aah kijk, dat is dan weer wat lastigerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen van m'n beenverschil waardoor ik dan scheef ga lopen
Ik loop in achter 't huis wel altijd op blote voeten in de zomer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
Als de wereld schoon genoeg was, zou ik altijd op blote voeten lopen. Tot die tijd draag ik Birkenstocks, OMDAT IK DAT WIL.
Die liggen gewoon bij de B hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar hebben we nog stad en land voor afgezocht
Ze blijven niet om m'n voeten zitten, ik schop ze uitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij ballerina's moet je ook gewoon dezelfde maat als je gewone schoenen kopen hè.. Dat je het even weet
Ja! En dit jaar koop ik ze in nog een andere kleur, of 2.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:53 schreef automatic_ het volgende:
Daar hebben we nog stad en land voor afgezocht
Jij altijd tochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag ik ook even zeiken op anderen
Ja en? Mn pantoffels lopen ook heerlijk, zie je mij ook niet mee over straat lopenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben er wel trots op. Die krengen lopen heerlijk!
Ik heb witte Madridjes en zwarte Gizeh'squote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja! En dit jaar koop ik ze in nog een andere kleur, of 2.
Hehe. Ik wil er ook nog wel een kleurtje bijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja! En dit jaar koop ik ze in nog een andere kleur, of 2.
Jezus, heb jij PANTOFFELS??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? Mn pantoffels lopen ook heerlijk, zie je mij ook niet mee over straat lopen
Niet op blok?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik loop in achter 't huis wel altijd op blote voeten in de zomer.
Ik heb alleen Gizeh's (wit). Madridjes heb ik een keer aangehad, maar ik weet niet... Volgens mij vind ik dat niet zoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb witte Madridjes en zwarte Gizeh's
Ik doe dat weleens.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? Mn pantoffels lopen ook heerlijk, zie je mij ook niet mee over straat lopen
Het was hypothetisch, ik zie er 24/7 op mijn best uit.quote:
Was jij het ook van die handtas, Peu?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het was hypothetisch, ik zie er 24/7 op mijn best uit.
Sloffen en huissokkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In huis op blote voeten of sokken
Ik vind 't fijn lopenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen Gizeh's (wit). Madridjes heb ik een keer aangehad, maar ik weet niet... Volgens mij vind ik dat niet zo
Sorry voor mijn grefo beeld van jou, maar ik verwachtte dit:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef CherryLips het volgende:
http://www.teva-onlineshop.nl/teva-olowahu-w.html
Spaar ze allemaal
Deal!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:55 schreef automatic_ het volgende:
Hehe. Ik wil er ook nog wel een kleurtje bij
Samen op zoek gaan?
Dat vind ik dan weer nietsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef CherryLips het volgende:
http://www.teva.com/Produ(...)D=6840&model=Olowahu
De eerste en de tweede
Ja maar bij jou in de straat...zelfs Columbus heeft dat stuk van de wereld nooit kunnen ontdekkenquote:
In jouw ogen jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het was hypothetisch, ik zie er 24/7 op mijn best uit.
Gatver, neequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sorry voor mijn grefo beeld van jou, maar ik verwachtte dit:
[ afbeelding ]
[..]
Deal!
Ja, misschien moet ik er ook gewoon eventjes aan wennen hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't fijn lopenMaar ieder zijn ding. Birkenstock heeft ontzettend veel modellen.
handtas?quote:
Ik weet toch niet hoe die dingen heten johquote:
Bij mij niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gatver, nee
Kom ik over als grefo?
Ssssttt!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja maar bij jou in de straat...zelfs Columbus heeft dat stuk van de wereld nooit kunnen ontdekken
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef ArTiC het volgende:
Ja maar bij jou in de straat...zelfs Columbus heeft dat stuk van de wereld nooit kunnen ontdekken
Jij hebt Gizeh'squote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe die dingen heten joh
Die met de band over wreef en band richting teen = Gizeh, die met alleen een band over de voet = Madridquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe die dingen heten joh
Nou, dat valt eigenlijk wel mee....quote:
owja, ik ging op zoek naar een nieuwe schoudertas.quote:
Dat moet ik ook nog ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
owja, ik ging op zoek naar een nieuwe schoudertas.
Dan heb ik Madridjes, wit glimmend. En dan wil ik nog zwart. (En eigenlijk irriteer ik me aan het feit dat ik geen witte zool heb op die wittequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
Die met de band over wreef en band richting teen = Gizeh, die met alleen een band over de voet = Madrid
Huhquote:
in amsterdam een mooie converse gezien, die ik na enig wikken en wegen heb laten hangen. Nu spijt vanquote:
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan heb ik Madridjes, wit glimmend. En dan wil ik nog zwart. (En eigenlijk irriteer ik me aan het feit dat ik geen witte zool heb op die witte)
Ik maak foutjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan heb ik Madridjes, wit glimmend. En dan wil ik nog zwart. (En eigenlijk irriteer ik me aan het feit dat ik geen witte zool heb op die witte)
[..]
Huh![]()
Hij zal vast wel op meer plekken hangenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
in amsterdam een mooie converse gezien, die ik na enig wikken en wegen heb laten hangen. Nu spijt van
wijf
Ik kom nooit leuke tegen, wilde er eigenlijk voor donderdag een halen. Maar dat gaat niet meer lukken. Misschien donderdag avond in Utrecht ff de stad in, kom toch uit A'dam met de auto dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
in amsterdam een mooie converse gezien, die ik na enig wikken en wegen heb laten hangen. Nu spijt van
wijf
Gezelligquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:02 schreef ArTiC het volgende:
Moet morgen midden in het centrum van A'dam zijn![]()
Vind ik ook. En het is handig op het water, ze blijven volgens mij drijvenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
Die heb ik ookVind ze heel fijn lopen en het staat ook nog leuk onder veel kledingstukken
Vlakbij mij.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:02 schreef ArTiC het volgende:
gecondoleerdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:02 schreef ArTiC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |