpa, maar om dan een jaarabonnement te moeten betalen staat in geen verhouding tot mijn vergrijp,
Maar wat ik het ergste vind, is dat de menselijke maat uit het zakendoen en in klantcontacten is verwenen. Mijn verzoek om met betaling van eventueel gemaakte kosten het contract te beëindigen, (prima oplossing, niemand gewond en misschien dat ik later wel voldoende tijd heb om een jaarcontract af te sluiten), werd in eerste instantie afgewezen met dezelfde standaarbrief. Je komt dus niet verder dan de balie assistent. die standaardbrieven stuurt. Met dit bijltje hakt men dus kennelijk vaker. En jij krijgt niet de gelegenheid om in een gesprek met iemand je frustratie kwijt te kunnen en een beroep te doen op redelijkheid. Nogmaals: de menselijke maat in het zakendoen is bij veel bedrijven ver te zoeken en daar gaat het dan uitsluitend om de munten en verder ben je een nummer in de computer.

Dat maakte mij woedend en heeft mij, zeker na het lezen van de artikelen op internet, doen besluiten de openbaarheid te zoeken,
(Ik ga er verder vanuit, dat jullie ook de artikelen op internet hebben gelezen over de bewuste policy met het innen van abonnementsgelden en niet alleen bij FFF)

Het ging mij niet meer specifiek om FFF.
Ik wil, na een aantal vervelende ervaringen dat er in mijn consumentenleven ook geluisterd wordt naar wat ik te zeggen heb, zelfs al ben ik zo dom om een fout te maken. Ik vind niet dat dat op deze buitenproportionele wijze afgestraft kan worden. Doet men dat toch, dan komt de onderste steen wat mij betreft boven.
Ik hoop dat ik mijn zienswijze iets duidelijker heb kunnen maken.

Rest mij te zeggen, dat na het internetgebeuren, wel normaal contact mogelijk was met FFF en dat we in alle redelijkheid en menselijkheid tot overeenstemming zijn gekomen, hetgeen nooit had plaatsgevonden als ik geen actie had ondernomen.

Verder zie ik dat niet als winnen of verliezen, maar meer als het rechtzetten van een wijdverbreid misverstand: Een klant is niet alleen maar een wandelende portemonnee!

Geplaatst door Chris op 23 maart 2009 om 14:52

Niks beters te doen zeker? Helaas voor je is Dhr Veerman niet meer in charge. En die hoofddoekjes moeten helemaal niet zeiken, anders beginnen ze toch lekker hun eigen sportschool? Moeten wij Nederlander ons altijd maar aanpassen?

Geplaatst door sander op 4 april 2009 om 15:30

hoi jan
ik heb ook grote problemen met dat k.t fff ik heb ver voor mijn eind datum opgezegt jammer genoeg niet aangetekent ik woonde in dordrecht maar ben verhuist naar zeeland ik dacht dat ze het ontvangen hadden en dat het zo goed was ik kreeg na het verlopen van mijn opzegtermijn een brief dat ik niet op tijd was en nog een jaar moest betalen ik naar de sport(kleuter)school waar ik lid was heb daar weer een brief gemaakt en die af gegeven en heb gezegt dat ik nog een half jaar zou betalen en dan klaar heb ook gelijk mijn pas ingeleverd krijg ik een brief binnen of ik binnnen drie dagen 78 euro wil betalen anders geven ze het uit handen heb al meerdere brieven verstuurt naar hun en een paar keer gebeld meestal zit je rond een 15 minuten aan de telefoon en dan wordt de verbinding verbroken ik ben dat bedrijf gewoon meer dan zat ik ga maandag naar een rechtswinkel toe om tekijken wat die kunnen doen want dit is niet leuk meer van mij mag heel die k.t fff klappen

Geplaatst door Tim op 24 april 2009 om 13:26

Lieve JAn,

In de algemene voorwaarden staat alles duidelijk aangegeven, LEES DIT, in plaats van deze dingen gelijk maar aan te vinken dan ben je niet echt slim bezig en snij je jezelf dus in je eigen vingers!!!

SUKKEL

tim

Geplaatst door janna op 6 mei 2009 om 11:23

Dag Jan,

Je hebt me gered. Puberdochterlief wilde zich gaan inschrijven met een vriendin bij fff. Voor de zekerheid fff maar even gegoogleden kwam hier terecht. We zoeken nog even verder naar een andere sportschool en lezen de kleine lettertjes!

Wellicht een schrale troost, maar toch

Geplaatst door George op 10 mei 2009 om 12:42

alsof andere sportscholen geen kleine letters hebben..

Geplaatst door Anna op 12 mei 2009 om 23:03

Pas echt goed op met Fitforme. Duidelijk is dat je er een jaar aan vast zit. Maar het feit dat je niet normaal kan opzeggen is echt schandalig. Brieven, bezoeken etc. Niks help, ze doen alsof ze helemaal van niks weten.

Geplaatst door janna op 13 mei 2009 om 13:52

George,

Andere sportschool gevonden voor puberdochterlief en vriendin. Twee maanden opzegtermijn, stuk vriendelijker dan een heel jaar opzegtermijn toch? Vooral als het een bevlieging blijkt van de dames hahaha.

Geplaatst door nick op 22 mei 2009 om 12:30

hallo!

ik ken de situatie, en ook de gevoelens daarbij. dit verklaard jouw mooie verhaal.

ik heb 2 weken geleden de zelfde fout gemaakt !
maar ho: ter plekken heb ik de algemenen voor waarden gelezen. daarin stond samengevat : als het formulier niet volledig is ingevuld, bent u geen lid.

dus ik verstandig niet mijn bankrekening nummer in vullen en naar huis om het nog eens met mijn ouders door te nemen.

1 dag later terug gegaan omdat wegens omstandigheden ik beter geen lidmaatschap kon sluiten. nou blijkt dat ik wel mijn handtekening heb gezet, dus ik moet betalen. maar het formulier is
wees wijs met water
pi_94819810
Fit for Free is prima. Hier hebben ze gewoon een mooie houten vloer en alles. Als je niet zo'n turbofitnesser bent is het gewoon prima.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_94820090
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:00 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Fit for Free is prima. Hier hebben ze gewoon een mooie houten vloer en alles. Als je niet zo'n turbofitnesser bent is het gewoon prima.
en als je je graag laat oplichten bij het abonnement beeindigen is het ook prima te doen ^O^
wees wijs met water
pi_94820209
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:05 schreef dreckosuarus het volgende:

[..]

en als je je graag laat oplichten bij het abonnement beeindigen is het ook prima te doen ^O^
Goedkoopste abonnement van allemaal.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_94820296
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Goedkoopste abonnement van allemaal.
plus de 400 euro incassokosten en de 800 euro die je voor de rechtzaak moet betalen komt het neer op het duurste abonnement wat er is.
wees wijs met water
pi_94820391
Onlangs wilde iemand het abonnement van een famillielid opzeggen omdat diegene overleden was, fit for free wilde toen de fotos van de begrafenis zien.

Een ander schrijnend geval is een kankerpatientje wat een hoofddoekje droeg in de sportschool iv met haaruitval, fot for free stond dit niet toe omdat hoofddoekjes verboden zijn in de vestigingen van fot for free
wees wijs met water
  woensdag 30 maart 2011 @ 19:12:19 #37
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94820501
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:57 schreef Twiveo het volgende:

[..]

Achmea Health Center :'(
Heb je geld over ofzo? 40 euro per maand om een beetje te kunnen sporten.... _O-
Ik betaal zelfs nog meer bij HealthCity :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_94820515
Bij het opzeggen om medische redenen willen ze je complete medische dossier zien en als je dan mazzel hebt mag je je abonnement aan een vriend of vriendin overhevelen. Als je komt te overlijden, zullen ze nog de fotoreportage willen zien van je crematie of begrafenis. Anders is de kans groot dat je je aardse afscheid veinst om van je abonnement van Fit for Free" af te komen.
wees wijs met water
pi_94821523
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef dreckosuarus het volgende:
Onlangs wilde iemand het abonnement van een famillielid opzeggen omdat diegene overleden was, fit for free wilde toen de fotos van de begrafenis zien.

Een ander schrijnend geval is een kankerpatientje wat een hoofddoekje droeg in de sportschool iv met haaruitval, fot for free stond dit niet toe omdat hoofddoekjes verboden zijn in de vestigingen van fot for free
Sure... :')
  woensdag 30 maart 2011 @ 19:34:23 #40
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_94821932
Fir for free is een prima sportschool, heb ik geen problemen mee. Prima instructeurs en het apparatuur vind ik prima, al wel ietsje verouderd maar boeiend hoe die dingen eruit zien.
pi_94821969
Moet je serieus betalen voor douchen?

_O-
  woensdag 30 maart 2011 @ 19:35:28 #42
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94822010
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:34 schreef Wokkel het volgende:
Moet je serieus betalen voor douchen?

_O-
Da's wel kansloos idd. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_94822718
quote:
15s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:28 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Sure... :')
J ongeloof geeft aan wat voor walgelijke sportschool je dit vindt
wees wijs met water
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:19:09 #44
261627 sciter
pi_94828499
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik betaal zelfs nog meer bij HealthCity :')
Die hebben we ook in Leeuwarden. Die is wel goed?
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:31:34 #45
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94829269
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef sciter het volgende:

[..]

Die hebben we ook in Leeuwarden. Die is wel goed?
Ik ken 2 clubs en ik ben er wel tevreden over.
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:36:28 #46
69994 seto
-|||--------|||-
pi_94829582
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:00 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wat is een turbofitnesser?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:46:07 #47
261627 sciter
pi_94834270
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:36 schreef seto het volgende:

[..]

Wat is een turbofitnesser?
Ik denk een bodybuilder ofzo.. of iemand die 100 kilo overgewicht heeft en een dieet doet.

Bij de healthclub kan je trouwens een gratis dagpas aanvragen, misschien moet ik dat volgende week maar eens doen :)
pi_94836515
gewoon een hardcore gym zoeken, in het begin is het misschien een beetje "eng" maar bodybuilders zijn over het algemeen zeer vriendelijk en behulpzaam. en als je een beetje fanatiek wil fitnessen zit je daar na 3 maanden te balen met je jaarcontract bij mooiboygym-checkmyabs33.
pi_94836680
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef Agentperry het volgende:
gewoon een hardcore gym zoeken, in het begin is het misschien een beetje "eng" maar bodybuilders zijn over het algemeen zeer vriendelijk en behulpzaam. en als je een beetje fanatiek wil fitnessen zit je daar na 3 maanden te balen met je jaarcontract bij mooiboygym-checkmyabs33.
wat heeft hardcore bodybuilding hier nou mee te maken??
wees wijs met water
  woensdag 30 maart 2011 @ 23:34:23 #50
261627 sciter
pi_94836883
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef Agentperry het volgende:
Ik ga niet bodybuilden.

Bodybuilding :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')