ik lijk op mezelfquote:
quote:
Dat klopt. Maar als je kan lezen, zie je dat dat er dus niet staat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:11 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
een lijk van 25 is morsdood niet?
Als ik op je 'to do' lijst sta zeg ik: je lijkt 27quote:
Kom maar brengenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:13 schreef -Engel- het volgende:
Oja en hoi.....ik heb drie heinekens en ze moeten alle drie op
J-Kquote:
Gootsteenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:13 schreef -Engel- het volgende:
Maar aangezien je er niet op staat, kan het me niet schelen tochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik op je 'to do' lijst sta zeg ik: je lijkt 27
Zo niet: klopt, je lijkt 37
ieder nadeel heb ze voordeelquote:
Dat heb ik je nooit gezegd, maar kun je wel op m'n Uniform gelezen hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
J-K![]()
Ik zag vandaag nog een bus rijden, maar ik weet niet meer hoe jouw maatschappij heet (of heb je dat nooit gezegd??? )
Bij jou altijdquote:
Ja tochquote:
-1 ...quote:
Als je niemand achter het stuur zit zitten is het jkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
J-K![]()
Ik zag vandaag nog een bus rijden, maar ik weet niet meer hoe jouw maatschappij heet (of heb je dat nooit gezegd??? )
Als je nu bier hadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:13 schreef -Engel- het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je niemand achter het stuur zit zitten is het jk
Ooh eeens!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
Dat meisje uit de Hunkemoller-reclame heeft zo'n lekker lichaam.
Oud verlept krengquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar aangezien je er niet op staat, kan het me niet schelen toch
Broertje en neefje willen er vast ook wel 1.. dus heb ik ze alle 3 nodigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
-1 ...
2 bottles of beer in the fridge 2 bottles of beer in the fridge and one is down te drain (yumyumyum bier is goed... al heb ik liever Grolsch of kriek
Ik droom met je mee..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh eeens!![]()
Blijven dromen Nouk, blijven dromen..![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je niemand achter het stuur zit zitten is het jk
Heet blijft niet altijd 26 hoor!quote:
quote:
Ik eerst ha!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heet blijft niet altijd 26 hoor!27 over een maandje of 5
Dan ben ik al 31quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heet blijft niet altijd 26 hoor!27 over een maandje of 5
Ik ben ongeveer 25 kilo vanaf dat figuur verwijderd, terwijl ik er nog maar 12/13 kwijt wil.. Hmmm... En jijquote:
tuh tuh.... je beledigt mijn ene bro... en die is GROOTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh eeens!![]()
Blijven dromen Nouk, blijven dromen..![]()
Jij gaat eerder doodquote:
Volwassen mannenquote:
Nee jij mag dat niet zeggen iddquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:Pffff, krijg ik net een mailtje van die lui van die schoenen, dat ze in het magazijn nog een paar Woflbeaters in mijn maat zijn tegengekomen... prutsers
Doodsverwensing! Ban!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij gaat eerder dood![]()
[..]
Volwassen mannen
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer 25 kilo vanaf dat figuur verwijderd, terwijl ik er nog maar 12/13 kwijt wil.. Hmmm... En jij
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tuh tuh.... je beledigt mijn ene bro... en die is GROOTIk ben niet bang voor je broSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende keer H-J kopen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
I beg to differquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
Ik hoef niet af te vallen, ik ben gewoon niet zo mooi en lekker als zij.
30 is nog niet volwassen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij gaat eerder dood![]()
[..]
Volwassen mannen
U riep?quote:
Jij hebt iets wat je niet kan krijgen door lijnen, trainen of te kopenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer 25 kilo vanaf dat figuur verwijderd, terwijl ik er nog maar 12/13 kwijt wil.. Hmmm... En jij
Ik weet niet meer goed hoe jij eruit ziet, maar in mijn herinnering was/ben je gewoon slank.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I beg to differ![]()
Ik ben verder ruim tevreden hoor, ben er al 12 kwijt en met dat gewicht ben ik ook goed
Een geweldig karakter?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jij hebt iets wat je niet kan krijgen door lijnen, trainen of te kopen
Mupettinnetjequote:
Hoi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi!Klopt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<<------- ik schaam me
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
auto!quote:
Jawel hoor, ik vind jou gewoon niet leukquote:
Ha! Got Ya!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:22 schreef L-E het volgende:
Ik weet niet meer goed hoe jij eruit ziet, maar in mijn herinnering was/ben je gewoon slank.
Ja heb ik al gedaan.quote:
Handig aangepakt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ha! Got Ya!
Op alle foto's in mijn fobo/FB sta ik met het streefgewicht wat ik nu wil bereiken.
Goed! Ik ben alleen aan het TOG-en, dus dat is iets minder goed, hahaquote:
Dat dacht ik!quote:
TOG-en?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed! Ik ben alleen aan het TOG-en, dus dat is iets minder goed, haha
Met jou? Jij op de avond online?
Thesis Ontwijkend Gedrag.quote:
Oh, daar ben ik dan ook ingetrapt. Ik vroeg me al af naar aanleiding van die foto's waarom je wilde afvallenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
auto!Hoe is het meis?
[..]
Jawel hoor, ik vind jou gewoon niet leuk![]()
[..]
Ha! Got Ya!
Op alle foto's in mijn fobo/FB sta ik met het streefgewicht wat ik nu wil bereiken.
*Nouk niet aanspreekt*quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mooi! Zaterdagavond komt dat wel weer johquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef automatic_ het volgende:
Goed! Ik ben alleen aan het TOG-en, dus dat is iets minder goed, haha
Met jou? Jij op de avond online?
Goed hèquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
Oh, daar ben ik dan ook ingetrapt. Ik vroeg me al af naar aanleiding van die foto's waarom je wilde afvallen
Mooi, dan heb ik nog 4 jaarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
auto!Hoe is het meis?
[..]
[..]
Ha! Got Ya!
quote:
Ik moet het donderdag mailenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mooi! Zaterdagavond komt dat wel weer joh![]()
Ja gaat goed! Morgen dagje vrij, en rustige week verder, volgende week naar Kopenhagen, dus ik ben happy. Wel jammer dat je vrijdag niet kan hoor
JA! Aanraderquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:22 schreef ArTiC het volgende:
Jij hebt iets wat je niet kan krijgen door lijnen, trainen of te kopen
Geef eens antwoord ArTiC!quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed hèEr zijn nu ook geen goede foto's van mij hoor en als ze er zijn vind ik ze niet leuk.
Iedereen weet toch dat je kei tof bent?quote:
ach, volwassen ben ik toch niet, dus maakt ook niet uitquote:
Oooh das jammer haha. Een voorstel alleen neem ik aan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet het donderdag mailenHahaha
Ja, kei lekker! En ik ga dan maar 3 dagen naar BergenVerschil moet er wezen
![]()
Mja, dat is wel jammer, maar goed... de 15e gaat het ook gezellig worden
De Oscar was terecht. Ik heb em zonder pauze gezien en dat merkte ik niet eens. Terwijl ik toch wel redelijk gehecht ben aan mn pauzes in een flim (door mn handicap).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, mooi. Ben benieuwd naar Colin Firth.
Nee, ik moet een deel van mijn resultaten al mailen.... Ik heb er zelf om gevraagd hoor 2 weken geleden, maar goed... We zullen zien! Ik verwacht dat ik er morgen superrrr veel zin in hebquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oooh das jammer haha. Een voorstel alleen neem ik aan?
Bergen is ook leuk! Wanneer? Ik ga met 't werk, maar niet klagen, dus veel 'verplichtingen' wel. We gaan CURLEN!![]()
Inderdaad!
Ik ook niet. Na de fotoshoot met mijn zus werd het beter (zijn mooie foto's) en toen vond ik een tijdje alles van mezelf mooi, maar dat is nu weer weg..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
! Oh, dat heb ik ook. Ik houd sowieso niet zo van op foto's staan.
Ze zijn het verleerd in Singles, ArTiC.quote:
"Volwassen man" dat is toch een mythe?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ach, volwassen ben ik toch niet, dus maakt ook niet uit
Je bent gewoon een zeikerdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Oscar was terecht. Ik heb em zonder pauze gezien en dat merkte ik niet eens. Terwijl ik toch wel redelijk gehecht ben aan mn pauzes in een flim (door mn handicap).
Hij was genomineerd voor een Oscar voor zijn rol in A single man - ik ben dagen, weken van slag geweest door die film. Waanzinnig. Dus dit belooft wat!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Oscar was terecht. Ik heb em zonder pauze gezien en dat merkte ik niet eens. Terwijl ik toch wel redelijk gehecht ben aan mn pauzes in een flim (door mn handicap).
En dat moet je nog even in een verslag 'bouwen'. Morgen keihard ertegenaan!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:32 schreef automatic_ het volgende:
Nee, ik moet een deel van mijn resultaten al mailen.... Ik heb er zelf om gevraagd hoor 2 weken geleden, maar goed... We zullen zien! Ik verwacht dat ik er morgen superrrr veel zin in heb
Ik ga dinsdag/woensdag/donderdag daarheen, dus ik ben benieuwd!
Je hebt een zwakke blaas?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar ben ik echt keihard bij in slaap gevallenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij was genomineerd voor een Oscar voor zijn rol in A single man - ik ben dagen, weken van slag geweest door die film. Waanzinnig. Dus dit belooft wat!
(Je handicap?)
Je moet weten hoe je met jullie om moet gaan. Ik weet datquote:
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je moet weten hoe je met jullie om moet gaan. Ik weet dat
Singles is singles niet meer Nouk...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Na de fotoshoot met mijn zus werd het beter (zijn mooie foto's) en toen vond ik een tijdje alles van mezelf mooi, maar dat is nu weer weg..
[..]
Ze zijn het verleerd in Singles, ArTiC.
Ooh, ik moest zooo huilen. Raakte me echt enorm. De pijn, het getergde, ik kon het gewoon voelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
daar ben ik echt keihard bij in slaap gevallen
Fotoshoots helpen dan wel jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Na de fotoshoot met mijn zus werd het beter (zijn mooie foto's) en toen vond ik een tijdje alles van mezelf mooi, maar dat is nu weer weg..
[..]
Ze zijn het verleerd in Singles, ArTiC.
Leer mij dat ook eensquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het ging bij jou te ver?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:35 schreef CherryLips het volgende:
Gisteravond in bed The Hills Have Eyes gekeken, ik vond echt te oud voor die onzinheel gezin wordt even bruut afgeslacht en door de kop geschoten, dat ging me even iets te ver
ok, nu ben ik bang voor jequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Juist, jij snapt hetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat moet je nog even in een verslag 'bouwen'. Morgen keihard ertegenaan!
Leuk toch?!
Dan zal ik het nog een keer proberen danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ooh, ik moest zooo huilen. Raakte me echt enorm. De pijn, het getergde, ik kon het gewoon voelen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:35 schreef CherryLips het volgende:
Gisteravond in bed The Hills Have Eyes gekeken, ik word echt te oud voor die onzinheel gezin wordt even bruut afgeslacht en door de kop geschoten, dat ging me even iets te ver
Saai, verhaalloos. Is mijn mening.quote:
Daar zat ik bij te kokhalzen. Wordt er een meisje verkracht door een mutant terwijl haar paps levend wordt verbrand. Niet mijn soort film.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:35 schreef CherryLips het volgende:
Gisteravond in bed The Hills Have Eyes gekeken, ik word echt te oud voor die onzinheel gezin wordt even bruut afgeslacht en door de kop geschoten, dat ging me even iets te ver
mountainbike ongelukje, sindsdien gekloot met mn nieren/blaas. Wat betekend dat ik heel vaak naar de wc moet, maar dan ook echt heel vaak.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij was genomineerd voor een Oscar voor zijn rol in A single man - ik ben dagen, weken van slag geweest door die film. Waanzinnig. Dus dit belooft wat!
(Je handicap?)
Watje! Niks engs aan Nouk.quote:
Ja dat was even niet tof meerquote:
dat kan ik begrijpenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat was even niet tof meerMensen die zomaar door de kop worden geschoten enzo, dat hoeft van mij niet. Al die misvormde mensen deden me niet zoveel, maar dat zinloze geweld hoeft van mij niet meer zo
Dat die zus door de kop werd geschoten, daar werd ik naar vanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar zat ik bij te kokhalzen. Wordt er een meisje verkracht door een mutant terwijl haar paps levend wordt verbrand. Niet mijn soort film.
ik geloof er niks vanquote:
Ohw.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Saai, verhaalloos. Is mijn mening.
Ervaringquote:
Dat komt omdat ze niet snappen hoe tof ik ben!quote:
Precies!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Fotoshoots helpen dan wel jaEen professional is toch wat anders dan Jan met de korte achternaam.
Ik kan helaas mijn geheimen niet prijsgeven.quote:Leer mij dat ook eens
Ik vond hem wel goed, vooral Geoffrey Rush. Maar het is wel een standaard Engels overwinningsverhaal.quote:
Er is geen actie, maar verhaalloos? Het verhaal is juist erg sterk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Saai, verhaalloos. Is mijn mening.
Ik heb haar ontmoet en ik leef nog.quote:
Vind je? Er kwam geen enkele plotwending in voor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is geen actie, maar verhaalloos? Het verhaal is juist erg sterk.
Verdoriequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan helaas mijn geheimen niet prijsgeven.
Wij zijn helden.quote:
Ja en? Daar werkte de film ook niet naar toe. Je ziet iemand een handicap overwinnen en daar een vriend bij krijgen. Het is een levensverhaal, die hebben vaker geen plotwending.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind je? Er kwam geen enkele plotwending in voor.
Haal het er maar snel af danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Nouk84 het volgende:
Had ik al verteld dat ik vrijdag mijn teennagels voor het eerst in mijn leven gelakt heb en dat ik me sindsdien 20 jaar ouder voel?
Had ik al verteld dat het heel lang duurt voor de nagel van je kleine teentje teruggroeit nadat je die eraf hebt gestoten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Nouk84 het volgende:
Had ik al verteld dat ik vrijdag mijn teennagels voor het eerst in mijn leven gelakt heb en dat ik me sindsdien 20 jaar ouder voel?
O kak, is dat nu? Een oud-studiegenootje zit erinquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk M!LF. En ik vind het nu al een achterlijk programma.
Ik heb nooit gesnapt waarom vrouwen hun teennagels lakken. Of wat voor nagels dan ook. In bepaalde opzichten ben ik een slechte vrouw.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kijk ook met 1 oog mee. Niet bepaald hoogstaand nee.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
Dat je überhaupt nog moest kijken om tot die conclusie te komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
Echte mannen kijken voetbalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
Nee, dat is juist leuk!quote:
Nee, maar, auw??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Had ik al verteld dat het heel lang duurt voor de nagel van je kleine teentje teruggroeit nadat je die eraf hebt gestoten?
ik had vanmiddag de herhaling van gisteren gekeken, na 8min trok ik het niet meerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
Nah, het leek me niks. Maar nu ben ik erachter dat het ook gewoon achterlijk isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je überhaupt nog moest kijken om tot die conclusie te komen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat het heel lang duurt voor de nagel van je kleine teentje teruggroeit nadat je die eraf hebt gestoten?
het deed niet eens zo'n pijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dat is juist leuk!![]()
[..]
Nee, maar, auw??
Ik vind het mooier.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nooit gesnapt waarom vrouwen hun teennagels lakken. Of wat voor nagels dan ook. In bepaalde opzichten ben ik een slechte vrouw.
Ik vind het nu wel leuk staan, snapte het ook nooitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
Ik heb nooit gesnapt waarom vrouwen hun teennagels lakken. Of wat voor nagels dan ook. In bepaalde opzichten ben ik een slechte vrouw.
Ik vind het te gemaakt, ik hou niet van make-up en gedoe, helemaal niet op gekke plekken. Ik ga voor puur natuur. Tot het tijd is voor botox. Dat is in september, als ik 30 ben.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het mooier.Ik houd sowieso niet zo van voeten, maar met een leuk lakje lijkt het tenminste nog ergens op
Dan zal het wel meevallen...als ze echt zo naar waren zou je rubberen laarzen dragen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Mijn voeten zijn zo lelijk en naar, schaam me 's zomers kapot. Een eenvoudig lakje doet al wonderen
Het is wel een heel rare nagel, die kleine....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:42 schreef CherryLips het volgende:
het deed niet eens zo'n pijnIk dacht dat het een klein stukje was, pleister eromheen. Haal paar dagen later (
) die pleister er maar eens af en hop, geen nagel
Voel er niks van.
Precies! Ik had een beetje een voetentrauma, er werd me altijd verteld dat ze lelijk zijn, wat dan ook. Nu vind ik ze gewoon leukquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
Ik houd sowieso niet zo van voeten, maar met een leuk lakje lijkt het tenminste nog ergens op
Dat strookt totaal niet met je puur natuurquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het te gemaakt, ik hou niet van make-up en gedoe, helemaal niet op gekke plekken. Ik ga voor puur natuur. Tot het tijd is voor botox. Dat is in september, als ik 30 ben.
quote:
Preciesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is wel een heel rare nagel, die kleine....
[..]
Precies! Ik had een beetje een voetentrauma, er werd me altijd verteld dat ze lelijk zijn, wat dan ook. Nu vind ik ze gewoon leuk
Begin nu niet over Birkenstocks, anders gaat Miss weer zeiken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat strookt totaal niet met je puur natuur![]()
Ik vind er niks erg aan, nagellak. Het is natuurlijk dat vrouwen zich mooi willen maken, dat doen we al eeuwen. Ik vind 't leuk staan in m'n Birkies
Slechte doorbloeding. Ziet er heel ongezond uit. En m'n tenen staan alle kanten opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zal het wel meevallen...als ze echt zo naar waren zou je rubberen laarzen dragen.
Dit jaar toch es goed kijken dan in augustus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Slechte doorbloeding. Ziet er heel ongezond uit. En m'n tenen staan alle kanten op
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Rammelen niet meer. Nu zou ik ook prima kunnen leven zonder kinderen. Pas salarisverhoging gekregen en er ging ineens een wereld voor me open. Ik zou dat geld niet allemaal aan kinderen willen uitgeven. Dus ik wacht nog even en over een paar jaar vind ik mezelf te oud
De eerste zonnenstralen zijn amper aanwezig en er wordt alweer gekotst op Birkies. Zullen we ook, omdat het 's morgens nog vriest, gelijk kotsen op Uggs?quote:
Meerdere redenen hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef Cue_ het volgende:
door geld uitgerammeld? Wacht maar tot de hormonen weer terug komen
Maar grappig
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Begin nu niet over Birkenstocks, anders gaat Miss weer zeiken.
quote:
En terecht, vrouwen die dat dragen verdienen 5 kinderen met overgewicht om mee te zeulenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Lekker laten gaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
En terecht, vrouwen die dat dragen verdienen 5 kinderen met overgewicht om mee te zeulen![]()
onaantrekkelijke troep![]()
Vergeet de Crocs niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:47 schreef Nouk84 het volgende:
De eerste zonnenstralen zijn amper aanwezig en er wordt alweer gekotst op Birkies. Zullen we ook, omdat het 's morgens nog vriest, gelijk kotsen op Uggs?
Hou jij je mond, zeiknek.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
En terecht, vrouwen die dat dragen verdienen 5 kinderen met overgewicht om mee te zeulen![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Klare taal voor een L-E.quote:
quote:
's Goed!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De eerste zonnenstralen zijn amper aanwezig en er wordt alweer gekotst op Birkies. Zullen we ook, omdat het 's morgens nog vriest, gelijk kotsen op Uggs?
Teva!quote:
Ik breek keihard m'n nek op ballerina's. Het is een gave.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef Nouk84 het volgende:
Ik draag overigens wel Birkenstocks. And you know what, I DON'T CARE. Ballerina's zijn niet altijd even praktisch met 20/25+
Ik snap nooit zo goed waarom men zich druk gaat maken om wat een ander draagtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef Nouk84 het volgende:
Ik draag overigens wel Birkenstocks. And you know what, I DON'T CARE. Ballerina's zijn niet altijd even praktisch met 20/25+
Wel slechte ogen?quote:
mag jij de uitzondering hebbenquote:
Mannen met Birkenstocksquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom men zich druk gaat maken om wat een ander draagt
ohja, die was ik vergetenquote:
2-2 nuquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
Nederland is aan het verliezen hoor ik net.
nog ergerquote:
ja, wees er maar niet trots opquote:
Je moet me Evie pratenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
Als de wereld schoon genoeg was, zou ik altijd op blote voeten lopen. Tot die tijd draag ik Birkenstocks, OMDAT IK DAT WIL.
Kan jou het schelen dat ze er op lopen?quote:
blote voeten schijnt het beste te zijn voor een rug!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Als m'n rug het tof vond zou ik ook altijd op blote voeten lopenEn als ik niet zo lomp was om steeds m'n tenen te stoten.
Dat doe ik ook. En dat doet soms zo'n pijn dat ik moet huilen. Heel gemeen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Als m'n rug het tof vond zou ik ook altijd op blote voeten lopenEn als ik niet zo lomp was om steeds m'n tenen te stoten.
Mag ik ook even zeiken op anderenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan jou het schelen dat ze er op lopen?Er zijn zoveel verschillende soorten Birkies dat je ze waarschijnlijk niet eens als dusdanig herkent
Daar hebben we nog stad en land voor afgezochtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef Nouk84 het volgende:
Beetje jammer alleen van m'n beenverschil waardoor ik dan scheef ga lopenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
blote voeten schijnt het beste te zijn voor een rug!
Ik ben er wel trots op. Die krengen lopen heerlijk!quote:
Bij ballerina's moet je ook gewoon dezelfde maat als je gewone schoenen kopen hè.. Dat je het even weetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik breek keihard m'n nek op ballerina's. Het is een gave.
aah kijk, dat is dan weer wat lastigerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen van m'n beenverschil waardoor ik dan scheef ga lopen
Ik loop in achter 't huis wel altijd op blote voeten in de zomer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
Als de wereld schoon genoeg was, zou ik altijd op blote voeten lopen. Tot die tijd draag ik Birkenstocks, OMDAT IK DAT WIL.
Die liggen gewoon bij de B hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar hebben we nog stad en land voor afgezocht
Ze blijven niet om m'n voeten zitten, ik schop ze uitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij ballerina's moet je ook gewoon dezelfde maat als je gewone schoenen kopen hè.. Dat je het even weet
Ja! En dit jaar koop ik ze in nog een andere kleur, of 2.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:53 schreef automatic_ het volgende:
Daar hebben we nog stad en land voor afgezocht
Jij altijd tochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag ik ook even zeiken op anderen
Ja en? Mn pantoffels lopen ook heerlijk, zie je mij ook niet mee over straat lopenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben er wel trots op. Die krengen lopen heerlijk!
Ik heb witte Madridjes en zwarte Gizeh'squote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja! En dit jaar koop ik ze in nog een andere kleur, of 2.
Hehe. Ik wil er ook nog wel een kleurtje bijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja! En dit jaar koop ik ze in nog een andere kleur, of 2.
Jezus, heb jij PANTOFFELS??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? Mn pantoffels lopen ook heerlijk, zie je mij ook niet mee over straat lopen
Niet op blok?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik loop in achter 't huis wel altijd op blote voeten in de zomer.
Ik heb alleen Gizeh's (wit). Madridjes heb ik een keer aangehad, maar ik weet niet... Volgens mij vind ik dat niet zoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb witte Madridjes en zwarte Gizeh's
Ik doe dat weleens.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? Mn pantoffels lopen ook heerlijk, zie je mij ook niet mee over straat lopen
Het was hypothetisch, ik zie er 24/7 op mijn best uit.quote:
Was jij het ook van die handtas, Peu?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het was hypothetisch, ik zie er 24/7 op mijn best uit.
Sloffen en huissokkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In huis op blote voeten of sokken
Ik vind 't fijn lopenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen Gizeh's (wit). Madridjes heb ik een keer aangehad, maar ik weet niet... Volgens mij vind ik dat niet zo
Sorry voor mijn grefo beeld van jou, maar ik verwachtte dit:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef CherryLips het volgende:
http://www.teva-onlineshop.nl/teva-olowahu-w.html
Spaar ze allemaal
Deal!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:55 schreef automatic_ het volgende:
Hehe. Ik wil er ook nog wel een kleurtje bij
Samen op zoek gaan?
Dat vind ik dan weer nietsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef CherryLips het volgende:
http://www.teva.com/Produ(...)D=6840&model=Olowahu
De eerste en de tweede
Ja maar bij jou in de straat...zelfs Columbus heeft dat stuk van de wereld nooit kunnen ontdekkenquote:
In jouw ogen jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het was hypothetisch, ik zie er 24/7 op mijn best uit.
Gatver, neequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sorry voor mijn grefo beeld van jou, maar ik verwachtte dit:
[ afbeelding ]
[..]
Deal!
Ja, misschien moet ik er ook gewoon eventjes aan wennen hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't fijn lopenMaar ieder zijn ding. Birkenstock heeft ontzettend veel modellen.
handtas?quote:
Ik weet toch niet hoe die dingen heten johquote:
Bij mij niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gatver, nee
Kom ik over als grefo?
Ssssttt!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja maar bij jou in de straat...zelfs Columbus heeft dat stuk van de wereld nooit kunnen ontdekken
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef ArTiC het volgende:
Ja maar bij jou in de straat...zelfs Columbus heeft dat stuk van de wereld nooit kunnen ontdekken
Jij hebt Gizeh'squote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe die dingen heten joh
Die met de band over wreef en band richting teen = Gizeh, die met alleen een band over de voet = Madridquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe die dingen heten joh
Nou, dat valt eigenlijk wel mee....quote:
owja, ik ging op zoek naar een nieuwe schoudertas.quote:
Dat moet ik ook nog ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
owja, ik ging op zoek naar een nieuwe schoudertas.
Dan heb ik Madridjes, wit glimmend. En dan wil ik nog zwart. (En eigenlijk irriteer ik me aan het feit dat ik geen witte zool heb op die wittequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
Die met de band over wreef en band richting teen = Gizeh, die met alleen een band over de voet = Madrid
Huhquote:
in amsterdam een mooie converse gezien, die ik na enig wikken en wegen heb laten hangen. Nu spijt vanquote:
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan heb ik Madridjes, wit glimmend. En dan wil ik nog zwart. (En eigenlijk irriteer ik me aan het feit dat ik geen witte zool heb op die witte)
Ik maak foutjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan heb ik Madridjes, wit glimmend. En dan wil ik nog zwart. (En eigenlijk irriteer ik me aan het feit dat ik geen witte zool heb op die witte)
[..]
Huh![]()
Hij zal vast wel op meer plekken hangenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
in amsterdam een mooie converse gezien, die ik na enig wikken en wegen heb laten hangen. Nu spijt van
wijf
Ik kom nooit leuke tegen, wilde er eigenlijk voor donderdag een halen. Maar dat gaat niet meer lukken. Misschien donderdag avond in Utrecht ff de stad in, kom toch uit A'dam met de auto dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
in amsterdam een mooie converse gezien, die ik na enig wikken en wegen heb laten hangen. Nu spijt van
wijf
Gezelligquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:02 schreef ArTiC het volgende:
Moet morgen midden in het centrum van A'dam zijn![]()
Vind ik ook. En het is handig op het water, ze blijven volgens mij drijvenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
Die heb ik ookVind ze heel fijn lopen en het staat ook nog leuk onder veel kledingstukken
Vlakbij mij.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:02 schreef ArTiC het volgende:
gecondoleerdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:02 schreef ArTiC het volgende:
Ook als je ze nog aan hebt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vind ik ook. En het is handig op het water, ze blijven volgens mij drijven
Nee, keihard werkenquote:
Zwaai je naar me?quote:
ondersteboven dan wssquote:
Donderdag ook weer in het centrum, 3 lokatiesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gecondoleerdik donderdag middag aan de Zuid-as
Wat doe je voor een werkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Donderdag ook weer in het centrum, 3 lokaties
Dan zwaai ik ook niet terugquote:
Business consultancy (retail automatisering)quote:
Ik ben heul niet op Q, dat is een kerelquote:
Aah, retail locaties bezoeken dus?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Business consultancy (retail automatisering)
Dan laat ik mijn ooglapje ook thuis.quote:
Jep, project van een collega gaat live en ik help hem mee....totaal een winkel of 12 in en rondom A'dam (4 in het centrum)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, retail locaties bezoeken dus?
Ik hoef gelukkig maar naar 1 locatie, welke goed bereikbaar zal zijn. Alleen namen ze de telefoon niet meer op toen ik een parkeerplaats wilde reserveren
succesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jep, project van een collega gaat live en ik help hem mee....totaal een winkel of 12 in en rondom A'dam (4 in het centrum)
Ik geef niet meer over. Maar kan ook nog steeds niet eten vanwege de misselijkheid en maagpijn, we zijn er dus nog niet helemaal.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi zo
Nu jij nog, nog steeds ziekjes?
Zoek wel een parkeergarage en de rest loop ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
succes![]()
Hoop wel dat t goed gaat, maar parkeren zal een feestje worden
Buikgriep? Of een gewone griep?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik geef niet meer over. Maar kan ook nog steeds niet eten vanwege de misselijkheid en maagpijn, we zijn er dus nog niet helemaal.
Buikgriep ja. De beste manier om in korte tijd veel af te vallen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Buikgriep? Of een gewone griep?
En het is echt een bizarre wedstrijd hoor ik
Ik wil niet met je ruilen, lijkt me ontzettend pijnlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Buikgriep ja. De beste manier om in korte tijd veel af te vallen.
Ik vond mezelf dan ook erg zielig afgelopen week.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil niet met je ruilen, lijkt me ontzettend pijnlijk
Mag bestquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vond mezelf dan ook erg zielig afgelopen week.
Iemand moet het doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vond mezelf dan ook erg zielig afgelopen week.
Ook!quote:
Je hebt weer een SMS gehad?quote:
Altijd beter dan met 1 S minder...quote:
Zo voel ik me nu in t algemeenquote:
ligt er aan waar je van houdt en welke Squote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Altijd beter dan met 1 S minder...
Misschien vindt hij één van de twee vormen (MS / SM) wel leuk?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Altijd beter dan met 1 S minder...
Doe dan maar Multiple Sclerose.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ligt er aan waar je van houdt en welke S
Je ziet het. Tis een zieke hond. Weet waar je aan begint.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien vindt hij één van de twee vormen (MS / SM) wel leuk?
Kwartettenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe dan maar Multiple Sclerose.
Kika heb ik al.
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je ziet het. Tis een zieke hond. Weet waar je aan begint.
Wat doet zij met zieke honden?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je ziet het. Tis een zieke hond. Weet waar je aan begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |